Zin in Wereld 26!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser41814

Guest
Het feit is gewoon dat het protest toch niets zal uithalen.
Er zullen altijd wel naievelingen zijn die meer geld uitgeven aan tw.
AM is nu ook al zo ingeburgerd.
So why bothering.

Als mensen hun geld er tegenaan willen gooien, feel free.
Je bent je eigen portefeuille aant leeghalen :p

Ik heb eindelijk iets waar ik mijn geld aan uit kan geven :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, geld eraan uitgeven zodat je kan winnen. Leuke manier, ik zou zo geeneens willen winnen. Het moet een strategisch spel zijn, beste, vaak met meeste ervaring wint. Zo hoort het.
 

DeletedUser41814

Guest
Ja, geld eraan uitgeven zodat je kan winnen. Leuke manier, ik zou zo geeneens willen winnen. Het moet een strategisch spel zijn, beste, vaak met meeste ervaring wint. Zo hoort het.

Kan je ook ervaring kopen met premium punten? :rolleyes:
Man ga alsjeblieft even op het klaagforum spammen...
Wil hier alsnog een fatsoenlijk gesprek houden met de mensen die wel zin hebben in w26....
 

DeletedUser22681

Guest
Ik heb ook zin om geld te betalen voor grondstoffen!1!1!!!
 

DeletedUser

Guest
Kan je ook ervaring kopen met premium punten? :rolleyes:
Man ga alsjeblieft even op het klaagforum spammen...
Wil hier alsnog een fatsoenlijk gesprek houden met de mensen die wel zin hebben in w26....

Wat een volwassen persoon ben jij, ik voer hier wel degelijk in normale taal een normale discussie, en ook intepreteer je mijn post verkeerd, ik zeg dat ervaring nu nasr achtergrond geschoven wordt. Geld telt. Envdat is niet de bedoeling van een browsergame.
 

DeletedUser41814

Guest
Geld betalen voor grondstoffen niet direct, maar het is een leuk iets om soms net je voordeel even mee te doen :D

Denk dat de nieuwe premium dingen wel leuk zijn om weer uit te vinden, net zoals AM.

De instellingen bevallen me verder ook zeer goed!
Gewoon weer met Ridder, en met kerk :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, geld eraan uitgeven zodat je kan winnen. Leuke manier, ik zou zo geeneens willen winnen. Het moet een strategisch spel zijn, beste, vaak met meeste ervaring wint. Zo hoort het.

Een typisch voorbeeld van idealistische naïviteit, lekker jeugdig en hoopvol ;).
Maar wanneer leren jullie nou dat het leven niet draait om ervaring maar om geld. De mensen met geld hebben macht. Dat is in het echte leven zo en dat is in dit spel zo. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Power to the ritch! :)
 

DeletedUser59354

Guest
Geld betalen voor grondstoffen niet direct, maar het is een leuk iets om soms net je voordeel even mee te doen :D

Denk dat de nieuwe premium dingen wel leuk zijn om weer uit te vinden, net zoals AM.

De instellingen bevallen me verder ook zeer goed!
Gewoon weer met Ridder, en met kerk :)

nee, somige kinderen/volwassenen willen ook wel eens een spel spelen zonder deze rot dingen waar je voor moet betalen, de pa prijzen vallen nog mee maar als je per se pa moet kopen om maar een kans te maken is dit gewoon geen spel meer.
 

DeletedUser

Guest
Geld betalen voor grondstoffen niet direct, maar het is een leuk iets om soms net je voordeel even mee te doen :D

Denk dat de nieuwe premium dingen wel leuk zijn om weer uit te vinden, net zoals AM.

De instellingen bevallen me verder ook zeer goed!
Gewoon weer met Ridder, en met kerk :)

AM was ook niet leuk. En ik, inderdaad als scholier ga geen handen met geld uitgeven aan TW, ook nooit gedaan, ik verdiende genoeg met grafisch design om bijna altijd premium te hebben, maar meer niet, halvering heb ik ook nooit aan meegedaan, omdat ik daar simpelweg niet het geld voor heb.

Hoor je mij over instellingen klagen? Nee, terwijl dit ook echt niet mijn favoriete instellingen zijn.
 

DeletedUser41814

Guest
AM was ook niet leuk. En ik, inderdaad als scholier ga geen handen met geld uitgeven aan TW, ook nooit gedaan, ik verdiende genoeg met grafisch design om bijna altijd premium te hebben, maar meer niet, halvering heb ik ook nooit aan meegedaan, omdat ik daar simpelweg niet het geld voor heb.

Hoor je mij over instellingen klagen? Nee, terwijl dit ook echt niet mijn favoriete instellingen zijn.

Nja ridder en kerk, en zonder bereden boog vind ik fijne instellingen!
Hiermee word het beetje een cluster wereld waarbij een kleinere selectie aan troepen is.

En ben gewoon blij met de 20:1 regel, want met die pa ga je hier natuurlijk veel last van hebben anders.
Verschil moet er blijven :p
 

DeletedUser62377

Guest
Leuk voor al die mensen die het serieus gaan spelen als ze straks doodgekata'ed worden :D
 

DeletedUser41814

Guest
Zo denk ik er ook over :)
Denk dat er veel gaat gebeuren, ingame en op het af.
 

DeletedUser53052

Guest
100 euro uitgeven aan die functies en dan geedeld worden door iemand die dat niet gebruikt, zo'n taferelen zouden wel lachen zijn :D
 

DeletedUser26046

Guest
Zijn er nog meer die wel zin hebben in w26?

Een nieuwe wereld, weer nieuwe starters..
Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen op wereld 26.

Dus als je wel zin hebt in wereld 26, zeg het dan hier.
Kunnen we een leuk gesprek hebben over de instellingen, waar op andere forums geen mogelijkheid voor is......

Jij als interner pur sang zal dit wel leuk vinden ja...
 

DeletedUser

Guest
Jij als interner pur sang zal dit wel leuk vinden ja...

Petje af man, het originele 12 jarige brein van deze malloot is weer in staat geweest om het meest zwakke antwoord te reproduceren. Jippe jij!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp het aan de ene kant ook wel, kunnen jullie ook eens in de top geraken hé.

Pfff noobs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan