Mental & Hit VS Sweet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In tegenstelling tot Mental, heeft Sweet meerdere fronten die verdedigd en aangevallen moeten worden. Iets wat jullie nooit zullen meemaken omdat jullie noobstammetje in jullie broekjes poepen en dus besluiten vriendjes met iedereen te worden uit angst voor stammen zoals Tanken/Sweet.

Je kan niet zomaar een stam aanvallen, als je weet dat je 5-6 andere fronten die je moet verdedigen. Leer eens tactiek, prutser.

Denk je dat ik niet weet dat jullie meerdere fronten hebben ;), wij als mental maken er slechts gebruik van.
 

DeletedUser62448

Guest
sweet! moet niet zo klagen over hun ligging...
ODA ligt veel slechter en daar maakt Sweet! ook gebruik van;)
Hoor je ODA op het forum erover? Nope, enkel buitenstaanders zeggen het.
 

DeletedUser

Guest
sweet! moet niet zo klagen over hun ligging...
ODA ligt veel slechter en daar maakt Sweet! ook gebruik van;)
Hoor je ODA op het forum erover? Nope, enkel buitenstaanders zeggen het.

Enige verschil is, is dat ODA niet van 6-7 kanten wordt aangevallen :eek:
Volgens mij alleen door Sweet, hooguit een noobstammetje erbij.
En hun falen al tegen dat kleine beetje aan stammen. Is maar goed voor ze niet veel fronten hebben, anders hadden ze niet eens bestaan.
 

DeletedUser62448

Guest
Enige verschil is, is dat ODA niet van 6-7 kanten wordt aangevallen :eek:
Volgens mij alleen door Sweet, hooguit een noobstammetje erbij.
En hun falen al tegen dat kleine beetje aan stammen. Is maar goed voor ze niet veel fronten hebben, anders hadden ze niet eens bestaan.

Enkel sweet! weet dorpen te pikken bij ODA;)
Jullie van 6-7 kanten?:p

hoeveel zijn er? links/rechts/voor/achter? of ga je met graden werken? dan is 6-7 niet veel:p

maar begrijp wel wat je bedoeld xd
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Enkel sweet! weet dorpen te pikken bij ODA;)
Jullie van 6-7 kanten?:p

hoeveel zijn er? links/rechts/voor/achter? of ga je met graden werken? dan is 6-7 niet veel:p

maar begrijp wel wat je bedoeld xd

zuid,noord,oost,west, zuidoost,zuidwest, noordoost, noordwest:D
 

DeletedUser

Guest
sweet! moet niet zo klagen over hun ligging...
ODA ligt veel slechter en daar maakt Sweet! ook gebruik van;)
Hoor je ODA op het forum erover? Nope, enkel buitenstaanders zeggen het.

Jullie hebben een nap met tanken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Geen idee, heb eerlijk gezecht nog nooit van ODA gehoort als stam...
 

DeletedUser35742

Guest
Zou toch wat zijn, wil ik bijna los op ODA en hebben we een NAP:(
 

DeletedUser

Guest
Daar ga ik niets over zeggen, diplomatiek tussen stammen is toch altijd wel aan de orde?

het is in het voordeel voor Tanken & ODA samen, vandaar:)


Nogal tegenstrijdig. Maar KOTG was zelf naar me toegestapt om te vragen of het goed was dat Tanken een nap maakte met Classy (was toen nog Classy), al staat op het tanken forum dat sweet er natuurlijk niets van mag/moet weten ^^

Oja:

Daar ga ik niets over zeggen, diplomatiek tussen stammen is toch altijd wel aan de orde?

het is in het voordeel voor Tanken & ODA samen, vandaar:)

Ja tuurlijk is het in jullie voordeel, maar dan moet je niet stoer gaan lopen roepen dat jullie ligging veel lastiger is gezien je een nap hebt met de beste stam waar jullie front mee hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Nogal tegenstrijdig. Maar KOTG was zelf naar me toegestapt om te vragen of het goed was dat Tanken een nap maakte met Classy (was toen nog Classy), al staat op het tanken forum dat sweet er natuurlijk niets van mag/moet weten ^^

Oja:



Ja tuurlijk is het in jullie voordeel, maar dan moet je niet stoer gaan lopen roepen dat jullie ligging veel lastiger is gezien je een nap hebt met de beste stam waar jullie front mee hebben.

Classy had er inderdaad eentje met Tanken, ODA niet. Mijn pogingen om dat te regelen met TEAO werden ook niet gewaardeerd. Nou, dan niet hoor:p
 

DeletedUser

Guest
Heiko77 op 02.02. om 16:11 uur
Haha, gefeliciteerd in dat geval. Van richting veranderen gaat niet, mn maatje Jerry boven, Robin aan 1 kant waar ik eindig op Nait(ook geen pretje) en de andere kant Tanken die ik niet aan mag vallen. Het is nu ook niet zo dat jullie zulke rustige buren zijn;)...


Heiko denkt blijkbaar van wel :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan