Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wil je feiten?
Statistieken zeggen alles...daar heb je je feiten en al de rest doet er niet toe.

Hopelijk raak je snel van je schurft af want willen of niet...Sangu heeft W10 geleefd en gedood.

gedood?
nu zijn er 4 stammen met gelijke kwaliteiten.
dit word nu juist het spannendste gedeelte van W10 omdat sangu toch domineerde was het eigenlijk niet heel spannend.
 

DeletedUser

Guest
spannend? jullie weten exact van elkaar wie inactief is en niet, en ipv dat jullie elkaar gaan aanvallen, gaan jullie toch de bb's edelen. die bijten namelijk niet terug...
 

DeletedUser32344

Guest
djanako zei:
Wil je feiten?
Statistieken zeggen alles...daar heb je je feiten en al de rest doet er niet toe.

Hopelijk raak je snel van je schurft af want willen of niet...Sangu heeft W10 geleefd en gedood.
Je zegt het zelf enkel de statistieken doen ertoe. Gelukkig stonden jullie al bij een aantal stammen flink in het rood en de laatste week zullen andere stammen ook nog wel geprofiteerd hebben. Zou ik me toch bezighouden met andere cijfertjes.

Sangu heeft W10 zeker geleefd. Sangu heeft heel TW geleefd. Gelukkig zal het niets doden, maar enkel iets nieuws doen starten.
Nu ligt het namelijk niet meer in de weg om andere stammen tegen elkaar te laten strijden :)
Bedankt voor eindelijk wat actie!

spannend? jullie weten exact van elkaar wie inactief is en niet, en ipv dat jullie elkaar gaan aanvallen, gaan jullie toch de bb's edelen. die bijten namelijk niet terug...
Jullie bb's dan wel te verstaan.
Daarna weet je niet wat W10 gaat doen en aangezien je er geen deel meer van uitmaakt, kan je er tegen die tijd ook niet over oordelen.
Oftewel... au revoir en vaarwel.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt het zelf enkel de statistieken doen ertoe. Gelukkig stonden jullie al bij een aantal stammen flink in het rood en de laatste week zullen andere stammen ook nog wel geprofiteerd hebben. Zou ik me toch bezighouden met andere cijfertjes.

Sangu heeft W10 zeker geleefd. Sangu heeft heel TW geleefd. Gelukkig zal het niets doden, maar enkel iets nieuws doen starten.
Nu ligt het namelijk niet meer in de weg om andere stammen tegen elkaar te laten strijden :)
Bedankt voor eindelijk wat actie!


Jullie bb's dan wel te verstaan.
Daarna weet je niet wat W10 gaat doen en aangezien je er geen deel meer van uitmaakt, kan je er tegen die tijd ook niet over oordelen.
Oftewel... au revoir en vaarwel.

:eek: ik laat je wel in je waan dat je ons hebt 'verslagen'
 

DeletedUser32344

Guest
:eek: ik laat je wel in je waan dat je ons hebt 'verslagen'
Heb je mij dat horen zeggen? Nee dus.
De statistieken spraken voor zich en die waren in ons voordeel. Zegt niks over een eventuele uitkomst wanneer de oorlog uitgevochten zou zijn. Dus dit is enkel speculeren aangezien dat niet meer zal gebeuren. Dus voilá de tussenstand tot op dat moment (nog voordat jullie op 'delete' hadden gedrukt) was zoals net gezegd.

Maar als jij hieruit concludeert dat je bent verslagen, is dat jouw interpretatie, waar ik me dan ook best in kan vinden hoor :D
In dat geval laat ik jou in de waan dat jij ons in de waan laat :)
 

DeletedUser

Guest
Het zegt voor mij genoeg dat ik het niet eens jammer vind. Diokhan was een top account, 1 van de beste die ik gezien heb in mijn carriere. Maar het was gewoon niet leuk meer en ik speel om de leukigheid.

Het boeit me zelfs niet wat jullie zeggen. Ik weet zelf genoeg.
 

DeletedUser52801

Guest
gaan jullie toch de bb's edelen. die bijten namelijk niet terug...

wacht even...
volgens mij toen Temp op del drukte dat jullie ook BB's gingen edelen. :rolleyes:


en nu drukken jullie op del (wel met een andere achtergrond) en edelen wij de BB's.
welke gek gaat nou in een wereld door spelen waar in het midden gewoon een gat zit?
 
Reactiescore
38
wacht even...
volgens mij toen Temp op del drukte dat jullie ook BB's gingen edelen. :rolleyes:


en nu drukken jullie op del (wel met een andere achtergrond) en edelen wij de BB's.
welke gek gaat nou in een wereld door spelen waar in het midden gewoon een gat zit?

Geef toe dat het wel leuk kan zijn?
Grote stammen, maar slechts een klein front om op te vechten.
Ik zou het alleszins wel willen proberen om oorlog te voeren met zo'n gat tussen de stammen.
Het zal tenminste de hevigheid doen toenemen op die stukken front. (Als er toch zonder kata's gevochten zal worden wat alles weer verpest... :rolleyes:)
Ik zie er wel de uitdaging van in.
 

DeletedUser26555

Guest
Geef toe dat het wel leuk kan zijn?
Grote stammen, maar slechts een klein front om op te vechten.
Ik zou het alleszins wel willen proberen om oorlog te voeren met zo'n gat tussen de stammen.
Het zal tenminste de hevigheid doen toenemen op die stukken front. (Als er toch zonder kata's gevochten zal worden wat alles weer verpest... :rolleyes:)
Ik zie er wel de uitdaging van in.

de uitdaging bij jou is toch echt wel ver te zoeken:rolleyes:
 

DeletedUser10875

Guest
Je kan ook nu de oorlog verklaren aan andere stammen.
Laat de BB liggen, dan is deze wereld ook sneller voorbij.

de uitdaging bij jou is toch echt wel ver te zoeken:rolleyes:

Zegt diegene waarbij de dorpen nog makkelijker binnen te halen zijn, dan snoep afpakken van een kind.
 

DeletedUser26555

Guest
Je kan ook nu de oorlog verklaren aan andere stammen.
Laat de BB liggen, dan is deze wereld ook sneller voorbij.



Zegt diegene waarbij de dorpen nog makkelijker binnen te halen zijn, dan snoep afpakken van een kind.

aan wie zou ik oorlog verklaren

klig nu nog erger dan toen dat sangu er was:p

snoepen zijn pro hoor kphs ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook nu de oorlog verklaren aan andere stammen.
Laat de BB liggen, dan is deze wereld ook sneller voorbij.



Zegt diegene waarbij de dorpen nog makkelijker binnen te halen zijn, dan snoep afpakken van een kind.

Hoezo die mormels kunnen snel lopen hoor.
 

DeletedUser26555

Guest
Je kan ook nu de oorlog verklaren aan andere stammen.
Laat de BB liggen, dan is deze wereld ook sneller voorbij.



Zegt diegene waarbij de dorpen nog makkelijker binnen te halen zijn, dan snoep afpakken van een kind.

ik heb dorpen verloren en jij bent op bb gegaan dus dat wil wat zeggen he:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
spannend? jullie weten exact van elkaar wie inactief is en niet, en ipv dat jullie elkaar gaan aanvallen, gaan jullie toch de bb's edelen. die bijten namelijk niet terug...

dat je het weet van elkaar wilt niet zeggen hoe een oorlog gaat verlopen.
en wij zijn wel weer bezig met plannen maken want niet alle leden kunnen nu naar sangu front.
 

DeletedUser10875

Guest
Hoezo die mormels kunnen snel lopen hoor.

Mister nick is nog veel makkelijker dan die mormels. Enkel edels versturen is al voldoende bij hem.

ik heb dorpen verloren en jij bent op bb gegaan dus dat wil wat zeggen he:rolleyes:

Dat wil wat zeggen? Dat ik na 3+ jaar geen zin meer hebt? Klopt. Jij komt hier nu denk ik een half jaartje koekeloeren. Dus dan snap ik best dat je nog niet op delete bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan