Sangu vs Wereld 10

  • Topicstarter Topicstarter Deleted User - 658143
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mister nick is nog veel makkelijker dan die mormels. Enkel edels versturen is al voldoende bij hem.



Dat wil wat zeggen? Dat ik na 3+ jaar geen zin meer hebt? Klopt. Jij komt hier nu denk ik een half jaartje koekeloeren. Dus dan snap ik best dat je nog niet op delete bent.

gelijk of ik 3 jaar op w12 zit en ben nog niet bb dus:rolleyes:
wat je zegt klopt totaal niet ik ben hier al meer dan een half jaar
 
gelijk of ik 3 jaar op w12 zit en ben nog niet bb dus:rolleyes:
wat je zegt klopt totaal niet ik ben hier al meer dan een half jaar

Tjah, zolang je bb's kan edelen en andere simpele targets snap ik best dat je door speelt. Ik heb graag tegenstand, aangezien dat er niet was, stop ik er na 3+ jaar mee.

Hoeveel langer dan een half jaar? Zal niet veel zijn, dus maakt het niet uit.
 
Tjah, zolang je bb's kan edelen en andere simpele targets snap ik best dat je door speelt. Ik heb graag tegenstand, aangezien dat er niet was, stop ik er na 3+ jaar mee.

Hoeveel langer dan een half jaar? Zal niet veel zijn, dus maakt het niet uit.

8 maanden

en bbs edelen op w12 umm zoek maar maar bij ik vind je er geen 1;)

dus jij bent echt sukkelachtig hoor
 
Lees jij überhaubt wel een hele post?
Er staat bb's en andere simpele targets. Als er geen bb's zijn, ga je voor simpele targets.
8 maand, 6 maand.. maakt niet veel uit zoals ik zei.

Sukkelachtig, niet meer kinderachtig?:(
 
Heb je mij dat horen zeggen? Nee dus.
De statistieken spraken voor zich en die waren in ons voordeel. Zegt niks over een eventuele uitkomst wanneer de oorlog uitgevochten zou zijn. Dus dit is enkel speculeren aangezien dat niet meer zal gebeuren. Dus voilá de tussenstand tot op dat moment (nog voordat jullie op 'delete' hadden gedrukt) was zoals net gezegd.

En heb je ook uitgezocht hoeveel dorpen Sangu van W10 afsnoepte in dezelfde periode ;) Want da's een veelvoud.
Bekijk ook eens naar het puntengemiddelde van de overgenomen dorpen.
 
Lees jij überhaubt wel een hele post?
Er staat bb's en andere simpele targets. Als er geen bb's zijn, ga je voor simpele targets.
8 maand, 6 maand.. maakt niet veel uit zoals ik zei.

Sukkelachtig, niet meer kinderachtig?:(

simpele targets met een hele stam ga je niet voor simpele targets lol
tegen een topstam oorlog is wat anders he maar daar kunnen jullie niet over spreken

@ lavendel aangenaam je te leren kennen:)
 
Tuurlijk ga je voor simpele targets voor de moeilijke.
Sta je al sterker.
En moet je minder moeite voor doen.
 
Ik kan niet geloven dat jij moeilijke targets kiest. Daar je mij maar 2x hebt aangevallen, 30+ aanvallen op 1 dorp.. edels midden in de nacht.
Met het idee.. boerderij is dan toch level 1.

Daarbij, zodra ze wat terug doen kunnen ze dorpen easy pakken. Kortom, jij stelt niets voor.
 
Ik kan niet geloven dat jij moeilijke targets kiest. Daar je mij maar 2x hebt aangevallen, 30+ aanvallen op 1 dorp.. edels midden in de nacht.
Met het idee.. boerderij is dan toch level 1.

Daarbij, zodra ze wat terug doen kunnen ze dorpen easy pakken. Kortom, jij stelt niets voor.

echt easy met 300m odd wow

en daarbij w12 is w10 niet daar zitten geen zogenoemde pro's he:rolleyes:

als je me met 1300 aanvallen daar niet klein krijgt -.-
 
echt easy met 300m odd wow

en daarbij w12 is w10 niet daar zitten geen zogenoemde pro's he:rolleyes:

als je me met 1300 aanvallen daar niet klein krijgt -.-

Op w10 bak je er niets van. Dan maakt het aantal ODD op een andere wereld niet uit.
Welk account speel je op, w12 dan hé.
 
Op w10 bak je er niets van. Dan maakt het aantal ODD op een andere wereld niet uit.
Welk account speel je op, w12 dan hé.

op w10 bak ik er niets van omdat ik er nooit ben gestart lol

dan leer je de basisprincipes niet

w12 speelde ik op don suychotte momenteel rensonio

ja ik hop doordat ze me nodig hadden

@ diok

200 mio op don suychotte
 
op w10 bak ik er niets van omdat ik er nooit ben gestart lol

dan leer je de basisprincipes niet

w12 speelde ik op don suychotte momenteel rensonio

ja ik hop doordat ze me nodig hadden

@ diok

200 mio op don suychotte

Wat maakt wel of niet starten nou uit? Na 8 maand moet je heus wel doorhebben hoe een wereld werkt. Is alleen maar een bevestiging dat je er niets van bakt.

Heb je account ff bekeken, stelt ook geen ene moer voor. Interns en BB's...zoals ik al zei.. simpele targets.
 
Wat maakt wel of niet starten nou uit? Na 8 maand moet je heus wel doorhebben hoe een wereld werkt. Is alleen maar een bevestiging dat je er niets van bakt.

Heb je account ff bekeken, stelt ook geen ene moer voor. Interns en BB's...zoals ik al zei.. simpele targets.

welke interns?

ik moet alles wel zelf clearen dus zo snel gaat dat niet

en kijk es naar don suychotte ;)
 
Ik weet waarom sangu spelers op delete gingen, ze waren zo hard ingemaakt op de nieuwere werelden dat ze zich schaamden en hier dus ook op delete gingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan