Mental & Hit VS Sweet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62448

Guest
Geloof je nu echt in de kansen van Hit?
Hit is een faalstam, enkel Extrapret stelt wat voor.

Mental hetzelfde verhaal, die stam steunt op COCINE08 en ankertjes

weet niet,
blijf hier neutraal:)

tuurlijk zijn dat wel de favorieten uit die stammen.
Maar er kan er altijd nog 1tje opduiken die mischien wel heel veel skills bezit:p
 

DeletedUser

Guest
Geloof je nu echt in de kansen van Hit?
Hit is een faalstam, enkel Extrapret stelt wat voor.

Mental hetzelfde verhaal, die stam steunt op COCINE08 en ankertjes

De statistieken zullen dit wel uitwijzen. Met woorden hoeft dit niet uitgevochten te worden vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
De statistieken zullen dit wel uitwijzen. Met woorden hoeft dit niet uitgevochten te worden vind ik.

Goede keuze om je eerdere post te verwijderen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan er niet tegen dat hij een effectieve tactiek gebruikt waarmee hij dorpen van jou/Sweet! pakt?

Ten eerste, ik zeg nergens dat het niet effectief is. Ik zeg dat het gewoon laf is.
Ten tweede, tuurlijk verliest Sweet dorpen, geen topstam die geen dorpen verliest. Who cares.
Ten derde, ik geef het een maandje tijd voordat Hit smekend op hun knien om genade vragen.
Ten vierde, 'Siepie' ? Lol, hoe oud ben jij.
 

DeletedUser

Guest
Lol, een clear bij je edel stoppen dan een ander dan de eerste is gewoon slim aangezien je daarmee voorkomt dat je edel gesniped word. Dat jij dat laf vind toont dus aan dat je duidelijk niet tegen verlies kunt, wat ook af te lezen is uit de nongalante toon die je probeert aan te nemen.
En als Hit speler maakt het me eigenlijk niet zoveel uit wat mensen over me denken. Onze stamnaam zegt het al, we gaan de reuzen pijn doen. Een reus verslaan is of onmogelijk of het kost enorm veel inspanning. Maar wij zeggen nergens, niet met woorden nog met onze stamnaam, dat we gaan winnen, of jullie gaan 'doden'. We gaan jullie 'raken', wat ik dus liever verwoord met 'pijn doen'.

Dus oke, we verliezen, en dan? Wij hebben nog een leuke uitdagende tijd gehad op deze wereld.
Om die laatste reden speel ik ook TW. Ik hoef niet groot te worden, ik wil het hier leuk hebben. En ik vind een op het eerste gezicht onmogelijke uitdaging leuk.
Kijk naar mijn dorpsnamen voor degene die op w24 spelen. 'Born to Die'. Zie je het synischme daar niet in? Ik begin op TW om er te sterven, beter gezegd geëdeld te worden. Dus ga je gang, daarvoor speel ik het. Maar ik het je dan makkelijk? Heb ik nergens gezegd, en hoe synisch mijn dorpsnamen ook mogen zijn, hier komen ze niet op neer.
Ik zal nooit op mijn knieën om genade komen smeken. Als ik uiteindelijk word geëdeld denk ik; 'hehe, eindelijk, mijn dorpsnaam vervuld'.
Dus ik blijf lekker aanvallen en probeer zoveel mogelijk schade toe te brengen totdat ik ben geëdeld, maar om genade smeken zal ik nooit doen, en zeker niet aan een stel egoïsten die denken dat ze goed zijn omdat ze toevallig in Sweet zitten. Iedereen kan snipen en t-timen, zo bijzonder is dat niet. En tuurlijk kan je zoveel punten krijgen. Het is alleen aan jou of je voor de fun gaat en in het begin eerst zo veel mogelijk mensen cleart of dat je safe speelt en alleen de 2/3 grootste dreigingen in je buurt uitschakelt om vervolgens zo snel mogelijk te gaan edelen in de hoop dat je met je punten je buren genoeg kunt intimideren om niet aangevallen te worden.

Ga je voor het eerste dan ben je mijn beste vriend. Ga je voor het tweede, de in mijn ogen 'Sweet-tactic', dan vind ik je niet goed maar laf. Laf dat je geen troepen op het spel durft te zetten in early game.

Maar ik ga geen woorden meer vuilmaken aan deze oorlog. We zien het verloop wel aan de statistieken, en die zijn momenteel heel wat positiever voor ons.
 

DeletedUser

Guest
Lol, een clear bij je edel stoppen dan een ander dan de eerste is gewoon slim aangezien je daarmee voorkomt dat je edel gesniped word. Dat jij dat laf vind toont dus aan dat je duidelijk niet tegen verlies kunt, wat ook af te lezen is uit de nongalante toon die je probeert aan te nemen.
En als Hit speler maakt het me eigenlijk niet zoveel uit wat mensen over me denken. Onze stamnaam zegt het al, we gaan de reuzen pijn doen. Een reus verslaan is of onmogelijk of het kost enorm veel inspanning. Maar wij zeggen nergens, niet met woorden nog met onze stamnaam, dat we gaan winnen, of jullie gaan 'doden'. We gaan jullie 'raken', wat ik dus liever verwoord met 'pijn doen'.

Dus oke, we verliezen, en dan? Wij hebben nog een leuke uitdagende tijd gehad op deze wereld.
Om die laatste reden speel ik ook TW. Ik hoef niet groot te worden, ik wil het hier leuk hebben. En ik vind een op het eerste gezicht onmogelijke uitdaging leuk.
Kijk naar mijn dorpsnamen voor degene die op w24 spelen. 'Born to Die'. Zie je het synischme daar niet in? Ik begin op TW om er te sterven, beter gezegd geëdeld te worden. Dus ga je gang, daarvoor speel ik het. Maar ik het je dan makkelijk? Heb ik nergens gezegd, en hoe synisch mijn dorpsnamen ook mogen zijn, hier komen ze niet op neer.
Ik zal nooit op mijn knieën om genade komen smeken. Als ik uiteindelijk word geëdeld denk ik; 'hehe, eindelijk, mijn dorpsnaam vervuld'.
Dus ik blijf lekker aanvallen en probeer zoveel mogelijk schade toe te brengen totdat ik ben geëdeld, maar om genade smeken zal ik nooit doen, en zeker niet aan een stel egoïsten die denken dat ze goed zijn omdat ze toevallig in Sweet zitten. Iedereen kan snipen en t-timen, zo bijzonder is dat niet. En tuurlijk kan je zoveel punten krijgen. Het is alleen aan jou of je voor de fun gaat en in het begin eerst zo veel mogelijk mensen cleart of dat je safe speelt en alleen de 2/3 grootste dreigingen in je buurt uitschakelt om vervolgens zo snel mogelijk te gaan edelen in de hoop dat je met je punten je buren genoeg kunt intimideren om niet aangevallen te worden.

Ga je voor het eerste dan ben je mijn beste vriend. Ga je voor het tweede, de in mijn ogen 'Sweet-tactic', dan vind ik je niet goed maar laf. Laf dat je geen troepen op het spel durft te zetten in early game.

Maar ik ga geen woorden meer vuilmaken aan deze oorlog. We zien het verloop wel aan de statistieken, en die zijn momenteel heel wat positiever voor ons.

Ten eerste, welk deel van "het is wel efficiënt" begreep je niet? Ik zeg nergens dat het niet effectief of dergelijk is, ik zeg dat het laf is om zo te spelen. Overigens is het ook niet slim, word je namelijk geblokt, is het je actie weg omdat je niet meer kan edelen zonder troepen bij je edels.

Ten tweede, jullie gaan ons raken? Seriously, enige wat jullie hebben gedaan is het kleinste en het gestopt account weten aan te vallen, op alle actieve en normale accounts zijn jullie acties gewoon faalacties. Jullie gaan geen reuzen pijn, jullie verwijderen gewoon de schimmel uit een huis. En vervolgens laten jullie de reuzen jullie neerslaan en opeten.

Ten derde, de rest van jouw post is wat ik beschrijf als de 'Hit-onzin'. In andere woorden. We kunnen niet winnen, dus dekken ons nu alvast in door te zeggen dat we dat eigenlijk toch niet wouden en alleen maar van plan waren onze troepen dood te lopen, omdat dat is waar TW om draait.
 

DeletedUser

Guest
Niks Hit onzin, ik sprak puur en alleen voor mezelf. Mij kan het serieus niks schelen of ik word geëdeld, ik ben niet zo zielig dat ik ga huilen als ik een dorpje verlies om vervolgens om genade te smeken. Hoe het met de rest van de stam zit weet ik ook niet, die moeten hier zelf maar reageren.

En over dat jij het laf vind ben ik duidelijk geweest, dus lees dat nog eens goed voordat je verder gaat met jezelf belachelijk te maken door dingen te zeggen die je zelf niet eens weet. Hoe oud ben jij eigenlijk? Zeker zo'n onzeker pubertje die en grote mond heeft omdat hij in een grote stam zit? Aaach, wat lief ;)

En als je die dorpjes die je hebt verloren geen 'pijn' vond doen komen we wel nog een keer langs om de rest op te halen. Kun je gelijk wat meer tijd in school steken. Nederlands bijvoorbeeld, leer je betogen schrijven. En dat is hard nodig ook, want wat je nu allemaal zegt is een opstapeling van onzin en herhaling.

En gotterdammerung snapt het spel blijkbaar ook niet helemaal. Heeft hij mijn AH kapot gemaakt zodat ik mijn 4 edels niet meer goedkoop zou kunnen maken. Ik weet niet hoor, maar ik heb die trein nu al terug. Als je een AH opnieuw bouwd kun je ook de edels weer goedkoop herbouwen. Zoals je op de wiki kan vinden; de edels kunnen goedkoop opnieuw worden gemaakt in het dorp waaruit ze zijn gesneuveld. Heeft dus niks met de AH te maken. Dus ik begin nu ook sterk te twijfelen aan hoe 'goed' jullie zijn, of jezelf noemen. Volgens mij word deze oorlog heel wat makkelijker dan verwacht en gaan mijn dorpsnamen toch niet in vervulling.
 

DeletedUser

Guest
Oke, DeathHunter onzin dan. Whatever man.

Kom maar langs om de rest op te halen. Jullie kunnen toch niet presteren tegen actieve accounts.
 

DeletedUser

Guest
Dus ik blijf lekker aanvallen en probeer zoveel mogelijk schade toe te brengen totdat ik ben geëdeld, maar om genade smeken zal ik nooit doen, en zeker niet aan een stel egoïsten die denken dat ze goed zijn omdat ze toevallig in Sweet zitten.

Auwch. :(
 

DeletedUser

Guest
Zo te zien heb je geen echte argumenten tegen mijn betoogje? Jammer, ik had wel zin in een mooie discussie. Morgen weer naar school zeker? Goed opletten bij nederlands dan zodat je met echte tegenargumenten aan kunt komen ;)
Niks wat ik heb gezegd is onzin, alles is waar. En als jij een onwaarheid bespeurt hoor ik het wel.
En als je een weekje hebt kom ik ook wel even langs. Ik heb even wat herstel nodig nadat ik gotterdammerung was ODD heb geschonken.
 

DeletedUser22224

Guest
Leuk en aardig, maar is dit niet hetzelfde als wat er toen bij classy gebeurde? Sweet nam een aantal dorpen van classy over, vervolgens zei classy dat de accounts die ze aanvielen inactief waren.

Nu neemt hit een aantal dorpen van sweet! over en vervolgens zegt sweet! (nouja lloll king aka .Giovro) dat de spelers die dorpen verloren inactief waren.

Want als de spelers inactief zijn/waren hadden ze of VV moeten geven of gekickt moeten worden. Je kan je dan vervolgens niet indekken door te zeggen dat ze inactief waren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vrees dat je gelijk hebt. Dan zijn ze dus naast egoïstisch en zelfingenomen ook nog eens bang om hun fouten toe te geven en een stuk minder ervaren dan verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Ik vrees dat je gelijk hebt. Dan zijn ze dus naast egoïstisch en zelfingenomen ook nog eens bang om hun fouten toe te geven en een stuk minder ervaren dan verwacht.

Apart dat je dingen denkt te weten over alle Sweet 16 spelers, door het feit dat 1 enkele speler enkele uitspraken doet. Jammer, ik had je niet zo kortzichtig ingeschat na je eerst post..
 

DeletedUser

Guest
Leuk en aardig, maar is dit niet hetzelfde als wat er toen bij classy gebeurde? Sweet nam een aantal dorpen van classy over, vervolgens zei classy dat de accounts die ze aanvielen inactief waren.

Nu neemt hit een aantal dorpen van sweet! over en vervolgens zegt sweet! (nouja lloll king aka .Giovro) dat de spelers die dorpen verloren inactief waren.

Want als de spelers inactief zijn/waren hadden ze of VV moeten geven of gekickt moeten worden. Je kan je dan vervolgens niet indekken door te zeggen dat ze inactief waren.

Ehm het feit dat jij classy met sweet vergelijkt geeft gelijk aan je denk niveau aan;)

Sorry iedereen weet dat T niet kan spelen(A)

Nee ik kan me best voorstellen dat Giovro. Inactief was aangezien hij al niet zo lekker ging;)
En T echt een goede speler is dus dorpen zul je niet van hem pakken als hij der is(ik natuurlijk wel ,maar dat is een ander verhaal)
 

DeletedUser22224

Guest
Ehm het feit dat jij classy met sweet vergelijkt geeft gelijk aan je denk niveau aan;)

Sorry iedereen weet dat T niet kan spelen(A)

Nee ik kan me best voorstellen dat Giovro. Inactief was aangezien hij al niet zo lekker ging;)
En T echt een goede speler is dus dorpen zul je niet van hem pakken als hij der is(ik natuurlijk wel ,maar dat is een ander verhaal)

Als we dan toch over denk niveau gaan praten:
"geeft gelijk aan je denk niveau aan"
Ehm...?????

Maar vat dat maar op als een grapje ;-) ik hoef jou niet persoonlijk aan te vallen.

Verder vergelijk ik het gedrag wat betreft het verliezen van dorpen met elkaar. En als ik dat niet zo mogen vergelijken omdat sweet! en classy op een totaal ander niveau zitten, waarom komt het dan zo gek veel met elkaar overeen?

En als je met T lloll king/.Giovro bedoeld, dan geef ik je groot gelijk. Hij is zeker een hele goede speler. Dat heeft hij op andere werelden al bewezen en daar zal ik je dus ook geen ongelijk in gaan geven.
 

DeletedUser

Guest
Als we dan toch over denk niveau gaan praten:
"geeft gelijk aan je denk niveau aan"
Ehm...?????

Maar vat dat maar op als een grapje ;-) ik hoef jou niet persoonlijk aan te vallen.

Verder vergelijk ik het gedrag wat betreft het verliezen van dorpen met elkaar. En als ik dat niet zo mogen vergelijken omdat sweet! en classy op een totaal ander niveau zitten, waarom komt het dan zo gek veel met elkaar overeen?

En als je met T lloll king/.Giovro bedoeld, dan geef ik je groot gelijk. Hij is zeker een hele goede speler. Dat heeft hij op andere werelden al bewezen en daar zal ik je dus ook geen ongelijk in gaan geven.

Ik heb geen niveau dus daar kan je me niet op pakken:D

Nouja ik geloof was dat T inactief was(het zal eens niet zo zijn:p)

.Giovro is T idd;)
 

DeletedUser

Guest
Goed opletten bij Nederlands dan, zodat je dan met echte tegenargumenten aan kunt komen zetten ;)

Als ik naar een gemiddelde post van jou kijk, moet jij juist bij Nederlands opletten. Grammatica was zeker nooit jouw sterkste kant.

Hilarisch.*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gramatica is inderdaad nooit mijn sterkste kant geweest ^^
Betogen schrijven wel. Ik heb nog geen enkel goed tegenargument gezien...

En die 'dan's' heb ik van mijn zoon. Is een beetje de straattaal van tegenwoordig (zou jij wel moeten weten) en ik pas me graag een beetje aan de jeugd aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan