Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Naja ik heb met praatjes nog nooit een dorp geedeld en ook geen troepen verslagen. het enige wat je met praatjes bereikt is dat je iemand bang kan maken.
Iemand bang maken heeft vaak veel meer effect dan een dorp edelen of wat troepen verslaan, aangezien je hier hele spelers mee kan laten verdwijnen, of naar jouw hand zetten, misschien wel hele stammen...

We zijn al langer vijanden met ~H~ dacht toch dat iedereen dat wist,zelf nog uit Dice en NF tijden. Alleen nu wordt er pas een oorlogsverklaring gdn.
Snap je nu?:eek:
Lol, nu word je nog ongeloofwaardiger, jullie waren al die tijd dus al in oorlog met ze, maar zonder oorlogsverklaring en hebben ze nog steeds niet plat gekregen, bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordeel, wat een n00bstam is TfC. zeg! :D
 

DeletedUser58227

Guest
uhm zie mijn handtekening, noob? :D Op ingame bereik ik toch daadwerkelijk wat.

Verder heeft de stam Sweet nog niks laten zien behalve internen, leden verliezen, mislukt fuseren en internen.
Die noobstammen die jullie hebben opgeruimd stellen niks voor.

Hé, niets tegen mij :mad:
 

DeletedUser46151

Guest
Oke, dan hebben jullie niks gedaan, was het er al en hebben jullie daar geen plaats in, ook goed.
Had verwacht dat ze in TfC. konden tellen, blijkbaar niet, jullie hebben er toch echt 2 gerecruit, of jullie daar genoeg redenen voor hebben maakt me niet uit.

Tal van solli's? Wat maakt dat uit, dat geeft dus aan dat iedereen al weg wou voordat jullie de oorlog verklaard hebben, net zei je nog dat Sweet en TfC. ervoor gezorgd hebben dat ~H~ een zinkend schip is en nu zeg je dat het daarvoor al aan het zinken was? Beetje paradoxaal, vind je niet? :rolleyes:

Wij als Sweet zijnde hebben H al meerdere malen aangevallen. Vooral punisher en henkybanky hebben beide al meerdere massa's op zich gehad. Moet eerlijk toegeven dat henkybanky een goede speler is en het ons zeer moeilijk heeft gemaakt. Verder kwamen wij in contact met TfC. omdat er enkele leden van TfC. rl collega's zijn van een lid van ons. Daaruit is toen besloten om gezammelijk H aan te vallen om ze zo het laatste zetje te geven.
 

DeletedUser

Guest
Iemand bang maken heeft vaak veel meer effect dan een dorp edelen of wat troepen verslaan, aangezien je hier hele spelers mee kan laten verdwijnen, of naar jouw hand zetten, misschien wel hele stammen...


Lol, nu word je nog ongeloofwaardiger, jullie waren al die tijd dus al in oorlog met ze, maar zonder oorlogsverklaring en hebben ze nog steeds niet plat gekregen, bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordeel, wat een n00bstam is TfC. zeg! :D

jah,we hebben dan ook nog nooit echt doorgedrukt,wat we nu speciaal voor jullie wel eens zullen doen.En als het ongeloofwaardig overkom ga dan ten rade bij een ~H~ lid.We zijn dan voor jouw misschien N00bstam maar als N00bstam doen we het dan toch niet zo slecht door nog altijd te bestaan in het middan van de wereld omgeven door allemaal top 10 stammen. Dat de 'pro' stammen dan maar afkomen en keer tonen wat ze waard zijn i.p.v de hele tijd anderen aftebreken met hun gepraat
 
Reactiescore
328
jah,we hebben dan ook nog nooit echt doorgedrukt,wat we nu speciaal voor jullie wel eens zullen doen.En als het ongeloofwaardig overkom ga dan ten rade bij een ~H~ lid.We zijn dan voor jouw misschien N00bstam maar als N00bstam doen we het dan toch niet zo slecht door nog altijd te bestaan in het middan van de wereld omgeven door allemaal top 10 stammen

Als LawZzZ jullie serieus de oorlog verklaren zijn jullie binnen een maand weg. Hoe goed jullie ook kunnen stacken, maar jullie cluster zuigt gewoon hard
 

DeletedUser

Guest
Henkybanky goede speler? Kom op zeg, die werd op W15 door een noob gepowned toen zijn stacks op waren.
Dit zegt meer over het niveau van Sweet dan het niveau van ~H~ hoor.. :p

gelukkig heb jij ook weinig tot niks gepresteerd op w15!:rolleyes:
 

DeletedUser46151

Guest
uhm zie mijn handtekening, noob? :D Op ingame bereik ik toch daadwerkelijk wat.

Verder heeft de stam Sweet nog niks laten zien behalve internen, leden verliezen, mislukt fuseren en internen.
Die noobstammen die jullie hebben opgeruimd stellen niks voor.

Naja dat is jou mening. IK denk dat wij zeker wel wat bereikt hebben. Verder als je het dan over internen gaat hebben als jij mij 1 stam kan geven die niet internt hoor ik het graag. Ook zou ik van jouw wel willen horen wat dan wel de pro stammen zijn op w21? en wat die dan allemaal bereikt hebben.

En als wij egt zo noob zijn. waarom valt niemand ons aan?
 

DeletedUser

Guest
Naja dat is jou mening. IK denk dat wij zeker wel wat bereikt hebben. Verder als je het dan over internen gaat hebben als jij mij 1 stam kan geven die niet internt hoor ik het graag. Ook zou ik van jouw wel willen horen wat dan wel de pro stammen zijn op w21? en wat die dan allemaal bereikt hebben.

En als wij egt zo noob zijn. waarom valt niemand ons aan?

omdat je niet langs plague ligt!:cool:
 

DeletedUser46151

Guest
Henkybanky goede speler? Kom op zeg, die werd op W15 door een noob gepowned toen zijn stacks op waren.
Dit zegt meer over het niveau van Sweet dan het niveau van ~H~ hoor.. :p

Waar ben jij dan op w21 ? Want ik wil het wel een keer zien. hoe geniaal goed jij speelt.
 

DeletedUser

Guest
Wij als Sweet zijnde hebben H al meerdere malen aangevallen. Vooral punisher en henkybanky hebben beide al meerdere massa's op zich gehad. Moet eerlijk toegeven dat henkybanky een goede speler is en het ons zeer moeilijk heeft gemaakt. Verder kwamen wij in contact met TfC. omdat er enkele leden van TfC. rl collega's zijn van een lid van ons. Daaruit is toen besloten om gezammelijk H aan te vallen om ze zo het laatste zetje te geven.
Want jullie konden het niet alleen? Jullie beginnen pas aan een oorlog als jullie zeker weten dat jullie geen risico lopen, hebben jullie met Acro. al laten zien. Waarom niet mee gaan doen aan de oorlog Plague vs. S.Inc destijds? Aangezien jullie de beste zijn, hadden jullie ons natuurlijk easy verslagen. :rolleyes:

jah,we hebben dan ook nog nooit echt doorgedrukt,wat we nu speciaal voor jullie wel eens zullen doen.En als het ongeloofwaardig overkom ga dan ten rade bij een ~H~ lid.We zijn dan voor jouw misschien N00bstam maar als N00bstam doen we het dan toch niet zo slecht door nog altijd te bestaan in het middan van de wereld omgeven door allemaal top 10 stammen

Jullie bestaan sinds 28 oktober, vind je dat je het al lang uithoudt? :eek:

Naja dat is jou mening. IK denk dat wij zeker wel wat bereikt hebben. Verder als je het dan over internen gaat hebben als jij mij 1 stam kan geven die niet internt hoor ik het graag. Ook zou ik van jouw wel willen horen wat dan wel de pro stammen zijn op w21? en wat die dan allemaal bereikt hebben.

En als wij egt zo noob zijn. waarom valt niemand ons aan?

Het gaat met name om de hoeveelheid die jullie internen.
Ook een erg slecht argument, wij zijn niet slecht want je vertelt niet wat die en die bereikt hebben.
Sweet is geen goede stam, dat is een objectieve conclusie uit het aantal interns, het feit dat THETCR erin zit, de lage oorlogsrank etc etc.
Omdat op jullie na iedereen al actief oorlog voert misschien? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Laten we juist eens lief zijn. ;)
En feestje vieren, eindelijk is het hier weer echt actief :D:D:D
 

DeletedUser58227

Guest
Want jullie konden het niet alleen? Jullie beginnen pas aan een oorlog als jullie zeker weten dat jullie geen risico lopen, hebben jullie met Acro. al laten zien. Waarom niet mee gaan doen aan de oorlog Plague vs. S.Inc destijds? Aangezien jullie de beste zijn, hadden jullie ons natuurlijk easy verslagen. :rolleyes:

Praat niet de hele tijd met, Jullie :mad:
Ook in Sweet zijn de meningen verdeelt ;)
 
Reactiescore
328
Naja dat is jou mening. IK denk dat wij zeker wel wat bereikt hebben. Verder als je het dan over internen gaat hebben als jij mij 1 stam kan geven die niet internt hoor ik het graag. Ook zou ik van jouw wel willen horen wat dan wel de pro stammen zijn op w21? en wat die dan allemaal bereikt hebben.

En als wij egt zo noob zijn. waarom valt niemand ons aan?

Klopt mijn mening. Stamleiders verheerlijken nogal eens hun daden. haha :D:D

En natuurlijk hoort internen er ook bij. Ik zelf vind het een leuke manier om te groeien. Maar je wint er geen oorlogen mee. De prostammen op W21 zijn duidelijk LawZzZ en Plague, de terechte nr1 en 2. Zij hebben goede stats tegen vijanden van een hoog niveau.

Nee, Sweet heeft niks bereikt tegen topstammen. Noobjes ownen kan ik zelfs :cool:
 
Bovenaan