Par. vs crows

DeletedUser

Guest
Waarom zielig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB AL GEZEGD ZOLANG IK INFO BINNENKRIJG DAT IK HET GA BLIJVEN GEBRUIKEN


Win de oorlog eerlijk ?? zolang er in crows rotte appels zitten is dit niet mijn schuld maar ligt het aan hun ;)

Wat moet ik doen die info berichten verwijderen en doen of niets is gebeurt even de heilige ridder spelen ? nee sorry is niets voor mij :)

En volgens mij word er in RL bij oorlogen ook met spionnen enz gewerkt je gaat toch niet zomaar een tegenstander aanvallen zonder dat je er informatie van hebt of niet soms ? :)

Post die info dan ook niet op het AF voor iedereen naab.
Je mag misschien wel winnen nu maar de wijze waarop is degoutant.
 

DeletedUser1527

Guest
Wel even een kleine aanvulling en wel Par. heeft niet gezorgd dat Sweet en Crows uit elkaar zijn gegaan hoor.

Par. heeft gewoon geluk dat bijna iedereen van Sweet te ver af ligt om daar wat te gaan doen of willen doen.

Breuk was conflict tussen 1 leider van Crows en een paar spelers van Sweet.

Per saldo is er denk ik tussen Crows en Par. geen verandering afgezien dat Crows wellicht iets meer gaan letten op hun eigen defens.
 

DeletedUser

Guest
Post die info dan ook niet op het AF voor iedereen naab.
Je mag misschien wel winnen nu maar de wijze waarop is degoutant.

waarom denk je dat ik die info post noob ?

Omdat de meeste hier denken dat ze het beter weten en dingens beginnen te verzinnen zoals sommige posters hier en wat ik post is gewoon waarheid en meer niet :cool:


Wel even een kleine aanvulling en wel Par. heeft niet gezorgd dat Sweet en Crows uit elkaar zijn gegaan hoor.

Par. heeft gewoon geluk dat bijna iedereen van Sweet te ver af ligt om daar wat te gaan doen of willen doen.

Breuk was conflict tussen 1 leider van Crows en een paar spelers van Sweet.

Per saldo is er denk ik tussen Crows en Par. geen verandering afgezien dat Crows wellicht iets meer gaan letten op hun eigen defens.


Snap alleen niet waarom is sweet naar crows gegaan terwijl jullie op voorrand al wisten dat het een dictatuur is daar ?
 

DeletedUser58227

Guest
Nee, dat was geen domme actie grappenmaker.

Ik zou dit nooit vermeld hebben ware het niet zo dat er maar 1 manier is om te rechtvaardigen waarom yakari en ik niet bereid zijn om 25 clears te leveren over een grote afstand aan spelers die meer aanvalsdorpen hebben dan defens.

Mijn verhouding is bekend 1 op 3,3, geen geheim :).

Misschien heb ik ze wakker geschud en gaan ze daadwerkelijk meer hun eigen boontjes doppen:D.

In Sweet gaat alles nu weer zoals het hoort en daar blijkt dat men wel clears en defensdorpen over langere afstand wil sturen, hoe zou dat toch komen ?. ;)

Vincke, ik ben blij met je openheid van zaken:)

1 op 3 is ook wel erg veel def.
Oké. We gaan binnenkort weer knallen. :D
 

DeletedUser60153

Guest
Wel even een kleine aanvulling en wel Par. heeft niet gezorgd dat Sweet en Crows uit elkaar zijn gegaan hoor.

Par. heeft gewoon geluk dat bijna iedereen van Sweet te ver af ligt om daar wat te gaan doen of willen doen.

Breuk was conflict tussen 1 leider van Crows en een paar spelers van Sweet.

Per saldo is er denk ik tussen Crows en Par. geen verandering afgezien dat Crows wellicht iets meer gaan letten op hun eigen defens.

Nee dat weet ik, nooit gezegd ook.
Alleen dat wij een onderdeel waren van het conflict (jullie wilden geen clears naar Par. sturen, Crows leider wilde dat jullie dat wel deden), precies wat ik dacht. Stammen vallen zo vaak uit elkaar doordat mensen het niet met stam eens is hoe ze een oorlog aan pakken.
 

DeletedUser58227

Guest
Nee dat weet ik, nooit gezegd ook.
Alleen dat wij een onderdeel waren van het conflict (jullie wilden geen clears naar Par. sturen, Crows leider wilde dat jullie dat wel deden), precies wat ik dacht. Stammen vallen zo vaak uit elkaar doordat mensen het niet met stam eens is hoe ze een oorlog aan pakken.

Ben ons dankbaar:p.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik ben jullie pas dankbaar als er clears worden gestuurd naar crows maar dat betwijfel ik of de partij sweet clears gaat sturen :p

Dan pas danlbaar? Wacht maar af, ik zorg er wel met alle andere leden dat er een mooie massa gaat komen.;)
 

DeletedUser60153

Guest
W21 ligt eruit... Komt op een lekker moment, thnx tw servers waar ik elke maand netjes mijn PA aan geef
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat was geen domme actie grappenmaker.

Ik zou dit nooit vermeld hebben ware het niet zo dat er maar 1 manier is om te rechtvaardigen waarom yakari en ik niet bereid zijn om 25 clears te leveren over een grote afstand aan spelers die meer aanvalsdorpen hebben dan defens.

Mijn verhouding is bekend 1 op 3,3, geen geheim :).

Misschien heb ik ze wakker geschud en gaan ze daadwerkelijk meer hun eigen boontjes doppen:D.

In Sweet gaat alles nu weer zoals het hoort en daar blijkt dat men wel clears en defensdorpen over langere afstand wil sturen, hoe zou dat toch komen ?. ;)

Vincke, ik ben blij met je openheid van zaken:)

Sweet was al tijden geen actieve stam meer, de verhoudingen in Sweet zijn niet al te best. Samen spelen is een woord wat niet echt werkt in Sweet. En een echt team is sweet ook niet, vind ik.
 

DeletedUser58227

Guest
Hahaha, het is tw-gerelateerd :D

Maak er dan maar een ;)

Sweet was al tijden geen actieve stam meer, de verhoudingen in Sweet zijn niet al te best. Samen spelen is een woord wat niet echt werkt in Sweet. En een echt team is sweet ook niet, vind ik.

Dat was "Oud" Sweet. Sweet begint nu opnieuw. En nu wel met volle moed & activiteit.
En anders ben ik er idd ook klaar mee.
Maar zal er persoonlijk alles aan doen, om de activiteit hoog te houden. In alle vormen.
 

DeletedUser38776

Guest
Sweet was al tijden geen actieve stam meer, de verhoudingen in Sweet zijn niet al te best. Samen spelen is een woord wat niet echt werkt in Sweet. En een echt team is sweet ook niet, vind ik.

Jij bent zelf nooit echt actief geweest in Sweet of zit ik nou mis?
 
Bovenaan