Modus versus Zes stammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik bedoel het helemaal niet denigrerend hoor.. het is gewoon een Advies / een verbetering.
Hij zal het later nodig hebben.
 

DeletedUser59173

Guest
Haha, volgens mij neem je me niet eens in de maling, maar kun je gewoon echt niet fatsoenlijk Nederlands.

''Zet dan gewoon in je profiel dat je dyslexie hebt, en dan kunnen we daar rekening mee houden''.

ja ik heb dyslexie ;),maar waarom zou je je zo irriteren aan spel en typfouten.
kijk gewoon naar de inhoud van een bericht.

Ik bedoel het helemaal niet denigrerend hoor.. het is gewoon een Advies / een verbetering.
Hij zal het later nodig hebben.

als ik iets typ wat belanrijk is controleer ik het wel op typ/spel fouten,maar dit is het Af
dara heb ik fgeen zin om elk bericht te gaan controleren om fouten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik kan de inhoud van het bericht niet fatsoenlijk lezen, omdat jij zo enorm veel spelfouten maakt.
Maar oké, dan weet ik dat je dyslexie hebt, dan houd ik daar rekening mee.
 

DeletedUser36068

Guest
Ik kan de inhoud van het bericht niet fatsoenlijk lezen, omdat jij zo enorm veel spelfouten maakt.
Maar oké, dan weet ik dat je dyslexie hebt, dan houd ik daar rekening mee.

Overdrijven is een kunst hea:rolleyes:

Heb hier al veel ergere berichten gezien van mensen die geen dyslexie hebben. Dat jij het niet fatsoenlijk kunt lezen, ligt echt niet aan hem.. ;) Zulke kleine fouten, daar lezen ruim 90% van de mensen zelfs over, dus volgens mij moet je "het probleem" bij jezelf zoeken.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Overdrijven is een kunst hea:rolleyes:

Heb hier al veel ergere berichten gezien van mensen die geen dyslexie hebben. Dat jij het niet fatsoenlijk kunt lezen, ligt echt niet aan hem.. ;) Zulke kleine fouten, daar lezen ruim 90% van de mensen zelfs over, dus volgens mij moet je "het probleem" bij jezelf zoeken.;)

whahahaha,

Heel mooi, PS ook je handtekening vind ik geweldig,...

Ook daar moet ik iedere keer om lachen, en zoals altijd, in iedere grap zit een kern van waarheid,...
 

DeletedUser36068

Guest
whahahaha,

Heel mooi, PS ook je handtekening vind ik geweldig,...

Ook daar moet ik iedere keer om lachen, en zoals altijd, in iedere grap zit een kern van waarheid,...

Het is in zekere zin ook de waarheid hoor;)

Maar capo, wat een verrassing dat jij reageert op mij:p Speel je nog? Hoe gaatie nog?:)
 

DeletedUser

Guest
Modus versus Zes stammen :eek:

In welke stammen zitten jullie en waar in je post gaat het hierover???
 

DeletedUser29646

Guest
houdt het ontopic oke,staat een duidelijke titel in dit topic,dus houd jij je commetaar maar leker voor je of ga ergens anders spammen:p
 

DeletedUser36068

Guest
houdt het ontopic oke,staat een duidelijke titel in dit topic,dus houd jij je commetaar maar leker voor je of ga ergens anders spammen:p

Lees het forum eens door? Ik spam bijna nooit..;) Maar als iemand eens iets off-topic zegt tegen mij, zal ik er wel uit beleefdheid op reageren.
 

DeletedUser

Guest
Haha! Ik ben benieuwd naar dat bezemeffect...voorlopig liggen de stat's er nog stilletjes bij. :)
 

DeletedUser

Guest
Modus versus Zes stammen :eek:

In welke stammen zitten jullie en waar in je post gaat het hierover???

Zit jij in 1 van deze stammen dan?
04. - 8.086.329 - ~FP~
10. - 6.142.918 - ToLate
11. - 5.885.418 - Vod.
14. - 4.788.641 - TmWrK
24. - 3.521.881 - ~TRE~
38. - 1.787.905 - .Str

Zo ja, welke en met welk acc :) (A)
 

DeletedUser59855

Guest
Zit jij in 1 van deze stammen dan?
04. - 8.086.329 - ~FP~
10. - 6.142.918 - ToLate
11. - 5.885.418 - Vod.
14. - 4.788.641 - TmWrK
24. - 3.521.881 - ~TRE~
38. - 1.787.905 - .Str

Zo ja, welke en met welk acc :) (A)

Misschien moet je je huiswerk eens gaan doen ;)
Als je een beetje oplet wist je het een maand geleden al...

dus welk acountje krijgt morgen aanvaller van de dag :p

Wij vandaag :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan