Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Wat heb jij nu dan al gepresteert ? Alleen maar geinternt volgensmij hoor ;).
Oorlogje met OTS. Woow wat groot. Volgensmij niet echt een prestatie.
Ik nu met STX. Krijg dagelijks clears binnen. Zie je mij erover opscheppen ? Nee. Omdat het geen prestatie is ;)


En over dat account op W27 is true. Je had gewoon de start verneukt en wou opnieuw starten zonder jou ;) . Ga janken om een ban terwijl je nieteens 2 weken erop gespeelt had :'(.
Je bent daarna volgensmij zelf ook geragequited uit w27 ?


Je spreekt jezelf wel tegen :
[0078] Complexity the Best 669|449 10.220
Jouw dorpje :)

Ik heb daar ook Juanitoe als VV the Best en Only Together Strong the Best staan, ik ga ze niet veranderen als de zaken anders zijn hey, teveel werk. En trololololo, jij zette in notities wat er moest gebeuren en dat werd steeds netjes door iedereen gedaan hoor. Dus nee, dat heb ik/iemand anders niet gedaan.
En ragequit? Jij had het account een ban bezorgd...
En ik vind verdedigen tegen OTS, als je mijn ligging ziet, wel degelijk een prestatie ja. En ik denk dat 't hier om een wat grootschaligere aanval gaat dan op jou, dagelijks clears? Met zo'n groot safe gebied als jij, zou je in principe alles al moeten kunnen stacken.... :rolleyes:

nl24


vs.

nl24


Quite a difference, isn't it?
 

DeletedUser54745

Guest
Het zijn toch maar noobs dus waarom is het dan een prestatie voor jou ?
Je zegt zelf dat ze N00B zijn ;)
 

DeletedUser26046

Guest
Wat heb jij nu dan al gepresteert ? Alleen maar geinternt volgensmij hoor ;).
Oorlogje met OTS. Woow wat groot. Volgensmij niet echt een prestatie.
Ik nu met STX. Krijg dagelijks clears binnen. Zie je mij erover opscheppen ? Nee. Omdat het geen prestatie is ;)


En over dat account op W27 is true. Je had gewoon de start verneukt en wou opnieuw starten zonder jou ;) . Ga janken om een ban terwijl je nieteens 2 weken erop gespeelt had :'(.
Je bent daarna volgensmij zelf ook geragequited uit w27 ?


Je spreekt jezelf wel tegen :
[0078] Complexity the Best 669|449 10.220
Jouw dorpje :)

Wow, even serieus, doet STX je heel veel pijn?
Blijkbaar niet genoeg om je tegen te houden van het internen, want daar ben je nog steeds op topspeed mee bezig. Of is dit weer een fulloff MB die je aan het clearen bent :eek:?
het farmen doe ik je niet na :p

Mja, speel 2/3e off, zorg dat je je off nooit gebruikt, en doe 8 runs per dag.
Dan haal jij dat ook hoor. Alleen toevallig ben jij iemand die wel bashed en daar moet je niet aan doen als je de top wilt bereiken hier ;).
Hahaha loop maar lekker leeg floris kleine jongen!

Wat angelo blijkbaar wilde heb ik helemaal niets mee te maken gehad. Zou ik zelf ook nooit doen want is alleen maar koren op de molen van het aandachtzieke ventje dat je bent. En verder speel ik nooit vuile spelletjes dus ja ik ben wel iemand van principes. Dat kun je van jou in ieder geval niet zeggen want nog nooit heb jij stambelang voor eigen belang laten gaan. En dat zal bij tanken ook vroeg of laat duidelijk worden, daar twijfel ik geen seconde aan. Nog een voordeel dat je geen stamgenoot als buurman hebt, kun je daar in ieder geval geen intern conflict over krijgen om bijv. een enkel bb dorpje waarna je zelfs gaat bedreigen en een tw ban aan je broek krijgt (en dan ben je nog TW-mod ook, nee dat is het goede voorbeels geven. Het is toch ook om te gieren..) of ben je toch niet door je proeftijd heen gekomen? :rolleyes:

Want in de spiegel kijken kun je niet. Je hebt het altijd alleen maar over ikke dit, ikke dat, je geweldige prestaties in andere werelden, etc. Weet nog goed hoe je binnen kwam bij OTS als nieuwe co van harold. Gelijk een heel verhaal over goed en geweldig je wel niet bent in dit spelletje. Ik dacht gelijk, daar hebben we weer zo'n egotripper. Maar goed, je moet natuurlijk iedereen een kans geven. En ik zag natuurlijk ook je kwaliteiten wel. Maar ja, je persoontje zelf he. Dat kun je niet lang verbergen..

Nee floris; de waarheid over de sfeer bij OTS is als volgt. Voor jouw komst was die goed, maar konden er in leiderschap-opzichten dingen zeker beter. Jij weet ook dat ik met name daarvoor gezorgd heb. Jij daarentegen ging de sfeer keihard verzieken met je continue beschuldigingen, ruzies en conflicten. Totaal gebrek aan respect liet je zien. Ik heb je zelf zo lang als kon de hand boven het hoofd gehouden. Achteraf gezien veel te lang...


In het post-metro tijdperk bij OTS (heerlijk dat je naam weer zoveel genoemd word he!:p) zie je weer normale omgangsvormen terugkomen; heerlijk!!!

En dat jij drie spelers in onze stam zo gek heeft weten te krijgen in je praatjes te geloven boeit niet. Zij kennen het hele verhaal over jou namelijk ook niet. Die ga ik ook niet zomaar naar buiten brengen, om toch gewoon een beetje discreet te blijven. Maar ja als jij onze stam, je oude stam die gezorgd heeft voor talloze gratis dorpjes, je zo respectloos loopt te bashen, Dan kun je dit terugverwachten..

Metro jongen, ga hier vooral de grote jongen uit blijven hangen... hier genoeg gratis aandacht voor je.. Ik hoop alleen dat je in het echte leven nog veel levenservaringen zult opdoen. Je gaat leren hoe je met de medemens hoort om te gaan, dat de hele wereld niet alleen om jlu draait, want op deze manier zul je straks sterven zonder vrienden.. en dat gun ik je ook weer niet :eek:

Beste Juanitoe,

Waarom al die haat naar Ash?
Je bent ervan op de hoogte dat Frederikvh als eerste over wou stappen. Hij wou naar Tanken komen, en als gevolg daarvan wou Metropolis meegaan. Daarna is Metropolis gekicked, en Frederik mag blijven zitten? Nu is Metropolis opeens de badboy, terwijl ik letterlijk meerdere toestemmingen gehad heb van Frederik dat hij over zou komen?

Nogal hypocriet hè. Toen Ash nog in OTS zat kwamen er serieuze massa's, op Marisjeh bv. Nu is Ash weg, en wat doen jullie? Juist ja. Een voorbeeldje:
.Scorpio.
In het belang van de stam hebben we daar een miniem massa'tje op gegooid, 75 stamclears ofzo. Wat is het resultaat? Meteen weer een quitter. Typisch OTS gedrag.
 

DeletedUser6177

Guest
Beste Zaletio,

Lukt me even niet om netjes te quoten maar je weet wel waar ik op reageer.

Dat metro volgens jouw zeggen dus pas als navolger van frederik naar tanken zou volgen maakt de hele overstap van metro naar tanken nog dubieuzer. Daarbij komt dat hij op dat moment een verantwoordelijke positie had als aanvalsleider en bezig was een eerste massa op teao te organiseren en 2 dagen voor de aftrap er de brui aan gaf. Vind je het gek dat ik en OTS als geheel ons gebackstabbed voelen. Maar meneertje " alles draait om mij" kon die verantwoordelijkheid weer eens niet waarmaken. Je geeft iemand vertrouwen en zo wordt er weer mee omgegaan. Tijdens zijn vakantie beheer je het acc en edel je in een mum van tijd tig BB-dorpen voor meneer. Bij terugkomst kom er nauwelijks een bedankje van af. In plaats daarvan gelijk een rel ontketene om 1 BB dorpje ipv te focussen op de massa. Heel tekenend weer.

Wat je zegt over Scorpio klopt ook weer van geen kant. Scorpio is niet weggelopen om wat clears van jullie. Hij had ze allemaal vakkundig afgeslagen. Ga de rapportjes maar na... Toen kwam daar het vreselijke bericht over zijn gezondheid. Ja, alle reden om per direct te stoppen en VV af te geven. Ik als VV heb de rest vd incomings moeiteloos verwerkt en stuk of 10 treintjes van Tik em Aan gekilled. Daar hoor ik je niet over he. Net zoals alle aannames over weglopen door OTS-ers bij een aanval van jullie kant ook totale kletskoek is. Sterker nog, noem 1 OTS speler die om een massa weggelopen is, wat zogenaamd likewise aan OTS is volgens jou is.

Zoals er zoveel onjuiste aannames over OTS bij jullie gebezigd worden.

Maar ja, wat doe je er aan he?? De leugen schijnt hier toch te regeren...
 

DeletedUser26046

Guest
Beste Zaletio,

Lukt me even niet om netjes te quoten maar je weet wel waar ik op reageer.

Dat metro volgens jouw zeggen dus pas als navolger van frederik naar tanken zou volgen maakt de hele overstap van metro naar tanken nog dubieuzer. Daarbij komt dat hij op dat moment een verantwoordelijke positie had als aanvalsleider en bezig was een eerste massa op teao te organiseren en 2 dagen voor de aftrap er de brui aan gaf. Vind je het gek dat ik en OTS als geheel ons gebackstabbed voelen. Maar meneertje " alles draait om mij" kon die verantwoordelijkheid weer eens niet waarmaken. Je geeft iemand vertrouwen en zo wordt er weer mee omgegaan. Tijdens zijn vakantie beheer je het acc en edel je in een mum van tijd tig BB-dorpen voor meneer. Bij terugkomst kom er nauwelijks een bedankje van af. In plaats daarvan gelijk een rel ontketene om 1 BB dorpje ipv te focussen op de massa. Heel tekenend weer.

Wat je zegt over Scorpio klopt ook weer van geen kant. Scorpio is niet weggelopen om wat clears van jullie. Hij had ze allemaal vakkundig afgeslagen. Ga de rapportjes maar na... Toen kwam daar het vreselijke bericht over zijn gezondheid. Ja, alle reden om per direct te stoppen en VV af te geven. Ik als VV heb de rest vd incomings moeiteloos verwerkt en stuk of 10 treintjes van Tik em Aan gekilled. Daar hoor ik je niet over he. Net zoals alle aannames over weglopen door OTS-ers bij een aanval van jullie kant ook totale kletskoek is. Sterker nog, noem 1 OTS speler die om een massa weggelopen is, wat zogenaamd likewise aan OTS is volgens jou is.

Zoals er zoveel onjuiste aannames over OTS bij jullie gebezigd worden.

Maar ja, wat doe je er aan he?? De leugen schijnt hier toch te regeren...

Onjuiste aannames?
Allereerst dat van Frederik: Het klopt. Ik kan je de PM's en MSN gesprekken IG doorsturen, die ga ik niet op het Af gooien. Wij spelen wel naar een bepaalde ere-code. Verder is het puur en alleen dankzij de planning van Metro dat er überhaupt een min-of-meer geslaagde massa op Marisjeh is geweest. Of ontken je dat?

Verder zijn er van .Scorpio genoeg matige rapportjes geweest, en feit is dat hij pas na de massa stopte. Als het inderdaad door RL problemen is: Sterkte .Scorpio. Maar daar lijkt het niet op:
Isidorus van Sevilla op 23.05. om 21:41 uur
Succes met deffen kerel :p.

.Scorpio. op 25.05. om 08:17 uur
wat denk je nu
redelijk succes mag ik zeggen
begin maar terug troepen te maken.

Isidorus van Sevilla op 25.05. om 09:10 uur
Hahahahah dat komt wel goed hoor ^^

.Scorpio. op 25.05. om 09:12 uur
zeker

Isidorus van Sevilla op 25.05. om 17:41 uur
Gaan we weer :D!
Hou je het nog een beetje?

.Scorpio. op 26.05. om 07:53 uur
zo goed ik kan.

Zo werd er eerst nog gePMt. En een dag of twee later stopt hij opeens?
Tja.
 

DeletedUser6177

Guest
Ja, kijk. Ik weet gewoon voor 100% zeker dat scorpio gestopt is vanwege zijn gezondheid. Dat dat toevallig net gebeurt ten tijde een aanval van jullie, daar kan hij toch niks aan doen? Ik zou geen knip voor de neus waard zijn als ik daarover zou liegen. Kortom je hebt weer te snel geredeneerd.
Die pm-wisseling die je laat zien zegt toch ook helemaal niks? Waar zie je staan dat hij dreigt om weg te lopen dan? Ik zal je nog sterker vertellen deze Scorpio, heeft na dat vreselijke nieuws nog een dag doorgespeeld en alles meer dan netjes overgedragen. Over karakter gesproken....

Oke, hij was misschien geen sterke aanvaller zoals het grootste deel bij OTS helaas (gewoon altijd te gemakkelijk gehad, 1 groot cluster, etc.) dat klopt, maar deffen dat was hem wel toevertrouwd.
En dan beweer je ook nog dat metro/ash de aanvallen op Marisjeh heeft georganiseerd. ook weer volledig onjuist. Dat was ik! ;)
Opnieuw een onjuiste aanname.

Op mijn vraag om 1 wegloper bij OTS te noemen kun je geen antwoord geven. Zegt toch genoeg lijkt mij.

En dat van Frederik, dat klopt. Heb ik ook nooit ontkend, maar ben hierin niet hypocriet want hij heeft zich bedacht en heeft een veel langere geschiedenis met OTS dan Ash dus ja, hem wil ik zeker nog een kans geven...

De leugen regeert hier, en jij doet er keihard aan mee :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oke, hij was misschien geen sterke aanvaller zoals het grootste deel bij OTS helaas (gewoon altijd te gemakkelijk gehad, 1 groot cluster, etc.) dat klopt, maar deffen dat was hem wel toevertrouwd.
En dan beweer je ook nog dat metro/ash de aanvallen op Marisjeh heeft georganiseerd. ook weer volledig onjuist. Dat was ik! ;)
Opnieuw een onjuiste aanname.

Ik heb de aanvalsplannen voor Marisjeh/Tik Em Aan Ouwe gemaakt. Marisjeh kwamen inderdaad alleen maar fakes, maar in Tanken heb ik gezien dat mijn plan werkte. De OS ging naar Marisjeh en werd daarna door de aanval op TEAO weer weggehaald. Dat was precies mijn plan. Daar heb jij de vruchten van geplukt, zoveel planningswerk heb je daar niet in hoeven steken... :rolleyes:
 

DeletedUser63688

Guest
Ik heb de aanvalsplannen voor Marisjeh/Tik Em Aan Ouwe gemaakt. Marisjeh kwamen inderdaad alleen maar fakes, maar in Tanken heb ik gezien dat mijn plan werkte. De OS ging naar Marisjeh en werd daarna door de aanval op TEAO weer weggehaald. Dat was precies mijn plan. Daar heb jij de vruchten van geplukt, zoveel planningswerk heb je daar niet in hoeven steken... :rolleyes:

dat neemt niet weg dat de echte massa op marisjeh waarin dorpen zijn gepakt van juanitoe's hand kwamen en niet van de jouwe
 

DeletedUser61408

Guest
Rammen zijn voor noobs, dan moet je die muur weer helemaal opbouwen, en dat kost zoveel tijd...... :(

Dat is één manier van redeneren. Persoonlijk vind ik het toch wel handig als de verdediger zijn muur plat ligt. Je weet toch nooit wat hij maar eens in dat dorp zou gestoken hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Dat is één manier van redeneren. Persoonlijk vind ik het toch wel handig als de verdediger zijn muur plat ligt. Je weet toch nooit wat hij maar eens in dat dorp zou gestoken hebben :p

Muren plat ftw :D

Dan krij je awards, dat is pas een manier van redeneren!

Muurbreker (Goud - Level 4)
Je hebt al 17.287 muurlevels vernietigd!

:cool::cool:
 
Bovenaan