Mental & Hit VS Sweet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22224

Guest
Validus had tijdens de ( Niet officieelle oorlog ) contact ( Msn ) gehad met Sweet! leden.
Hij begon ze aardig te vinden en switcht van stam.
Wat hij heeft gedaan is gewoon niet in woorden te uiten.

Ik praat hier ook niet verder over.
Zijn keuze is gemaakt.
Hopelijk voor hem de goede keuze:)

Als ik me niet vergis was hij toendertijd ook een van de grotere lekken binnen classy. Hij heeft zelf gezegd dat hij een van de spelers op Het blauwe spook kende. Verder zagen we een PM die aan hem was geschreven bij sweet! verschijnen.
 

DeletedUser62448

Guest
Word er een beetje triest van...
Maak er maar Mental vs sweet! van.

Extrapret is sweet! gejoint.
Weg gevaar Hit.

Wat is sweet! aan het doen?
oorlog voeren of recruiteren?

echt slecht gewoon ( sweet! is niet triest, maar die leden die de overstap maken )
eerst elkaar aanvallen daarna bij elkaar in de stam komen onder een oorlog...



Als ik me niet vergis was hij toendertijd ook een van de grotere lekken binnen classy. Hij heeft zelf gezegd dat hij een van de spelers op Het blauwe spook kende. Verder zagen we een PM die aan hem was geschreven bij sweet! verschijnen.

Kon je toen ook wel zeggen:p
 

DeletedUser22224

Guest
Dat heb ik toendertijd gezegd. We hebben toen ook gezegd dat we geen contact meer wilde met classy omdat alles wat we vertelde werd doorgespeeld.

En de spelers die de overstap maken noem je profiteurs. Eerst je cluster aan de ene kant uitbreiden, laten zien dat je ze wat kan maken. Vervolgens weten ze dat je een aantal skills hebt, recruteren ze je en kan je aan de andere kant van je cluster verder groeien.
 

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis was hij toendertijd ook een van de grotere lekken binnen classy. Hij heeft zelf gezegd dat hij een van de spelers op Het blauwe spook kende. Verder zagen we een PM die aan hem was geschreven bij sweet! verschijnen.

Neen. Destijds toen de massa op Gotter aankwam was Validus de enige die er wat van kon. Classy viel en ODA was een stam zonder toekomst. Ze liggen ingesloten tussen Sweet en Tanken.


Word er een beetje triest van...
Maak er maar Mental vs sweet! van.

Extrapret is sweet! gejoint.
Weg gevaar Hit.

Wat is sweet! aan het doen?
oorlog voeren of recruiteren?

echt slecht gewoon ( sweet! is niet triest, maar die leden die de overstap maken )
eerst elkaar aanvallen daarna bij elkaar in de stam komen onder een oorlog...





Kon je toen ook wel zeggen:p
Stop met zagen? We hebben evenveel leden als Mental, 2 leden meer dan Vodka, 1 meer dan .B en 2 meer dan Hit? Oftewel een goed aantal, waar je niet over kan klagen.

Het is nog altijd 17 spelers tegen het 4 dubbele. Was Extrapret dan een draaischijf van Mental, .B, Vodka en Hit? Nou dan heeft Sweet een goede keuze gemaakt en zij ook.
 

DeletedUser22224

Guest
Het is nog altijd 17 spelers tegen het 4 dubbele. Was Extrapret dan een draaischijf van Mental, .B, Vodka en Hit? Nou dan heeft Sweet een goede keuze gemaakt en zij ook.

Voorlopig zijn de enige stammen die nog hebben aangevallen Mental en Hit. Dus het is niet echt het 4 dubbele.

En met alle respect. Maar Extrapret was inderdaad de draaischijf van Hit. Nu deze speler weg is stelt de stam eigenlijk vrij weinig voor.
Alle sollicitaties zijn namelijk al binnen, ookal zijn wij niet geïnteresseerd in de spelers.
 

DeletedUser62448

Guest
Stop met zagen? We hebben evenveel leden als Mental, 2 leden meer dan Vodka, 1 meer dan .B en 2 meer dan Hit? Oftewel een goed aantal, waar je niet over kan klagen.

Het is nog altijd 17 spelers tegen het 4 dubbele. Was Extrapret dan een draaischijf van Mental, .B, Vodka en Hit? Nou dan heeft Sweet een goede keuze gemaakt en zij ook.

Gaat niet om ledentallen & puntentallen.
Gepraat word over leden die van vijandige kant de overstap maken;)
En sweet! vertrouwt deze leden ook direct, dat verbaast mij:)
 
Reactiescore
4
Gaat niet om ledentallen & puntentallen.
Gepraat word over leden die van vijandige kant de overstap maken;)
En sweet! vertrouwt deze leden ook direct, dat verbaast mij:)


Jij hebt zeker veel vrienden? :rolleyes:
Niet iedereen is zo Wantrouwend persoon als jou hoor ;)
 

DeletedUser22224

Guest
Jij hebt zeker veel vrienden? :rolleyes:
Niet iedereen is zo Wantrouwend persoon als jou hoor ;)

Op zich niet heel erg onlogisch dat hij niet meer iedereen vertrouwd na in een stam te hebben gezeten (waar hij leider was) waar de ene na de andere spion zat.
 

DeletedUser

Guest
Gaat niet om ledentallen & puntentallen.
Gepraat word over leden die van vijandige kant de overstap maken;)
En sweet! vertrouwt deze leden ook direct, dat verbaast mij:)

Natuurlijk vertrouwt Sweet haar. Normaal als een stam een speler recuit, dan hoor ik je niet zagen. Als het een slechtere speler was geweest, dan zou je er niks over zeggen. Extrapret is een speler met kwaliteit die alle leden van Mental, Hit, .B en Vodka overtreft. Jullie staan te huilen en schreeuwen als kleine kinderen omdat jullie bang zijn voor haar.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Natuurlijk vertrouwt Sweet haar. Normaal als een stam een speler recuit, dan hoor ik je niet zagen. Als het een slechtere speler was geweest, dan zou je er niks over zeggen. Extrapret is een speler met kwaliteit die alle leden van Mental, Hit, .B en Vodka overtreft. Jullie staan te huilen en schreeuwen als kleine kinderen omdat jullie bang zijn voor haar.

Als hij even goed is als jou geraakt die idd nog ver..
 
Reactiescore
4
Op zich niet heel erg onlogisch dat hij niet meer iedereen vertrouwd na in een stam te hebben gezeten (waar hij leider was) waar de ene na de andere spion zat.

Specifieker je leden kiezen ipv. in het rond te recruteren waar ik jou wel voor aanzie ;)

dan ben je tenminste wel zeker dat je geen spionnen binnenhaalt:p

Gewoon leden specifiek uitnodigen ipv. zomaar in de rond te uitnodigen ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Natuurlijk vertrouwt Sweet haar. Normaal als een stam een speler recuit, dan hoor ik je niet zagen. Als het een slechtere speler was geweest, dan zou je er niks over zeggen. Extrapret is een speler met kwaliteit die alle leden van Mental, Hit, .B en Vodka overtreft. Jullie staan te huilen en schreeuwen als kleine kinderen omdat jullie bang zijn voor haar.

Nee, Omdat het dan niet van een stam is waar je in oorlog mee bent, logisch.

Als het een slechtere speler was zou het mij ook verbazen, Ga je de dienst uit maken wat ik zou hebben gedaan als dat was gebeurt of als dat was gebeurt...

Ik geloof wel dat extrapret kwaliteiten heeft hoort:)
 

DeletedUser

Guest
Word er een beetje triest van...
Maak er maar Mental vs sweet! van.

Extrapret is sweet! gejoint.
Weg gevaar Hit.

Wat is sweet! aan het doen?
oorlog voeren of recruiteren?

echt slecht gewoon ( sweet! is niet triest, maar die leden die de overstap maken )
eerst elkaar aanvallen daarna bij elkaar in de stam komen onder een oorlog...

Je slaat maar mist de spijker.. Extrapret had al gesolliciteerd bij ons voor er oorlog was, toen waren wij het die haar afwezen omwille van groeiruimte. Nu zij één speler van ons overnam was er ruimte vrijgekomen. Wij peilden hoe extrapret ervoor stond en uiteindelijk was het als een magneet en ijzer, we hadden elkaar gevonden. Extrapret ontving een uitnodiging voor Sweet 16. ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Je slaat maar mist de spijker.. Extrapret had al gesolliciteerd bij ons voor er oorlog was, toen waren wij het die haar afwezen omwille van groeiruimte. Nu zij één speler van ons overnam was er ruimte vrijgekomen. Wij peilden hoe extrapret ervoor stond en uiteindelijk was het als een magneet en ijzer, we hadden elkaar gevonden. Extrapret ontving een uitnodiging voor Sweet 16. ;)

Bedankt voor de uitleg:D
Nu begrijp ik het tenminste:)
 

DeletedUser22224

Guest
Natuurlijk vertrouwt Sweet haar. Normaal als een stam een speler recuit, dan hoor ik je niet zagen. Als het een slechtere speler was geweest, dan zou je er niks over zeggen. Extrapret is een speler met kwaliteit die alle leden van Mental, Hit, .B en Vodka overtreft. Jullie staan te huilen en schreeuwen als kleine kinderen omdat jullie bang zijn voor haar.

He das niet lief om te zeggen :(

En mlicka zit in geen van de genoemde stammen. Daarnaast is het ook nog eens niet waar.

Going to Hit -.- 027 (337|528) K53 3,550 Extrapret [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-10 14:18:18
Going to Hit -.- 025 (329|543) K53 10,220 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-09 04:04:46
Going to Hit -.- 023 (336|539) K53 3,780 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-06 11:20:30
Going to Hit -.- 022 (330|536) K53 4,465 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-05 18:17:37
Going to Hit -.- 021 (331|536) K53 4,346 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-05 18:12:56
Going to Hit -.- 020 (321|541) K53 6,330 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-04 23:48:21
Going to Hit -.- 019 (333|539) K53 3,638 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-04 10:12:33
Going to Hit -.- 018 (334|542) K53 5,494 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-03 22:28:38
Going to Hit -.- 017 (333|543) K53 3,611 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-03 16:18:49
Going to Hit -.- 016 (326|540) K53 4,625 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-02 23:33:15
Going to Hit -.- 015 (325|535) K53 3,674 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-02 11:27:55
Going to Hit -.- 014 (320|541) K53 3,865 Demadsen [Hit] Extrapret [Hit] 2012-01-01 21:57:17
Going to Hit -.- 013 (327|524) K53 4,881 yannickxajax [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-30 10:07:35
Going to Hit -.- 012 (321|522) K53 2,455 yannickxajax [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-29 22:41:45
Going to Hit -.- 011 (321|524) K53 4,615 yannickxajax [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-29 14:22:17
Going to Hit -.- 010 (322|534) K53 2,798 Diegoo [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-22 21:20:38
Going to Hit -.- 009 (323|537) K53 5,528 Diegoo [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-22 11:32:59
Going to Hit -.- 007 (325|518) K53 3,415 Extrapret [Hit] Extrapret [Hit] 2011-12-18 22:55:26


16 interns? Tikje veel als je het mij vraagt. Zeker voor een speler met 37 dorpen. Dan is dus bijna de helft geïnternt. Dus wat dat betreft is het weinig prestatie. Los daarvan zou ik het niet weten. Ik ken de speler(s) voor de rest niet en ik ben voor de rest alleen maar positief over de prestatie van het overnemen van een aantal sweet! dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Nee, Omdat het dan niet van een stam is waar je in oorlog mee bent, logisch.

Als het een slechtere speler was zou het mij ook verbazen, Ga je de dienst uit maken wat ik zou hebben gedaan als dat was gebeurt of als dat was gebeurt...

Ik geloof wel dat extrapret kwaliteiten heeft hoort:)

Waarom ben je zo boos op de recuit? Ze is een goede speelster, die zelf kiest waar ze heen wilt. Zijn jullie bang dat jullie gaan verliezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan