Clusters

DeletedUser

Guest
Wat andere mensen zeggen heb ik toch niks mee te maken? Als hij dat vindt wilt dat toch niet zeggen dat ik dat ook vind?

Nja als ik zeg dat jij nen idioot zijt wilt dat toch niet zeggen dat het ook zo is?

En als je hiermee niet akkoord bent wilt dit zeggen dat je een idioot bent!
 

DeletedUser5435

Guest
Wat andere mensen zeggen heb ik toch niks mee te maken? Als hij dat vindt wilt dat toch niet zeggen dat ik dat ook vind?

Nja als ik zeg dat jij nen idioot zijt wilt dat toch niet zeggen dat het ook zo is?

En als je hiermee niet akkoord bent wilt dit zeggen dat je een idioot bent!

dat cluster van michael de grote vind ik nou niet echt een cluster waarbij ik denk van WOW!!!

dat heb ik gezegd. heb ik gezegd dat het slecht is ofzo?

yo momma zegt van dat als jij hier je cluster zou posten dat die denkt dat je dan zou winnen.

maar ik vind er niet echt iets bijzonders aan dat het 1 sterk groot geheel is dus ik vind het niet een echte WOW!!!!! waard...

dus als ik het geen WOW!!!! vind dan is het nog niet slecht...

ontopic: wat ik tot nu toe heb gezien hier vind ik die van michael nog wel de beste maar zal vast nog wel wat beters zijn.
 

DeletedUser14450

Guest
Dit is de cluster van Radiant:

image.php





ik vindt deze de beste
 

DeletedUser

Guest
hezhi heeft volgens mij ook een mooie cluster iemand kijke ? :p
 

DeletedUser2588

Guest
Heb ik ooit beweert dat ik een goede cluster heb en dat ik ga winnen?

Kzet ier gewoon mijn cluster en krijg direct op men dak?

Mijn schuld :p


nou ik vind dat je een zeer mooi cluster hebt hoor :eek:

helemaal tussen je stamgenoten, haast geen blauwe dorpjes ertussen.. en in het noorden heb je ruimte om uit te breiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Mijn cluster is best wel bagger.

Mijn hoofdkamp is zeg maar in K64 en K63. Ligt niet super naast elkaar want heb er bijna altijd stamgenoten tussen gehad :p En ik heb een dorpengroepje in K73 en K74 en van daaruit ben ik met tussendorpjes doorgegaan naar de grens, want met me hoofdcluster zit ik vast tussen CdM, B~I~B+ en *DTW*. Zit nu inmiddels in K83. Daarom zie je meerdere groepjes dorpen, dat zijn gewoon tussendorpjes groepen.

Wit ben ik en zwart is mijn stam ;)

freedomclusterha0.png


Punten speler: 2.856.613
Dorpenaantal speler: 326

Puntenaantal stam: 11.434.822
Dorpenaantal stam: 1360
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser571

Guest
Jouw cluster is best wel bagger inderdaad.

En nu maar hopen dat je je tegenstanders niet op een idee hebt gebracht.
 

DeletedUser

Guest
Tja maar het zou ook triest zijn om hele goede vrienden van vroeger over te nemen :p Want die inhammen in mijn cluster zijn dorpen van me vrienden :p
 

DeletedUser571

Guest
Goede les voor een volgende wereld. Zorg dat je je cluster compact en compleet houdt. Is trouwens lastig zat.....
 
Bovenaan