Weerwolven van Wakkerdam #91 [Speeltopic]

DeletedUser

Guest
ah nieuw potje nieuwe kansen. Bert lijkt mij wederom een fantastische BM aangezien het een claim en netwerk potje is.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig ging het over mensen, niet over rollen. ;)

[edit]: ik heb gehoord dat jij een wvw-legende was, dus je komt als geroepen met het huidige niveau.

Ai ai ai, hier ga je toch wel de mist in, slijmballetje :p
 

DeletedUser15806

Guest
Gelukkig ging het over mensen, niet over rollen. ;)

[edit]: ik heb gehoord dat jij een wvw-legende was, dus je komt als geroepen met het huidige niveau.

Een legende nog wel :D. Al zou ik het zelf niet zo noemen hoor... Heb alleen de eerste stuk op 10 potjes allemaal mee gedraait..
Mja de meeste niet eens gewonnen.. :(
 

DeletedUser24056

Guest
Brennan Heart heeft zich de afgelopen tijd opgeworpen als goede WvW'er. Krijgt mijn stem.
 

DeletedUser

Guest
Misschien heks of mythomaan? alles kan we zullen zien TV

Overigens vindt ik BERT wel een goede BM

Slechtste argument ooit. Bovendien stem je rustig je bm stem mee op BERT zodat je deze niet hoeft te verantwoorden en dat hoop je ook bij je stem op mij.
Bovendien liet ik in mijn vorige post al weten dat mijn suggestie dat ik neutraal was eerder een troll postje was.

En zelfs als ik mythomaan of heks was, wat zou dan jouw reden zijn op me te stemmen? Waarom stem je al zo vroeg? Al die vragen, Nowhere in the sun, doen me vermoeden dat jij een heel doorzichtbaar wolfje bent.
 

DeletedUser

Guest
Bert is meestal wel goede actieve BM, lynchstem moet ik nog bepalen. Is erg lastig soms om met 0,0 info iemand uit spel te stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Daar gaan we - ik begin met een ijzersterke openingspost.
Er is trouwens een mooi systeempje. Als iemand een rol claimt en hij spreekt de waarheid, dan loopt hij het risico door de welp te worden gedood. Maar wij, de goedjes, weten dan weer dat de claimer loog... Maar hier kan de welp weer gebruik van maken door misschien gewoon expres iemand met een burgerclaim of zoiets iets anders te kiezen, zodat wij die persoon lynchen... Maar dan loopt de welp ook het risico bijvoorbeeld een wolf te doden, omdat die persoon die die dag had geclaimd gewoon vooralsnog kan liegen en een wolf kan zijn... Maar dan loopt de welp weer het risico dat we een wolf lynchen...

Oef ik wordt duizelig van al deze scenario's...

Slechtste argument ooit. Bovendien stem je rustig je bm stem mee op BERT zodat je deze niet hoeft te verantwoorden en dat hoop je ook bij je stem op mij.
Bovendien liet ik in mijn vorige post al weten dat mijn suggestie dat ik neutraal was eerder een troll postje was.

En zelfs als ik mythomaan of heks was, wat zou dan jouw reden zijn op me te stemmen? Waarom stem je al zo vroeg? Al die vragen, Nowhere in the sun, doen me vermoeden dat jij een heel doorzichtbaar wolfje bent.

Meteen een counsterstem, kom op TV.:eek:

Overigens vind ik je eerste post ook echt nergens op slaan. Waarom zou je over al die scenario's nadenken, tenzij jij een goede reden daarvoor hebt(ben je zelf de welp?). Eigenlijk geef je hier een soort van tips aan de welp. Niet al te handig lijkt mij hé of misschien was dat juist je bedoeling?
 
Reactiescore
326
Slechtste argument ooit. Bovendien stem je rustig je bm stem mee op BERT zodat je deze niet hoeft te verantwoorden en dat hoop je ook bij je stem op mij.
Bovendien liet ik in mijn vorige post al weten dat mijn suggestie dat ik neutraal was eerder een troll postje was.

En zelfs als ik mythomaan of heks was, wat zou dan jouw reden zijn op me te stemmen? Waarom stem je al zo vroeg? Al die vragen, Nowhere in the sun, doen me vermoeden dat jij een heel doorzichtbaar wolfje bent.

BERT is een goede BM.
Ik heb ander acc gehad.
Waar hij leider was.
 

DeletedUser

Guest
Bik en Rode Trap.
Stem altijd op hem, zou ook zal blijven. Tenslotte 1 van de beste wolvenjagers.

Is vanavond de eerste lynch?
 

DeletedUser

Guest
Je mag nu posten. De eerste deadline, morgen dus, is er alleen een burgemeesterverkiezing en nacht. Lynchstemmen dus nog niet. (mag wel maar dat is dan voor overmorgen). Zoals al vermeld is rollen claimen en netwerken toegestaan. Veel succes iedereen!

o iedereen gaat er dus blind vanuit dat er meteen een lynch is zonder te lezen, met zoveel mensen die al lynch instuurden dacht ik dat ik het eerst verkeerd had en niet meteen lynch verwachtte.
 

DeletedUser

Guest
waarom is het toch zo dat op deze site veelal de slechtjes roepen vroeg in het potje "veel succes" ? Dacht eerder dat het onzin was om dat te denken maar het blijkt idd vaak te gebeuren.
 

DeletedUser61365

Guest
waarom is het toch zo dat op deze site veelal de slechtjes roepen vroeg in het potje "veel succes" ? Dacht eerder dat het onzin was om dat te denken maar het blijkt idd vaak te gebeuren.

Dus doordat ik succes roep ben ik een slechtje?!
 
Bovenaan