Open Stamdag Para. 10-03-2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55122

Guest
Accepteer nou maar gewoon dat niet iedereen jullie initiatief oh zo geweldig vindt als jullie zelf dat vinden.
Beetje zwakzinnig om alle bwr leden gelijk weer voor een stel drollen uit te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou blij zijn mochten wat meer stammen zo veel plezier maken zoals wij dat doen. Maar dat zie je werkelijk amper op deze wereld.
 
Reactiescore
4
Accepteer nou maar gewoon dat niet iedereen jullie initiatief oh zo geweldig vindt als jullie zelf dat vinden.
Beetje zwakzinnig om alle bwr leden gelijk weer voor een stel drollen uit te maken.

Nou , met welk grandioos idee zijn jullie ooit gekomen waar heel W20 aan mee kan doen ?

Dat bedoel ik dus ;)
Terug je kippenhok in jij.:D
 

DeletedUser30190

Guest
Ik zou blij zijn mochten wat meer stammen zo veel plezier maken zoals wij dat doen. Maar dat zie je werkelijk amper op deze wereld.

Bij BWR maken we al zoveel plezier dat we dat niet bij een andere stam hoeven te zoeken.
 

DeletedUser55122

Guest
Nou , met welk grandioos idee zijn jullie ooit gekomen waar heel W20 aan mee kan doen ?

Dat bedoel ik dus ;)
Terug je kippenhok in jij.:D

Daar heb ik het toch niet over, ik heb het over het feit dat ze zich als een stel opdringerige jehovah getuigen gedragen.
En dan vervolgens gepikeerd doen als niet iedereen met jullie spelletjes mee wil doen.

Ik was in eerste instantie ook niet van plan om hier de boel af te kraken.
Maar als er domweg met beledigingen gegooid wordt dan kun je natuurlijk ook een reactie terug verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou ook niet beledigend overkomen hoor :) (ik flap er vaak te snel iets uit)

Ik begrijp zeker dat sommigen hier niks in zien. Maar dat in een stam van 36 spelers, niemand even wil komen kijk lijkt mij volkomen onmogelijk. Dus er moet sowieso wel over gesproken zijn bij jullie
 
Reactiescore
4
Daar heb ik het toch niet over, ik heb het over het feit dat ze zich als een stel opdringerige jehovah getuigen gedragen.
En dan vervolgens gepikeerd doen als niet iedereen met jullie spelletjes mee wil doen.

Ik was in eerste instantie ook niet van plan om hier de boel af te kraken.
Maar als er domweg met beledigingen gegooid wordt dan kun je natuurlijk ook een reactie terug verwachten.

Jehova getuigens zijn snel gepikeerd , kunnen niet tegen iets leuks en zeiken mensen af als het niet zo is volgends hun.
Precies hetzelfde wat jij nu doet.
Misschien praat jij hier wel over jezelf dus aangezien je zo reageerd alsof je een jehova getuigen bent :D.

Nee , zeer zeker niet , maar je vind het niet zoals het volgends jou moet zijn = Jehova.
Dat zouden jehova`s ook zeggen , wat jij ook doet :)

Conclusie :

Jij bent een jehova getuigen die niet tegen lol kan , gepikeerd raakt als hij/zij geen gelijk heeft en mensen afzeikt.
En je praat over jezelf.

Conclusie 2 :
U leidt aan schizofrenie zoek een Psychiater :D

Conclusie 3 made by Insane In The Membrane:
Ga dorpen plunderen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Daar heb ik het toch niet over, ik heb het over het feit dat ze zich als een stel opdringerige jehovah getuigen gedragen.
En dan vervolgens gepikeerd doen als niet iedereen met jullie spelletjes mee wil doen.

Ik was in eerste instantie ook niet van plan om hier de boel af te kraken.
Maar als er domweg met beledigingen gegooid wordt dan kun je natuurlijk ook een reactie terug verwachten.

Je kan het niet hebben dat wij meer plezier hebben in dit spel ;)
 

DeletedUser53396

Guest
Het is wel gezellig hoor op het forum, lekker trollen :D

Sinds wanneer kan je trouwens berichten bedanken ingame?? Bij de helft van mijn berichten staan er allemaal bedankjes.
 

DeletedUser56594

Guest
Het is wel gezellig hoor op het forum, lekker trollen :D

Sinds wanneer kan je trouwens berichten bedanken ingame?? Bij de helft van mijn berichten staan er allemaal bedankjes.

Dacure vandaag om 13:12 uurCiteren Bewerken Verwijderen
ThugGangsta heeft het volgende geschreven:
Die kerels weten niet wat leuk is


Ik denk meer dat het is, als ze allemaal noobs uitnodigen en ze dan 's avonds weer moeten ontslaan houden ze maar vrij weinig leden van de huidige BWR stam over.
6 spelers hebben deze post bedankt. (tonen) Niet meer bedanken

Wat verwacht je dan bij dit soort geniale post :p:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan