[Uitslag en Nablik Cluster Contest]

DeletedUser

Guest
NL20 1670 geurtgeurt10 4,899 1 -xxx-
NL22 38 geurtgeurt10 2,033,084 218 Huh?
Previous worlds
Wereld Speler Overnames Laatst gezien
NL1 geurtgeurt10 2 2007-06-26 11:07:14

NL8 geurtgeurt10 0 Unknown

NL9 geurtgeurt10 0 Unknown

NL11 geurtgeurt10 0 2010-09-18 08:41:56

NL13 geurtgeurt10 0 Unknown

NL16 geurtgeurt10 0 2010-10-01 19:58:43

NL17 geurtgeurt10 4 2010-12-02 14:03:28

NL18 geurtgeurt10 22 2010-12-20 07:08:09


2011-11-13 10:41:26 CET

dit zegt al genoeg..
PROFICIAT MET JE EERSTE "GESLAAGDE" WERELD :$

Jan heeft alleen op w22 op geurtgeurt10 gespeeld, met een beetje fantasie had je dat zelf ook kunnen bedenken. daarvoor is hij altijd mijn co geweest tot w15.
Je praat te veel zonder achtergronden te weten.
 

DeletedUser

Guest
Jan heeft alleen op w22 op geurtgeurt10 gespeeld, met een beetje fantasie had je dat zelf ook kunnen bedenken. daarvoor is hij altijd mijn co geweest tot w15.
Je praat te veel zonder achtergronden te weten.

ahja, en jij bent zo'n grote aanrader hé ;)
 

DeletedUser

Guest
ahja, en jij bent zo'n grote aanrader hé ;)

Nee ik ben geen aanrader, ik heb geen tijd om dit spel met succes te spelen.

Maar jou oordeel over anderen zegt meer over jou zelf als over die anderen.
Ik ken de kwaliteiten van spelers waar ik mee gespeeld heb, omdat ze mijn co zijn geweest of buddy account hebben bespeeld.
Maar jij praat als een kip zonder kop, dat zijn we trouwens allang van je gewend. Misschien ga je je zelf ook eens vervelen:D
 

DeletedUser

Guest
Nee ik ben geen aanrader, ik heb geen tijd om dit spel met succes te spelen.

Maar jou oordeel over anderen zegt meer over jou zelf als over die anderen.
Ik ken de kwaliteiten van spelers waar ik mee gespeeld heb, omdat ze mijn co zijn geweest of buddy account hebben bespeeld.
Maar jij praat als een kip zonder kop, dat zijn we trouwens allang van je gewend. Misschien ga je je zelf ook eens vervelen:D

de dag waarop jij een zin kan typen zonder fouten ;) dan zal ik stoppen
*geen trolls required die nu gaan zeggen "omgggg jij kan zelf niet typen!" : D !


MAAAR JIJ BENT NOOB
:rolleyes:
waarom zou ik moeite doen om te communiceren met achterlijke uilskuikens zoals jij ^^
 

DeletedUser

Guest
weet wat je zegt ;)
misschien gaat hij nu ineens extra zijn best doen op school bij het dictee :p
 

DeletedUser52941

Guest
de dag waarop jij een zin kan typen zonder fouten ;) dan zal ik stoppen
*geen trolls required die nu gaan zeggen "omgggg jij kan zelf niet typen!" : D !


MAAAR JIJ BENT NOOB
:rolleyes:
waarom zou ik moeite doen om te communiceren met achterlijke uilskuikens zoals jij ^^

Ik ben hier nog niet lang en ik erger me nu al aan je :D
 

DeletedUser

Guest
de dag waarop jij een zin kan typen zonder fouten ;) dan zal ik stoppen
*[SIZa="1"][COLOl="Wheat"]geen trolls required die nu gaan zeggen "omgggg jij kan zelf niet typen!" : D ![/COLOR][/SIZE]


MAAAR JIJ BENT NOOB
:rolleyes:
waarom zou ik moeite doen om te communiceren met achterlijke uilskuikens zoals jij ^^

Doe je toch maar zoals is te zien, de pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.:p
 

DeletedUser59173

Guest
de dag waarop jij een zin kan typen zonder fouten ;) dan zal ik stoppen
*geen trolls required die nu gaan zeggen "omgggg jij kan zelf niet typen!" : D !


MAAAR JIJ BENT NOOB
:rolleyes:
waarom zou ik moeite doen om te communiceren met achterlijke uilskuikens zoals jij ^^


antho je bent een beetje noob de laatste tijd :rolleyes:
ik vermoed zomaar dat er nu iemand anders op dit forum acount zit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ach laat hem maar, want mijn tekst was foutloos geschreven, het is gewoon dat hij geen ander weerwoord kon bedenken.
1ste stuk, te lui om de rest te doen
Oorspronkelijk geplaatst door hollandjan
Nee ik ben geen aanrader, ik heb geen tijd om dit spel met succes te spelen.> grammaticale fout

Maar jou oordeel* jouw oordeel * over anderen zegt meer over jou> zeg toch gewoon JE* zelf als over die anderen.
Staan wel degelijk fouten in hoor:p

THUMPSS UPPPAA
 

DeletedUser

Guest
1ste stuk, te lui om de rest te doen
Oorspronkelijk geplaatst door hollandjan
Nee ik ben geen aanrader, ik heb geen tijd om dit spel met succes te spelen.> grammaticale fout

Maar jou oordeel* jouw oordeel * over anderen zegt meer over jou> zeg toch gewoon JE* zelf als over die anderen.


THUMPSS UPPPAA

Onzin, dat zijn geen fouten, in het ABN zijn bepaalde vrijheden overgelaten m.b.t. de oude spelling, in dit geval dus: "jouw en jou". En in de oude spelling mocht herhaling van "ik, jij, zij of hij" genegeerd worden in één regel, als die direct achter een komma zou moeten komen. Deze bepaling is in de nieuwe spelling niet opgenomen, maar ook niet afgeschaft.
 

DeletedUser

Guest
Onzin, dat zijn geen fouten, in het ABN zijn bepaalde vrijheden overgelaten m.b.t. de oude spelling, in dit geval dus: "jouw en jou". En in de oude spelling mocht herhaling van "ik, jij, zij of hij" genegeerd worden in één regel, als die direct achter een komma zou moeten komen. Deze bepaling is in de nieuwe spelling niet opgenomen, maar ook niet afgeschaft.

Het ABN is de oude spelling. We zitten ondertussen aan het AN. :eek:
 

DeletedUser59173

Guest
dacht dat dit een oorlogspel was :rolleyes:
heb geen zin in nederlands hier krijg ik al genoeg op school :p
 
Bovenaan