Cluster Contest Stemtopic

Wie heeft het beste cluster?

  • DIJKINGS (Friend)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ryspredator (PHX)

    Stemmen: 2 4,9%
  • MrSorry (Done!)

    Stemmen: 1 2,4%
  • 13LaD3R (Done!)

    Stemmen: 6 14,6%
  • Arcanistnoob (Done!)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Nutcase71 (PHX)

    Stemmen: 1 2,4%
  • rensonio (~R~H~)

    Stemmen: 0 0,0%
  • kevintje80 (~R~H~)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ren ren (ICE)

    Stemmen: 18 43,9%
  • John the (Dutcher)

    Stemmen: 10 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

iedereen heeft gewoon een andere mening, jij vint rood mooi ik blauw en iemand anders groen.
er zullen vast wel mensen bij zijn die op een lid van hun eigen stam stemmen, en er zijn mensen die gewoon eerlijk stemmen.
moet je mee leren leven.

Iedereen heeft gewoon een andere mening, jij vindt dat een cirkel vierkant is en ik vind dat een cirkel rond is. Er zullen vast wel mensen zijn die een diefstal plegen en er zijn mensen die hun producten eerlijk bij de kassa afrekenen. Daar moet je mee leren leven.

Sodeju wat een hoop compleet nietszeggende oneliners heb je net weer achter mekaar geplaatst.
 

DeletedUser

Guest
ozewizewozewiezewall

Geregistreerd: 29 January 2010

Oud #38 Vandaag, 11:46 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht Bedankt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoello Bekijk bericht
dat heb je goed begrepen oze, de meeste stemmingen worden inderdaad niet altijd door de beste gewonnen.
ik snap ook niet waar je zo een probleem van maakt, en ik niet alleen.

Als je op die manier praat, kun je net zo goed meteen een wedstrijdenquete maken over de speler die je het liefst 200 PA gunt. En als je gaat stemmen in een topic dat daar niet over gaat, vanwege de een of andere eigen agenda, dan moet je eens goed over jezelf gaan nadenken.

heb je wel in de gaten dat ren ren ruim de meeste stemmen heeft? en boven aan staat?
en nummer 2 en 3 komen niet eens in de buurt.

Als je op die manier praat, kun je net zo goed meteen een wedstrijdenquete maken over de speler die je het liefst 200 PA gunt

als je zo denkt kun je speciaal voor jou beter een enquete maken wie je die punten juist NIET gunt.
 

DeletedUser

Guest
AW: Cluster Contest Stemtopic

Lees eens een keer wat ik schrijf in plaats van constant iets te roepen waar totaal geen gedachtegang achter zit.
 

DeletedUser

Guest
whaha doe jij dat dan ook eens.

marcoello

Geregistreerd: 13 May 2010

Oud #39 Vandaag, 11:50 Naar boven Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht
iedereen heeft gewoon een andere mening

zal het nog ff herhalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
AW: Cluster Contest Stemtopic

whaha doe jij dat dan ook eens.
Altijd gedaan, altijd uitgelegd waarom ik iets meen, dus je reactie is de volgende waardeloze stroman.

zal het nog ff herhalen.
Het is compleet irrelevant dat iemand een mening heeft, het enige dat relevant is, is wat dat standpunt is. Als ik van mening ben dat de aarde een kubus is, dan is dat ook lulkoek.

Nu is het weliswaar zo dat een begrip als 'goed cluster' voor iedereen een enigszins verschillende definitie kan hebben, maar zo heel vreselijk verschillend zal die niet zijn. Het is niet voor niets dat ik verzocht om meldingen van meningen van mensen buiten Done, die hebben gestemd op het cluster van John of 13lad3r ipv ren ren. Maar vooralsnog zijn er nul verschenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien was het voor het eerlijke verloop misschien beter geweest als de inzendingen anoniem waren geweest; zonder naam erbij, maar enkel een plaatje van het cluster. Dan gaan mensen hopelijk wel naar het cluster kijken en niet naar hoezeer ze iemand mogen.
 

DeletedUser

Guest
ozewizewozewiezewall

Geregistreerd: 29 January 2010

Oud #43 Vandaag, 12:41 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht Bedankt
Lees eens een keer wat ik schrijf in plaats van constant iets te roepen waar totaal geen gedachtegang achter zit.

jij haalt alles door elkaar, we hebben het hier over lezen niet over uitleggen.
wat een onzin wat je schrijft hier,
het is geen feit dat ren ren het mooiste cluster heeft, dat is de mening van jouw en wat anderen.
en dat mag, maar ga dan niet lopen zeiken als een klein kind als iemand anders een andere mening heeft.
zo veel verschil zit er ook niet tussen het cluster van john en die van ren ren.
 

DeletedUser

Guest
steef612

steef612's schermafbeelding

Geregistreerd: 9 August 2007
Locatie: everywhere

Oud #47 Vandaag, 13:36 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht Bedankt
Misschien was het voor het eerlijke verloop misschien beter geweest als de inzendingen anoniem waren geweest; zonder naam erbij, maar enkel een plaatje van het cluster. Dan gaan mensen hopelijk wel naar het cluster kijken en niet naar hoezeer ze iemand mogen.
__________________
W12 ex-Don Malinwa ex-T.N.
Welcome to the rim
w17 Huto

dat was mischien wel het beste, maar het enige probleem hier is oze, hij wil/kan niet begrijpen dat het niet alleen om de 1ste plek gaat.
 

DeletedUser

Guest
maar ik vindt het wel prima zo. blijft anders tog eeuwig door gaan zo.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

jij haalt alles door elkaar, we hebben het hier over lezen niet over uitleggen.
wat een onzin wat je schrijft hier,
het is geen feit dat ren ren het mooiste cluster heeft, dat is de mening van jouw en wat anderen.
en dat mag, maar ga dan niet lopen zeiken als een klein kind als iemand anders een andere mening heeft.
zo veel verschil zit er ook niet tussen het cluster van john en die van ren ren.
Mijn punt is niet dat mensen misschien vinden dat johns cluster het beste is, want indien dit zo is, dan moeten ze gewoon op zijn cluster stemmen. Het probleem dat ik zie is dat mensen stemmen op het cluster dat ze niet het beste vinden. En ik heb al meerdere malen aangegeven hoe ik erbij kom dat ik dat denk en het is bovendien al eens beaamd door soldier bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Mijn punt is niet dat mensen misschien vinden dat johns cluster het beste is, want indien dit zo is, dan moeten ze gewoon op zijn cluster stemmen. Het probleem dat ik zie is dat mensen stemmen op het cluster dat ze niet het beste vinden. En ik heb al meerdere malen aangegeven hoe ik erbij kom dat ik dat denk en het is bovendien al eens beaamd door soldier bijvoorbeeld.

Vertel mij is oze, Hoe zou de stemming eruit hebben gezien als er idd (zogenaamd) nul procent vriendjes politiek aanwezig was. hm?
Zou ik dan geen stemmen hebben? Zou 13 dan geen stemmen hebben? zou Ren ren, omdat hij idd het beste cluster heeft alle 34 stemmen hebben?? hm?

Want wat wil je nou precies? Stel ik en 13 waren vervangen door leden van andere stammen ofzo, zouden deze dan ook geen stemmen krijgen, omdat ren ren dan nogsteeds het beste cluster heeft? En als deze dan wel stemmen zouden krijgen zou er dan ook vriendjes politiek aanwezig zijn?

Ook al is ren ren de beste, je kan niet verwachten dat hij alle stemmen krijgt, en de rest nul stemmen. En ja ik weet 'bla bla' je wilt dat mensen stemmen op het beste cluster, en niet op de gene die ze het graagst zien winnen, maar feit blijft nog steeds dat Ren ren ver bovenaan staat. Vertel mij dan alsjeblieft wat er dan nog steeds te zeuren valt???

Gun je mij en 13 dan niet de 3e en de 2e plek?? is dat het? Of wat? Als er vriendjes politiek aanwezig zou zijn en ik of 13 zouden ren ren inhalen, dan zou ik idd begrijpen dat jij het vervelend zou vinden, maar dat is hier lang niet het geval.

Geef een tweede voorbeeld, behalve de paar woordjes bij de inschrijving dat ik idd die 200PA op zou halen dat ik arrogant zou zijn....
Als ik iets niet ben, dan is het wel arrogant....althans dat zeggen de mensen om mij heen...

Laat dat volgende keer dan ook zien.

Enneeh.. hoe ridicuul Ice zich gedraagt? Ik zie ten eerste slechts drie Ice-spelers ooit op het AF verschijnen (=/= 'Ice') en ten tweede mag jij mij eens voorbeelden geven van hoe ridicuul wij ons onszelf dan gedragen.

En een voorbeeld van hoe ridicuul jullie je soms gedragen? Wat dacht je van al dat idiote commentaar dat graaf gaf op de topics die Ulquiorra-Schiffer opende toen hij zichzelf wilde voorstellen?
Je zou toch denken dat mensen zeggen 'Welkom' als iemand nieuw zich voorstelt. Maar nee hoor. Graaf ging meteen al zeiken over een stel stomme regels die zogenaamd niet nageleefd werden.

Een ander voorbeeld is hoe vaak jij wel niet mensen verbeterd op spelling of grammatica. Het verbeteren van mensen heeft toch geen enkele nut? Als een post echt totaal onleesbaar is, nou vooruit, maar laat het anders gewoon gaan. Op een openbaar forum kan je niet verwachten dat iedereen net zo goed is in de Nederlandse taal als jij.
 

DeletedUser

Guest
Misschien was het voor het eerlijke verloop misschien beter geweest als de inzendingen anoniem waren geweest; zonder naam erbij, maar enkel een plaatje van het cluster. Dan gaan mensen hopelijk wel naar het cluster kijken en niet naar hoezeer ze iemand mogen.

Dat zou misschien wel geholpen hebben, maar ik denk dat een post plaatsen met beargumentatie het beste was. Kost wel wat meer moeite voor de mod om de stemmen te tellen, maar dat zou ik anders nog wel willen doen :)

Vertel mij is oze, Hoe zou de stemming eruit hebben gezien als er idd (zogenaamd) nul procent vriendjes politiek aanwezig was. hm?
Zou ik dan geen stemmen hebben? Zou 13 dan geen stemmen hebben? zou Ren ren, omdat hij idd het beste cluster heeft alle 34 stemmen hebben?? hm?

Hij heeft een aantal posts geleden nog gezegd dat jullie waarschijnlijk ook stemmen hadden, maar niet zoveel

Ook al is ren ren de beste, je kan niet verwachten dat hij alle stemmen krijgt, en de rest nul stemmen.

Vandaar dat hij het ook niet verwacht.

En ja ik weet 'bla bla' je wilt dat mensen stemmen op het beste cluster, en niet op de gene die ze het graagst zien winnen, maar feit blijft nog steeds dat Ren ren ver bovenaan staat. Vertel mij dan alsjeblieft wat er dan nog steeds te zeuren valt???

Dat de stemming voor de nummer 2 en 3 positie niet geheel eerlijk verlopen is, in zijn ogen.

En een voorbeeld van hoe ridicuul jullie je soms gedragen? Wat dacht je van al dat idiote commentaar dat graaf gaf op de topics die Ulquiorra-Schiffer opende toen hij zichzelf wilde voorstellen?
Je zou toch denken dat mensen zeggen 'Welkom' als iemand nieuw zich voorstelt. Maar nee hoor. Graaf ging meteen al zeiken over een stel stomme regels die zogenaamd niet nageleefd werden.

Was het idioot commentaar, of was het een forumgebruiker die het krom vond dat de mod!!! van een forum de regels niet naleefde?

Een ander voorbeeld is hoe vaak jij wel niet mensen verbeterd op spelling of grammatica. Het verbeteren van mensen heeft toch geen enkele nut?

Op een openbaar forum kan je niet verwachten dat iedereen net zo goed is in de Nederlandse taal als jij.

Juist wel, als je mensen verbetert, weten ze dat ze het fout hebben gedaan (gezien dit besef vaak genoeg ontbreekt) en kunnen ze er in het vervolg beter op letten. Dus die persoon leert er beter Nederlands van. Waar zie jij dat als nadeel?

En dat kun je inderdaad niet verwachten, maar daarom helpt Oze die mensen juist door aan te geven wat ze fout doen ...
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Vertel mij is oze, Hoe zou de stemming eruit hebben gezien als er idd (zogenaamd) nul procent vriendjes politiek aanwezig was. hm?
Zou ik dan geen stemmen hebben? Zou 13 dan geen stemmen hebben? zou Ren ren, omdat hij idd het beste cluster heeft alle 34 stemmen hebben?? hm?

Want wat wil je nou precies? Stel ik en 13 waren vervangen door leden van andere stammen ofzo, zouden deze dan ook geen stemmen krijgen, omdat ren ren dan nogsteeds het beste cluster heeft? En als deze dan wel stemmen zouden krijgen zou er dan ook vriendjes politiek aanwezig zijn?

Ook al is ren ren de beste, je kan niet verwachten dat hij alle stemmen krijgt, en de rest nul stemmen. En ja ik weet 'bla bla' je wilt dat mensen stemmen op het beste cluster, en niet op de gene die ze het graagst zien winnen, maar feit blijft nog steeds dat Ren ren ver bovenaan staat. Vertel mij dan alsjeblieft wat er dan nog steeds te zeuren valt???

Gun je mij en 13 dan niet de 3e en de 2e plek?? is dat het? Of wat? Als er vriendjes politiek aanwezig zou zijn en ik of 13 zouden ren ren inhalen, dan zou ik idd begrijpen dat jij het vervelend zou vinden, maar dat is hier lang niet het geval.
Ik vermoed dat 13lad3r en jij geen of vrijwel geen stemmen zouden hebben gekregen, als vriendjespolitiek compleet afwezig geweest zou zijn. Laten we wel eerlijk zijn, er is min of meer een overeenstemming in de definitie van wat men het beste cluster noemt. "Het" beste cluster heeft geen losse clusters, heeft een duidelijke grenslijn waarbinnen slechts de eigen dorpen zijn te vinden en de gemiddeld onderlinge afstand tussen de dorpen is zo klein mogelijk, wat bijvoorbeeld het geval is bij een perfecte cirkel. Groeimogelijkheden zou men ook kunnen beschouwen als een positief punt. Ik veronderstel dat men het over het algemeen wat dit betreft met mij eens is, vandaar "overeenstemming".

Als ik eerlijk ben, vind ik het daarom een beetje raar dat er ook prijzen beschikbaar gesteld zijn voor de tweede en derde plaats (en dat zou ik ook hebben gevonden als het andere spelers waren op die plekken of als ren ren niet meedeed). Immers, men kan slechts één stem uitbrengen en indien men die stem zo objectief mogelijk bepaalt, zal over het algemeen één winnaar uit de bus komen. De uitzondering is hier natuurlijk wanneer twee personen een even goed cluster hebben.

De reden dat ik "zeur", heeft ermee te maken dat het onderwerp van mijn commentaar kennelijk hun typische eigenschap toont. Ik sta op het punt te vragen wat dit moet voorstellen; de voortzetting van Done!'s leugenachtige profilering? Want blijkbaar is Done! hier de enige die grootschalig met die vriendjespolitiek aan de slag gaat. Soldier, wescha en jij hebben dit inmiddels beaamd. De andere stammen schijnen nauwelijks op zichzelf te stemmen. En de stemmen van ren ren komen ook ergens vandaan; nauwelijks uit Ice - Ice heeft voor zover ik weet slechts drie spelers met een AF-account.

En dit kan ik weer opschrijven in de lijst van een hoop gerotzooi van Done! van de afgelopen maanden. Sinds de breuk tussen onze stammen is het een en ander verschenen over Done! Het enige wat je over Ice kunt claimen is "dat we zeuren". Maar kennelijk hebben we erg veel rechtvaardiging om te zeuren. De enige verdediging die ik uit Done! hoor, gaat geenszins tegen de claims over Done!, die graaf en ik beweerd hebben, in, maar komt er slechts op neer dat wij 'altijd zeuren'. Nou, helaas pindakaas, maar dat zijn geen argumenten.

Laat dat volgende keer dan ook zien.
Laten zien dat je iets niet bent? Dat is een contradictie.

En een voorbeeld van hoe ridicuul jullie je soms gedragen? Wat dacht je van al dat idiote commentaar dat graaf gaf op de topics die Ulquiorra-Schiffer opende toen hij zichzelf wilde voorstellen?
Je zou toch denken dat mensen zeggen 'Welkom' als iemand nieuw zich voorstelt. Maar nee hoor. Graaf ging meteen al zeiken over een stel stomme regels die zogenaamd niet nageleefd werden.

Een ander voorbeeld is hoe vaak jij wel niet mensen verbeterd op spelling of grammatica. Het verbeteren van mensen heeft toch geen enkele nut? Als een post echt totaal onleesbaar is, nou vooruit, maar laat het anders gewoon gaan. Op een openbaar forum kan je niet verwachten dat iedereen net zo goed is in de Nederlandse taal als jij.
Graafs commentaar was geenszins idioot, mijns inziens. De zaken waar hij bezwaar op had, verdienden volgens mij ook dat bezwaar. Er werd bijvoorbeeld hypocriet gedrag en veelvuldige spam geproduceerd door een kersverse moderator en dat kan best commentaar verdienen. Wederom het enige dat ertegenin kan worden gebracht (oh excuus dat suggereert dat ik over een tegenargument spreek) erover gezegd kan worden, is dat graaf ergens commentaar over heeft.

Enneuh.. dat verbeteren van spelling komt nauwelijks voor, want dan zou ik in ieder bericht dat ik quote, vreselijk veel moeten gaan aanpassen. Dus als je zoiets over mij beweert, doe dit dan met voorbeelden. Ik heb je laatst eens gequotet waarin ik grote verbeterde door grootte.. sja ik moest zelf driemaal de zin lezen voordat ik doorhad wat je bedoelde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
overigens...van die 200PA lig ik echt niet wakker....Mocht ik ze winnen, dan schenk ik ze aan een goed doel!

Ach wat leuk, propganda :)

Alles wat wij doen keur jij af Oze.. Ik geef eerlijk toe dat ik ren ren de overwinning niet gun ook al heeft hij het mooiste cluster.
Kan je hoog of laag springen, maar er zijn ook mensen die 2de en derde moeten eindigen :)

Als Barca tegen Ajax voetbalt kan ik toch ook wel zeggen dat Barca de beste spelers heeft en gaat winnen, maar dat ik het ajax het meest gun om te winnen. Terwijl ik toch wel weet dat Barca het wint.
Zelfde verhaal hier. ren ren heeft het beste cluster. Maar door zijn arrogante houding voor hij zich inschreef gun ik john mijn stem terwijl ik weet dat ren ren toch wel wint.

En ja ren ren, je kwam wel degelijk arrogant over. Maarja dat is moeilijk toe te geven over jezelf als je altijd hebt gedacht dit niet te zijn.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Ach wat leuk, propganda :)

Alles wat wij doen keur jij af Oze.. Ik geef eerlijk toe dat ik ren ren de overwinning niet gun ook al heeft hij het mooiste cluster.
Kan je hoog of laag springen, maar er zijn ook mensen die 2de en derde moeten eindigen :)

Als Barca tegen Ajax voetbalt kan ik toch ook wel zeggen dat Barca de beste spelers heeft en gaat winnen, maar dat ik het ajax het meest gun om te winnen. Terwijl ik toch wel weet dat Barca het wint.
Zelfde verhaal hier. ren ren heeft het beste cluster. Maar door zijn arrogante houding voor hij zich inschreef gun ik john mijn stem terwijl ik weet dat ren ren toch wel wint.

En ja ren ren, je kwam wel degelijk arrogant over. Maarja dat is moeilijk toe te geven over jezelf als je altijd hebt gedacht dit niet te zijn.

Leuk voorbeeld joh, laten we in het vervolg besluiten wie de voetbalwedstrijd gewonnen heeft door de supporters aan het einde van de wedstrijd te vragen wie volgens hen gewonnen had moeten hebben.
 

DeletedUser44868

Guest
Ach wat leuk, propganda :)



En ja ren ren, je kwam wel degelijk arrogant over. Maarja dat is moeilijk toe te geven over jezelf als je altijd hebt gedacht dit niet te zijn.

kan je quoten waar ik arrogant was?

tuurlijk was dat arrogant hoe ik mijn inschreef...kan het ook als humor zien....als je de clusters op een ander wereldforum zou zetten....zonder dat ze de spelers kennen....dat zou pas interessant zijn....
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Leuk voorbeeld joh, laten we in het vervolg besluiten wie de voetbalwedstrijd gewonnen heeft door de supporters aan het einde van de wedstrijd te vragen wie volgens hen gewonnen had moeten hebben.

Jij moet er ook altijd even een schepje boven op gooien heh.
Je snapt wat ik bedoel en daar gaat het om.

@ren ren

Nah... ik heb toch de mooiste....zo sneu als ik mee doe... win zowel als de eerste als de tweede plek....
Ik zit te kijken naar mijn Premium Punten... maar ze zijn nog niet bijgeschreven.... hoe kan dat?:confused:
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Jij moet er ook altijd even een schepje boven op gooien heh.
Je snapt wat ik bedoel en daar gaat het om.

Nee, dat doe ik niet. En als ik het begrijp, snap ik niet waarom je dat bedoelt.

Wat wil je nou, dat mensen de uitslag van een wedstrijd voortaan bepalen door te stemmen op degene die ze het liefst zien winnen, ook al behoort dat totaal niet tot de criteria van die wedstrijd!?
 
Bovenaan