De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest

Nope, je failt gewoon keer op keer ingame, en af is nog erger. Dus heb weinig zin in een chat met jou, das alles hoor :). Verder had ik het tegen demme en niet tegen jou at the first place. Maarja, nietszeggende posters , wat doe je eraan
 

DeletedUser50691

Guest
Nope, je failt gewoon keer op keer ingame, en af is nog erger. Dus heb weinig zin in een chat met jou, das alles hoor :). Verder had ik het tegen demme en niet tegen jou at the first place. Maarja, nietszeggende posters , wat doe je eraan

Volgens mij moet hier iemand naar bedje toe :D:D
mimindo7ix.gif
 

DeletedUser61161

Guest
Nope, je failt gewoon keer op keer ingame, en af is nog erger. Dus heb weinig zin in een chat met jou, das alles hoor :). Verder had ik het tegen demme en niet tegen jou at the first place. Maarja, nietszeggende posters , wat doe je eraan

Idd :p
Hoe je het ook zegt.
Je blijft de grootste noob van deze wereld die ik nog ben tegen gekomen op het AF
En ja ken veel spelers van het AF xd
 

DeletedUser

Guest
Warbrothers in W~A~R terwijl Warbrothers niet eens in de buurt komt van het cluster van W~A~R.

Puur puntengeilers, of zie ik dat nu verkeerd?

niet verkeerd, maar onvolledig :p
Warbro's zijn hoofdcluster ligt idd helemaal aan het noord front van plague, maar hij heeft meer dan 100dorpen pal in het WAR gebied, dus ergens wel een beetje begrijpelijk...
 

DeletedUser

Guest
Idd :p
Hoe je het ook zegt.
Je blijft de grootste noob van deze wereld die ik nog ben tegen gekomen op het AF:D
En ja ken veel spelers van het AF xd

Account van de grond opgebouwd , tot rang 17 volgens twstats, jaarlang bespeeld. En ik besteedde dan nog eens weinig tijd aan accie op zich ,gezien ik me langdurig actief met auch, en later lawzzz, bezighield. Gelukkig kreeg ik goeie feedsback toen, van spelers die er dus wel iets van kennen:eek: en niet van een eersteklasnoob als jij, die op w21 al vrij vroeg faalde natuurlijk (zoals elders). Leuk detail, hammer bro is gepowned door t account van marcel geloof ik:D
 

DeletedUser50691

Guest
Account van de grond opgebouwd , tot rang 17 volgens twstats, jaarlang bespeeld. En ik besteedde dan nog eens weinig tijd aan accie op zich ,gezien ik me langdurig actief met auch, en later lawzzz, bezighield. Gelukkig kreeg ik goeie feedsback toen, van spelers die er dus wel iets van kennen:eek: en niet van een eersteklasnoob als jij, die op w21 al vrij vroeg faalde natuurlijk (zoals elders). Leuk detail, hammer bro is gepowned door t account van marcel geloof ik:D

Hoge rank wilt alleen zeggen dat je niveau bij het farmen/edelen ligt zegt niets over je kwaliteiten :p
En een goed account is halve werk zoals we allemaal wel weten ;)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Neem voorbeeld aan mijn account. 100% Perfecto!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hoge rank wilt alleen zeggen dat je niveau bij het farmen/edelen ligt zegt niets over je kwaliteiten :p
En een goed account is halve werk zoals we allemaal wel weten ;)
En hoe kom je aan een goed account denk je :p
Ik heb hier vrij lang gespeeld, en ben toch niet als een noobje bestempeld door spelers van deze wereld in al die tijd. Maar goed, voor alles een eerste keer zeker :rolleyes: couldnt care less.

Soit, speel jij eigenlijk nog hier,
 

DeletedUser50691

Guest
En hoe kom je aan een goed account denk je :p
Ik heb hier vrij lang gespeeld, en ben toch niet als een noobje bestempeld door spelers van deze wereld in al die tijd. Maar goed, voor alles een eerste keer zeker :rolleyes: couldnt care less.

Soit, speel jij eigenlijk nog hier,

Hoe ik aan een goed account kom ligt er totaal aan hoe je hem opbouwd en hoe je cluster is ;)
Maar veel punten wil niet zeggen dat je automatisch een goed account heb
 

DeletedUser61161

Guest
Account van de grond opgebouwd , tot rang 17 volgens twstats, jaarlang bespeeld. En ik besteedde dan nog eens weinig tijd aan accie op zich ,gezien ik me langdurig actief met auch, en later lawzzz, bezighield. Gelukkig kreeg ik goeie feedsback toen, van spelers die er dus wel iets van kennen:eek: en niet van een eersteklasnoob als jij, die op w21 al vrij vroeg faalde natuurlijk (zoals elders). Leuk detail, hammer bro is gepowned door t account van marcel geloof ik:D

Doetje :p

Ik kende hem van W8 en ben gestopt ;p
Was zelf BG met hem.
Maarja snap jij tog niet want daar ben jij een te "doetje" voor :p
 

DeletedUser

Guest
Hoe ik aan een goed account kom ligt er totaal aan hoe je hem opbouwd en hoe je cluster is ;)
Maar veel punten wil niet zeggen dat je automatisch een goed account heb

Blijkbaar Had je men post niet door , net als je kontlikkertje:p, want het was niet echt en vraag:D

Maar ik volg je raad op :D, en ga pitten,,laters Y.

@demme: denk er goed over na wat ik zei,tis tenslotte maar een spel
 

DeletedUser5071

Guest
Hoe ik aan een goed account kom ligt er totaal aan hoe je hem opbouwd en hoe je cluster is ;)
Maar veel punten wil niet zeggen dat je automatisch een goed account heb

JIJ hebt een goed account omdat IK het awesome goed heb opgestart en je kon beginnen met een rete grote voorsprong op je omgeving :p

:cool:


Ja, je bent zelf ook ongelooflijk pro. Dat weet iedereen ook wel hoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
prachtig om te zien:D
Hoe trots jullie zijn dat jullie een noobje kunnen inmaken :D

Ik begrijp niet waarom jij zo reageert.
Dit spel gaat er toch om om de noobjes weg te werken :D

Daarna zullen de gevechten pas echt kunnen beginnen ! Toch ?

En dat hij na 2 dagen al zoveel verliest bewijst ook dat je gelijk hebt ! (Dat hij noobje is)
 

DeletedUser

Guest
om hoeveel zullen we wedden van niet ;) je kan aan iedereen in anb. vragen of zij al eerder dan dat de teller opliep een aanvraag hadden gehad, zelfs aan sweet kan je het vragen ;)

Dat jij zo stom was om ons in pm's te laten weten dat je interne info had ...

Hoge rank wilt alleen zeggen dat je niveau bij het farmen/edelen ligt zegt niets over je kwaliteiten :p
En een goed account is halve werk zoals we allemaal wel weten ;)

Klopt, maar hij stond tevens aan het hoofd van 2 topstammen en dat zegt wel degelijk iets.
 

DeletedUser50691

Guest
Dat jij zo stom was om ons in pm's te laten weten dat je interne info had ...



Klopt, maar hij stond tevens aan het hoofd van 2 topstammen en dat zegt wel degelijk iets.

Jij weet net zo goed als mij dat iedere noob wel kan edelen en omdat je hoog in rank staat wil niet zeggen dat je meteen goed bent ;)
 

DeletedUser62862

Guest
Er vertelde mij iemand dat speren eieren leggen !

unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
unit_chicken.png
. . . . . . . :eek::eek:
 
Bovenaan