Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Interne onrust was al in ~H~ voor we een speler uit ~H~ hebben aangenomen.
Er stroomden tal van solli's binnen bij ons,en uiteindelijk hebben we maar 1 gerecruit en daar hebben we gnoeg redenen voor.
 

DeletedUser46151

Guest
Ow Noob en Noob vs Noob.

Jammer dat Sweet het niet alleen kan, zij vinden zichzelf toch zo pro? :D

Met praatjes bereik je niks he. Misschien moet je het gewoon ingame laten zien, inplaatst van hier domme reacties te geven.
 

DeletedUser46151

Guest
och och wat vinden we hier een 3de sweet n00b op het AF!:rolleyes:

ja je moet toch wat af en toe he. Maar het is inmiddels geen AF meer, maar meer van hoe kan ik zo goed mogelijk iemand provoceren en belachelijk maken.

Je kent me niet eens en toch ga je al zo praten dan mis je toch ook ergens iets of niet?
 

DeletedUser

Guest
Interne onrust was al in ~H~ voor we een speler uit ~H~ hebben aangenomen.
Er stroomden tal van solli's binnen bij ons,en uiteindelijk hebben we maar 1 gerecruit en daar hebben we gnoeg redenen voor.
Oke, dan hebben jullie niks gedaan, was het er al en hebben jullie daar geen plaats in, ook goed.
Had verwacht dat ze in TfC. konden tellen, blijkbaar niet, jullie hebben er toch echt 2 gerecruit, of jullie daar genoeg redenen voor hebben maakt me niet uit.

Tal van solli's? Wat maakt dat uit, dat geeft dus aan dat iedereen al weg wou voordat jullie de oorlog verklaard hebben, net zei je nog dat Sweet en TfC. ervoor gezorgd hebben dat ~H~ een zinkend schip is en nu zeg je dat het daarvoor al aan het zinken was? Beetje paradoxaal, vind je niet? :rolleyes:

Met praatjes bereik je niks he. Misschien moet je het gewoon ingame laten zien, inplaatst van hier domme reacties te geven.
Op een politek & propaganda forum kom je met goede praatjes een stuk verder dan met een mooi account ingame hoor, vandaar dat het politiek & propaganda heet, weet je wel?

ja je moet toch wat af en toe he. Maar het is inmiddels geen AF meer, maar meer van hoe kan ik zo goed mogelijk iemand provoceren en belachelijk maken.

Je kent me niet eens en toch ga je al zo praten dan mis je toch ook ergens iets of niet?
Provoceren en belachelijk maken? Tsja, provoceren is subjectief, ligt aan jezelf, zegt dus meer over jou dan over mij.
Je doet nou net alsof het AF een bizar laag niveau heeft, wat echt onzin is, ik zie op .Sensation na echter geen spelers van Sweet die actief meedoen aan de P&P, dus blijkbaar helpt jouw eigen stammetje ook niet zoveel mee aan het verhogen van het niveau hier, dus ik zou maar niet al te hoog van de toren blazen over hoeveel beter jij wel niet bent dan de gemiddelde poster hier, want je komt hier zo goed als nooit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46151

Guest
Op een politek & propaganda forum kom je met goede praatjes een stuk verder dan met een mooi account ingame hoor, vandaar dat het politiek & propaganda heet, weet je wel?

Dat is zeker waar maar tussen goede praatjes en gelijk beledigen zit wel een verschil he?
 

DeletedUser

Guest
ja je moet toch wat af en toe he. Maar het is inmiddels geen AF meer, maar meer van hoe kan ik zo goed mogelijk iemand provoceren en belachelijk maken.

Je kent me niet eens en toch ga je al zo praten dan mis je toch ook ergens iets of niet?

ik ben er inderdaad om mensjes belachelijk te maken problemen meej?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Neej hoor, als dat jouw leven leuker maakt.

maja daarom is waarschijnlijk je computer je enige vriend ;)

whewhe weer zo iemand die het op het IRL gedeelte gaat gooien :rolleyes:

ik heb gewoon een goed leven goeie vrienden en vriendinnen hoor dus weet niet waar je het vandaan haalt :rolleyes:

dit zegt meteen genoeg over jou niveau :eek:
 

DeletedUser46151

Guest
Jazeker, maar waarom zeg je dan dat je met praatjes niks bereikt? :rolleyes:

Naja ik heb met praatjes nog nooit een dorp geedeld en ook geen troepen verslagen. het enige wat je met praatjes bereikt is dat je iemand bang kan maken.
 

DeletedUser

Guest
Oke, dan hebben jullie niks gedaan, was het er al en hebben jullie daar geen plaats in, ook goed.
Had verwacht dat ze in TfC. konden tellen, blijkbaar niet, jullie hebben er toch echt 2 gerecruit, of jullie daar genoeg redenen voor hebben maakt me niet uit.

Tal van solli's? Wat maakt dat uit, dat geeft dus aan dat iedereen al weg wou voordat jullie de oorlog verklaard hebben, net zei je nog dat Sweet en TfC. ervoor gezorgd hebben dat ~H~ een zinkend schip is en nu zeg je dat het daarvoor al aan het zinken was? Beetje paradoxaal, vind je niet? :rolleyes:

We zijn al langer vijanden met ~H~ dacht toch dat iedereen dat wist,zelf nog uit Dice en NF tijden. Alleen nu wordt er pas een oorlogsverklaring gdn.
Snap je nu?:eek:
 

DeletedUser46151

Guest
whewhe weer zo iemand die het op het IRL gedeelte gaat gooien :rolleyes:

ik heb gewoon een goed leven goeie vrienden en vriendinnen hoor dus weet niet waar je het vandaan haalt :rolleyes:

dit zegt meteen genoeg over jou niveau :eek:

Nou als jij zonder ook maar 1 reden iemand gaat provoceren en belachelijk maakt dat zegt meer over jou niveau dan over dat van mij. Je moet iemand beoordelen op zijn doen en laten.
 

DeletedUser

Guest
Nou als jij zonder ook maar 1 reden iemand gaat provoceren en belachelijk maakt dat zegt meer over jou niveau dan over dat van mij. Je moet iemand beoordelen op zijn doen en laten.

het feit dat jij op een spel IRL er bij gaat halen zegt meer over jou ''niveau'' dan dat ik je op een spel gewoon belachelijk maak wat over een spel gaat als nog :rolleyes:

daarbij als je beetje leest zie je dat ik op vele zo reageer :rolleyes:
 

DeletedUser46151

Guest
Provoceren en belachelijk maken? Tsja, provoceren is subjectief, ligt aan jezelf, zegt dus meer over jou dan over mij.Je doet nou net alsof het AF een bizar laag niveau heeft, wat echt onzin is, ik zie op .Sensation na echter geen spelers van Sweet die actief meedoen aan de P&P, dus blijkbaar helpt jouw eigen stammetje ook niet zoveel mee aan het verhogen van het niveau hier, dus ik zou maar niet al te hoog van de toren blazen over hoeveel beter jij wel niet bent dan de gemiddelde poster hier, want je komt hier zo goed als nooit...

Mij hoor je ook niet zegen dat ik beter ben als iemand. Ik zal de laatste zijn die dat zegt. Ik beoordeel mensen op hun doen en laten.
 
Reactiescore
331
Met praatjes bereik je niks he. Misschien moet je het gewoon ingame laten zien, inplaatst van hier domme reacties te geven.

uhm zie mijn handtekening, noob? :D Op ingame bereik ik toch daadwerkelijk wat.

Verder heeft de stam Sweet nog niks laten zien behalve internen, leden verliezen, mislukt fuseren en internen.
Die noobstammen die jullie hebben opgeruimd stellen niks voor.
 
Bovenaan