Rate The Player

DeletedUser

Guest
Insane In The Membrane

Punten; 9/10, Rang 2 al hebben jullie het niet erg moeilijk in de RIM zijn jullie toch hard gegroeid en hebben jullie naar hard werken Jonnie77 ingehaald! Chapeau! ;)
ODA; 6/10, natuurlijk voor jullie puntenrang is de ODA rang (rang 25) veels te laag, is een bekend punt. Al weet ik dat het zal gaan veranderen.
Ligging; 6/10, mooi cluster maar door Nedjojo liggen jullie een beetje ingesloten.
Stam; 6/10, Natuurlijk draait het niet lekker maar ik hoop dat we er samen bovenop komen aan de inzet van jullie account zal het niet liggen in ieder geval.
Reputatie; 10/10, 2 Topgozers! Altijd lachen op Skype, TW, AoE eigenlijk overal.

Dr.Freud

Punten; 8/10 Wat lager dan dat het account ooit gestaan heeft, maar dat mag dan ook wel na de battle die daar gevoerd is.
ODA; 8.5/10 Hoger dan je rang, ziet er netjes uit
Ligging; 9,5/10 Was te lui om een kaartje te maken. Maar zover ik me kan herinneren heb jij een heerlijk front+een lekkere safezone
Stam; 5/10 Stam die gedoemd is te floppen, als dit dan al niet gebeurd is.
Reputatie; 9/10 Topper. Zet je 100% in voor je stam, dat is wel duidelijk. Je laat je helaas soms wat te veel meeslepen in je emoties, maarja, dat is menselijk ;)
 

DeletedUser59561

Guest
zone X

punten 10/10 spreek voor zich :)
oda 10/10 spreekt voor zich xd
ligging 10/10 als ik zie hoeveel jij farmt dan is dat gewoon een dubbele 10 waard lol
stam 10/10 bwr pownage:p
reputatie 8/10 gewoon normaal nummer 1 enz :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat ben je ook een billenlikker raggie :mad:

Edit; iemand die mij goed wil raten?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zone X :

punten: 9.7/10 Je krijgt 1 punt met mio :D
ODA 9/10 Voor je rang is het wel oke, zelfde dusja.. wel regulair :eek:
Ligging 8/10 dik mooi cluster alleen punren aftrek door clsuterfuckers :D
reputatie 5/10 flame-war heeft nooit iets zinnigs te melden(heb k niks op tegern hijs wel funny) en de hoofdspeler zelf word vaak bestempelt als botter, ookal ken ik hem niet.
Stam: 10/10 echt goede stam. verdient t nom rang 1 te staan. Stats liegen niet.:eek:

lekker hoorrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:ridder:
 
Bovenaan