'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Och, ik ga niet overal 'Ik vind' voor zetten hoor. Daarnaast wacht ik nog steeds met smart op je tegenargumenten.

Is toch aardig geformuleerd als een feit hoor! Vooral dat eerste stukje!

Daarnaast mag je iedereen uit EQUI die niet eist dat de leiding aldaar aftreed absoluut een rat noemen. Dat het gebeurt zonder je medeweten kan, maar als je dan niet als stam actie onderneemt dan ben je net zo erg als degene die de daad hebben verricht.

Waar moet ik tegenargumenten opgeven?
 

DeletedUser

Guest
Is toch aardig geformuleerd als een feit hoor! Vooral dat eerste stukje!



Waar moet ik tegenargumenten opgeven?
Nogmaals, ik ga niet overal 'Ik vind' voorzetten. Waarom ga je niet gewoon op de inhoud in, in plaats van op de vorm die jou blijkbaar niet bevalt?

Wat denk je?
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, ik ga niet overal 'Ik vind' voorzetten. Waarom ga je niet gewoon op de inhoud in, in plaats van op de vorm die jou blijkbaar niet bevalt?

Wat denk je?

Ik heb er geen tegenargument op. Enkel mijn mening.
Ik vind niet dat een leiding die mij al meer dan anderhalf jaar goed bevalt en zich hartstikke inspant voor EQUI, door 1 uitschieter gelijk weg moet. Eigenlijk ben ik redelijk gehecht aan ze. Ik denk dat als jij in TWSS zoiets geflikt had, ook niet al die spelers geleaved waren, maar dat is natuurlijk speculeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er geen tegenargument op. Enkel mijn mening.
Ik vind niet dat een leiding die mij al meer dan anderhalf jaar goed bevalt en zich hartstikke inspant voor EQUI, door 1 uitschieter gelijk weg moet. Eigenlijk ben ik redelijk gehecht aan ze. Ik denk dat als jij in TWSS zoiets geflikt had, ook niet al die spelers geleaved waren, maar dat is natuurlijk speculeren.
Sterk.
Jammer. Dit zegt namelijk alles over hun gevoel voor ethiek en eergevoel. De afwezigheid ervan, dan.
In het hoogst onwaarschijnlijke geval, ik ben van nature niet zo'n smerige rat, dat ik zoiets geflikt had hadden ze mij niet hoeven vragen om af te treden als leider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sterk.
Jammer. Dit zegt namelijk alles over hun gevoel voor ethiek en eergevoel. De afwezigheid eraan, dan.
In het hoogst onwaarschijnlijke geval, ik ben van nature niet zo'n smerige rat, dat ik zoiets geflikt had hadden ze mij niet hoeven vragen om af te treden als leider.

Klopt, maar ik betwijfel het of ze, als je niet was geleaved als leider, het wel ge-eist hadden!
Ik denk het niet.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ik betwijfel het of ze, als je niet was geleaved als leider, het wel ge-eist hadden!
Ik denk het niet.
Dat weet ik ook niet, maar daarvoor moet je sowieso niet bij mij zijn of klagen, maar bij de oude spelers van TWSS.
Wat niet?
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik ook niet, maar daarvoor moet je sowieso niet bij mij zijn of klagen, maar bij de oude spelers van TWSS.
Wat niet?

Ik denk niet dat de TWSS-spelers jou om aftreden hadden gevraagd dan. Dat dacht ik niet :p
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast mag je iedereen uit EQUI TWSS die niet eist dat de leiding aldaar aftreed absoluut een rat noemen. Dat het gebeurt zonder je medeweten kan, maar als je dan niet als stam actie onderneemt dan ben je net zo erg als degene die de daad hebben verricht.

Dus je denkt dat TWSS niet om je aftreden had gevraagd, als jij hetzelfde had gedaan als EQUI nu, als jij niet was afgetreden daarna?

Dat is niet ondenkbaar.

Da's erg kort door de bocht.

Waarom is het kort door de bocht? Als jij hetzelfde had gedaan als EQUI, dan kunnen we EQUI dus veranderen door TWSS. (ik zeg uiteraard niet zo dat het is, maar stel dat)
Dus eigenlijk worden de EQUI-leden veranderd in TWSS-leden. Waarom zijn zij dan niet ratten en wij wel?
 

DeletedUser

Guest
Omdat het bij TWSS een andere situatie was geweest. Het ging om kleinere accounts, kleinere stammen, minder leden, minder ervaren en mondige leden, een grote afhankelijkheid van slechts één account en bovenal dat niemand ze erop wijst wat er nou in feite gebeurt, wat daar fout aan is en wat je moet doen.
 

DeletedUser

Guest
Omdat het bij TWSS een andere situatie was geweest. Het ging om kleinere accounts, kleinere stammen, minder leden, minder ervaren en mondige leden, een grote afhankelijkheid van slechts één account en bovenal dat niemand ze erop wijst wat er nou in feite gebeurt, wat daar fout aan is en wat je moet doen.

Terwijl ik nog heel wat posts, can't remember whose, in dit topic heb gezien waarin stond dat het om het idee ging, niet om dat het uitgevoerd is ofniet, maar gewoon dat het idee er was dat er in een stam geïnfiltreerd werd. Maakt de grote dan wat uit? Lijkt me niet...
 

DeletedUser

Guest
Terwijl ik nog heel wat posts, can't remember whose, in dit topic heb gezien waarin stond dat het om het idee ging, niet om dat het uitgevoerd is ofniet, maar gewoon dat het idee er was dat er in een stam geïnfiltreerd werd. Maakt de grote dan wat uit? Lijkt me niet...
Minder tijd in accounts en stammen, minder professionaliteit, voor zover je daarvan kan spreken bij een spel... Vind dat wel van belang.
 

DeletedUser

Guest
Minder tijd in accounts en stammen, minder professionaliteit, voor zover je daarvan kan spreken bij een spel... Vind dat wel van belang.

Deze post dan?


Bedankt voor je heldere reactie, getuigd van een gezond verstand. Echter wil ik wel toevoegen dat account TBT geen 'normale spy actie' was. Widar stopte 15 dagen geleden 'oppeens' op Widar, en gaf dat ook aan. Toen kwam er 'oppeens' een erg actieve speler op TBT, die zelf werd aangedragen door de vorige bespelers van TBT (R. & D.).

Het feit dat EQUI R. &. D. heeft aangeboden een acc in equi te nemen, zodat een equi speler op TBT kon, met de intentie te spioneren en later Van Gilead aan te pakken is erg triest. Nee, dit is geen reguliere spy actie. Een reguliere spy actie betreft een account dat de vv aan een buitenstaander van de vijand geeft. Maar het heimelijk ruilen van accounts, met de intentie om oppeens een naburig account (van Gilead) te gaan aanvallen is erg, erg laag.

Een spy? Meh dan had dit niet op het AF gehoeven. Maar dit is een stapje lager. Meerdere stappen zelfs.

Vooral dit geeft aan dat er hier op EQUI vooral wordt geklaagd over het idee, dat er opzettelijk in Divine geïnfiltreerd is. Buiten dat, als jij dit had gedaan bij EQUI met TWSS, dan had je ook grote accounts, professionaliteit, meer tijd in accounts en stammen etc. wat je allemaal opnoemde, aangevallen en bespioneerd en gebackstabt. Dus dat klopt niet wat je zegt. Als EQUI dit bij TWSS had geflikt, was het minder erg geweest volgens jou, want het waren kleinere accounts, maar TWSS bij EQUI, is net zo erg als EQUI bij Divine. Want EQUI heeft ook veel tijd in accounts gestopt en in de stam, en ook grote accounts hoor!
 

DeletedUser

Guest
Deze post dan?



Vooral dit geeft aan dat er hier op EQUI vooral wordt geklaagd over het idee, dat er opzettelijk in Divine geïnfiltreerd is. Buiten dat, als jij dit had gedaan bij EQUI met TWSS, dan had je ook grote accounts, professionaliteit, meer tijd in accounts en stammen etc. wat je allemaal opnoemde, aangevallen en bespioneerd en gebackstabt. Dus dat klopt niet wat je zegt. Als EQUI dit bij TWSS had geflikt, was het minder erg geweest volgens jou, want het waren kleinere accounts, maar TWSS bij EQUI, is net zo erg als EQUI bij Divine. Want EQUI heeft ook veel tijd in accounts gestopt en in de stam, en ook grote accounts hoor!
Dacht dat we het nu alleen over infiltreren hadden, was dat 's nachts aanvallen alweer vergeten. Bah. Zijn trouwens niet mijn woorden, maar goed.

Klopt, bij EQUI was het bijna net zo erg geweest(P én Divine is nog wel iets anders). En inderdaad, andersom zou het minder erg zijn geweest, mijns inziens. In grote stammen en accounts zit nu eenmaal meer tijd en moeite.
 
Bovenaan