Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
jah,we hebben dan ook nog nooit echt doorgedrukt,wat we nu speciaal voor jullie wel eens zullen doen.En als het ongeloofwaardig overkom ga dan ten rade bij een ~H~ lid.We zijn dan voor jouw misschien N00bstam maar als N00bstam doen we het dan toch niet zo slecht door nog altijd te bestaan in het middan van de wereld omgeven door allemaal top 10 stammen. Dat de 'pro' stammen dan maar afkomen en keer tonen wat ze waard zijn i.p.v de hele tijd anderen aftebreken met hun gepraat

een Tfc'er maak dat mee :D

Meer mensen moeten op het AF komen :)
 

DeletedUser

Guest
:d jah kdacht ga eens stoppen met hele tijd alleen maar te lezen en ook iets posten :)
 

DeletedUser46151

Guest
Klopt mijn mening. Stamleiders verheerlijken nogal eens hun daden. haha :D:D

En natuurlijk hoort internen er ook bij. Ik zelf vind het een leuke manier om te groeien. Maar je wint er geen oorlogen mee. De prostammen op W21 zijn duidelijk LawZzZ en Plague, de terechte nr1 en 2. Zij hebben goede stats tegen vijanden van een hoog niveau.

Nee, Sweet heeft niks bereikt tegen topstammen. Noobjes ownen kan ik zelfs :cool:


Mag ik dan eerlijk vragen welke vijanden van hoog niveau LawZzZ heeft weg gewerkt?

En Plaque(waar wij best lang een BG en gezamenlijk forum mee hebben gehad) Op de oorlog met Sinc na ?
 

DeletedUser

Guest
Goede ontwikkeling, je hebt ongelijk, maar je probeert het in ieder geval. :)

@ Bisdejugend: In Hap! word ongelofelijk weinig geinternd. ;)

achjah anders verveel ik me toch maar,nu heb ik tenminste eens een discusie in gang gezet:p
 
Reactiescore
328
Mag ik dan eerlijk vragen welke vijanden van hoog niveau LawZzZ heeft weg gewerkt?

En Plaque(waar wij best lang een BG en gezamenlijk forum mee hebben gehad) Op de oorlog met Sinc na ?

BG? Wij hebben nooit een BG gehad. Het was minstens een NAP, om het S.Inc wat moeilijker te maken. Maar nee, jullie durfden niet aan te vallen, jullie waren te lame.

Achteraf had 80% van Plague spijt van die NAP.

Noob :rolleyes:
 

DeletedUser46151

Guest
Goede ontwikkeling, je hebt ongelijk, maar je probeert het in ieder geval. :)

@ Bisdejugend: In Hap! word ongelofelijk weinig geinternd. ;)

Dat is waar, maar die hebben ook minder kans op interns aangezien ze minder leden hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Mag ik dan eerlijk vragen welke vijanden van hoog niveau LawZzZ heeft weg gewerkt?

En Plaque(waar wij best lang een BG en gezamenlijk forum mee hebben gehad) Op de oorlog met Sinc na ?

H52.

TJa, als je die van laag niveau vindt, zijn er echt weinig stammen van hoog niveau, of we moeten Plague binnenvallen :D

H52 was eerst vrij goed georganiseerd, getuige ook de nummer 1 OD notering van de stumper van het jaar: Polleke1967
 

DeletedUser

Guest
Mag ik dan eerlijk vragen welke vijanden van hoog niveau LawZzZ heeft weg gewerkt?

En Plaque(waar wij best lang een BG en gezamenlijk forum mee hebben gehad) Op de oorlog met Sinc na ?

Weet niet of jij de rank 1 ODD kunt vinden, maar denk dat je daar je antwoord zal zien...
En Plague heeft DsD gehad, de toenmalige rank 1 stam, Shiver, een top 10 stam, momenteel hebben we ook een nieuwe oorlog gaande.

Dat is waar, maar die hebben ook minder kans op interns aangezien ze minder leden hebben;)

Onzin, als je in verhouding kijkt komen ze niet eens in de buurt van Sweet qua internen...
 

DeletedUser46151

Guest
BG? Wij hebben nooit een BG gehad. Het was minstens een NAP, om het S.Inc wat moeilijker te maken. Maar nee, jullie durfden niet aan te vallen, jullie waren te lame.

Achteraf had 80% van Plague spijt van die NAP.

Noob :rolleyes:

Hahah hoor nou.

als wij wouden hadden we zo een stel van jullie leden ons kunnen laten joinen en was heel plaque er niet eens meer geweest.
 

DeletedUser

Guest
En ik voer natuurlijk de eeuwig durende strijd tegen Pirate en Lemon, dus ook een oorlog van Plague :cool:
 
Reactiescore
328
Hahah hoor nou.

als wij wouden hadden we zo een stel van jullie leden ons kunnen laten joinen en was heel plaque er niet eens meer geweest.

Toen ik Plague leavde had ik ook zo een stuk of 15 leden mee kunnen nemen. Plague heeft indd instabiele tijden gehad, maar dat hebben ze opzij gezet en nu zijn ze zeker de terechte nr2.

En ondanks die slechtere perioden heeft Plague geen enkele oorlog verloren :)
 

DeletedUser46151

Guest
H52.

TJa, als je die van laag niveau vindt, zijn er echt weinig stammen van hoog niveau, of we moeten Plague binnenvallen :D

Is H52 niet gelijk aan H. Ik weet zeker dat die gezamelijk forum hebben en elkaar ondersteunen en helpen. Dus H is dan ook geen laag niveau ;)
 
Bovenaan