Droomspeler

DeletedUser

Guest
Je hebt trieste mensen, én trieste mensen.



Ow ja en anders? Hij doet het iig niet op zo'n sneue manier dan jij mafkees.

Heb je nu nog niet door dat De Fokke gewoon gehaat wordt omwille zen persoonlijkheid?
 

DeletedUser

Guest
[grove belediging]

- Het is de Fokke en de Sukke.
- Ik vind het best lachwekkend, ik kan hier ook gwn onmogelijk kwaad voor zijn, en zelfs als ik kwaad zou zijn zou je het niet doordringen omdat je gewoon een achterlijke aap bent. Duidelijk?
- Dit is je maatje Robin niet verdedigen vriend, dit is gewoon je zelf voor schut hebben, wat denk je nu eerlijk te willen bereiken?

Hier zijn zeker mensen die misbruikt zijn op tw? Ooit bij stilgestaan dat wat jij nu vertelt dat dat mensen echt kan kwetsen? Of ben je zelf zo hard gekwest geweest, want welke dommerik komt nu met zo'n dingen af op een spelletje? Zelf mensen met klein beetje respect en verstand weten dat hier niet thuishoord.

Ga aub hulp zoeken voor jouw probleem, Je kan veel zeggen over iemand zijn RL. Maar dit gaat er gewoon los over.

Heb je nu nog niet door dat De Fokke gewoon gehaat wordt omwille zen persoonlijkheid?

- Ik zie 2 haat reacties en hoeveel reacties die mij verdedigen? Waar ben je nu met standpunt van iedereen mij haat op het fora.
- Dat zo'n zielig persoontje zo'n reactie bijeen gaat schrijven wetend dat jij 14 jaar bent en je dit goedkeurd schat ik de leeftijd van het Melish kneusje niet veel ouder in.
- Mijn post tegen u was gewoon mee een trol post, maar na wat je nu post kan je echt serieus beginnen nemen
- Ik kan best geloven dat jouw persoonlijkheid op dit af komt. Maar nogmaals het is echt zielig om te denken dat het AF je persoonlijk omschrijft, als je dat gaat denken kan je beter stoppen met dit spelletje.

Dat jij zo'n gedrag goedrekend Robin, had ik zelf jouw niet toegeschreven.

Triest sommige mensen op AF, zeer triest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
- Ik zie 2 haat reacties en hoeveel reacties die mij verdedigen? Waar ben je nu met standpunt van iedereen mij haat op het fora.
- Dat zo'n zielig persoontje zo'n reactie bijeen gaat schrijven wetend dat jij 14 jaar bent en je dit goedkeurd schat ik de leeftijd van het Melish kneusje niet veel ouder in.
- Mijn post tegen u was gewoon mee een trol post, maar wat je nu post kan je echt serieus beginnen nemen
- Ik kan best geloven dat jouw persoonlijkheid op dit af komt. Maar nogmaals het is echt zielig om te denken dat het AF je persoonlijk omschrijft, als je dat gaat denken kan je beter stoppen met dit spelletje.

Dat jij zo'n gedrag goedrekend Robin, had ik zelf jouw niet toegeschreven.

Triest sommige mensen op AF, zeer triest.

muuh sorry :( liet me gaan :(
 

DeletedUser51944

Guest
grote mond voor iemand die via zijn AF naam zijn bezigheden met zijn vader vertelt.
Fokken en sucken ?

Nooit gedacht trouwens dat het AF niveau zo diep dalen kon.
Maarja noobs blijven je verbazen hé. Probeer is te komen met inhoudelijke discussies argumenten ipv er een "Yo momma is so fat..." discussie van te maken want die tijd heb ik al lang gehad.
 

DeletedUser

Guest
Nooit gedacht trouwens dat het AF niveau zo diep dalen kon.
Maarja noobs blijven je verbazen hé. Probeer is te komen met inhoudelijke discussies argumenten ipv er een "Yo momma is so fat..." discussie van te maken want die tijd heb ik al lang gehad.

Omdat hij nog zo reageert is hij geen noob hoor ;) misschien dat hij jouw niet aankan in de start maar late-game is ie stukken beter. Nu ga je wss afkomen met late-game is saai en blabla, maar dan pas begint het echte TW.
 

DeletedUser

Guest
Omdat hij nog zo reageert is hij geen noob hoor ;) misschien dat hij jouw niet aankan in de start maar late-game is ie stukken beter. Nu ga je wss afkomen met late-game is saai en blabla, maar dan pas begint het echte TW.

Ach we weten ondertussen hoe ongeloofwaardig je verhaaltjes zijn hoor.
Het is wel een feit dat wie voor jouw opkomt allemaal kneusjes op af zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ach we weten ondertussen hoe ongeloofwaardig je verhaaltjes zijn hoor.
Het is wel een feit dat wie voor jouw opkomt allemaal kneusjes op af zijn.

Ahja man, er is een verschil tussen ongeloofwaardige verhaaltjes en verhaaltjes die je niet wilt geloven hé :eek:
 

DeletedUser51944

Guest
Omdat hij nog zo reageert is hij geen noob hoor ;) misschien dat hij jouw niet aankan in de start maar late-game is ie stukken beter. Nu ga je wss afkomen met late-game is saai en blabla, maar dan pas begint het echte TW.

Oh en dat ga jij mij nu vertellen? Nu je een W14 accountje gehad hebt en hier doorspeelt tot de 500k punten?
Ik heb vroeger zelf vaak zat doorgespeeld en in bij vlagen goed werk afgeleverd voor een groot account, hetgene wat jij nu aan het doen bent vind ik eigk niks met TW te maken hebben je farmed als een gek en neemt dorpjes over van noobs of laat waarschijnlijk een moraalbreker ze clearen. Daar kom inderdaad heel veel aanpassingsvermogen en tactisch inzicht bij kijken ja! Een start perfectioneren zonder 24/7 online te zijn dat vind ik geen moeilijk facet.
 

DeletedUser

Guest
Oh en dat ga jij mij nu vertellen? Nu je een W14 accountje gehad hebt en hier doorspeelt tot de 500k punten?
Ik heb vroeger zelf vaak zat doorgespeeld en in bij vlagen goed werk afgeleverd voor een groot account, hetgene wat jij nu aan het doen bent vind ik eigk niks met TW te maken hebben je farmed als een gek en neemt dorpjes over van noobs of laat waarschijnlijk een moraalbreker ze clearen. Daar kom inderdaad heel veel aanpassingsvermogen en tactisch inzicht bij kijken ja! Een start perfectioneren zonder 24/7 online te zijn dat vind ik geen moeilijk facet.

Bekijk de oda eens van onze MB's ;) verder staan we top2 oda met een enorm klein verschil. Nog een argument die op niets lijkt dus
 

DeletedUser51944

Guest
Bekijk de oda eens van onze MB's ;) verder staan we top2 oda met een enorm klein verschil. Nog een argument die op niets lijkt dus

ODA zegt niks over tegenstand, ODA zegt iets over de troepen van je tegenstander(s), maar troepen zeggen nog niet altijd iets over de kwaliteit.
 
Bovenaan