Zo anders!

DeletedUser

Guest
Ok niemand kent me hier dus ik zal me een klein beetje voorstellen ik ben Rypsterbull en ik speel nu al bijna een jaar TW op de engelse .net server.

En ik wil .nl wel eens proberen en daar heb ik W8 voor gekozen simpelweg omdat het de nieuwste wereld is. Dus met de meeste kans op overleven.

Ik heb alleen een paar vraagjes :)

Ten eerste,

De forums staan in .net bekent als PnP (politics and propaganda) dit is hier volgens mij ook het geval ik zie dit alleen niet. Ik zie alleen een beetje politiek (1 oorlog, dit is niet zo vreemd gezien de korte bestaansduur) Nou is mijn vraag is er geen propaganda. Geen constante wil om jouw stam te promoten bij het publiek om zo de andere stammen 'deels' met je mee te krijgen en zo ook 'Respect' te krijgen. Dit is in .net wel het geval een 'top' stam is niet alleen goed ingame maar ook op de forums anders zal er vroeg of laat toch slecht over je gepraat worden.

Ten tweede,

Ik zie dat de stammen hier heel klein zijn vergeleken met .net en ik weet dat de opinie hier is groot is fout en kleine stam dus goede communicatie. Ik snap deze filosofie maar ben het er niet helemaal mee eens, waarom zou een grotere stam dat niet kunnen ??? en waarom word dit niet geprobeerd?

Ten derde,

Wat zijn de sign's (wat is het nederlandse woord) hier saai, alleen maar tekst :confused:

Hoop dat ik jullie niet te veel verveeld heb.

Rypsterbull
 

DeletedUser

Guest
1,
er word hier niet te veel gepropgandeerd alleen ter tijden van oorlog, daarnaast een tip, geen propaganda maken tegen een stam van een mod, geheid een ban :p
Edit: stam promoten word hier wel continu gedaan vooral bij threads over kaartjes

2,
Hier spelen we met kleinere stammen omdat het voor een betere cominucaty zorgt, daarnaast meer edelruimte, we hebben hier dan ook veeeeel minder spelers, stel wij hebben stammen van 200 spelers each, dan heb je over de gehele wereld net 200 stammen?:eek:
we hebben hier gewoon te weinig spelers that´s it.
 

DeletedUser

Guest
nee mar 80 members moet toch kunnen.

pff, grotendeels, is de rang denk ik, 80 kleine leden, of 40 goeie, kijk neem bv TROTS ( stam 600 leden + een TROTS 1,2,3, enz in totaal 2000 leden ) en neem nu een andere stam 40 leden..40 leden hebben maar de kans op 40 OS aanvragen, als je natuurlijk doet dat je meerdere OS moet vragen in uw eigen topic, 600 leden hebben er 600, 40 is makkelijker af te gaan, wie je kan OS sturen en wie niet dan 600 da's eht

en er tellen maar 40 leden mee voor de rang he
 

DeletedUser

Guest
het komt vooral omdat op de raking maar 40 beste leden meetellen ^^
 

DeletedUser

Guest
gast.... spelers op .net zijn mega noob...welcome to the real world :eek:
 

DeletedUser16256

Guest
En daar bovenop véél fanatieker, denk ik, maar aan mij zal het niet liggen, ben zo al zo verslaafd als pad ^^
 

DeletedUser

Guest
gast.... spelers op .net zijn mega noob...welcome to the real world :eek:

haha dit word dus van twee kanten gezegt er is alleen veel respect voor de duitse nummer 1. haha

Het punt is denk ik echt dus de hoeveelheid mensen die hier spelen waarodoor het niet mogelijk is.

Op .net zijn namelijk ook wel duiters enzo geweest ide 40 mans stammen hadden opgericht, maar toch vielen omdat er op .net gewoon wel 80 goed/actieve mensen in 1 stam zitten waardoor je dan simpelweg verliest. Maar ja is zal er maar mee moeten leven. Toch bedankt voor de antwoorden. En ik zal proberen te blijven spelen. en regelmatig het forum bezoeken

Owja stom dat je geen plaatjes mag als handtekening
 

DeletedUser

Guest
haha dit word dus van twee kanten gezegt er is alleen veel respect voor de duitse nummer 1. haha

Het punt is denk ik echt dus de hoeveelheid mensen die hier spelen waarodoor het niet mogelijk is.

Op .net zijn namelijk ook wel duiters enzo geweest ide 40 mans stammen hadden opgericht, maar toch vielen omdat er op .net gewoon wel 80 goed/actieve mensen in 1 stam zitten waardoor je dan simpelweg verliest. Maar ja is zal er maar mee moeten leven. Toch bedankt voor de antwoorden. En ik zal proberen te blijven spelen. en regelmatig het forum bezoeken

Owja stom dat je geen plaatjes mag als handtekening

Jij hebt wel een stoere handtekening bdw ;)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn vaker experimenten geweest met rond de 80 personen qua stam..
maar dan word je al snel afgeschreven als noobs etc.
en met minder mensen heb je minder kans op spionage
 

DeletedUser

Guest
Er zijn vaker experimenten geweest met rond de 80 personen qua stam..
maar dan word je al snel afgeschreven als noobs etc.
en met minder mensen heb je minder kans op spionage

en zoals gezegd beter voor je stamm.
 

DeletedUser15806

Guest
80 mensen gaat hier gewoon echt niet.. 40 gaat al amper als je 5 echte topstammen op een wereld wilt.. Ik vind zelf 20-30actieve leden voor 2 kontinenten het fijnst;)
 

DeletedUser17014

Guest
nee mar 80 members moet toch kunnen.

Als die stam later goed is gegroeid en de leden hebben grote culusters , gaan ze elkaar hinderen om verder uit te breiden omdat je dan heel dicht op elkaar ligt...
Uitbreiden is dan niet meer zoo simpel!
Wij zijn op w1 met 8 actieve leden en zelfs wij liggen elkaar soms in de weg
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in W4 in een stam met 74 leden. Dat wordt hier in de .nl werelden gezien als veel, ik ben het met je eens. Want van die 74 leden komen er 60 dagelijks op het forum en de resterende leden wekelijks.
Communicatie is een stam met 74 niet slecht omdat de meeste leden wel 1x per 24 uur online zijn.
In ding is zeker, het actief zijn van de leden is het belangrijkste in .nl
 
Bovenaan