'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Het is vergelijkbaar met die massa. Het is toegegeven, stond ook op het EQUI stamforum bijvoorbeeld dat de massa op P afgesproken was met Break en Insane. Ook werden er meerdere (niet éénmaal) vv's gedraait door Break in EQUI.

Dat mag ook, part of the game, maar maak die BG dan 'officieel' en zit er niet zo omheen te draaien. Even hypocriet, als we toch op die toer zijn :D.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het merendeel van de 'feiten' klopt gewoonweg niet.
Er werd 1 maal een vv gedraaid, en dat was door 2 spelers onderling afgesproken die het goed met elkaar kunnen vinden.
En buiten die ene BG, zijn er geen afspraken gemaakt door Break en Equi. Dus wat bedoel je met hypocriet?
En ik vind het vreemd waarom je hier opeens op door dramt. Dat kwam helemaal niet terzake?
 

DeletedUser58940

Guest
:rolleyes:

Feiten zijn dingen die vast gesteld staan.;)

juist jah maar dit kan je nooit hebben vastgesteld 1 dan geef je nu zelf toe dat er ergens wel een spion van jullie zit wat eigenlijk bij ons niet kon want we wisten het niet

en hoe kan jij nu weten wie voor wie vv draait zeg me dan maar eens voor wie ik vv draai of heb gedraaid
 

DeletedUser3435

Guest
Jullie stacken net als ieder andere. Dus begin nu even niet dat jullie niet stacken.
Inderdaad, wij kunnen even hard stacken als Break, Insane, LEF en EQUI.. :D
Wij hebben vier keer zoveel defence dus kunnen het makkelijk verdelen. :rolleyes: Dit is jou argument.
 

DeletedUser

Guest
Denk je nu echt dat ik moeite ga doen om dorpen van EQUI zelf te verdedigen? :D
Dat doe ik op Kredict wel.. hoeveel is het daar? Juist.. 95-0. :rolleyes: In totaal denk ik ongeveer 200-1.

Zijn er veel die "geen moeite doen" als ze iets niet kunnen.
 

DeletedUser3435

Guest
Zijn er veel die "geen moeite doen" als ze iets niet kunnen.
Haha manman, weer zo eentje die het echt niet begrijpt. Maar dat zou veel verklaren jochie. :D
Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Spelers: Kredict

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 24,614
Kant 2: 1,429
Verschil: 23,185

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 190
Verschil: 189

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 201,103,464
Kant 2: 13,245,357
Verschil: 187,858,107

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,739
Kant 2: 1,845,138
Verschil: 1,835,399

chart
 

DeletedUser

Guest
@Arbeit: Zo kunnen we in een rondje blijven draaien. Stop met janken over Swasi, het is niet eens een Divine-acc.

Dit is veel leuker :D.

Jammer van deze speler dat hij op barbaar is gegaan. Hij had een grote geschiedenis met EQUI, ookal was het de originele speler niet meer.

Was toch mooi gevonden:p?

Jaa, koekieeee

Het is vergelijkbaar met die massa. Het is toegegeven, stond ook op het EQUI stamforum bijvoorbeeld dat de massa op P afgesproken was met Break en Insane. Ook werden er meerdere (niet éénmaal) vv's gedraait door Break in EQUI.

Dat mag ook, part of the game, maar maak die BG dan 'officieel' en zit er niet zo omheen te draaien. Even hypocriet, als we toch op die toer zijn :D.

Meerdere VVs?! Ik weet het maar van 1 geval waarin er VV is gedraaid door Break bij ons, en ja, hierin spreek ik de waarheid.
 

DeletedUser3435

Guest
Nakur zei:
4) Sommige was het al opgevallen: Spelers van Break hebben wat vv's gedraaid bij ons. Dit was omdat er op dat moment geen vv'er uit EQUI zich aanmeldde. Ik vertel hierbij dat wij geen officiële BG hebben met Break. Deze vv's waren enkel een vriendendienst.
VV's. :eek:
 

DeletedUser

Guest

hmm, hier heb je gelijk. Maar welke?! Ik heb geen idee. Ik geloof dat alleen Vinnie 1 keer onder VV heeft gestaan van iemand, die heeft zelfs zn handtekening in Vinnie's profiel laten staan (nu weer weg), dus het was niet de bedoeling dit geheim te houden ofzo :p
 

DeletedUser3435

Guest
Toch probeert zowel EQUI als Break het wanhopig te ontkennen dat jullie iets met elkaar te maken hebben.
Want dat |P| beweert dat jullie individueel te zwak zijn is echt helemaal niet waar. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Toch probeert zowel EQUI als Break het wanhopig te ontkennen dat jullie iets met elkaar te maken hebben.
Want dat |P| beweert dat jullie individueel te zwak zijn is echt helemaal niet waar. :eek:

We ontkennen niks. We vechten alleen voor de waarheid.

Als je uit die PM van Nakur gelooft dat hij zegt dat er VV gedraaid is, dan moet je ook geloven wat er een zin onder staat:
Ik vertel hierbij dat wij geen officiële BG hebben met Break. Deze vv's waren enkel een vriendendienst.
 

DeletedUser3435

Guest
We ontkennen niks. We vechten alleen voor de waarheid.

Als je uit die PM van Nakur gelooft dat hij zegt dat er VV gedraaid is, dan moet je ook geloven wat er een zin onder staat:
Ik vertel hierbij dat wij geen officiële BG hebben met Break. Deze vv's waren enkel een vriendendienst.
Heb ik ook gelezen hoor.. :D Maar dat verandert niks aan de zaak dat Break en EQUI elkaar steunen.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook gelezen hoor.. :D Maar dat verandert niks aan de zaak dat Break en EQUI elkaar steunen.

Tuurlijk! Steunen! Als je als 2 stammen precies dezelfde doeleinden hebt, waarom zou je elkaar dan niet steunen?! Maar dat is iets heel anders dan een BG!

Trouwens... TBT is op delete, waarom wordt daar niks over gemeld, en wel wat over Vince?
 

DeletedUser3435

Guest
Tuurlijk! Steunen! Als je als 2 stammen precies dezelfde doeleinden hebt, waarom zou je elkaar dan niet steunen?! Maar dat is iets heel anders dan een BG!

Trouwens... TBT is op delete, waarom wordt daar niks over gemeld, en wel wat over Vince?
Elke account die in jullie handen komt gaat op delete zo te zien.. :D
En inderdaad, ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is, maar Break kunnen hun praatjes van '1vs1' wel voor zichzelf houden dan.
 

DeletedUser

Guest
Elke account die in jullie handen komt gaat op delete zo te zien.. :D
En inderdaad, ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is, maar Break kunnen hun praatjes van '1vs1' wel voor zichzelf houden dan.

woowww elk account, dat is veel zeg, wel 1... En trouwens, volgens mij heeft de leiding hem expres op delete gezet.

Nee hoor, want uiteindelijk edelen ze zelf. Hoe kunnen ze nu dorpjes overnemen als EQUI niet aanvalt op |P|. Dat heet toch 1 VS 1?
 

DeletedUser3435

Guest
woowww elk account, dat is veel zeg, wel 1... En trouwens, volgens mij heeft de leiding hem expres op delete gezet.

Nee hoor, want uiteindelijk edelen ze zelf. Hoe kunnen ze nu dorpjes overnemen als EQUI niet aanvalt op |P|. Dat heet toch 1 VS 1?
Moet ik het tekenen voor je het snapt?
 

DeletedUser

Guest
Moet ik het tekenen voor je het snapt?

EQUI valt niet aan. LEF zijn stelletje noobs (volgens jullie). Insane weet ik persoonlijk niet. Break maakt winst.
EQUI en LEF doen op dit moment niks tegen |P|, dus dan blijft het toch hoogstens 2 VS 1, misschien zelfs 1 VS 1 hangt van de activiteiten van Insane af...
 
Bovenaan