Rate The Player

DeletedUser

Guest
Ragnacar

Punten: 8 Voor de startdatum een behoorlijk aantal, doe je goed ;).
ODA: 8 Overeenkomstig met puntenrang, dus netjes :).
Reputatie: 7.5 Was een punt hoger geweest als je je niveau op het AF had vastgehouden, en wat minder spammen zou :p.
Ligging: 9 goed tegen de stam aan, met veel groeimogelijkheden. Cluster ziet er goed uit, op een maf tentakeltje na.
Stam: 9 Lijkt me duidelijk, nummer één stam, stabiel naar buiten toe, tof cluster, super hoge oda.

41.5/50
 

DeletedUser59561

Guest
Ragnacar

Punten: 8 Voor de startdatum een behoorlijk aantal, doe je goed ;).
ODA: 8 Overeenkomstig met puntenrang, dus netjes :).
Reputatie: 7.5 Was een punt hoger geweest als je je niveau op het AF had vastgehouden, en wat minder spammen zou :p.
Ligging: 9 goed tegen de stam aan, met veel groeimogelijkheden. Cluster ziet er goed uit, op een maf tentakeltje na.
Stam: 9 Lijkt me duidelijk, nummer één stam, stabiel naar buiten toe, tof cluster, super hoge oda.

41.5/50

voel me pro door jou rating:D
 

DeletedUser

Guest
Pally Mally

punten: 1 vet laag
ODA: 1 laag vergeleken met je ODD
ligging: 1 midden in je eigen cluster met vet veel BB dorpen echt bagger die meot je edelen.
stam: 1 BWR heeft echt een dikke massa stam! wel 39 leden. echt noob! jullie cluster is vet veel ruimte tussen kun je echt vet slecht stacken enzo.
reputatie: 1 vet goed, je bent altijd op het Af. we hebben samen op de peuterspeelzaal gezeten. daar hebben we elkaar vet goed leren kennen. ja die reputatie kan echt niet hoger. totdat je me had bedrogen en mijn spidermanpakje had gejat. ik vergeet je nooit meer dus een dikke vette EEN.

Rate me...:cool:

ik ben echt geniaal, mooie tijden, mooie tijden
 

DeletedUser

Guest
Partners

Punten: 7.5/10 , top 60, binnenkort zien we je wel op een hogere ranking ;).
ODA: 9/10, top 20 ODA voor je rang zeer goed :).
Reputatie: 8/10 , geen slechte reputatie, wel een heuse spammer.
Ligging: 8.5/10, lekkere ligging met veel bashmogelijkheden.
Stam: 9/10 , één van de topstammen van W20. Compact en goed :).
 

DeletedUser

Guest
Sky arragon

Punten: 8 Mooi aantal punten toch, wel deel geinternt, of gefuseerd, maar niet heel veel volgens mij, ook veel spelers echt voor moeten strijden heb ik het idee.
ODA: 9+ wat ik dus de net zei over voor moeten strijden lijkt me dat bij jou zeker het geval anders sta je niet 15e terwijl je rang 52e is.
Reputatie: 6 ken je helemaal niet, maar kan er ook aan liggen dat ik natuurlijk aan de andere kant van de wereld lig ongeveer, en ik een tijdje ben weggeweest, maar voor de rest ben je voor mij een onbekende ;p
Ligging: 9 Prachtig, midden in stamcluster, van 3 kanten beschermd en 1 kant waar je goed kan door groeien, bovendien heb je nog genoeg bb's in je cluster liggen om ook eens op te bouwen, dus jij zal niet vast komen te zitten de komende tijd lijkt mij.
Stam: 8- Lijkt me een vooral hele gezellig stam met goeie sfeer waar iedereen elkaar goed helpt, maar vind hem eigenlijk iets aan de kleine kant.

Rate me :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Thanks man :) , niet echt een bekende speler maar durf wel eens stevig door te bashen.

Misschien rate ik je vanavond, eerst portfolio afmaken (3dagen te laat).
 
Reactiescore
57
Tuff de 2e

Punten: 8, rang 48 is niet verkeerd.
ODA: 8, rang 52 is ook niet verkeerd :p
Reputatie:9,5, ik vind deze erg goed. Goede speler mooi account.
Ligging:6, rommelig cluster, wel enkele doorgroei mogelijkheden.
Stam:5, Ik heb van Maori geen hoge pet op.
Maar dat is puur mijn eigen mening.
 
Bovenaan