Spotprenten

DeletedUser27685

Guest
Deze weer eens wat leven proberen inblazen :)


o06vf4.png

hehehe

hier ook nog eentje:

ffcq.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Damn, ik heb ook altijd open doel :(

Maar uhm is andere beer hoor, die in FFC zit, is een bruine, deze zal wel uit julliezelf komen. :p

Volgende keer strafschop hé! Op welk account speel je eigenlijk? Heb je naam nog niet gezien hier :)
 

DeletedUser31545

Guest
Volgende keer strafschop hé! Op welk account speel je eigenlijk? :)

Strafschop moet je verdienen, dit is eerder rood voor dierenleed :eek:
That i won't tell, ik heb geen spambox, vandaar :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Ah, niet flauw doen, anoniemiteit vind ik altijd een beetje laf. 't Is niet dat ik clears ga sturen ofzo, die zijn voor Chuppa ;)
 

DeletedUser31545

Guest
Dat snap ik ook nog wel, zou ook behoorlijk doelloos zijn ;D

Wie zegt dat ik in FFC zit?

Nope, geen spambox sorry :p
 

DeletedUser27685

Guest
Naja, ik weet gewoon graag met wie ik te maken heb. Ingame spam ik niet, ik blokkeer de vijand zelfs preventief. Geen goesting in van die holle grapjes. Maar goed, jij je zin.
 

DeletedUser27685

Guest
Daar hebben we weer de mentaliteit van Vision ;)
?

Mag ik mensen niet meer blokkeren als die toch niks te zeggen hebben behalve dat ze PM's sturen om te kijken of je online bent? (Ja Belenos, jij.) Een gezellige babbel kan altijd via 't AF, daar hoef je me ingame niet voor lastig te vallen :)

Voorts gaat echt 99% van dat soort gesprekken over koffieklets en domme vragen waarop je altijd een generiek antwoord kan geven. Ik bespaar ons allebei die tijdsverspilling :p

En wat ik doe heeft niks met Vision te maken. Of is jouw achterlijke opmerking ook typerend voor de mentaliteit van al je stamgenoten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12900

Guest
?

Mag ik mensen niet meer blokkeren als die toch niks te zeggen hebben behalve dat ze PM's sturen om te kijken of je online bent? (Ja Belenos, jij.) Een gezellige babbel kan altijd via 't AF, daar hoef je me ingame niet voor lastig te vallen :)

Voorts gaat echt 99% van dat soort gesprekken over koffieklets en domme vragen waarop je altijd een generiek antwoord kan geven. Ik bespaar ons allebei die tijdsverspilling :p

En wat ik doe heeft niks met Vision te maken. Of is jouw achterlijke opmerking ook typerend voor de mentaliteit van al je stamgenoten?

Nee, anders maakt ffc geen kans tegen jou :p
 

DeletedUser

Guest
?

Mag ik mensen niet meer blokkeren als die toch niks te zeggen hebben behalve dat ze PM's sturen om te kijken of je online bent? (Ja Belenos, jij.) Een gezellige babbel kan altijd via 't AF, daar hoef je me ingame niet voor lastig te vallen :)

Voorts gaat echt 99% van dat soort gesprekken over koffieklets en domme vragen waarop je altijd een generiek antwoord kan geven. Ik bespaar ons allebei die tijdsverspilling :p

En wat ik doe heeft niks met Vision te maken. Of is jouw achterlijke opmerking ook typerend voor de mentaliteit van al je stamgenoten?

Beste,

Jij kan als de beste de bal terug kaatsen he ;)

Hier doe ik niet aan mee. Ik weet genoeg van hoe jullie zijn ingame en op het AF. Ingame kun je niet eens een normaal respectvol gesprek met jullie voeren heb ik al gemerkt op de VV's waar ik gespeeld heb. :mad: Maar blijf vooral de bal terug kaatsen.
 
Bovenaan