Cluster Contest Stemtopic

Wie heeft het beste cluster?

  • DIJKINGS (Friend)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ryspredator (PHX)

    Stemmen: 2 4,9%
  • MrSorry (Done!)

    Stemmen: 1 2,4%
  • 13LaD3R (Done!)

    Stemmen: 6 14,6%
  • Arcanistnoob (Done!)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Nutcase71 (PHX)

    Stemmen: 1 2,4%
  • rensonio (~R~H~)

    Stemmen: 0 0,0%
  • kevintje80 (~R~H~)

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ren ren (ICE)

    Stemmen: 18 43,9%
  • John the (Dutcher)

    Stemmen: 10 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
heeft niet veel te maken met `mijn gelijk krijgen`
hij kan het niet hebben dat Done leden stemmen krijgen, dus dan gaat die maar weer eens zijn negatieve stempel ergens op drukken.

dus daarom noem ik hem een stakker.
 

DeletedUser

Guest
AW: Cluster Contest Stemtopic

oze weet ook overal iets negatiefs te vinden, en zo niet wordt het wel een typefout die hij vindt.
stakker

Hmm.. wie is nou de stakker; degene die (en - volgens mij - rechtmatig) wordt beschuldigd van iets negatiefs of degene die beschuldigt? Het feit dat je mij zo nu en dan negatief hoort praten over Done - terwijl zulke voorbeelden niet door jullie worden tegengesproken of (kunnen) worden verdedigd - impliceert eerder iets negatiefs over Done, dan over mij.
 

DeletedUser

Guest
Weet je oze, of je gelijk hebt of niet boeit eigenlijk niet.
Om eerlijk te zijn weet ik zelf niet eens wie er op mij heeft gestemd, en ik kan je ook verzekeren dat ik niet heb gevraagd aan done! leden (of iemand anders) om op mij te stemmen. In tegendeel heb ik zelfs op het forum gemeld dat mensen gewoon naar eigen keuze moesten stemmen als ze zin hadden om te stemmen. Dan natuurlijk bij voorkeur wel een Done! lid, aangezien ik vond dat ren ren zich op een wat arrogante manier inschreef.

Maar met dat alles terzijde blijft idd het feit dat ren ren een beter cluster heeft, en men vind blijkbaar idd ook dat ren ren een beter cluster heeft. En juist omdat ren ren bovenaan staat baard het mij zorgen dat je inderdaad, zoals wescha al zegt, nog steeds een wat negatieve beeld aan het licht weet te brengen op iets dat gewoon voor de fun is, alsof dingen weer is niet eerlijk gaan, of alsof dingen weer niet volgens de regeltjes gaan, en bla en bla en bla.

Misschien was dat niet de bedoeling,, maar die indruk kan je er makkelijk van krijgen.

Ik zou gewoon zeggen, wees happy dat een stamlid van je wint. Die Pa kan ik mooi gebruiken, (waarschijnlijk) net zoals de rest die mee doet, maar desondanks zou ik dit zeker niet als een echte contest opvatten.

Edit:
Daarnaast wil ik er aan toevoegen dat het gewoon vervelend is dat jij en ren ren weer overal zo'n discussie van moet maken, met gelijk hebben of niet gelijk hebben.
Met 'ohjee, done spreekt iets niet tegen of kan geen goede tegenargumenten vinden, dus daarom komt Done! juist in een negatief beeld' en bla en bla.

Echt, als je zulk soort dingen in elke discussie weer naar bovenhaalt daalt de kwaliteit van dit forum gewoon. Die discussies zijn saai oze en ren ren,, en het lijkt me sterk dat mensen erop zitten te wachten om ze te lezen. En ik geloof dat zoiets echt eeuwen en eeuwen door kan gaan, dus hou daar alsjeblieft nou is mee op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
AW: Cluster Contest Stemtopic

Als je het op die manier bagatelliseert, dan kun je de wedstrijd net zo goed omdopen tot "stem op wie de meeste vriendjes heeft". Scheelt ook weer de moeite van het maken van kaarten.

Dat waar ik een (negatief) licht op laat schijnen, is niet hetgeen 'voor de fun' is, maar juist het tegendeel.
 

DeletedUser

Guest
Als je het op die manier bagatelliseert, dan kun je de wedstrijd net zo goed omdopen tot "stem op wie de meeste vriendjes heeft". Scheelt ook weer de moeite van het maken van kaarten.

Dat waar ik een (negatief) licht op laat schijnen, is niet hetgeen 'voor de fun' is, maar juist het tegendeel.


In dat geval moet je voor de verandering maar is vertrouwen hebben in de goede (vrije) wil van de mens, oke?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar ren ren heeft de meeste stemmen.

en dat is vast niet omdat hij de meeste vrienden heeft, hij heeft ook een mooi cluster hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ja het cluster van ren ren vind ik wel better dan dat van John
 

DeletedUser

Guest
Ren ren heeft inderdaad het mooiste cluster.

Toch heb ik niet op hem gestemd. De arrogantie die vanaf het begin van de contest al aanwezig was bij ren ren stond mij tegen.
Vandaar dat ik hem niet mijn stem waardig vond en ik gestemd heb op het 2de mooiste cluster. Dat van John inderdaad.
Niet omdat het een stamgenoot is, maar omdat het op ren ren na gewoon het mooiste cluster is.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja mss is dat ren ren z'n persoonlijkheid meschien straalt hij gewoon graag arrogantie uit en vindt hij zichzelf de grote man van het spel.
Nou omdat te kunnen zijn moet hij zich bewijzen .
En of hij zich zal bewijzen is maar de vraag.
Het gaat erom om van je woorden daden te kunnen maken dus ik ben benieuwd .
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

Ren ren heeft inderdaad het mooiste cluster.

Toch heb ik niet op hem gestemd. De arrogantie die vanaf het begin van de contest al aanwezig was bij ren ren stond mij tegen.
Vandaar dat ik hem niet mijn stem waardig vond en ik gestemd heb op het 2de mooiste cluster. Dat van John inderdaad.
Niet omdat het een stamgenoot is, maar omdat het op ren ren na gewoon het mooiste cluster is.

Sodeju wat een drogreden. Gaat deze wedstrijd om het beste cluster of om degene die je het graagst ziet winnen?
 

DeletedUser

Guest
Om het beste cluster inderdaad.

Helaas roept degene vanaf het begin al dat hij dit gaat winnen en die premium punten gaat binnen slepen enz.
Had hij zich normaal ingeschreven had hij mijn stem zeker verdient.
 

DeletedUser

Guest
ach oze, ik zal je even rassureren, de meeste stemmingen verlopen zo.
het heeft ook te maken met hoe ridicuul ice soms bezig is op het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
AW: Cluster Contest Stemtopic

Om het beste cluster inderdaad.

Helaas roept degene vanaf het begin al dat hij dit gaat winnen en die premium punten gaat binnen slepen enz.
Had hij zich normaal ingeschreven had hij mijn stem zeker verdient.
Zelfs in het geval dat hij zich 'niet normaal ingeschreven had'; sinds wanneer bepaalt dat hoe goed je cluster is? Want daar gaat de wedstrijd immers om.

ach oze, ik zal je even rassureren, de meeste stemmingen verlopen zo.
het heeft ook te maken met hoe ridicuul ice soms bezig is op het AF.
Wut.. de meeste stemmingen in een wedstrijd worden bepaald door vriendjespolitiek? Misschien is dat de regel in Done, dat is niet eens zo'n gekke gedachte. Ren rens cluster is weliswaar het beste, maar Done-spelers hebben ongeveer evenveel stemmen. Er zijn echter nog meer clusters van spelers uit andere stammen die mee doen, maar de clusters uit die andere stammen hebben lang niet zoveel stemmen als ren ren hoor. Misschien dat er hier en daar eentje op zichzelf gestemd heeft, maar daar blijft het volgens mij bij.

Dus dan kan ik vrij veilig stellen dat stemmingen op die wijze laten verlopen slechts regel is in Done.

Enneeh.. hoe ridicuul Ice zich gedraagt? Ik zie ten eerste slechts drie Ice-spelers ooit op het AF verschijnen (=/= 'Ice') en ten tweede mag jij mij eens voorbeelden geven van hoe ridicuul wij ons onszelf dan gedragen.
 

DeletedUser

Guest
dat heb je goed begrepen oze, de meeste stemmingen worden inderdaad niet altijd door de beste gewonnen.
ik snap ook niet waar je zo een probleem van maakt, en ik niet alleen.

ozewizewozewiezewall

Geregistreerd: 29 January 2010

Oud #16 Gisteren, 00:21 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht Bedankt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulquiorra-Schiffer Bekijk bericht
ai wie wordt nummer 2? 13laD3 of john?
Ik ben blij dat ze beiden meedoen aan de wedstrijd. Ik heb vanaf het begin gedacht dat een speler uit Done! veel stemmen zou gaan krijgen, namelijk veel stemmen uit diezelfde stam. Zo groeit de vriendjespolitiek in Done toch nog in een tweesprong.

Geen mens stemt immers voor een op één na best cluster, want deze wedstrijd gaat over het beste cluster. Het alternatief van vriendjespolitiek is dat men de clusters van bijvoorbeeld 13LaD3R en John the Dutcher het mooiste vindt, maar daar geloof ik niets van en vermoedelijk is ieder persoon die de clusters fatsoenlijk beschouwt het me op dat punt eens.

Testje: als je niet in Done! zit en je vindt desondanks een van hun clusters mooier dan dat van ren ren, kun je je dan even melden?

Dan ga ik die niet uit Done afkomstige meningen eens tellen. Ik denk niet dat me dat erg veel tijd zal gaan kosten.

dit is 1 voorbeeld, je maakt een probleem omdat iemand vraagt wie er op plek 2 en 3 eindigen.
leg dat eens uit, waarom mag iemand van Done op plek 2 of 3 eindigen?
als er niemand van Done mee deed en iemand van mercy op plek 2 of 3 eindigde had je meneer oze hier niet gehoort, die hata van jou tegen ons moet wel heel erg groot zijn. is slecht voor je zo veel haat
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Stemtopic

dat heb je goed begrepen oze, de meeste stemmingen worden inderdaad niet altijd door de beste gewonnen.
ik snap ook niet waar je zo een probleem van maakt, en ik niet alleen.
Als je op die manier praat, kun je net zo goed meteen een wedstrijdenquete maken over de speler die je het liefst 200 PA gunt. En als je gaat stemmen in een topic dat daar niet over gaat, vanwege de een of andere eigen agenda, dan moet je eens goed over jezelf gaan nadenken.

dit is 1 voorbeeld, je maakt een probleem omdat iemand vraagt wie er op plek 2 en 3 eindigen.
leg dat eens uit, waarom mag iemand van Done op plek 2 of 3 eindigen?
als er niemand van Done mee deed en iemand van mercy op plek 2 of 3 eindigde had je meneer oze hier niet gehoort, die hata van jou tegen ons moet wel heel erg groot zijn. is slecht voor je zo veel haat
Dat is niet waar en dat kun je daar niet uit afleiden. Het probleem dat ik heb is dat een tweede en derde plaats zoveel stemmen kunnen krijgen en dit geeft twee mogelijke scenario's. Ofwel zijn de clusters van john the dutcher, 13lad3r en ren ren even goed, ofwel is er sprake van vriendjespolitiek. En ik heb uitgelegd waarom ik naar dat tweede neig, wat overigens alvast is beaamd door de eerste persoon in Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iedereen heeft gewoon een andere mening, jij vint rood mooi ik blauw en iemand anders groen.
er zullen vast wel mensen bij zijn die op een lid van hun eigen stam stemmen, en er zijn mensen die gewoon eerlijk stemmen.
moet je mee leren leven.
 

DeletedUser44868

Guest
Ren ren heeft inderdaad het mooiste cluster.

Toch heb ik niet op hem gestemd. De arrogantie die vanaf het begin van de contest al aanwezig was bij ren ren stond mij tegen.
Vandaar dat ik hem niet mijn stem waardig vond en ik gestemd heb op het 2de mooiste cluster. Dat van John inderdaad.
Niet omdat het een stamgenoot is, maar omdat het op ren ren na gewoon het mooiste cluster is.

Geef een tweede voorbeeld, behalve de paar woordjes bij de inschrijving dat ik idd die 200PA op zou halen dat ik arrogant zou zijn....
Als ik iets niet ben, dan is het wel arrogant....althans dat zeggen de mensen om mij heen...

Uit jouw woorden blijkt dus maar eens te meer, dat het niet gaat om om het mooiste cluster, maar wie je het gunt... een speler die aardig doet of een iemand uit je eigen stam....
overigens...van die 200PA lig ik echt niet wakker....Mocht ik ze winnen, dan schenk ik ze aan een goed doel!
 
Bovenaan