Rate The Player

DeletedUser52174

Guest
Bedankt, vooral die reputatiepunten en het verhaaltje erbij vind ik leuk:p
 

DeletedUser

Guest
@ Rukert, bedankt voor je rating, eentje die ergens op slaat.

En ach dat ik hier nooit kom is natuurlijk omdat ik het te druk heb om het spel te spelen :D, en doe ik dat niet dan kijk ik liever even naar een ander scherm zeg maar.

En idd mijn front met Xxl is helaas deze week ten einde gekomen maar goed met de overgang van X naar ons was het al wel te verwachten dat mijn front met een 'vijand' wat sneller zou eindigen dan altijd mijn planning was. Het is niet anders en voorlopig heb ik nog wel wat te doen. :ram::ram::ram: en :edelman:>:edelman:>:edelman:>:edelman:
 

DeletedUser

Guest
Zo, op verzoek via msn ga ik eventjes iemand raten ;)

[player=nl20]ragnarcar[/player]

Punten: 8/10: rang 37, gewoon netjes top 50 ;)
ODA: 8/10: Kan beter, maar de laatste tijd neemt je ODA toch sterk toe dus je werkt er wel aan ^^.
Ligging: 7/10: beetje krab tussen BWR en Order.
Stam:9/10: BWR, stabiele stam met capaciteiten
Reputatie: 9/10: Veel op het forum te vinden, altijd in voor een leuk gesprek ^^. Een speler waar ik goed mee kan opschieten.
 

DeletedUser59561

Guest
Re-rate time!

killercookie

punten: 6/10 nog niet in de top 50 maar qwa ligging best begrijpelijk.
oda: 4/10 das wel heel erg laag :p (moet je aan werken!):p
ligging: haha je ligt midden in alles xD (veel dorpjes om te edelen maar moet je wel je best voor doen.)
stam: heb ik nog geen mening over, ik hoop voor je dat het zoals het oude sick wordt.
reputatie: 10/10 tw reporter, altijd wel op forum enz :p
 

DeletedUser54204

Guest
Pally Mally

punten: 9/10 rang 4. Good job!
oda: 9,5/10 rang 2. Netjes!
ligging: 7/10 Ik denk dat je over een tijdje vast komt te zitten, aangezien het er op begint te lijken dat je stam om je heen gaat liggen.
stam: 8/10 Goeie stam, houd zich al lang staande. Ook in de oorlog met -xXXx- :)
reputatie: 8/10 Heb nog niks slechts over je gehoord. Ook niks goeds eigenlijk :eek:

Rate me :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ook niet. Maar zijn een paar mensen hier die dat zeer netjes doen. Dus laat het graag aan ze over haha
 

DeletedUser

Guest
baby buns

punten: 6.5/10 rim speler, maar t kan sneller.
oda: 7.5/10 gewoon goed, weinig barbaren, 139 is veel beter dan je stand 204 je doet t goed tegen je vijanden !
ligging: 7.5 ook leuk, in je rug goed gedekt en een leuk front met maori voor je.
stam: 4.5 sorry, niet omdat ik BWR ben maar 7574 (+5302-2272) als stam stats is erg mager. nu ook al meer verloop dan wij in een paar maanden enkel t feit dat jullie boven de moederstam staan in de aanvals lijst ( 5 ) hetgeen meer zegt over xxx dan over jullie ;) zorgt voor een + puntje
reputatie: 6.5 weinig van je gezien, voornamelijk wat korte opmerkingen, maar niet negatief. Hoor je nooit als ( mede ) leider van de stam daar scoor je -/- mee. Een leider moet immer voor zijn groep staan. ook op AF.
 

DeletedUser54204

Guest
reputatie: 6.5 weinig van je gezien, voornamelijk wat korte opmerkingen, maar niet negatief. Hoor je nooit als ( mede ) leider van de stam daar scoor je -/- mee. Een leider moet immer voor zijn groep staan. ook op AF.


Bedankt voor de rating. Ik zit inderdaad niet heel veel op het AF. hou me meer bezig met ingame. Hier probeer ik me wel zo goed mogelijk te bewijzen als leider. Over je rating van de stam,ik had ook niet echt heel hoog verwacht aangezien het een MB-stam is.
 

DeletedUser

Guest
cluclucje

punten: 7.5 , redelijk aantal punten / goed
ODA:5.5 slechts 10mil niet echt veel zeker voor het aantal punten.
ligging; 6.5 cluster contesten zou je nooit gaaan winnen maar het is redelijk.
stam: 9 samen met een andere stam nr1 waardig.
reputatie: 7 ken je niet oordeel dan dus ook niet.
 

DeletedUser

Guest
dank je wel.

Maar t was niet nodig om me te raten, vindt het leuker om de ratings van andere te lezen. Maar wilde ook eens een inbreng doen.

cluc
 

DeletedUser59561

Guest
Calimirco

punten: 7/10 boven het gemiddelde/in top 50 gewoon nice vind ik
ODA: 6/10 is 2x zo laag als je punten dus dat kan beter.
ligging: 6/10
stam: 10/10 pro stam :cool:
reputatie: 9/10 nooit heb ik je iets slechts zien zeggen, je bent altijd vriendelijk/behulpzaam en in voor een gezzelig gesprek:p

mvg raggie
 

DeletedUser57892

Guest
Ragnarcar

Punten: 7.5 | Je staat 36e / 5 mil netjes

ODA: 8 | ODA hoger dan je rang, altijd fijn. Al boeit het mij niet :p

Ligging: 8.5 | Diep in de Rim, en niet in je stam cluster dus genoeg mogelijkheid om te groeien
nl20

Stam: 8.5 | BWR zeker een goede stam vooral in team verband, al ben ik niet persoonlijk voor een massa stam ;) Deze knipoog doet het hem van waarop ik gelijk terug verwezen word naar mijn eigen stam.

Reputatie: 9 | Je bent een Spam :ridder: / slet dus dat is altijd een + 1 waard
 

DeletedUser56594

Guest
Insane In The Membrane

Punten; 9/10, Rang 2 al hebben jullie het niet erg moeilijk in de RIM zijn jullie toch hard gegroeid en hebben jullie naar hard werken Jonnie77 ingehaald! Chapeau! ;)
ODA; 6/10, natuurlijk voor jullie puntenrang is de ODA rang (rang 25) veels te laag, is een bekend punt. Al weet ik dat het zal gaan veranderen.
Ligging; 9/10, Prachtig Cluster, ligt nog wel wat intern werk. Maarja soms kan je niet anders. In ieder geval genoeg edelruimte.
Stam; 6/10, Natuurlijk draait het niet lekker maar ik hoop dat we er samen bovenop komen aan de inzet van jullie account zal het niet liggen in ieder geval.
Reputatie; 10/10, 2 Topgozers! Altijd lachen op Skype, TW, AoE eigenlijk overal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan