Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser32344

Guest
gebruik jij het sangu pack? graag gedaan jochie!
Volgens mij heb jij daar evenveel aan bijgedragen als niet-Sangu spelers ;)
Maar die zullen het waarschijnlijk wel beter hebben gebruikt en de technische snufjes hebben begrepen.
 

DeletedUser

Guest
Ik bekijk het zo: neem 18 spelers van w10 en edel enkel en alleen met die 18 spelers al die bb dorpen!
Dan weet je hoe wij ons voelen als we jullie moesten edelen ;)
Geen tegenstand, gewoon dorpjes edelen en weten dat je er achteraf niets extra mee wint.

Enige dat jullie nu rest is een laatste keuze maken:
1. je stopt ook en gaat bb omdat w10 echt wel gedaan is nu
2. je gaat nog ff puntengeilen (lees 2 jaar bb dorpen edelen) en je kan later stoefen dat jij de gevorderde wereld gewonnen hebt! waar je weliswaar weinig tot geen respect zal voor krijgen van zowat elke deftige speler
 

DeletedUser26555

Guest
Ik bekijk het zo: neem 18 spelers van w10 en edel enkel en alleen met die 18 spelers al die bb dorpen!
Dan weet je hoe wij ons voelen als we jullie moesten edelen ;)
Geen tegenstand, gewoon dorpjes edelen en weten dat je er achteraf niets extra mee wint.

Enige dat jullie nu rest is een laatste keuze maken:
1. je stopt ook en gaat bb omdat w10 echt wel gedaan is nu
2. je gaat nog ff puntengeilen (lees 2 jaar bb dorpen edelen) en je kan later stoefen dat jij de gevorderde wereld gewonnen hebt! waar je weliswaar weinig tot geen respect zal voor krijgen van zowat elke deftige speler

2 jaar is echt zot overdreven hoor

6-8 maanden ;)
 

DeletedUser2717

Guest
Kapitein rob, ik word gek van je serieus. Besef dat je helemaal niets betekent op w10 en dat deze w gwoon om Sangu draaide.

Gek is een relatief begrip, maar dan heb ik tenminste iets bereikt:D Ik heb nooit beweerd dat ik iets betekende op W10. Daar ligt ook niet mijn ambitie. Gwoon een beetje afleiding en niet te serieus spelen. Tis maar een spelletje en mensen nemen dat spelletje soms veel te serieus

Zo hoort het ook.

@Kapitein van het verdwaalde schip.
EER (over)leefde in C65 alleen maar omdat jullie de moeite niet waard zijn om mijn energie in te steken.
Dat jullie je nu overwinnaar voelen en 70 rangen hoger leven dan je eigelijke stand is jullie goed recht.
Maar dan vraag ik me wel af waarom er zo goed als GEEN dorpen naar EER gaan in de verdelingen :cool:

Bij gebrek aan facebook en stamforum
Voor de Sangu-ers, heb m'n eerste vis al aan de haak... hehehe

Ik leef geen rangen te hoog en ik voel me geen overwinnaar. Ach en er gaan weinig dorpen naar EER, so what. Ik ben niet zo naief dat een kleine stam als EER veel dorpen toegewezen zou krijgen Op het moment dat de gemeenschappelijke vijand weg is zal elke stam weer naar eigen belang kijken. So be it. Lig er niet wakker van.
Zegt mss meer over andere spelers die wel onze hulp vroegen, zelf weinig substantieel toevoegden aan de strijd maar vervolgens wel een grote hap van de koek claimen. Mijn schip is niet verdwaald maar ligt op koers.


Thats life.
 

DeletedUser

Guest
Of zoals jouw responses ;)
Ook totaal niet relevant.

Je hebt al een antwoord gekregen, je negeert het gewoon.

Ik heb dit zelfs nog op de chat gezegd toen we het topic van bb gaan nog maar vers was (lang geleden):
Hopelijk denken ze nu niet dat we bb gaan vanwege die cata, anders gaat elke noob nog gaan denken dat dit de manier van tw spelen is.
Wedden dat ze gaan zeggen dat hun tactiek werkte en dat ze beter zijn dan ons, want zij blijven over en wij zijn weg.

Toen wist ik al dat al dit gezever gezegd ging worden, heel de stam wist het eigenlijk al.
Ik geloof zelfs dat we 1 jaar geleden al vroegen wat de voorwaarden waren om de wereld te sluiten, gezien er echt geen uitdaging meer aan was.
Het antwoord was dat we op andere servers dit gebeurd nadat een bepaald aantal % van de wereld op naam van 1 stam staat.
Maar dit was enkel op andere servers en geen garantie dat ze het hier ook zouden doen.
Dus waarom nog jaren ons vervelen?
Om gewoon te kunnen zeggen wij waren de laatste overlevende op w10?
 

DeletedUser32344

Guest
Of zoals jouw responses ;)
Ook totaal niet relevant.

Je hebt al een antwoord gekregen, je negeert het gewoon.

Ik heb dit zelfs nog op de chat gezegd toen we het topic van bb gaan nog maar vers was (lang geleden):
Hopelijk denken ze nu niet dat we bb gaan vanwege die cata, anders gaat elke noob nog gaan denken dat dit de manier van tw spelen is.
Wedden dat ze gaan zeggen dat hun tactiek werkte en dat ze beter zijn dan ons, want zij blijven over en wij zijn weg.

Toen wist ik al dat al dit gezever gezegd ging worden, heel de stam wist het eigenlijk al.
Ik geloof zelfs dat we 1 jaar geleden al vroegen wat de voorwaarden waren om de wereld te sluiten, gezien er echt geen uitdaging meer aan was.
Het antwoord was dat we op andere servers dit gebeurd nadat een bepaald aantal % van de wereld op naam van 1 stam staat.
Maar dit was enkel op andere servers en geen garantie dat ze het hier ook zouden doen.
Dus waarom nog jaren ons vervelen?
Om gewoon te kunnen zeggen wij waren de laatste overlevende op w10?

1. Zijn responses zijn relevanter dan de jouwe
2. Zo lang kan dat dan niet geleden zijn, aangezien je pas net terug bent.
3. Die voorwaarden zijn overal nagevraagd, omdat ook Sangu niet echt voor actie aan de andere kant zorgde.
4. Uiteindelijk denken/deden we allemaal hetzelfde, behalve het feit dat de rest niet op bb is gegaan :)

Oftewel in Sangu-stijl:
De laatste oorlog: Sangu vs. Wereld 10
De spanning was weg, de activiteit ver te zoeken. Een initiatief dat op de klippen liep na veel clears te hebben gestuurd en weinig edels. Na een kleine 9 maanden oorlog en 787 verloren dorpen gaat heel Sangu barbaar. Wereld 10 palmt in relatief korte tijd de centraal gelegen continenten in.
 

DeletedUser

Guest
Het was er al van voor ik weg was ;)
(kben ook maar 2 maand weggeweest)

En die korte tijd, ik ga dat met plezier volgen :)
 

DeletedUser32344

Guest
Het was er al van voor ik weg was ;)
(kben ook maar 2 maand weggeweest)

En die korte tijd, ik ga dat met plezier volgen :)
Hmm dan is het zeer twijfelachtig met welke motivatie jullie deze oorlog in gingen. Als je had verwacht niet veel tegenstand te krijgen bij het gros van W10, moet je daar zelf voor zorgen.

Doe wat je niet laten kan met je vrije tijd hè ;) het spelen in deze "saaie wereld" zorgde voor geen plezier. Kan ik me absoluut niet voorstellen dat zo lang de statistieken te blijven volgen, veel interessanter is.
relatief korte tijd is wat ik zei btw.
 

DeletedUser2717

Guest
Of zoals jouw responses ;)
Ook totaal niet relevant.

Je hebt al een antwoord gekregen, je negeert het gewoon.

Ik heb dit zelfs nog op de chat gezegd toen we het topic van bb gaan nog maar vers was (lang geleden):
Hopelijk denken ze nu niet dat we bb gaan vanwege die cata, anders gaat elke noob nog gaan denken dat dit de manier van tw spelen is.
Wedden dat ze gaan zeggen dat hun tactiek werkte en dat ze beter zijn dan ons, want zij blijven over en wij zijn weg.

Toen wist ik al dat al dit gezever gezegd ging worden, heel de stam wist het eigenlijk al.
Ik geloof zelfs dat we 1 jaar geleden al vroegen wat de voorwaarden waren om de wereld te sluiten, gezien er echt geen uitdaging meer aan was.
Het antwoord was dat we op andere servers dit gebeurd nadat een bepaald aantal % van de wereld op naam van 1 stam staat.
Maar dit was enkel op andere servers en geen garantie dat ze het hier ook zouden doen.
Dus waarom nog jaren ons vervelen?
Om gewoon te kunnen zeggen wij waren de laatste overlevende op w10?

Je heb wel een grote mond moet ik zeggen, maar totaal ongenuanceerd. Je hoeft nu geen "propaganda" te voeren. Op TW gaat het toch om wereld dominantie en om als stam over te blijven. Je bent aan een spelletje begonnen maar heb niet niet de moraal om het uit te spelen. Sangu is door hun eigen inactiviteit gestopt. Zo simpel is het. Daarom zie ik het niet als een overwinning voor de coalitie maar meer als een verlies van de oh zo machtige sangu, Kata's staan daar gewoon buiten.
En verder wordt het business as usual. Stammen kan straks hun eigen weg, een oorlogje hier een oorlogje daar. BB edelen enz. En straks zijn we mss de goede dingen van sangu vergeten, weten we alleen dat ze op delete gingen, een allerminst trotse manier van stoppen.
Mss had je je glazen bol beter moeten raadplegen, als je zo goed kan voorspellen.
 

DeletedUser

Guest
1. Zijn responses zijn relevanter dan de jouwe
2. Zo lang kan dat dan niet geleden zijn, aangezien je pas net terug bent.
3. Die voorwaarden zijn overal nagevraagd, omdat ook Sangu niet echt voor actie aan de andere kant zorgde.
4. Uiteindelijk denken/deden we allemaal hetzelfde, behalve het feit dat de rest niet op bb is gegaan :)

Oftewel in Sangu-stijl:
De laatste oorlog: Sangu vs. Wereld 10
De spanning was weg, de activiteit ver te zoeken. Een initiatief dat op de klippen liep na veel clears te hebben gestuurd en weinig edels. Na een kleine 9 maanden oorlog en 787 verloren dorpen gaat heel Sangu barbaar. Wereld 10 palmt in relatief korte tijd de centraal gelegen continenten in.

Bla bla bla, lees gewoon voortaan eens goed de andere posts door, want wij namen zeker het initiatief. Je bent zeker net nieuw hier?
Deze oorlog was vorig jaar juni begonnen, en we hadden toch een dikke voorsprong, en dan zeg jij dat het door ons komt dat jullie zo inactief waren? Haha grapjas, want de tijd om nutteloze dingen te doen en jullie tijd slecht te besteden maakten jullie wel graag de tijd voor vrij.
 

DeletedUser60153

Guest
Kapitein rob, ik gok dat iedereen juist sangu herrinerd om hun goede spel en scripts en vergeten dat ze op bb gingen.
 

DeletedUser32344

Guest
Bla bla bla, lees gewoon voortaan eens goed de andere posts door, want wij namen zeker het initiatief. Je bent zeker net nieuw hier?
Deze oorlog was vorig jaar juni begonnen, en we hadden toch een dikke voorsprong, en dan zeg jij dat het door ons komt dat jullie zo inactief waren? Haha grapjas, want de tijd om nutteloze dingen te doen en jullie tijd slecht te besteden maakten jullie wel graag de tijd voor vrij.
Lolll laat me niet lachen. Als ik het goed zie heb ik me zelfs nog eerder aangemeld op het AF dan jij, junior.
Nee wij waren even actief als nu, enkel deden jullie niet de moeite om deze activiteit te moeten laten toenemen. Er werden dingen beloofd, maar niet waargemaakt. Qua ODA score kwamen de eerste spelers van Sangu vanaf plaats 3 op de stamstatistieken en hetzelfde gold voor ODD... Ook met edelen was de eerste plaats niet aan Sangu geschonken.... Apart niet? Allemaal feiten en je geheugen zou nu conclusies moeten trekken.

Doorgaans komen de spelers op tw voor de fun. De één vindt dat in andere dingen dan jij schijnbaar.
Hoe heet dat gezegde? De aanhouder wint... en gelukkig vind ik winnen erg leuk.


Kapitein rob, ik gok dat iedereen juist sangu herrinerd om hun goede spel en scripts en vergeten dat ze op bb gingen.
Ik denk dat mensen het alle drie blijven herinneren en zo hoort het ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Goede Fee, ik ontken ook niet dat jullie reden om te stoppen ook groten deels met activiteit heeft te maken (zie vorige post van mij rond 14:00).

Maar het feit is.. ik lees al een tijdje dit topic, maar ik reageer vrijwel nooit.. zit niet zoveel op AF. Alleen begin ik er langzaam aan de schurft eraan te krijgen van al dat hoogmoedige gedoe van jullie.. jij nu ook weer:" Als Sangu op hetzelfde elan van hun vorige oorlogen had voortgeborduurd dan hadden wij geen katapult aanvallen te verwerken gehad want jullie hadden dan 24/7 vv's nodig gehad voor oa King JD, ed41, sealion etc". Nou ik heb niks gezien dus dit mag je houden in je gedachten. Je zegt het al mooi "ALS". Dat woord doet wonderen ;)

Stoppen jullie maar een met praten over Wij zijn de beste, als Sangu dit doen kunnen jullie niks etc. Sangu is nu (bijna) verleden tijd en de strijd is gestreden. Hoe iedereen er ook op kijkt of op welke manier.. Sangu is niet meer de beste stam, sangu is op delete en is verdwenen..
Wil je feiten?
Statistieken zeggen alles...daar heb je je feiten en al de rest doet er niet toe.

Hopelijk raak je snel van je schurft af want willen of niet...Sangu heeft W10 geleefd en gedood.
 

DeletedUser

Guest
Wil je feiten?
Statistieken zeggen alles...daar heb je je feiten en al de rest doet er niet toe.

Hopelijk raak je snel van je schurft af want willen of niet...Sangu heeft W10 geleefd en gedood.

Gedood ....
Voor een jaartje ofzo.
Daarna komt er wel een andere oorlog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan