[Uitslag en Nablik Cluster Contest]

DeletedUser50543

Guest
Internen:confused: Mag dom wezen,maar gezien hij stamloos is,lijkt het geen intern ofwel dan:confused:

Sinds een weekje nu dan ofzo, daarvoor (dus ook voordat bruintje beer op delete was gegaan) was dat wel anders;) Het is dat dat op twstats te zien is aangezien dit het "cluster contest" topic is en ik dus af ga op zijn cluster die hij opgestuurd heeft met de stam iets van 2 weken terug. Dan kun je niet ontkennen dat die ligging sowieso de slechtste van allemaal was dus nooit zo hoog in de ranking mag staan mocht dit een serieuze contest zijn. Nu blijkt alleen maar weer dat dit geen goede weerspiegeling is van de werkelijheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55852

Guest
Kijk, hier hebben we een ziener met een voorspellende gave (achteraf.. dat dan weer wel) :p

Want ik verdenk ze er ook van... blokkeer iemand, laat hem uit frustratie stoppen en hopla: nieuwe (desnoods onvrijwillige) intern gevonden ^^ Want dat ene accountje kan never nooit drie van de grootste (Grumpy, ETA) of sterkste spelers (Try Dying) van Modus stoppen en dan kunnen de dames van Grumpy (nee, wij nemen echt geen dorpen van hem :rolleyes:).... het grootste deel pakken. Zo blijf je wel aan de top ^^ Lafaards... Het is dat ik de handschoen op neem tegen die spinnenkop...

Gedane Uitdaging:


Anders had ik wel om die account gevraagd en gaf ik de dames billekoek?... oh nee... wacht! Die wilde ze zelf al aannemen... :p Wss. voor een dagelijkse portie, hiervan ;)

Lekker laat gereageerd. Maar even terug op de feiten ik vroeg 500k geen 1.9 mln. Zo heb jij dat ook gezegd

Niet héél Modus... laat daar geen misverstand over bestaan.


Nee, in dat geval... heb ik liever een accountje van pak 'm beet 500k (6-10 kleiner) in de buurt van jullie of Grumpy en 3/4 def (Oeps) of niet... ik maak gehakt van beide accounts. Dat is veel leuker dan een aanvalsplan maken ^^

En je zou het moeten weten: blijf reacties geven en ik ga dan: all the way!


Nee, Promo Ranger is zowel InGame als op het AF geen partij... en hij weet het...

Daar staat echt niet VANAF 500k wat je hier wel zegt.

Ik heb niet gevraagd om zoveel def... persoonlijk heb ik genoeg aan 1/3de defence en 2/3de offence... een goede verdediger... doet wel iets meer dan alleen dom blocken ^^

Komt bij dat ik een account gevraagd heb vanaf 500k... en laten de bewuste aanbiedingen nu al een veelvoud van de gevraagde 500k zijn :)

Dus wat is het toch een beetje angst om je gezicht te verliezen?
 

DeletedUser

Guest
Lekker laat gereageerd. Maar even terug op de feiten ik vroeg 500k geen 1.9 mln. Zo heb jij dat ook gezegd



Daar staat echt niet VANAF 500k wat je hier wel zegt.



Dus wat is het toch een beetje angst om je gezicht te verliezen?

is dit niet angst vanuit jou kant? 500k die je misschien nog aankan maar als een account van 1.9 mil in eens om de hoek komt kijken..?? :eek:
 

DeletedUser

Guest
De vorige post ontwijk je maar^^
Ik heb je niets te vertellen. Mijn rammen / bijlen / LC / edels e.d. des te meer. Komt bij... dat als mensen 4-5 dagen nodig hebben om een reactie te bedenken (of om te bekomen van de schrik)... dat ik dan niet degene ben... die dan nog gezellig het gesprek aan gaat. Je merkt het vanzelf wel ^^
 

DeletedUser55852

Guest
Ik heb je niets te vertellen. Mijn rammen / bijlen / LC / edels e.d. des te meer. Komt bij... dat als mensen 4-5 dagen nodig hebben om een reactie te bedenken (of om te bekomen van de schrik)... dat ik dan niet degene ben... die dan nog gezellig het gesprek aan gaat. Je merkt het vanzelf wel ^^

haha ik heb die post pas gister gezien
 

DeletedUser

Guest
Laat zelf eerst wat zien en schrijf dan pas iets over een ander, angsthaas

NL20 1670 geurtgeurt10 4,899 1 -xxx-
NL22 38 geurtgeurt10 2,033,084 218 Huh?
Previous worlds
Wereld Speler Overnames Laatst gezien
NL1 geurtgeurt10 2 2007-06-26 11:07:14

NL8 geurtgeurt10 0 Unknown

NL9 geurtgeurt10 0 Unknown

NL11 geurtgeurt10 0 2010-09-18 08:41:56

NL13 geurtgeurt10 0 Unknown

NL16 geurtgeurt10 0 2010-10-01 19:58:43

NL17 geurtgeurt10 4 2010-12-02 14:03:28

NL18 geurtgeurt10 22 2010-12-20 07:08:09


2011-11-13 10:41:26 CET

dit zegt al genoeg..
PROFICIAT MET JE EERSTE "GESLAAGDE" WERELD :$
 
Bovenaan