Modus versus Zes stammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Volgens mij word het maar weer eens tijd voor een slotje op dit topic. Het gaat nu echt nergens meer over en er gebeurd toch niks bijzonders meer bij de oorlog.
 

DeletedUser41874

Guest
Volgens mij word het maar weer eens tijd voor een slotje op dit topic. Het gaat nu echt nergens meer over en er gebeurd toch niks bijzonders meer bij de oorlog.

De oorlog gaat zeker nog door. We zijn nu ruim een maand bezig. Je kunt ook niet verwacht dat een oorlog dan als over en sluiten is.
Ik ben met je eens dat het topic meer gebruikt wordt als praathoek dan dat het over de oorlog gaat. Maar dat zie ik meer als iets voor de mods, en geen reden het topic te sluiten.
 

DeletedUser

Guest
De oorlog gaat zeker nog door. We zijn nu ruim een maand bezig. Je kunt ook niet verwacht dat een oorlog dan als over en sluiten is.
Ik ben met je eens dat het topic meer gebruikt wordt als praathoek dan dat het over de oorlog gaat. Maar dat zie ik meer als iets voor de mods, en geen reden het topic te sluiten.

Dat het zo off-topic is, is inderdaad geen reden. Dat er al een tijdje niks meer zinnig of over de oorlog word gepost wel. En af en toe de stats erin gooien één reactie daarop en dan weer offtopic gaan, noem ik niet echt een topic waard;)
 

DeletedUser59855

Guest
Nee, helemaal niets....

Afgelopen week 1 dorpje bij FP overgenomen,
modus heeft als aanvaller 1 miljoen troepen vermoord, fp als verdediger 2,6 miljoen.
 

DeletedUser

Guest
lolzzz, Modus kan het dus niet meer aan :eek:
Daar denk ik echt anders over. Ze kunnen het wss. prima aan (men verliest zelf amper een dorp, dit in tegenstelling tot InS bijvoorbeeld), maar het is de kunst om zó (tactisch) te variëren in je aanvallen: Dat je, je tegenstander(s) steeds weer verrast. En daar schuilt wss. het probleem -voor zover ik het kan inschatten- maar als ze iedere 14 dagen gezamenlijk gaan beuken én variëren (incl. tegenstanders zoeken naast tweede clusters en/of bij spelers in den verre e.d.): dan is het echt heel snel over. Dat (iedere twee weken aanvallen) moet je dan wel consequent doen.

Maar dat alles gezegd hebbende: Ik vind dat ze het goed doen en nog steeds de te kloppen stam zijn op W22 ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan