(W24-topic) Maak je eigen top 20

DeletedUser60138

Guest
Ze hebben zelfs zeer recent een verzoek om wat hulp botweg geweigerd.
 

DeletedUser61292

Guest
Ja als je niet op 24 speelt kan je dat niet weten hé. Er was dus een samenwerking tussen Sweet! en Tanken
 

Deleted User - 44652

Guest
Kan het nu graag weer over de top 20 gaan?
Bij voorbaat dank ja.
 
Reactiescore
255
Haha, grappig. Heel W24 weet dat er al sinds week 2 ofzo een BG is tussen Tanken en Sweet! :eek:

Haha, grappig. Heel W24 weet inderdaad dat er een BG was tussen Tanken en Sweet, maar echte samenwerkingen zijn er niet geweest, wel?

Kan het nu graag weer over de top 20 gaan?
Bij voorbaat dank ja.

Het gaat over de stammen in de top 20, als je top 20 lijstjes bedoelt moet je het zo maar verwoorden.
 

Deleted User - 44652

Guest
Volgens mij gaat dit topic over spelers in te top20, niet over gehele stammen, dus hou het maar ook op die spelers.
 
Reactiescore
255
Volgens mij gaat dit topic over spelers in te top20, niet over gehele stammen, dus hou het maar ook op die spelers.

Ooh, maar er wordt gediscussieerd tussen spelers in de top 20 hoor, geen zorgen.
 

DeletedUser61292

Guest
Ooh, maar er wordt gediscussieerd tussen spelers in de top 20 hoor, geen zorgen.

Bwa Vitalise dat vindt ik nu niet zo'n goede reden aangezien je zelf niet eens tot de top20 van 24 kan behoren want je speelt er niet op
 
Reactiescore
255
Bwa Vitalise dat vindt ik nu niet zo'n goede reden aangezien je zelf niet eens tot de top20 van 24 kan behoren want je speelt er niet op

Kan ik wel behoren hoor, binnen 1 minuut kan ik ingelogd zijn op Isidorus van Sevilla :eek:.
 

DeletedUser61292

Guest
Oké, je hebt gewonnen van me :p

Mijn top 20

Heel simpel: de Tanken

lekker objectief
 

DeletedUser

Guest
Tanken gebruikte Sweet zodat de aandacht van Classy op Sweet ging. De BG was opgezet om Classy te verslaan, Classy werd ODA en Tanken was nooit bezig geweest met het Zuid-Westen.

Dit was een actie van 1 speler met een voorstel en als dit in Sweet was voorgesteld dan werd het afgewezen. Daarom moest ODA en Facta leden worden overtuigd. Dit is gelukt, het plan is bij de leave van drakenslager op het forum gezet. Eerst was Sweet woedend op ik en draak maar later zagen ze in dat het een goed idee was. Dit is niet echt een fusie.
 

DeletedUser63286

Guest
Heb paar maanden geleden ook het een en het ander gehoort hoe Tanken over sweet denkt en dat is was zeker niet positief voor sweet. ;)
 
Reactiescore
255
Heb paar maanden geleden ook het een en het ander gehoort hoe Tanken over sweet denkt en dat is was zeker niet positief voor sweet. ;)

Vertel maar + lever de bewijzen om het te bevestigen, anders ben je weer zo'n iemand die denkt propaganda te kunnen voeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Tanken zelf niet echt een gezellige stam, ik kan er goed naast zitten maar ze hadden redelijk wat ruzie met elkaar op het gedeelde forum. :)
 
Reactiescore
255
Ik vind Tanken zelf niet echt een gezellige stam, ik kan er goed naast zitten maar ze hadden redelijk wat ruzie met elkaar op het gedeelde forum. :)

Op welke spelers doel je dan?
 

DeletedUser

Guest
Op welke spelers doel je dan?

Marisjeh die uithaalde naar ( kweetniet meer wie) toen hij zei dat hij op rang 1 stond. Ze wou meer OS en hij zei dat hij er geen meer had en Marisjeh werd boos. Dan Marisjeh nog een keer die Ronronald wou edelen ( toen die al een tijdje in Tanken zat). Verder heb ik niet direct meer voorbeelden maar ik heb wel vaak tegen men co gezegd van zucht ze hebben alweer ruzie.
 

DeletedUser

Guest
Marisjeh die uithaalde naar ( kweetniet meer wie) toen hij zei dat hij op rang 1 stond. Ze wou meer OS en hij zei dat hij er geen meer had en Marisjeh werd boos. Dan Marisjeh nog een keer die Ronronald wou edelen ( toen die al een tijdje in Tanken zat). Verder heb ik niet direct meer voorbeelden maar ik heb wel vaak tegen men co gezegd van zucht ze hebben alweer ruzie.

Dat was J. (stamgenoot w18 die tijdens de massa snachts voor me in viel) tegen tai-pan :p
En ronronald heb ik nooit gemogen, was ook fel tegen zijn toetreding destijds ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat was Jeroen (stamgenoot w18 die tijdens de massa snachts voor me in viel) tegen tai-pan :p
En ronronald heb ik nooit gemogen, was ook fel tegen zijn toetreding destijds ^^

Marisjeh, ik verwijt je niets :). Je lijkt me een leuk stamlid hoor, het is alleen zo dat er wel ruzietjes waren geweest. Ik ga hier niet zeggen wie in fout was want dat boeit me allemaal niet. Het gaat erom dat ik Tanken niet zo een gezellige stam vind.
 
Bovenaan