Wereld 16: Door de eeuwen heen!

DeletedUser

Guest
Deze opmerking is hilarisch als je ook maar enig idee had wat Team Lil-John allemaal al had gedaan.

Mhuahahaha :D Wat een tsjappie ben jij :D:D

veel gefarmd & bb's geëdelt... Oh en geïnterned!
En minimaal 1 speler van Lil-John heeft inderdaad al zijn eigen account opgegeven (omdat hij het niet aan kon?) en is toen maar van acc geswitched.
 

DeletedUser

Guest
veel gefarmd & bb's geëdelt... Oh en geïnterned!
En minimaal 1 speler van Lil-John heeft inderdaad al zijn eigen account opgegeven (omdat hij het niet aan kon?) en is toen maar van acc geswitched.

Geniaal, nog zo'n tsjappie die gewoon geen idee heeft wat zich afspeelt :D:D
Laat staan dat Team Lil-John in het korte bestaan van Curam meer heeft gedaan dan spelers zoals jou ooit nog voor Astra* kunnen doen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nee. Later gingen een paar edels dood. Ik heb dus gewoon leeg gebeukte dorpen gepakt. Hoeveel dorpen ik overnam? Geen idee, ik stond een stukkie voor met een mini-cluster tegen een groot, goed cluster. Je faalt dus harder, volgens alle stats en logica. 40+ kan ik het prima mee vinden, zelfs FUL eigenlijk ook wel. Curam+Nilva staat zelfs buiten twijfel, en zodoende doen jouw assumpties er niet toe. Zelfs al had ik enkel de steun van de beste W16 stam (mn eigen) was het genoeg geweest.

Bedankt dat je ons nog even wijst op de 1 na beste Astra* account met een zeer matige score. +40, zozo. Onze top 5 samen staat +900 ofzo.
Het ging over abdelya vs nilva, niet over de top5 overnames van Nilva, right? Later een paar edels? Iets van een 360? Paar edels.. Leeggebeukt, nee, de os stond ergens anders die ik bijhield voor in het geval je treintjes stuurde, en laat dat nou net zijn toen we gestopt waren, ervoor stuurde je niks meer, niks:). Beetje zielige vertoning dat je je dan heel stoer komt voelen. Nee, moest nilva zich in de positie van astra* bevinden zou je een handje vol spelers hebben die het wel volhoudt aan het front, net zoals in astra*. Dus nee, gewoon nee=).

Plantj, maar eens een eigen topic voor deze twee aan, ben nu wel klaar met dit gezever wie nu beter is.

Loth, ik geef altijd eerlijk toe wanneer ik iemand beter vind als mij, dat weet je, in tegenstelling tot hokuz die op elke wereld waar die speelt claimt de beste speler te zijn, op W18 heeft meneer 2x verloren, 2x op een goed account met een goed front, 2 keer verloren. Ik vind mezelf niet beter als iedereen, maar wel als hem.
 

DeletedUser

Guest
Geniaal, nog zo'n tsjappie die gewoon geen idee heeft wat zich afspeelt :D:D
Laat staan dat Team Lil-John in het korte bestaan van Curam meer heeft gedaan dan spelers zoals jou ooit nog voor Astra* kunnen doen.

Ja dat denk ik ook :eek:
Curam is nu toch echt vooral bezig met de hieltjes van Nilva te likken, en zelf vooral BB's & kleine spelers te edelen. 'Voor later, als iedereen met kata's gaat smijten' moeten jullie natuurlijk wel de meeste hebben ;)
 

DeletedUser22635

Guest
Ja dat denk ik ook :eek:
Curam is nu toch echt vooral bezig met de hieltjes van Nilva te likken, en zelf vooral BB's & kleine spelers te edelen. 'Voor later, als iedereen met kata's gaat smijten' moeten jullie natuurlijk wel de meeste hebben ;)

Curam likt niemands hielen. Het verschil met Astra* is dat Curam wel diplomatisch inzicht heeft.
Hoe zou het toch ook komen dat wij vooral bb's moeten edelen?
Ochja juist een Astra*speler en een Sol*speler die op delete gaan. En kleine spelers die als schild worden gebruikt door Astra* moeten ook weg he. Ze blokkeren ons slechts eventjes.

Wil je nu echt als lid van Astra* over kata's beginnen? Als ik mij niet vergis hebben jullie deze namelijk zelf in oorlogen geïntroduceerd.
Jullie zijn begonnen met dorpen naar de gort te knallen.
 

DeletedUser

Guest
Pardon? Nilva heeft deze geintroduceerd. Een speler genaamt Mickroz op een speler genaamt: Prehunted waarbij deze alles kapot schoot. Nilva ontkent dit natuurlijk, maar Mental is begonnen met kata's door hun.
 

DeletedUser

Guest
Curam likt niemands hielen. Het verschil met Astra* is dat Curam wel diplomatisch inzicht heeft.
Hoe zou het toch ook komen dat wij vooral bb's moeten edelen?
Ochja juist een Astra*speler en een Sol*speler die op delete gaan. En kleine spelers die als schild worden gebruikt door Astra* moeten ook weg he. Ze blokkeren ons slechts eventjes.

Wil je nu echt als lid van Astra* over kata's beginnen? Als ik mij niet vergis hebben jullie deze namelijk zelf in oorlogen geïntroduceerd.
Jullie zijn begonnen met dorpen naar de gort te knallen.

Oh god ga alsjeblieft niet zeggen dat Curam iets voorstelt qua oorlogen. Het enige wat jullie doen is clearen voor Nilva, zelf edelen jullie nauwelijks iets. Okee, jullie hebben met 5 accounts, op holypunch wat 'successen' geboekt. En Npig hebben jullie wat dorpen van overgenomen.

Die Astra* en *sol speler die op delete is gegaan, is sinds vandaag. Dus helaas, dat argument is waardeloos. En gebruiken wij de stam B-R als schild? nee, dat is jullie intern stam. Dan nog even een willekeurig dorpje: 541|216.
Geen barbaar dorpje, gewoon een klein dorpje, bij een Astra* speler.

Volgend voorbeeldje dan: 674|460
Lijkt me niet echt een dorpje bij Astra*.

Jullie zijn gewoon aan het internen, omdat jullie liever zelf BB's edelen dan moeite te doen voor dorpjes, en kijken toe hoe anderen wel vechten voor dorpen. Dat noemen jullie 'diplomatiek'. Helaas, dat is gewoon laf.

En volgens mij gebruikte ik geen kata's, tot dat ze op mij werden gebruikt. Volgens mij was er maar 1 speler die kata's gebruikt*correctie, zie post hierboven., en zijn ze vervolgens massaal door Nilva tegen Astra* gebruikt. Just saying.

Verder, jullie hebben als lange termijn plan dat jullie véél meer punten hebben dan alle anderen. En zo dus alle dorpen aan puin kunnen schieten. Immers, als je meer dorpen dan de tegenstander hebt, kan je het makkelijk naar 100 punten schieten, en dan edelen. Zonder dat de tegenstander daar iets aan kan doen. Oftewel, laf.

Curam houdt zich nu verstandig buiten alle oorlogen, zodat ze de meeste dorpjes/kata's van w16 kunnen bouwen. Dat is niet 'diplomatiek' dat is ontzettend laf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pardon? Nilva heeft deze geintroduceerd. Een speler genaamt Mickroz op een speler genaamt: Prehunted waarbij deze alles kapot schoot. Nilva ontkent dit natuurlijk, maar Mental is begonnen met kata's door hun.

Correct. Hierna heeft Dennis besloten om cata's een onderdeel van ons account te maken. Dat ik ze dan ook gebruik is vanzelfsprekend. Overigens was Mickroz niet de enige die cata's gebruikte maar wel degene welke alles aanviel, de rest beperkte zich toen tot muur en boederij.

Overigens heet het spel: tribalwars en niet tribal-verover-de-barbaren-dorpen-en-bouw-je-dorpen-op. Je kan zeggen wat je wilt, maar Astra* heeft altijd de naam Tribalwars eer aan gedaan door te vechten met alles en iedereen. Dat er spelers nu door inactiviteit uitvallen is begrijpelijk, maar ik vind het nog steeds een zeer laffe daad om een account maar op delete te zetten wanneer je besluit om te stoppen zonder je mede-stamgenoten een fatsoenlijke kans te geven om iemand te vinden welke wel bereid is om verder te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
trepaulo wat heb ik jouw onzin niet gemist zeg. Waar haal je die onzin vandaan dat curam onze hielen likt? Ful likt dan ook wel jullie hieltjes. Of omgekeerd, klopt dus geen ene reet van. Omdat ze vandaag op delete zijn gegaan is het niet geldig? Er stond een bann op meneer de wijsneus.

Jullie zijn bang voor curam, dat is allang bewezen met een mooi post van het High5 forum niet?
Dat high5 de muur zou zijn om jullie te beschermen, maar van dat beschermen maar redden.
 

DeletedUser

Guest
Oh god ga alsjeblieft niet zeggen dat Curam iets voorstelt qua oorlogen. Het enige wat jullie doen is clearen voor Nilva, zelf edelen jullie nauwelijks iets. Okee, jullie hebben met 5 accounts, op holypunch wat 'successen' geboekt. En Npig hebben jullie wat dorpen van overgenomen.

Die Astra* en *sol speler die op delete is gegaan, is sinds vandaag. Dus helaas, dat argument is waardeloos. En gebruiken wij de stam B-R als schild? nee, dat is jullie intern stam. Dan nog even een willekeurig dorpje: 541|216.
Geen barbaar dorpje, gewoon een klein dorpje, bij een Astra* speler.

Volgend voorbeeldje dan: 674|460
Lijkt me niet echt een dorpje bij Astra*.

Jullie zijn gewoon aan het internen, omdat jullie liever zelf BB's edelen dan moeite te doen voor dorpjes, en kijken toe hoe anderen wel vechten voor dorpen. Dat noemen jullie 'diplomatiek'. Helaas, dat is gewoon laf.

En volgens mij gebruikte ik geen kata's, tot dat ze op mij werden gebruikt. Volgens mij was er maar 1 speler die kata's gebruikt*correctie, zie post hierboven., en zijn ze vervolgens massaal door Nilva tegen Astra* gebruikt. Just saying.

Verder, jullie hebben als lange termijn plan dat jullie véél meer punten hebben dan alle anderen. En zo dus alle dorpen aan puin kunnen schieten. Immers, als je meer dorpen dan de tegenstander hebt, kan je het makkelijk naar 100 punten schieten, en dan edelen. Zonder dat de tegenstander daar iets aan kan doen. Oftewel, laf.

Curam houdt zich nu verstandig buiten alle oorlogen, zodat ze de meeste dorpjes/kata's van w16 kunnen bouwen. Dat is niet 'diplomatiek' dat is ontzettend laf.

Curam heeft Astra* wel verslagen qua statistieken in de oorlog.

Kan je nagaan, we hadden nog 2 vingers in neus zitten toen we dat deden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Een speler welke op delete staat dorpen op veroveren is gewoon Barbaren dorpen veroveren lieve schat.
 

DeletedUser

Guest
trepaulo wat heb ik jouw onzin niet gemist zeg. Waar haal je die onzin vandaan dat curam onze hielen likt? Ful likt dan ook wel jullie hieltjes. Of omgekeerd, klopt dus geen ene reet van. Omdat ze vandaag op delete zijn gegaan is het niet geldig? Er stond een bann op meneer de wijsneus.

Jullie zijn bang voor curam, dat is allang bewezen met een mooi post van het High5 forum niet?
Dat high5 de muur zou zijn om jullie te beschermen, maar van dat beschermen maar redden.

Nou, Curam doet zelf niks in de oorlog. Maar daarin tegen helpen ze jullie met alle plezier, met clearen en dergelijke. -> hieltjes likken.

En npig is echt niet de enige speler die tegen Curam aan ligt.

Verder bevestig je nu wat ik zeg. Wij zijn bang voor Curam, want we kunnen niks, zijn noob, vluchten direct weg als we aanvallen krijgen en proberen uit alle macht Curam te stoppen. Maar zelf hebben ze daar geen oog voor, en internen en edelen ze liever bb dorpen.

In plaats van dat ze ons aanvallen, we zijn immers moeilijk slecht zoals jullie keer op keer schreeuwen, gaan ze ons front met jullie clearen, en zelf BB's edelen.

Ze willen dus absoluut geen oorlog, ookal kunnen ze het makkelijk winnen. Daarin tegen willen ze zoveel mogelijk bb dorpjes & interntjes edelen. En dan nog gaat er geen belletje bij jou rinkelen? ;)
 

DeletedUser22635

Guest
Oh god ga alsjeblieft niet zeggen dat Curam iets voorstelt qua oorlogen. Het enige wat jullie doen is clearen voor Nilva, zelf edelen jullie nauwelijks iets. Okee, jullie hebben met 5 accounts, op holypunch wat 'successen' geboekt. En Npig hebben jullie wat dorpen van overgenomen.

Die Astra* en *sol speler die op delete is gegaan, is sinds vandaag. Dus helaas, dat argument is waardeloos. En gebruiken wij de stam B-R als schild? nee, dat is jullie intern stam. Dan nog even een willekeurig dorpje: 541|216.
Geen barbaar dorpje, gewoon een klein dorpje, bij een Astra* speler.

Volgend voorbeeldje dan: 674|460
Lijkt me niet echt een dorpje bij Astra*.

Jullie zijn gewoon aan het internen, omdat jullie liever zelf BB's edelen dan moeite te doen voor dorpjes, en kijken toe hoe anderen wel vechten voor dorpen. Dat noemen jullie 'diplomatiek'. Helaas, dat is gewoon laf.

En volgens mij gebruikte ik geen kata's, tot dat ze op mij werden gebruikt. Volgens mij was er maar 1 speler die kata's gebruikt*correctie, zie post hierboven., en zijn ze vervolgens massaal door Nilva tegen Astra* gebruikt. Just saying.

Verder, jullie hebben als lange termijn plan dat jullie véél meer punten hebben dan alle anderen. En zo dus alle dorpen aan puin kunnen schieten. Immers, als je meer dorpen dan de tegenstander hebt, kan je het makkelijk naar 100 punten schieten, en dan edelen. Zonder dat de tegenstander daar iets aan kan doen. Oftewel, laf.

Curam houdt zich nu verstandig buiten alle oorlogen, zodat ze de meeste dorpjes/kata's van w16 kunnen bouwen. Dat is niet 'diplomatiek' dat is ontzettend laf.

Wij clearen inderdaad ook dorpen voor Nilva. Dat is ergens logisch wanneer je met een stam gaat samenwerken. Een samenwerking is geven en nemen maw Nilva gaat ook nog clears aan ons doneren. Maar goed, kan wel ergens begrijpen dat je dat niet weet aangezien Astra* erom gekend staat toch enkel maar te nemen in 'samenwerkingen'.
Betreft die kleine dorpen moet je niet iedere speler binnen Curam over dezelfde kam scheren. Wat de drijfveren zijn bij de personen die het doen, weet ik niet. Maar ik veronderstel dat ze er wel een reden voor zullen hebben.
Enig idee waarom er zo weinig geedelt is geweest van NPIG? Ja, juist die had een niet-aanvalbare ban. Vergeten zeker? ;)
(462|408) (458|407) (595|647) (474|416) (479|423)
Als je zoekt, dan vind je bij iedere stam zo'n overnames

Wie zegt dat ik het over B-R heb wanneer ik over dat schild praat? B-R is niet enkel een internstam ;) Jullie hebben evengoed een soortgelijke stam namelijk Sol* dus de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Ik heb Astra* evengoed kata's zien gebruiken hoor. Al voordat jullie met kata's werden aangevallen. Zo heb ik Abdeyla heel ver in het verleden bij IiIBrowser kazernes, stallen, hoofdgebouwen,... zien afbreken. Curam heeft amper kata's gebruikt in de oorlogen in het verleden (ja van in de tijd voor Curam zelf). De volgens jouw lange termijn visie van Curam houdt dan ook weer geen steek. Curam gebruikt amper kata's dus wat zouden wij dan ineens alles aan de gort beginnen schieten? Betreft het feit dat Curam graag veel dorpen heeft, kan ik je enkel maar gelijk geven. Maar dat geldt dan ook voor iedere stam. Ik zie niemand om het minste dorpen spelen hoor.

Je wist daarnet te vertellen dat Curam dorpen veegt voor Nilva dus je spreekt jezelf tegen. Wat is het nu? Mengt Curam zich nu in oorlogen of niet? Heeft Curam al dan niet de oorlog verklaard aan Astra* en Sol*? Edelde Curam geen dorpen van Astra* en Sol*? :)

Verder bevestig je nu wat ik zeg. Wij zijn bang voor Curam, want we kunnen niks, zijn noob, vluchten direct weg als we aanvallen krijgen en proberen uit alle macht Curam te stoppen. Maar zelf hebben ze daar geen oog voor, en internen en edelen ze liever bb dorpen.
Als ik mij niet vergis wouden jullie High 5^2 als muur gebruiken ter bescherming tegen Curam. Wat wilt dat zeggen?
Uiteindelijk rekruteren jullie er nog eens 5 man van waarvan er nu nog 2 overschieten. Maw 60% is opnieuw uit Astra*
In plaats van visies voor Curam te bedenken, zou je beter eens aan eentje werken voor Astra*. Just saying ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een speler welke op delete staat dorpen op veroveren is gewoon Barbaren dorpen veroveren lieve schat.

Wij kunnen er niks aan doen dat jullie op delete gaan als jullie worden geowned.
Laat staan dat de voorsprong al was gemaakt toen die spelers nog actief waren, 'lieve schat'.

Laat staan dat ik N-pig, tweemaal heb 'verslagen'.
Eerst in High5 :

Ram | Blok Ok (607|371) K36 10,050 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-05 11:56:52
Ram | Blok Ok (606|371) K36 9,981 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-05 01:16:52
Ram | Blok Ok (604|369) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-04 18:48:06
Ram | Blok Ok (604|368) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-04 12:10:57
Ram | Blok Ok (605|369) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-04 11:24:06
Ram | Blok Ok (605|370) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-04 02:31:36
Ram | Blok Ok (606|357) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-02 05:23:22
Ram | Blok Ok (606|358) K36 9,964 Ithyphallophobic [Curam] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-02 00:30:26
Ram | Blok Ok (606|358) K36 9,964 Ithyphallophobic [Curam] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-02 00:30:26
Ram | Blok Ok (606|358) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-02 00:30:26
Ram | Blok Ok (609|364) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-01 19:22:44
Ram | Blok Ok (608|362) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-01 16:35:09
Ram | Blok Ok (607|364) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-02-01 15:05:43
Ram | Blok Ok (609|367) K36 9,984 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-01-31 16:04:49
Ram | Blok Ok (610|367) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-01-31 11:11:27
Ram | Blok Ok (609|369) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-01-30 23:37:15
Ram | Blok Ok (607|367) K36 9,964 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-01-30 20:03:56
Ram | Blok Ok (609|359) K36 9,972 Notorious P.I.G. [High5²] Ithyphallophobic [Curam] 2012-01-30 09:06:20

Toen in Astra* :

[ 36.60.12 ] Notorious P.I.G. (602|361) K36 9,984 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-26 14:05:26
[ 36.70.38 ] Notorious P.I.G. (608|373) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-26 13:11:50
[ 36.70.34 ] Notorious P.I.G. (604|373) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-26 11:26:31
[ 36.70.33 ] Notorious P.I.G. (603|373) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-26 11:05:10
[ 36.70.02 ] Notorious P.I.G. (602|370) K36 10,005 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-26 04:04:24
[ 36.60.93 ] Notorious P.I.G. (603|369) K36 9,972 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 23:21:47
[ 36.70.15 ] Notorious P.I.G. (605|371) K36 9,974 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 21:09:39
[ 36.60.82 ] Notorious P.I.G. (602|368) K36 9,981 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 20:08:03
Back Home Indeed (603|370) K36 9,976 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 20:04:41
Wubwubwub (604|366) K36 9,976 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 15:17:38
Wubwubwub (604|371) K36 9,972 Ithyphallophobic [Curam] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 15:11:23
Wubwubwub (604|371) K36 9,972 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 15:11:23
Wubwubwub (603|360) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 14:38:22
Wubwubwub (603|371) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 14:24:29
Wubwubwub (604|370) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 13:37:02
Back Home Indeed (603|370) K36 9,964 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 11:40:32
Wubwubwub (608|365) K36 9,972 Notorious P.I.G. [Astra*] Ithyphallophobic [Curam] 2012-03-25 11:05:4

En uberhaupt, mijn totale stand tegen mijn front :

Zijde 1:
Spelers: Ithyphallophobic
Zijde 2:
Stammen: High5², Astra*

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 83
Kant 2: 2,277
Verschil: 2,194

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 1
Verschil: 52

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 761,615
Kant 2: 19,819,235
Verschil: 19,057,620

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 522,052
Kant 2: 9,964
Verschil: 512,088

chart



Kortom, Curam spelers kunnen echt wel hun mannetje staan.
Mocht heel Curam front hebben gehad met Astra*, dan was jullie gerekruteerde front afgetroefd.
 

DeletedUser

Guest
mij verslagen kom op je heb die dorpen kado gehad was totaal niet mijn richting deze dorpen waren er om nilva aan te vallen na dat de aanvallen op astra dus waar heb je het over r
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
veel gefarmd & bb's geëdelt... Oh en geïnterned!
En minimaal 1 speler van Lil-John heeft inderdaad al zijn eigen account opgegeven (omdat hij het niet aan kon?) en is toen maar van acc geswitched.

Lol

Team Lil-John is pro. Ze staan niet voor niets op 1... Jij kunt ook farmen, maar daar ben je gewoon te lui voor ;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
en dit voegt iets toe omdat?

Ik zie jou zielige verschijning anders ook compleet geen toevoeging hebben op het algemeen forum. Als je iets over mij te zeggen hebt kun je het tegen me zeggen, niet als je weet dat ik er niet ben.

Je zegt dat ik enkel kan farmen en internen, mag ik dan weten wat je hier allemaal aan het doen bent? Dit zijn namelijk enkel je interns en barbarendorpen van 2012, het zijn er om precies te zijn 130:

Barbarendorp (421|353) K34 10,105 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-16 20:12:58
Barbarendorp (420|356) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-15 23:12:35
Barbarendorp (377|393) K33 12,099 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-15 12:21:43
Barbarendorp (412|356) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-14 20:31:19
Barbarendorp (404|365) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-13 22:34:12
Barbarendorp (406|367) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-13 13:51:24
Barbarendorp (408|370) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-11 13:35:48
Barbarendorp (413|359) K34 9,461 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-11 08:42:34
Barbarendorp (415|361) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-10 17:31:20
Barbarendorp (408|366) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-09 10:00:04
Barbarendorp (414|356) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-08 03:56:23
Barbarendorp (420|363) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-07 17:03:13
Barbarendorp (413|356) K34 9,461 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-06 22:23:25
Barbarendorp (322|365) K33 12,099 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-05 22:33:55
Barbarendorp (413|354) K34 9,216 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-02 02:42:21
Barbarendorp (410|364) K34 9,631 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-04-01 01:14:29
Barbarendorp (412|355) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-31 07:34:27
Barbarendorp (411|357) K34 8,471 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-31 00:04:32
Barbarendorp (413|355) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-27 08:07:43
Barbarendorp (410|363) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-26 13:58:25
Barbarendorp (414|355) K34 10,581 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-24 21:54:15
Barbarendorp (410|358) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-23 08:34:18
Barbarendorp (392|392) K33 9,964 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-19 19:50:54
Barbarendorp (425|344) K34 9,555 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-17 19:12:03
Barbarendorp (381|402) K43 9,455 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-17 10:04:56
Barbarendorp (381|403) K43 9,557 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-16 22:38:27
Barbarendorp (383|403) K43 9,631 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-15 17:31:14
Barbarendorp (315|387) K33 9,576 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-13 08:52:06
Barbarendorp (384|404) K43 9,716 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-13 08:04:17
Barbarendorp (384|406) K43 9,529 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-12 16:22:40
Barbarendorp (406|359) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-10 08:25:22
Barbarendorp (406|361) K34 9,780 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-09 08:05:47
Barbarendorp (406|362) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-09 01:05:58
JurjenNxs (382|410) K43 10,230 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-08 17:14:38
JurjenNxs (379|410) K43 9,557 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-08 11:03:47
Barbarendorp (403|367) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-08 02:19:58
JurjenNxs (379|409) K43 9,631 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-07 16:27:00
JurjenNxs (381|407) K43 9,455 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-07 14:08:03
JurjenNxs (380|408) K43 9,764 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-07 09:13:23
JurjenNxs (403|359) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-06 12:51:47
JurjenNxs (404|360) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-06 03:16:36
JurjenNxs (390|400) K43 10,556 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-03-05 23:09:44
JurjenNxs (407|363) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-24 10:38:51
JurjenNxs (400|369) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-24 09:35:28
JurjenNxs (407|362) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-24 00:48:25
114 (324|341) K33 10,220 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-22 17:41:30
JurjenNxs (381|408) K43 9,557 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-22 16:01:28
JurjenNxs (401|364) K34 9,657 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-22 02:46:43
JurjenNxs (424|343) K34 9,555 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-21 07:09:12
JurjenNxs (416|371) K34 9,631 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-19 22:03:53
[33.31.76] HardBass (316|337) K33 7,136 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-19 20:01:25
JurjenNxs (422|362) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-19 08:28:30
113 JF (325|341) K33 10,220 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-17 17:58:29
Barbarendorp (312|387) K33 9,685 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-17 17:35:57
J F (312|341) K33 3,736 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-17 16:08:39
Barbarendorp (414|346) K34 12,355 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-16 16:04:35
JurjenNxs (417|360) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-16 13:24:54
En ja hoor, wij draaien! (320|339) K33 9,998 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-16 12:55:30
JurjenNxs (423|352) K34 9,964 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-16 03:26:52
JurjenNxs (424|354) K34 10,440 Barbaar Palikir [Astra*] 2012-02-15 02:00:11
Barbarendorp (320|366) K33 10,735 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 13:19:02
056 Mike 07 (317|373) K33 10,576 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 12:55:57
*044. JF (403|337) K34 10,097 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 11:33:31
*058. BioniCleSs (373|327) K33 10,097 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 11:22:20
*066. BioHaZard suffocated (376|329) K33 10,097 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 10:47:03
J F (314|344) K33 6,588 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 09:15:22
123 (317|371) K33 10,425 janfree [Astra*] Palikir [Astra*] 2012-02-12 09:11:28



Btw, dit is deel 1, check de volgende pagina!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan