Modus versus Zes stammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58654

Guest
Daar denk ik echt anders over. Ze kunnen het wss. prima aan (men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld), maar het is de kunst om zó (tactisch) te variëren in je aanvallen: Dat je, je tegenstander(s) steeds weer verrast. En daar schuilt wss. het probleem -voor zover ik het kan inschatten- maar als ze iedere 14 dagen gezamenlijk gaan beuken én variëren (incl. tegenstanders zoeken naast tweede clusters en/of bij spelers in den verre e.d.): dan is het echt heel snel over. Dat (iedere twee weken aanvallen) moet je dan wel consequent doen.

Maar dat alles gezegd hebbende: Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22 ^^

ze staan nog wel netjes boven ja :eek:
Het is ook bekend dat modus offencief het erg goed doet.
 

DeletedUser41874

Guest
Daar denk ik echt anders over. Ze kunnen het wss. prima aan (men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld), maar het is de kunst om zó (tactisch) te variëren in je aanvallen: Dat je, je tegenstander(s) steeds weer verrast. En daar schuilt wss. het probleem -voor zover ik het kan inschatten- maar als ze iedere 14 dagen gezamenlijk gaan beuken én variëren (incl. tegenstanders zoeken naast tweede clusters en/of bij spelers in den verre e.d.): dan is het echt heel snel over. Dat (iedere twee weken aanvallen) moet je dan wel consequent doen.

Maar dat alles gezegd hebbende: Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22 ^^

Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich.
Het kan zijn dat je verwacht dat wij ineens actief om de twee weken een vijand aanpakken. Naar onze mening is de tijd daar nog niet helemaal rijp voor. We zijn namelijk op deze wereld nog niet op het punt gekomen dat we edels 'over' hebben en dat de edelsnelheid beperkt wordt door de clearsnelheid.
De doelen zijn nog niet zo groot dat we ons daar massaal op moeten storten om weer wat ruimte te creëren.
 

DeletedUser

Guest
Daar denk ik echt anders over. Ze kunnen het wss. prima aan (men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld), maar het is de kunst om zó (tactisch) te variëren in je aanvallen: Dat je, je tegenstander(s) steeds weer verrast. En daar schuilt wss. het probleem -voor zover ik het kan inschatten- maar als ze iedere 14 dagen gezamenlijk gaan beuken én variëren (incl. tegenstanders zoeken naast tweede clusters en/of bij spelers in den verre e.d.): dan is het echt heel snel over. Dat (iedere twee weken aanvallen) moet je dan wel consequent doen.

Maar dat alles gezegd hebbende: Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22 ^^

Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich.
Het kan zijn dat je verwacht dat wij ineens actief om de twee weken een vijand aanpakken. Naar onze mening is de tijd daar nog niet helemaal rijp voor. We zijn namelijk op deze wereld nog niet op het punt gekomen dat we edels 'over' hebben en dat de edelsnelheid beperkt wordt door de clearsnelheid.
De doelen zijn nog niet zo groot dat we ons daar massaal op moeten storten om weer wat ruimte te creëren.
Ja, je kunt natuurlijk alleen het woord probleem eruit halen... of... je leest alles -de gehele context- en dus ook:

- Ze kunnen het wss. prima aan
- men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld
- Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22

En dan is je: "Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich."... een totaal overbodige opmerking van iemand met iets te lange tenen en iets teveel geldingsdrang. Want volgens mij beweer ik niet veel anders...

Tip: maak niet de -MMD- (w17) fout, door een tegenstander te lang te laten liggen... want voor je het weet, is het ineens een onuitroeibare plaag en kom je er amper meer vanaf ^^
 

DeletedUser41642

Guest
Ja, je kunt natuurlijk alleen het woord probleem eruit halen... of... je leest alles -de gehele context- en dus ook:

- Ze kunnen het wss. prima aan
- men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld
- Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22

En dan is je: "Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich."... een totaal overbodige opmerking van iemand met iets te lange tenen en iets teveel geldingsdrang. Want volgens mij beweer ik niet veel anders...

Tip: maak niet de -MMD- (w17) fout, door een tegenstander te lang te laten liggen... want voor je het weet, is het ineens een onuitroeibare plaag en kom je er amper meer vanaf ^^

Volgens mij beweer je ook niet veel anders, maar toch jammer dat je dan toch ook die opmerking er nog weer bij moest zetten. Is ook zeker een overbodige opmerking. We redden ons in ieder geval prima hier.
 

DeletedUser

Guest
Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich.
Het kan zijn dat je verwacht dat wij ineens actief om de twee weken een vijand aanpakken. Naar onze mening is de tijd daar nog niet helemaal rijp voor. We zijn namelijk op deze wereld nog niet op het punt gekomen dat we edels 'over' hebben en dat de edelsnelheid beperkt wordt door de clearsnelheid.
De doelen zijn nog niet zo groot dat we ons daar massaal op moeten storten om weer wat ruimte te creëren.


Ah, dus het is eindelijk zo ver dat er niet meer gesproken wordt over een oorlog maar gewoon normale expansie van Modus ? Datgene waar alle voorgaande discussies over gingen ;)
Niettemin is Modus inderdaad lekker bezig en kan ik het alleen maar eens zijn met je. Het is nog geen tijd voor oorlog, hoe jammer iedereen dat ook vindt. Maar dat geldt dus ook voor "Modus vs Zes Stammen"
 

DeletedUser41642

Guest
We hebben al vaker aangegeven dat dit topic gesloten kon worden he. Helaas, gebeurt dat niet.
 

DeletedUser31802

Guest
Daar denk ik echt anders over. Ze kunnen het wss. prima aan (men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld), maar het is de kunst om zó (tactisch) te variëren in je aanvallen: Dat je, je tegenstander(s) steeds weer verrast. En daar schuilt wss. het probleem -voor zover ik het kan inschatten- maar als ze iedere 14 dagen gezamenlijk gaan beuken én variëren (incl. tegenstanders zoeken naast tweede clusters en/of bij spelers in den verre e.d.): dan is het echt heel snel over. Dat (iedere twee weken aanvallen) moet je dan wel consequent doen.

Maar dat alles gezegd hebbende: Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22 ^^


Ach dorpen verleizen, dat kan gebeuren, het gaat erom hoeveel het uiteindelijk staat.
En verschillende manieren van aanvallen zullen sommige stammen wel een keer gaan voelen. HiHi
 

DeletedUser

Guest
<sarcasm> Stoer hoor, een oorlog tegen 6 stammen die samen nog niet eens groter zijn dan je eigen stam. Ze zijn vast ook nog wel georganiseerder met waarschijnlijk dik 100+ spelers. Blij dat je dit topic hebt gemaakt! </sarcasm>
 

DeletedUser60234

Guest
Opzich, deze oorlog kon leuk zijn als de stammen samen gingen werken.
Maar iedereen weet dat dat nooit zou lukken, sommige hebben of hadden zelfs onderling oorlog.
Deze oorlog is niks en is meer gewoon wat edelen hier en daar ^^
 

DeletedUser

Guest
Opzich, deze oorlog kon leuk zijn als de stammen samen gingen werken.
Maar iedereen weet dat dat nooit zou lukken, sommige hebben of hadden zelfs onderling oorlog.
Deze oorlog is niks en is meer gewoon wat edelen hier en daar ^^


mjah is wel minder eig.
we hadden graag spannende gevechten gezien :D

Maarja, als alle barbs in de rim wegzijn, zullen er wel gevechten losbreken zeker? :D
 

DeletedUser48223

Guest
Ja, je kunt natuurlijk alleen het woord probleem eruit halen... of... je leest alles -de gehele context- en dus ook:

- Ze kunnen het wss. prima aan
- men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld
- Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22

En dan is je: "Probleem? Dat zie ik even niet. We zijn goed bezig als stam, de stats spreken voor zich."... een totaal overbodige opmerking van iemand met iets te lange tenen en iets teveel geldingsdrang. Want volgens mij beweer ik niet veel anders...

Tip: maak niet de -MMD- (w17) fout, door een tegenstander te lang te laten liggen... want voor je het weet, is het ineens een onuitroeibare plaag en kom je er amper meer vanaf ^^

Volgens mij beweer je ook niet veel anders, maar toch jammer dat je dan toch ook die opmerking er nog weer bij moest zetten. Is ook zeker een overbodige opmerking. We redden ons in ieder geval prima hier.


:rolleyes: Nog even gecontroleerd maar jullie zitten toch echt nog in dezelfde stam.
 

DeletedUser

Guest
En mss. ben ik al enige tijd gestopt en zit(ten) er (een) nieuwe speler(s) op de ETA account? Want de account, de bijbehorende forumaccount én groepschat heb ik enige tijd geleden overgedragen aan de stam.

wist ik niet;)

Dus E je speelt niet meer op eta?;)
 

DeletedUser

Guest
owh okay.

En nu volledig gestopt met tw?

Ofwat?;)
Nee, niet gestopt... maar wachtend op een kerk wereld, mijn favoriete instelling :) W22 was erg leuk, maar het was nooit mijn bedoeling om hier tot het einde te spelen. De stam is verder ijzersterk en ze staan klaar voor de ander... dus ik ben met een gerust hart vertrokken: Modus is en blijft nog lange, lange tijd de te kloppen stam :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan