W20 in TWW

DeletedUser

Guest
Dit.

Wat ik nog hieraan toe te voegen heb, is dat als je interviews erin steekt, je dit beter van beide kanten doet.

ja, klopt.
Aangezien het al een best lang artikel was wilde ik er niet nog een interview bij doen. De volgende keer zal ik een wat kleiner intervieuw voor beide partijen maken ;)
Thanks for the feedback :D
 

DeletedUser

Guest
goed artikel, ik vind het alleen jammer dat ik niet word opgehemeld. daar heb ik best behoefte aan.
 

DeletedUser

Guest
ga jij eens naar mijn profiel toe?

Dit mag jij erin zetten;

Je hebt wel een extra chromosoon, maar je bent hartstikke lief<3
 

DeletedUser52174

Guest
Hoe kan ik dat op jou profiel zetten?

Zet dat maar op de jouwe, ondertekend met:
Signed,
Insane Tim

Die zin was tenslotte mijn creatie :p
 

DeletedUser55122

Guest
Leuk om weer wat te lezen! En aangezien er wordt gevraagd om feedback zal ik daar ook zeker gehoor aan geven.
Lees altijd je teksten door, in het 'voorstel' stuk staan echt dingen die na 1x vluchtig doorlezen wel opgemerkt zouden worden.
Denk aan slordige typo: "eraring", of het plots switchen van perspectief.
Hij heeft op verschillende werelden gespeeld, waaronder wereld 1, 2, 5, 12, 17 & 19. Eigenlijk heb ik alleen vanaf wereld 12 “serieus” gespeeld.

Voor mij persoonlijk maken dit soort dingen het lezen van een tekst stukken vervelender en dat is jammer vooral omdat ze zo snel verholpen kunnen worden.
Maar wellicht is dat stuk echt net op het laatste moment geschreven en waren jullie je allang hiervan bewust.

Wederom bedankt in elk geval!
 

DeletedUser

Guest
Goed dat het je opvalt, het artikel voorstellen is toegevoegd vlak voor de uitgave aangezien er last minute nog wat dingen geregeld moesten worden voordat ik het kon posten in het weekblad.. Hierdoor heeft het ook de spellingscontrole van de weekblad controleurs gemist. Het zal bij de volgende artikels dus niet meer zo snel gebeuren ;)
 

DeletedUser52174

Guest
ga jij eens naar mijn profiel toe?

Dit mag jij erin zetten;

Je hebt wel een extra chromosoon, maar je bent hartstikke lief<3

Als je die 1e zin, jij bent onoverwinnelijk, op je profiel zet, moet je die 2e zin er ook in zetten he xD
Tip; selecteren helpt
 

DeletedUser52174

Guest
Jou skills zijn onoverwinnelijk.
Tot in zekere maten.

Signed,
Insane Tim

Of:

Je hebt wel een extra chromosoon, maar je bent hartstikke lief<3

Signed,
Insane Tim
 

DeletedUser

Guest
Ik ga dan voor:

Je skills zijn onoverwinnelijk en je bent hartstikke lief <3

Signed,
Insane Tim
 

DeletedUser24056

Guest
Ook lieverdje geeft je een officiële lieverdje-verklaring. Gefeliciteerd.
 

DeletedUser

Guest
weer een super artikel, je kan zien dat je er ook flink wat research voor doet.
top, ga zo door !!!:)
 

DeletedUser

Guest
dankje :D
doe men best 2 artikelen per week te schrijven voor de lieve W20 spelers :cool:
 
Bovenaan