golden awards

DeletedUser26046

Guest
Yunma post inderdaad veel rustiger en minder op de man. Daarom dat jij Yunma ook liever ziet posten, want iedereen die op de man af post maakt jou gewoon helemaal belachelijk.. :D

Inderdaad, dat zal het zijn ja :rolleyes:!

Nee hoor het Af behoort in mijn ogen een propagandamiddel te zijn. En dat doe je niet door jankend te posten als je iemands naam ziet (jouw style dus, net zoals je weer liet zien 'jij bent gefrustreerd hè Zaletio want je komt hier vriendjes zoeken'). Maar in mijn ogen doe je dat door niet eens te kijken naar de herkomt van de post maar alleen naar de inhoud.

En als je dan nog de inhoud goed kan verwerpen en daardoor de poster belachelijk maakt, dan ben je een goede Af poster. En dat beheerst Yunma, en dat zal jij nooit kunnen beheersen. Simpelweg omdat jouw visie daar nooit groot genoeg voor kan zijn.

Nog een voorbeeldje daarvan? Een tijdje geleden deed je nog positief over Break want het was je vriendje nog. Opeens was er iets verandert en ging je mensen als Stinky Panda voor noob uitmaken. Gebrek aan herseninhoud vermoed ik, en dat kun je nooit veranderen. Hoe je het ook zal proberen.
 

DeletedUser3435

Guest
Inderdaad, dat zal het zijn ja :rolleyes:!

Nee hoor het Af behoort in mijn ogen een propagandamiddel te zijn. En dat doe je niet door jankend te posten als je iemands naam ziet (jouw style dus, net zoals je weer liet zien 'jij bent gefrustreerd hè Zaletio want je komt hier vriendjes zoeken'). Maar in mijn ogen doe je dat door niet eens te kijken naar de herkomt van de post maar alleen naar de inhoud.

En als je dan nog de inhoud goed kan verwerpen en daardoor de poster belachelijk maakt, dan ben je een goede Af poster. En dat beheerst Yunma, en dat zal jij nooit kunnen beheersen. Simpelweg omdat jouw visie daar nooit groot genoeg voor kan zijn.

Nog een voorbeeldje daarvan? Een tijdje geleden deed je nog positief over Break want het was je vriendje nog. Opeens was er iets verandert en ging je mensen als Stinky Panda voor noob uitmaken. Gebrek aan herseninhoud vermoed ik, en dat kun je nooit veranderen. Hoe je het ook zal proberen.
Zoals ik al zei dus, Yunma post rustiger en minder op de mand en dat zou ook moeten als leider van |P|halanx. Je hoeft mijn analyse niet te herhalen hoor.. :D En iedereen kijkt naar de herkomst van een post.. Iedereen neemt Yunma bijvoorbeeld veel serieuzer als jou omdat Yunma ook gewoon goed speelt IG en dan hier ook nog eens naar voren komt als een leidingsfiguur. En als je dat ontkent dat jij niet naar de zender kijkt ben je gewoon nog dommer als dat ik al dacht.

Nee inderdaad ik negeer elke post en reageer helemaal buiten de kwestie, daarom dat zwakke P&P'ers zoals jij, Tribaljosh, King123456789 altijd degene zijn die eronder door sneaken als ze een 'echte discussie' starten en geen flame war.

Ik heb nooit maar dan ook nooit Break als 'vriendje' behandeld? :D Ik kan Stinky Panda niet uitstaan op het AF, is altijd al zo geweest, en Conquerking en Arbeitman ook niet, ook al irriteer ik mij daar niet meer aan. Maar ik irriteer mij alleen mateloos aan jou, Schaapie, King123456789, Stinky, Icecold, Beiing WillemX3 en die nieuwe daar, Qwazie.

Haha en dat laatste zinnetje is weer een teken van zwakte.. maar oké we zullen het erop houden dat een gebrek van herseninhoud is. Maar dan moet je al eens bedenken Zaletio, als zo'n dom jochie dit speelt zoveel keer beter speelt als jou op elk vlak, wat toch ook wel echt nadenken is, wat er in dat koppetje van jou zit.
 

DeletedUser26046

Guest
Jouw post kort samengevat: jij bent een noob Zaletio.

Leuk Krepox, ik ga er weer niet op in. Want zoals ik al 10duizend keer heb gezegd is dit spelletje zo simpe dat ik het even goed speel als jij, en dat als normale TW spelers ooit tegenover mekaar komen te staan beide in dezelfde situatie dat de meest actieve wint.

Want zo werkt TW, gewoon heel actief zijn en je bent top. En jij maar blijven roepen dat het om 'skills' gaat. Keep up dreaming ;).
 

DeletedUser3435

Guest
Jouw post kort samengevat: jij bent een noob Zaletio.

Leuk Krepox, ik ga er weer niet op in. Want zoals ik al 10duizend keer heb gezegd is dit spelletje zo simpe dat ik het even goed speel als jij, en dat als normale TW spelers ooit tegenover mekaar komen te staan beide in dezelfde situatie dat de meest actieve wint.

Want zo werkt TW, gewoon heel actief zijn en je bent top. En jij maar blijven roepen dat het om 'skills' gaat. Keep up dreaming ;).
Haha nee dit vetgedrukte vat mijn post samen. :D
Feit, het is simpel maar toch zijn er duidelijk verschillen ook buiten activiteit, strategisch en tactisch. Want als het spelletje toch zo simpel is Zaletio, waarom ben je dan geownd op Darwins en op Morte??

Veel draait om activiteit maar lang niet alles.
 

DeletedUser

Guest
Nog ironischer dat jíj dat bent, terwijl je bijna 10(!) clusters over 7(!!) continenten hebt verdeeld. Hypocriet is ook wel toepasselijk.

Ik kan er goed mee werken, en als je denkt dat ik dat niet kan, waarom viel -TWSS- me dan niet aan?

Omdat mij breken TWSS breken was? Dat hadden jullie toch wel bedacht, hoop ik? Ik was de enige die constant winst boekte tegen jullie, en bovendien de leider. Of jullie zijn extreem traag van begrip of jullie hadden mij wel degelijk aan kunnen vallen, als je vertrouwen had in een goede afloop natuurlijk. Maar gezien de kwaliteiten van de ex-[NBD] kliek kan ik goed begrijpen dat jullie dat maar niet deden om de hoon van W18 niet over je heen te krijgen.

Waarom zouden we risico's nemen als we het ook gewoon gecontroleerd uit konden voeren? In het begin hadden we een klein front met je en je had nog stamgenoten waardoor het 'lastiger' zou kunnen zijn.

Ten eerste is je clears voor jezelf gebruiken nou niet echt iets buitengewoons. Sterker nog, geen stamclears opvragen als frontspeler zou je zelfs als nobel op kunnen vatten. Daarnaast was ik degene die jullie consequent inmaakte. 80-1, weet je nog?

Tegen iets van 800-0 van ons tegen -TWSS-?


Haha, serieus? 2k aanvallen op een praktisch stamloze speler die qua omvang 2% van jullie stam beslaat met als resultaat één schamel dorp is niet volkomen lachwekkend? Daarnaast waren we 2/3 off met een relatief groot front. Van veel mobiele def was dus niet echt sprake, ook omdat een deel bij ThePretender stond of daar was gesneuveld.

Het is ook heel lastig om gesneuvelde troepen weer op te bouwen?, The?Pretender werd helemaal kapot gebeukt, dus snap ook niet dat je er sowieso def had staan, want dat was toch hopeloos.

Ik vind het katapulteren van spelers persoonlijk een beetje laag, maar mij katapulteren was echt schandalig. Een speler die in feite geen stam had, geen OS had en vergeleken met jullie een soort mier was, en dan toch platgooien? How low can you go? Het illustreert alleen maar hoe machteloos jullie in feite tegen mij waren. Zó'n overmacht en nog heb je kata's nodig. Het is haat komisch. En dan vraagt men zich af waarom ik EQUI noob vind...

Dan zouden we snel van je af zijn en dat is gebeurd ook. Ik vind dat EQUI het heel proffesioneel, efficient en doeltreffend heeft aangepakt.
 

DeletedUser58940

Guest
Jouw post kort samengevat: jij bent een noob Zaletio.

Leuk Krepox, ik ga er weer niet op in. Want zoals ik al 10duizend keer heb gezegd is dit spelletje zo simpe dat ik het even goed speel als jij, en dat als normale TW spelers ooit tegenover mekaar komen te staan beide in dezelfde situatie dat de meest actieve wint.

Want zo werkt TW, gewoon heel actief zijn en je bent top. En jij maar blijven roepen dat het om 'skills' gaat. Keep up dreaming ;).

he's got a point
 

DeletedUser3435

Guest
he's got a point
Tuurlijk heeft hij een punt als hij je 'ik kon er niet zijn tijdens de mass' gezeik staaft.. :D
Net zoals Vitalise zit ik hier al te lang om die bullshit te geloven, de kans dat je juist tijdens een mass privé problemen krijgt is 1/10000... ?
 

DeletedUser58940

Guest
Tuurlijk heeft hij een punt als hij je 'ik kon er niet zijn tijdens de mass' gezeik staaft.. :D

hij staaft het niet en zie je daar komt zalletio's uitleg weer

jij denkt altijd dat je beter bent maar als je echt weet waarom ik er niet was zou je anders spreken

Tuurlijk heeft hij een punt als hij je 'ik kon er niet zijn tijdens de mass' gezeik staaft.. :D
Net zoals Vitalise zit ik hier al te lang om die bullshit te geloven, de kans dat je juist tijdens een mass privé problemen krijgt is 1/10000... ?

de prive probs waren er al voor de massa mag je van mij navragen hoor
 

DeletedUser3435

Guest
hij staaft het niet en zie je daar komt zalletio's uitleg weer

jij denkt altijd dat je beter bent maar als je echt weet waarom ik er niet was zou je anders spreken



de prive probs waren er al voor de massa mag je van mij navragen hoor
Als ik iemand niet geloof denk ik inderdaad wel dat ik beter ben. :D
Ah ja oké, en nu een week later is dat opeens allemaal opgelost? Fijn voor je.
 

DeletedUser58940

Guest
Als ik iemand niet geloof denk ik inderdaad wel dat ik beter ben. :D
Ah ja oké, en nu een week later is dat opeens allemaal opgelost? Fijn voor je.

niets is opgelost ik wacht nog steeds op uitslag van testen maar dat wil niet zeggen dat ik niet op tw mag/kan op dit moment
 

DeletedUser26046

Guest
Haha nee dit vetgedrukte vat mijn post samen. :D
Feit, het is simpel maar toch zijn er duidelijk verschillen ook buiten activiteit, strategisch en tactisch. Want als het spelletje toch zo simpel is Zaletio, waarom ben je dan geownd op Darwins en op Morte??

Veel draait om activiteit maar lang niet alles.

Speciaal voor jou zal ik het nogmaals uitspellen. Heb ik al tevaak gedaan, dat je het nu nog niet weet is opzich best treurig:

Darwins Faith: Ik kreeg een masa van heel Peace. Dat waren veel topspelers (Spekky, NetMastaH etc) van w14. Ik had Spekky gecleard, als reactie werd ik kapot gekata't. Heel Peace werd opgeëdeld en toen stopte ik. Dus nee daar ben ik niet geownd, nadat Peace weg was was de lol er vanaf.

Op Morte verloor ik door de weeks niks, en in het weekend wel. Waarom? Omdat ik vrijdagavond werk, zaterdagochtend trainer ben van een jeugdvoetbalteam. Dan zaterdagmiddag voetbal ikzelf ook nog. Beide was niet af te zeggen, zo'n verantwoording als trainer zijn / een baan hebben gaat voor een online spelletje. Als jij dat anders vind, prima. Dan ga ik zaterdagavond vaak ook nog uit, wat betekende dag ik op zondag pas rond half 2 wakker ben. Dan kon ikzelf deffen tot 4 uur voordat ik naar mijn werk mocht. Dus ga ik er vanuit dat er in heel Select wel mensen zijn die online zijn op zaterdag / zondag, wat misschien wel zo was maar die wilden dan geen vv doen. Dus elk dorp dat ik in het weekend verloor wegens niet online zijn probeerde ik terug te pakken doordweeks.

Een paar keer heeft Game trouwens doordeweeks aangevallen, alles werd gedefft en geen dorpje verloren. Toeval?

Duidelijk genoeg?
Tuurlijk heeft hij een punt als hij je 'ik kon er niet zijn tijdens de mass' gezeik staaft.. :D
Net zoals Vitalise zit ik hier al te lang om die bullshit te geloven, de kans dat je juist tijdens een mass privé problemen krijgt is 1/10000... ?

Ik had geen privéproblemen, verre van.
 

DeletedUser3435

Guest
niets is opgelost ik wacht nog steeds op uitslag van testen maar dat wil niet zeggen dat ik niet op tw mag/kan op dit moment
Hmm als het echt waar is, veel sterkte gewenst. ;)
En als het gezeik is, wat schandalig genoeg ik al veel mensen heb zien flikken, ben je een zielig ventje.
Speciaal voor jou zal ik het nogmaals uitspellen. Heb ik al tevaak gedaan, dat je het nu nog niet weet is opzich best treurig:

Darwins Faith: Ik kreeg een masa van heel Peace. Dat waren veel topspelers (Spekky, NetMastaH etc) van w14. Ik had Spekky gecleard, als reactie werd ik kapot gekata't. Heel Peace werd opgeëdeld en toen stopte ik. Dus nee daar ben ik niet geownd, nadat Peace weg was was de lol er vanaf.

Op Morte verloor ik door de weeks niks, en in het weekend wel. Waarom? Omdat ik vrijdagavond werk, zaterdagochtend trainer ben van een jeugdvoetbalteam. Dan zaterdagmiddag voetbal ikzelf ook nog. Beide was niet af te zeggen, zo'n verantwoording als trainer zijn / een baan hebben gaat voor een online spelletje. Als jij dat anders vind, prima. Dan ga ik zaterdagavond vaak ook nog uit, wat betekende dag ik op zondag pas rond half 2 wakker ben. Dan kon ikzelf deffen tot 4 uur voordat ik naar mijn werk mocht. Dus ga ik er vanuit dat er in heel Select wel mensen zijn die online zijn op zaterdag / zondag, wat misschien wel zo was maar die wilden dan geen vv doen. Dus elk dorp dat ik in het weekend verloor wegens niet online zijn probeerde ik terug te pakken doordweeks.

Een paar keer heeft Game trouwens doordeweeks aangevallen, alles werd gedefft en geen dorpje verloren. Toeval?
Niet geownd, kom op man.. Als dat niet geownd is wat is geownd worden dan wel tegenwoordig??
Clickie
Blaq ownde je toch ofniet soms? En toen stond je al zo enorm ver achter op de rest dat je toch maar besloot ermee te stoppen.

Ehm Zaletio? Ik zat in Select toen hoor.
Ik heb zelfs paar keer de VV van Morte 'proberen' te doen, je wist dat er een aanval ging komen en je account was gewoon een varkensstal, stond niks op zijn plaats, stonden alleen wat edeltjes aan het front en voor de rest had je geen mobiele def, op slechte plaatsen geo'st want ze zaten al in de 2de linie, toen ik de berichten checkte van de voorbije dagen kwam je overal clears tegen die gemold worden. Niemand wou geen VV meer doen omdat het gewoon een hopeloos ongeorganiseerd accountje was waar niemand zijn tijd in ging steken om jou vuil boeltje op te ruimen.

En inderdaad, door de week kon je het compenseren doordat de meeste spelers daar op school zaten of aan het werken waren. Maar je weet goed genoeg dat je daar hard gefaild bent, en als je dat niet durft toegeven is heel laf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58940

Guest
Hmm als het echt waar is, veel sterkte gewenst. ;)
En als het gezeik is, wat schandalig genoeg ik al veel mensen heb zien flikken, ben je een zielig ventje.

nja like I told ik ga het niet hier even allemaal op fora posten als je het wilt weten moet je pmen
 

DeletedUser53222

Guest
Speciaal voor jou zal ik het nogmaals uitspellen. Heb ik al tevaak gedaan, dat je het nu nog niet weet is opzich best treurig:

Darwins Faith: Ik kreeg een masa van heel Peace. Dat waren veel topspelers (Spekky, NetMastaH etc) van w14. Ik had Spekky gecleard, als reactie werd ik kapot gekata't. Heel Peace werd opgeëdeld en toen stopte ik. Dus nee daar ben ik niet geownd, nadat Peace weg was was de lol er vanaf.

Op Morte verloor ik door de weeks niks, en in het weekend wel. Waarom? Omdat ik vrijdagavond werk, zaterdagochtend trainer ben van een jeugdvoetbalteam. Dan zaterdagmiddag voetbal ikzelf ook nog. Beide was niet af te zeggen, zo'n verantwoording als trainer zijn / een baan hebben gaat voor een online spelletje. Als jij dat anders vind, prima. Dan ga ik zaterdagavond vaak ook nog uit, wat betekende dag ik op zondag pas rond half 2 wakker ben. Dan kon ikzelf deffen tot 4 uur voordat ik naar mijn werk mocht. Dus ga ik er vanuit dat er in heel Select wel mensen zijn die online zijn op zaterdag / zondag, wat misschien wel zo was maar die wilden dan geen vv doen. Dus elk dorp dat ik in het weekend verloor wegens niet online zijn probeerde ik terug te pakken doordweeks.

Een paar keer heeft Game trouwens doordeweeks aangevallen, alles werd gedefft en geen dorpje verloren. Toeval?

Duidelijk genoeg?


Ik had geen privéproblemen, verre van.

Van darwins faith weet ik weinig af, maar wat ik wel weet is dat Zal weinig prijsgaf op de momenten dat hij aanwezig was op het account morte. Alleen gelukkig hebben de meeste onder ons betere dingen te doen dan TW op bepaalde momenten. Het is natuurlijk geen excuus als een acc veel verliest omdat een bespeler er niet is, maar dat viel te wijten aan de co's op het acc. dorpen werden gepakt toen co's op het acc zaten of er simpelweg niemand aanwezig was.
 

DeletedUser3435

Guest
Van darwins faith weet ik weinig af, maar wat ik wel weet is dat Zal weinig prijsgaf op de momenten dat hij aanwezig was op het account morte. Alleen gelukkig hebben de meeste onder ons betere dingen te doen dan TW op bepaalde momenten. Het is natuurlijk geen excuus als een acc veel verliest omdat een bespeler er niet is, maar dat viel te wijten aan de co's op het acc. dorpen werden gepakt toen co's op het acc zaten of er simpelweg niemand aanwezig was.
Ach ach, nu ben je zijn stamgenootje.. ik had jou al verwacht. :D
Ik weet nog dat jullie hem toen snoeihard aan het flamen waren op het AF, want het was ook gewoon niet om te zien.

Morte zou nu nog in de top 10 staan mits er een topspeler opgezeten had.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan er goed mee werken, en als je denkt dat ik dat niet kan, waarom viel -TWSS- me dan niet aan?

Waarom zouden we risico's nemen als we het ook gewoon gecontroleerd uit konden voeren? In het begin hadden we een klein front met je en je had nog stamgenoten waardoor het 'lastiger' zou kunnen zijn.

Tegen iets van 800-0 van ons tegen -TWSS-?

Het is ook heel lastig om gesneuvelde troepen weer op te bouwen?, The?Pretender werd helemaal kapot gebeukt, dus snap ook niet dat je er sowieso def had staan, want dat was toch hopeloos.

Dan zouden we snel van je af zijn en dat is gebeurd ook. Ik vind dat EQUI het heel proffesioneel, efficient en doeltreffend heeft aangepakt.
Ten eerste. Als je het per stukje tekst wilt doen, doe dat dan gaarne niet in de quote. Dat maakt het voor mij allemaal een beetje ingewikkeld. Dus quote mijn stukje en reageer daarop, je antwoord zit nu in de quote maar dat kan ik dus niet quoten omdat het in de vorige quote zit. Vat je 'm:p?

Daarnaast leuk om te zien dat je de helft al niet meer quote omdat je weet dat je net toch maar onzin aan het uitkramen was. Daar ben je overigens nog steeds mee bezig, daar kom je wel achter als je m'n post hebt gelezen.

Heel fijn dat je er goed mee kan werken, helaas niet erg relevant. Jij zou echter nooit andermans cluster mogen bekritiseren, noch mag je de groeirichtingen van andere (ex-)stammen bekritiseren als lid van EQUI. Dat maakt het ironisch. Wij vielen je niet aan omdat ons enige raakvlak Punisher was, en dat was nou niet echt een goed bezet account. We zochten daar ook niemand voor omdat die smerige rat genaamd wolfy met wie jij samenwerkt ons had toegezegd daar te komen spelen, maar ons in plaats daarvan aanviel. Ter illustratie van EQUI's gevoel voor ethiek.

Hoezo risico's? Je moet zo'n klein spelertje als reus toch wel kunnen afmaken, lijkt me? Jullie zijn immers zó goed... Het lijkt mij handiger om mij af te maken waardoor je meteen van al het gezeur af bent dan dat je eerst het gezeur afmaakt om vervolgens het even lastig te hebben tegen ons. Pijnlijk genoeg hadden we toch niet erg veel aan de stam. Het front is daarnaast nauwelijks gegroeid aangezien ik gewoon loodrecht op onze grens groeide. Er zou hooguit boven en onder front kunnen ontstaan maar dat was nauwelijks het geval.

Haha, hoe lachwekkend ben je. Je zei dat ik al mijn clears voor mezelf gebruikte(wat een gruwelijke misdaad overigens, hoe kan ik dat nou doen) en dat weerleg ik, onder andere door het resultaat van het gebruik van die clears te illustreren door middel van het totaal aantal veroverde dorpen weer te geven. Vervolgens kom jij met de resultaten op stamniveau. Dat is ten eerste op een hele doorzichtige en trieste manier pogen om om de hete brei heen te draaien en ten tweede niets meer dan een steek onder water. Triest figuur.

Dat is niet lastig maar het kost wel tijd. Dat daar nog def stond was misschien wel wat irrationeel. Meer om ThePretender te helpen, ook al hielp het niet echt. Des te makkelijker zou het moeten zijn om dorpen te pakken:rolletjes:

Haha, je denkt dat we zijn gestopt omdat we gekatapulteerd zijn? Ten eerste vind ik opbouwen als één van de weinige geen vreselijk karwei, al zou het misschien wel gaan irriteren als jullie door zouden blijven gaan. Het is echter geeneens relevant aangezien de beslissing om naar |P| te gaan allang gemaakt was. Ik was zelfs al actief in P, of zat in de overbruggingsperiode. We hebben alleen gedeft om jullie nog even te vernederen. En het is gelukt:)

Proffesioneel, niet echt, een lachwekken resultaat.
Efficiënt al helemáál niet. 2k aanvallen en één dorp efficiënt? Seriously?
Doeltreffend ook niet, zie bovenstaande.

Misschien wordt het tijd om toe te geven dat je vandaag alleen maar onzin hebt verkondigd. Het oogt een beetje treurig, hoe jij steeds weer verwoede pogingen onderneemt om een argument te bedenken.
 

DeletedUser26046

Guest
Ach ach, nu ben je zijn stamgenootje.. ik had jou al verwacht. :D
Ik weet nog dat jullie hem toen snoeihard aan het flamen waren op het AF, want het was ook gewoon niet om te zien.

Morte zou nu nog in de top 10 staan mits er een topspeler opgezeten had.

Jij had Morte in die tijd top 10 gehouden?
 

DeletedUser3435

Guest
Jij had Morte in die tijd top 10 gehouden?
In die tijd niet omdat het account toen al naar de kloten was doordat je daarvoor het account al niet goed meer had onderhouden.
Maar als je mij laat starten van jou dag 1 op Morte tot nu, had ik het account zeker in de 'top 20' gehouden ja, met evenveel tijd. Gewoon een kwestie van organiseren, want wij wisten allemaal dat die massa er ging komen, en was elk weekend hetzelfde verhaaltje.
 

DeletedUser57414

Guest
Zoals ik al zei dus, Yunma post rustiger en minder op de mand en dat zou ook moeten als leider van |P|halanx. Je hoeft mijn analyse niet te herhalen hoor.. :D En iedereen kijkt naar de herkomst van een post.. Iedereen neemt Yunma bijvoorbeeld veel serieuzer als jou omdat Yunma ook gewoon goed speelt IG en dan hier ook nog eens naar voren komt als een leidingsfiguur. En als je dat ontkent dat jij niet naar de zender kijkt ben je gewoon nog dommer als dat ik al dacht.

Nee inderdaad ik negeer elke post en reageer helemaal buiten de kwestie, daarom dat zwakke P&P'ers zoals jij, Tribaljosh, King123456789 altijd degene zijn die eronder door sneaken als ze een 'echte discussie' starten en geen flame war.

Ik heb nooit maar dan ook nooit Break als 'vriendje' behandeld? :D Ik kan Stinky Panda niet uitstaan op het AF, is altijd al zo geweest, en Conquerking en Arbeitman ook niet, ook al irriteer ik mij daar niet meer aan. Maar ik irriteer mij alleen mateloos aan jou, Schaapie, King123456789, Stinky, Icecold, Beiing WillemX3 en die nieuwe daar, Qwazie.

Haha en dat laatste zinnetje is weer een teken van zwakte.. maar oké we zullen het erop houden dat een gebrek van herseninhoud is. Maar dan moet je al eens bedenken Zaletio, als zo'n dom jochie dit speelt zoveel keer beter speelt als jou op elk vlak, wat toch ook wel echt nadenken is, wat er in dat koppetje van jou zit.


muah dat hele reeks namen kan je maar beter afkorten naar: iedereen buiten P om haat ik. kost je minder moeite :D
 

DeletedUser

Guest
In die tijd niet omdat het account toen al naar de kloten was doordat je daarvoor het account al niet goed meer had onderhouden.
Maar als je mij laat starten van jou dag 1 op Morte tot nu, had ik het account zeker in de 'top 20' gehouden ja, met evenveel tijd. Gewoon een kwestie van organiseren, want wij wisten allemaal dat die massa er ging komen, en was elk weekend hetzelfde verhaaltje.


Waar had je ooit de deff vandaan willen halen? Toen ik in select speelde was er al nooit deffence laat staan toen.
 
Bovenaan