LoVe

DeletedUser

Guest
Als je niks van me weet, reageer dan niet.. Jij weet niet hoe ik er daar nu voor sta.. En volgens mij niemand. Niemand die speelt hier volgens mij Wereld 1. Dus over Wereld 1 zal ik hier ook niet meer over praten. Dit alleen gezien jullie er niks van weten..

jij weet ook niets over ons dus jij hoeft ook niet te reageren als een olifant
 

DeletedUser

Guest
Als je niks van me weet, reageer dan niet.. Jij weet niet hoe ik er daar nu voor sta.. En volgens mij niemand. Niemand die speelt hier volgens mij Wereld 1. Dus over Wereld 1 zal ik hier ook niet meer over praten. Dit alleen gezien jullie er niks van weten..
En jij wel jessetje?:) ga toch met blokjes spelen man..dit niveau is te hoog voor je
 

DeletedUser

Guest
dit wordt vanzelf wel gesloten dorr die enorme spam en hatelijke berichtjes maar twir jullie zeggen wel dat je geen aandacht wil maar zijn jullie diegene die hier het meest posten.
plus als ik naar het topic discussie wereld 9 kijk zie ik een heel ander beeld.
 

DeletedUser

Guest
dit wordt vanzelf wel gesloten dorr die enorme spam en hatelijke berichtjes maar twir jullie zeggen wel dat je geen aandacht wil maar zijn jullie diegene die hier het meest posten.
plus als ik naar het topic discussie wereld 9 kijk zie ik een heel ander beeld.

jah als mensen zoals jij ons beginnen af te zeiken op basis van niets hebben wij wel het recht iets terug te zeggen zeker...?
 

DeletedUser

Guest
jah als mensen zoals jij ons beginnen af te zeiken op basis van niets hebben wij wel het recht iets terug te zeggen zeker...?

nouja het is wat je niets noemt:)
ik zie regelmatig terugkomen dat Love zichzelf elite noemden
en hun grote plan om in het geheim de top te bereiken is de eerste dag al mislukt. ng geen uur na de wereld is gestart was het al bekend aan het hele forum. en dat is nog maar het enige wat jullie hebben laten zien.
dan mag ik toch mijn twijfels trekken?
 

DeletedUser

Guest
nouja het is wat je niets noemt:)
ik zie regelmatig terugkomen dat Love zichzelf elite noemden
en hun grote plan om in het geheim de top te bereiken is de eerste dag al mislukt. ng geen uur na de wereld is gestart was het al bekend aan het hele forum. en dat is nog maar het enige wat jullie hebben laten zien.
dan mag ik toch mijn twijfels trekken?
Voor mij moet het niet in het geheim,en wat is jou probleem daarbij?:) hou je bezig met je eigen zaken,dat ze dit topic openen zegt al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
nouja het is wat je niets noemt:)
ik zie regelmatig terugkomen dat Love zichzelf elite noemden
en hun grote plan om in het geheim de top te bereiken is de eerste dag al mislukt. ng geen uur na de wereld is gestart was het al bekend aan het hele forum. en dat is nog maar het enige wat jullie hebben laten zien.
dan mag ik toch mijn twijfels trekken?

dat dat bekent is betekent dan dat we geen topstam meer kunnen worden ofzo?
jou stam heeft het precies nu ook al niet ver gebracht :p
of vind je het normaal dat je leden willen overlopen naar die noobstam van ons :p
 

DeletedUser

Guest
dat dat bekent is betekent dan dat we geen topstam meer kunnen worden ofzo?
jou stam heeft het precies nu ook al niet ver gebracht :p
of vind je het normaal dat je leden willen overlopen naar die noobstam van ons :p

lid bedoel je vast;)
 
Bovenaan