StemmingTOPIC 'ClusterContest'

DeletedUser

Guest
DE EINDSTAND VAN DE CLUSTER CONTEST!

OverHung:
3

in qontrol / Jobjee
.Pair of Kingz / 0WNZ u P3K3R
.Jimi / .Totally Spies

Veduki:
0


Hedzer:
17

.Naturel Born Killer / De Kleinen
Yeronimo / Yero FosGate
Ronalddje / Hendrik8
Yero FosGate / Yero FosGate
Groot Khan / .Totally spies

Tinie Tempah / Keunan.
Sseg / Dylanf3
Dragonshield3 / 0WNZ u P3K3R
Muchas Maracas. - Muchas Maracas.
OverHung - OverHung

.MarshMallow / *IToB?
Auseinandersetzung / Tijdelijke gestopt
Mr. Lucas / Mr. Lucas
Pro noob. / Djonni boy
Tequilla15 / Tequilla15

Doopy / Sylar FTW
De Sukke / Ro1997

Fedei Defensor:
11

JeWeetToch2 / Hedzer
Nonkel Jos / Beguiling
ll0ll king / Ithyphallophobic
Signum perfectionis / Gig Graham II
Y-man / Lildeadboy

Navisboys / MansonM
Pannetje / Julius-caesar
Innocence Lost / Lancelot-nl
F.i.d.o. / F.i.d.o.
Ankh-meurbork / Lil-john

Loth / Lil-john

Abdelya:
1

.Cee lo green / Hedzer

_____________________________________________________________________________________________________________

Sorry van mijn late reactie! Zoals Signum perfectionis al had aangegeven zou de cluster contest rond de 24e sluiten! Ik heb er niet direct tijd voor gehad om de overige stemmen erbij op te tellen. Nu had ik wel even de tijd vandaar deze post. Signum perfectionis, Yeronimo & ik zullen binnenkort rond de tafel gaan hoe we het af gaan sluiten.

Hedzer is duidelijk de winnaar met 17 stemmen!
Hedzer:
nl16
En die zal natuurlijk in het zonnetje worden gezet! Hoe we dat gaan doen en in welke vorm dat zal zijn zullen we binnenkort bekend maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2826

Guest
Proficiat aan de winnaar & bedankt aan zij die dit hebben georganiseerd!
 

DeletedUser59866

Guest
Mooi initiatief weer om dit te organiseren inderdaad. Uitslag is ook terecht. :)
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer een contest doen waar stamgenoten niet op stamgenoten mogen stemmen :p
& via PM bijvoorbeeld. Zodat mensen niet 'tactisch' kunnen stemmen daar juist niet op 'concurrenten' te stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer een contest doen waar stamgenoten niet op stamgenoten mogen stemmen :p
& via PM bijvoorbeeld. Zodat mensen niet 'tactisch' kunnen stemmen daar juist niet op 'concurrenten' te stemmen.

Dat zou betekenen dan een speler uit een stam met veel leden, noem bv. Astra* minder stemmen zou kunnen krijgen dan iemand uit een kleinere stam, noem bijvoorbeeld FUL.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou betekenen dan een speler uit een stam met veel leden, noem bv. Astra* minder stemmen zou kunnen krijgen dan iemand uit een kleinere stam, noem bijvoorbeeld FUL.

Keer het eens om. Dan zouden Astra leden winnen omdat ze meer leden hebben die op hun kunnen stemmen. En het is niet alsof alleen Astra op FUL kan stemmen en Ful alleen op Astra. Er vanuit gaand dat Astra op andere mensen stemt, kunnen High5, Curam, nilva, 40+, FUL etc. allemaal wel op Astra stemmen.
 

DeletedUser50831

Guest
zoals dat ieder lid uit Curam dat gestemd heeft op fedei stemde?
 

DeletedUser

Guest
zoals dat ieder lid uit Curam dat gestemd heeft op fedei stemde?


Lmfao xD
Van alle stemmen die Astra heeft gegeven, is er precies 1 stem, die niet aan een stamgenoot gegeven is.

En dan gaan klagen over Curam die op Fedei stemt?
Triest.
 

DeletedUser

Guest
Omdat hedzer het beste cluster heeft...

Dat ontken ik dan ook niet.
Maar je kan niet ontkennen dat het cluster van Fedei ook zeer mooi is.
En gezien het feit dat het Hedzer Cluster al erkenning heeft en sindsdien weinig is verandert, vond ik het nou niet bepaald meer zo bijzonder en leg ik dan mijn voorkeur op een ander cluster. En dan is Fedei gewoon het mooiste.
 

DeletedUser

Guest
Lmfao xD
Van alle stemmen die Astra heeft gegeven, is er precies 1 stem, die niet aan een stamgenoot gegeven is.

En dan gaan klagen over Curam die op Fedei stemt?
Triest.

Stel je niet aan T;)

Ik hebzelf op Fedei Gestemd.
 

DeletedUser

Guest
Dat ontken ik dan ook niet.
Maar je kan niet ontkennen dat het cluster van Fedei ook zeer mooi is.
En gezien het feit dat het Hedzer Cluster al erkenning heeft en sindsdien weinig is verandert, vond ik het nou niet bepaald meer zo bijzonder en leg ik dan mijn voorkeur op een ander cluster. En dan is Fedei gewoon het mooiste.

weinig veranderd?
Hijs dichter geworden + verder uitgebreid.

Maar ik zie dit als jaloerzie en dat doet mij goed:D
 

DeletedUser

Guest
Dat ontken ik dan ook niet.
Maar je kan niet ontkennen dat het cluster van Fedei ook zeer mooi is.
En gezien het feit dat het Hedzer Cluster al erkenning heeft en sindsdien weinig is verandert, vond ik het nou niet bepaald meer zo bijzonder en leg ik dan mijn voorkeur op een ander cluster. En dan is Fedei gewoon het mooiste.

Dat jij zo denkt, betekent niet dat anderen zo moeten denken, of wel? Daarnaast is het cluster wel degelijk verandert, en mijn stem ging dan ook verdient naar Hedzer. Mocht iemand een mooier cluster hebben (imo een mooier cluster) dan zou ik daarop hebben gestemd, maar dat was hier niet het geval.

Dat Fedei ook een mooi cluster heeft ontken ik niet hoor, maar ik vind Hedzers cluster nog steeds mooier.
 
Bovenaan