Zo anders!

DeletedUser

Guest
Ok niemand kent me hier dus ik zal me een klein beetje voorstellen ik ben Rypsterbull en ik speel nu al bijna een jaar TW op de engelse .net server.

En ik wil .nl wel eens proberen en daar heb ik W8 voor gekozen simpelweg omdat het de nieuwste wereld is. Dus met de meeste kans op overleven.

Ik heb alleen een paar vraagjes :)

Ten eerste,

De forums staan in .net bekent als PnP (politics and propaganda) dit is hier volgens mij ook het geval ik zie dit alleen niet. Ik zie alleen een beetje politiek (1 oorlog, dit is niet zo vreemd gezien de korte bestaansduur) Nou is mijn vraag is er geen propaganda. Geen constante wil om jouw stam te promoten bij het publiek om zo de andere stammen 'deels' met je mee te krijgen en zo ook 'Respect' te krijgen. Dit is in .net wel het geval een 'top' stam is niet alleen goed ingame maar ook op de forums anders zal er vroeg of laat toch slecht over je gepraat worden.

Ten tweede,

Ik zie dat de stammen hier heel klein zijn vergeleken met .net en ik weet dat de opinie hier is groot is fout en kleine stam dus goede communicatie. Ik snap deze filosofie maar ben het er niet helemaal mee eens, waarom zou een grotere stam dat niet kunnen ??? en waarom word dit niet geprobeerd?

Ten derde,

Wat zijn de sign's (wat is het nederlandse woord) hier saai, alleen maar tekst :confused:

Hoop dat ik jullie niet te veel verveeld heb.

Rypsterbull
 

DeletedUser

Guest
1,
er word hier niet te veel gepropgandeerd alleen ter tijden van oorlog, daarnaast een tip, geen propaganda maken tegen een stam van een mod, geheid een ban :p
Edit: stam promoten word hier wel continu gedaan vooral bij threads over kaartjes

2,
Hier spelen we met kleinere stammen omdat het voor een betere cominucaty zorgt, daarnaast meer edelruimte, we hebben hier dan ook veeeeel minder spelers, stel wij hebben stammen van 200 spelers each, dan heb je over de gehele wereld net 200 stammen?:eek:
we hebben hier gewoon te weinig spelers that´s it.