Droomspeler

DeletedUser57186

Guest
Ik zou zeggen ga W16 proberen, is hooger niveau dan jij gewend bent

Neen hoor. Ik ben al vaak top20 spelers tegenkomen van W16. Zo te zien heb jij ook wereld 16 gespeeld dus nu kan ik me al helemaal voorstellen hoe zielig het daar geweest is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Gelukkig heb ik geen reputatie nodig om iemand in te maken. In tegen stelling tot zo'n noob als jou die anders nergens zou graken.
Aan je laatste opmerking te lezen kun je ook weer eens zien hoe hard je zuigt.



O gaat het over die wereld 16 noobjes. Oke dan. :s Bedankt voor de uitleg alleszins.




Misschien faalden die 2 nieuwe spelers ook even hard al jou.
Volgens mij maak jij zelfs geen kans op een account als je die zelf niet start, je karakter is nog erger als die van hokuz.. En ja, dat is zeer erg.
Overigens ben je een idioot, mijn laatste post ging over mezelf retard. Leer eerst deftig lezen voor je een discussie aangaat om je co'tje. Overigens zuig ik niet, ik word gezogen, dat gevoel heb je zeker nog niet gehad daar achter de pc?:)


Integendeel, je hebt wel argumenten nodig als je zulke uitspraken doet, maar je hebt die argumenten blijkbaar niet. Ik heb hier trouwens niet gefaald, ik ben gestopt omdat ik druk ben met school en sowieso nog maar weinig plezier had op Wereld 24, dan is de keuze snel gemaakt. Ik zie niet in waarom dat falen zou zijn, overgaan vind ik een stuk belangrijker dan een spelletje spelen waar ik niet eens plezier in heb. Maar als dat voor jou niet vanzelfsprekend is, waar ik dus bang voor ben, dan zou ik eens hulp gaan zoeken.

Jij schijnt te denken dat dit forum bedoeld is om wat dingen te schreeuwen, maar vervolgens niks te onderbouwen. Dat is dus incorrect, ik denk dat je beter weg kunt blijven van het Politiek & Propaganda-gedeelte van het forum als jij niet in staat bent om een normale discussie te voeren, met argumenten en zo weet je wel.

En ik ben trouwens geen 15, maar sinds een tijdje al 16. Dat mijn woordenschat wat hoger ligt dan die van jou, dat is niet zo erg, je hebt namelijk zoiets als een woordenboek en dude, we zitten hier op internet. Google iets even als je niet weet wat het betekent. :eek:


In principe was het geen probleem dat jullie erop kwamen spelen, de minachtende opmerkingen die vervolgens via mededelingen, naar onder andere mijn moraalbreker, verstuurd werden. Dat jullie mijn account moeten gebruiken als platform om mij zwart te maken, is vrij triest, en het is nog triester om vervolgens te verwachten dat ik daar mijn medewerking aan ga verlenen.

Nee, je hebt hier wel gefaald, als je zo weinig tijd hebt, waarom steek je dan heel veel tijd in deze discussie? Met je lange zeverteksten, komop man, geef toe dat je hebt gefaald, ik heb ook gefaald op w18 en dat geef ik ook eerlijk toe. Face it, je hebt gefaald. Je gebruikt zelf nieteens argumenten.. Waar zijn jouw argumenten dat ik een noob ben? Of een slechte speler, of slechter als jou? Nergens:).

Fout, je moet tegen kritiek kunnen, overigens had je gewoon de vv aan de stam kunnen geven en kunnen zeggen 'ik wil hun 2 er niet op', voila simpel. Jouw stamgevoel mist duidelijk tegenover tanken, dus het account op delete zetten is gewoonweg zielig en beledigend richting tanken.

Respect mis je, maar arrogantie, daar heb je meer dan genoeg van.
 

DeletedUser57186

Guest
Volgens mij maak jij zelfs geen kans op een account als je die zelf niet start, je karakter is nog erger als die van hokuz.. En ja, dat is zeer erg.
Overigens ben je een idioot, mijn laatste post ging over mezelf retard. Leer eerst deftig lezen voor je een discussie aangaat om je co'tje. Overigens zuig ik niet, ik word gezogen, dat gevoel heb je zeker nog niet gehad daar achter de pc?:)


? Wat is dat nu weer voor een argument. Accounts hoor je zelf op te starten vanaf dag 1. Zo niet maak ik er nog altijd een top account van. Helaas speel ik niet op accounts waar ik niet van dag1 op speel.
En hoezo ging die opmerking over jou? Ik wist niet dat jij NR1 stond op Classic2? Ik denk dat jij eerder deftig moet leren lezen.

Het kan IDD zijn dat gezogen wordt. Met geld kan je alles en zo niet heb je nog altijd je soort genoten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
? Wat is dat nu weer voor een argument. Accounts hoor je zelf op te starten vanaf dag 1.
En hoezo ging die opmerking over jou? Ik wist niet dat jij NR1 stond op Classic2? Ik denk dat jij eerder deftig moet leren lezen.

Het kan IDD zijn dat gezogen wordt. Met geld kan je alles en zo niet heb je nog altijd je soort genoten.

Je zei dat die 2spelers slechter waren als mij, terwijl ik 1van die spelers ben oelewapper. Wat boeit mij het dat je eerste staat op de classic? Met 6 co's kan iedereen dat wel, wat een prestatie!
 

DeletedUser57186

Guest
Je zei dat die 2spelers slechter waren als mij, terwijl ik 1van die spelers ben oelewapper. Wat boeit mij het dat je eerste staat op de classic? Met 6 co's kan iedereen dat wel, wat een prestatie!

Met "laatste opmerking" bedoel ik natuurlijk op de post die ik quote en van ons onderwerp...
Voor je dus weer begint te discussiëren met standaard zinnen: "leer lezen" zou je het beter zelf doen aangezien je er niks van bakt.

Om dus nu weer het zelfde te antwoorden als op de vorige post: "aan je laatste opmerking kun je weer zien hoe dom je bent en nergens kennis van hebt. "
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Met "laatste opmerking" bedoel ik natuurlijk op de post die ik quote en van ons onderwerp...
Voor je dus weer begint te discussiëren met standaard zinnen: "leer lezen" zou je het beter zelf doen aangezien je er niks van bakt.

Om dus nu weer het zelfde te antwoorden als op de vorige post: "aan je laatste opmerking kun je weer zien hoe dom je bent en nergens kennis van hebt. "

Je bent hilarisch, ga nu terug naar je classic.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je hebt hier wel gefaald, als je zo weinig tijd hebt, waarom steek je dan heel veel tijd in deze discussie? Met je lange zeverteksten, komop man, geef toe dat je hebt gefaald, ik heb ook gefaald op w18 en dat geef ik ook eerlijk toe. Face it, je hebt gefaald. Je gebruikt zelf nieteens argumenten.. Waar zijn jouw argumenten dat ik een noob ben? Of een slechte speler, of slechter als jou? Nergens:).

Fout, je moet tegen kritiek kunnen, overigens had je gewoon de vv aan de stam kunnen geven en kunnen zeggen 'ik wil hun 2 er niet op', voila simpel. Jouw stamgevoel mist duidelijk tegenover tanken, dus het account op delete zetten is gewoonweg zielig en beledigend richting tanken.

Respect mis je, maar arrogantie, daar heb je meer dan genoeg van.

Moet ik verantwoording afleggen voor hoeveel tijd ik besteed op het forum? Ik heb een paar posts terug nog uitgelegd dat 't probleem hem vooral zit in dat je als je moet deffen ook echt er op bepaalde momenten MOET zijn. En dat kan en wil ik niet in deze periode. En ik heb genoeg argumenten om te stellen dat jij een n00b bent, bijvoorbeeld dat je geen enkel noemenswaardig eigen account opgebouwd hebt. :rolleyes:

Er is mij niet gevraagd om VV, toen ik zei dat ik jullie er niet op wou zei men enkel: nja, jammer dan.
Dan is dat toch afdoende? Er waren blijkbaar geen alternatieven voor jullie, dan maar delete. ;)

Je zei dat die 2spelers slechter waren als mij, terwijl ik 1van die spelers ben oelewapper. Wat boeit mij het dat je eerste staat op de classic? Met 6 co's kan iedereen dat wel, wat een prestatie!

Hij heeft geen 6 co's. :eek: En als je nou eens luisterde naar wat ik al 10x zei, speel ik tijdelijk geen TW. Pas als ik over ben naar het volgende jaar, ga ik weer spelen. Met een beetje geluk is dat morgen, met pech is dat over 353 dagen. Daarnaast heeft hij ook vaak genoeg solo de top bereikt, waaronder rank 1 op classic 1 tot het einde :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Moet ik verantwoording afleggen voor hoeveel tijd ik besteed op het forum? Ik heb een paar posts terug nog uitgelegd dat 't probleem hem vooral zit in dat je als je moet deffen ook echt er op bepaalde momenten MOET zijn. En dat kan en wil ik niet in deze periode. En ik heb genoeg argumenten om te stellen dat jij een n00b bent, bijvoorbeeld dat je geen enkel noemenswaardig eigen account opgebouwd hebt. :rolleyes:

Er is mij niet gevraagd om VV, toen ik zei dat ik jullie er niet op wou zei men enkel: nja, jammer dan.
Dan is dat toch afdoende? Er waren blijkbaar geen alternatieven voor jullie, dan maar delete. ;)

Moet niet nee, maar vind het nogal bullshit dat je gewoon de hele dag door post, is maar vreemd. Goed ik begrijp je, maar je kan best een vv zoeken voor als je er niet bent. Nee, dat is geen argument aangezien het bullshit is:). Ik heb een account van 10mil op w12 zelf opgebouwd en van 7mil op w5. Dus wat zeik je eigenlijk? Ik heb me al bewezen op andere werelden, jij ook. Teun ook.

Wat is je probleem nu eigenlijk? Dat je een keer kritiek krijgt en meteen op je teentjes bent getrapt?

@laatste quote.

Klopt, ik weet dat hij solo rank 1 haalde, respect daarvoor. Geeft je geen reden om op iedere wereld spelers gaan af te kraken aangezien de classic gewoon een classic is zoals w16,w5,w10&w24. Chapeau voor hem.

Oke, 5co's dan, who cares?:')
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, je hebt nu eindelijk een wereld gevonden waar je iets kunt. Ik mag dat dus niet van je afpakken.

Dat ook niet, het eerste account dat die gekregen heeft, dat bestaat niet meer. En mijn account krijgt die lekker niet. Dus hier kan die ook niks :D:D:D

Moet niet nee, maar vind het nogal bullshit dat je gewoon de hele dag door post, is maar vreemd. Goed ik begrijp je, maar je kan best een vv zoeken voor als je er niet bent. Nee, dat is geen argument aangezien het bullshit is:). Ik heb een account van 10mil op w12 zelf opgebouwd en van 7mil op w5. Dus wat zeik je eigenlijk? Ik heb me al bewezen op andere werelden, jij ook. Teun ook.

Wat is je probleem nu eigenlijk? Dat je een keer kritiek krijgt en meteen op je teentjes bent getrapt?

Punten zeggen niets. Noem die accountjes eens op dan... Dat dikgedrukte stukje vind ik wel apart, aangezien ik net nog een noob was. En een VV zoeken voor als ik er niet ben? Jep, dat kan. Dat heb ik een tijdje ook gedaan, maar het punt is dat ook in Tanken niet altijd iedereen tijd heeft om VV te doen, dus daar moet je niet op willen leunen. En daarnaast had ik, zoals ik al zei, nog maar weinig plezier op Wereld 24. En hij heeft ook geen 5 co's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat ook niet, het eerste account dat die gekregen heeft, dat bestaat niet meer. En mijn account krijgt die lekker niet. Dus hier kan die ook niks :D:D:D

Wij kregen 3aanbiedingen, 2van tanken en 1van hgk, denk je echt dat wij nergens heen kunnen? Naïeve knul.

Freek5023&DragonShield3. Ik vind je een noob omdat je zo arrogant bent. Ik vind bijvb hokuz ook een noob omdat die zo arrogant is, al weet ik wel dat die skills heeft. Ik hoor positieve dingen over je skills, maar niet over je karakter. Simply as that.

En jup, dat klopt, maar liever een account onder vv en dorpjes verliezen, dan een account op delete en een heel top20 account te verliezen.;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Freek5023 met mij al moet ik zeggen dat Laurens het meeste deed.
 

DeletedUser62882

Guest
En mijn account krijgt die lekker niet. Dus hier kan die ook niks :D:D:D

dragon je hebt nog 2 aanbiedingen dus neem daar maar een aanbod van aan en hou alsjeblieft op met je gezijk
want begin het wel beetje zat te worden.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Heiko77
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? De Kleine Piraat:)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Doctor Spencer
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? BSRK
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Hmm Geen idee.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? isidorus, Taipan liever niet vanwege hun goede skills:D
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Doctor spencer "ligt hoog bij mij"
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik vind het altijd leuk om in underdog stammetjes zoals STX te zitten:rolleyes:
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? "MickD & Smokingfarmer"
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Jerrymanvh "niet ik"
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler "DKP, Heiko77, Doctor spencer"
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? .ourway
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) BSRK
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Dragonspin & isidorus "zeggen ze"
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Onenigheden Geen "3 weken geen w24 AF veranderd veel"
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? jerrymanvh
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? op gezelligheid & activiteit

Tanken zit niet hoog in mijn bol, dat is wederzijds.
Dus geen konterlikkerij:p

Owyeaah, ik heb een post on topic gespot! :D
 

DeletedUser63286

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Dragonspin
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? -
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heiko
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? heiko piraatje en complexity, bewezen tijdens de (massa) van spelers van tanken en stx.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Nu ik de stats van la reine heb gezien van z'n w1 account. Toch wel een beetje bang voor leveloosheid voor de jonge :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Juanitoe, De Kleine Piraat
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? moeilijke keus. Ik denk dat ik dan op delete zet want dat is hip tegenwoordig.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Takeit2thabank
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Zou ash wel eens een keer in de stam willen hebben. Hoor veel dingen over hem negatief zowel positief. Wil zelf duidenlijkheid krijgen.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? .ourway
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Doctor Spencer op het eerste gezicht leek dat hij muis1976 aan het interne was maar dat bleek niet zo te zijn.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Geen idee wie op thegumps de aanval heeft bedacht maar het is goed verlopen.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Onenigheden? -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Betrouwbaar.
 
Bovenaan