[Uitslag en Nablik Cluster Contest]

DeletedUser58123

Guest
Ik heb ongeveer hetzelfde cluster als noctis ofzo en hij staat 1e en ik laatste? Atomic en The fool fighters hebben verruit het lelijkste clusters en Unknown zo ongeveer de mooiste met ook maar amper punten.

Iedereen heeft een eigen mening wat, dat is logisch maar deze uitslag is gewoon om te brullen:rolleyes:

Als die van mij lelijk is dan is die van jou walgelijk ^^:D
 

DeletedUser

Guest
En ik ben me vergeten in te schrijven.. Leven is oneerlijk:S
 

DeletedUser59173

Guest
Je moet niet voor niets je stam erbij zetten:rolleyes:En volgens mij is dat nu ook de reden dat je stamloos ben
 

DeletedUser58123

Guest
Je moet niet voor niets je stam erbij zetten:rolleyes:En volgens mij is dat nu ook de reden dat je stamloos ben

Dat ik stamloos ben heeft geheel andere redenen, want ik ben zelf uit de stam gestapt voor ik men acc heb doorgegeven ;)
De nieuwe speler moet maar zelf kijken in welke stam hij wil gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Je moet niet voor niets je stam erbij zetten:rolleyes:En volgens mij is dat nu ook de reden dat je stamloos ben
Kijk, hier hebben we een ziener met een voorspellende gave (achteraf.. dat dan weer wel) :p

Want ik verdenk ze er ook van... blokkeer iemand, laat hem uit frustratie stoppen en hopla: nieuwe (desnoods onvrijwillige) intern gevonden ^^ Want dat ene accountje kan never nooit drie van de grootste (Grumpy, ETA) of sterkste spelers (Try Dying) van Modus stoppen en dan kunnen de dames van Grumpy (nee, wij nemen echt geen dorpen van hem :rolleyes:).... het grootste deel pakken. Zo blijf je wel aan de top ^^ Lafaards... Het is dat ik de handschoen op neem tegen die spinnenkop...

Gedane Uitdaging:

haha vind je jezelf nu niet heel komisch? met al die grootspraak laat het nou eens zien en nee niet met het verleden komen. wat je toen allemaal wel niet gedaan hebt. dus regel een accje 500k dichtbij en kom maar op.

Anders had ik wel om die account gevraagd en gaf ik de dames billekoek?... oh nee... wacht! Die wilde ze zelf al aannemen... :p Wss. voor een dagelijkse portie, hiervan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Internen:confused: Mag dom wezen,maar gezien hij stamloos is,lijkt het geen intern ofwel dan:confused:
Nou, volgens mij is het toch echt een verkapte intern (met hindernissen) hoor.

Tussen de twee grootste en één van de sterkste spelers in gelegen... dan de hoofdspeler wegpesten... en dan onvrijwillig overnemen. Zo is je groei verzekerd ^^ en hoef je niet met de grote boze buitenwereld te vechten en ook niet in je eentje... en dan zit er volgens mij nog één of andere beginner (m/v) op ook.... Want volgens TW stats heeft 'ie een vracht barbarendorpen over genomen :eek:... man, man... wat een faalhaas! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nou, volgens mij is het toch echt een verkapte intern (met hindernissen) hoor.

Tussen de twee grootste en één van de sterkste spelers in gelegen... dan de hoofdspeler wegpesten... en dan onvrijwillig overnemen. Zo is je groei verzekerd ^^ en hoef je niet met de grote boze buitenwereld te vechten en ook niet in je eentje... en dan zit er volgens mij nog één of andere beginner (m/v) op ook.... Want volgens TW stats heeft 'ie een vracht barbarendorpen over genomen :eek:... man, man... wat een faalhaas! :mad:

die bb dorpen kan ook komen van bruintje beer die naast hem bb is geworden he

en zoals je al zegt ligt ie verder flink ingesloten door 2 grote spelers + 1 erg sterke
 

DeletedUser

Guest
die bb dorpen kan ook komen van bruintje beer die naast hem bb is geworden he

en zoals je al zegt ligt ie verder flink ingesloten door 2 grote spelers + 1 erg sterke

Maar dan pak je die grote spelers toch aan en dek je de kant af aan de sterke speler? Of ben ik nu gek? Wie gaat er nu zijn edels verspillen aan BB dorpen van Bruintje <--> en dus ook je aanvalstroepen!!! Als je daarmee de risico's kunt uitschakelen of ophouden? Maar tja.. Ik zal wel weer gek zijn... ^^
 
Bovenaan