Topstammen

DeletedUser

Guest
Het is misschien niet netjes nee wat hij heeft gedaan, maarja als je de VV verbreekt zijn de dorpen ook zo weg, als hij de VV aan Fobie had gegeven werd er ook niks meegedaan.

JLH mag Play gewoon niet zwart maken, hij richt een stam op en ziet in 2 weken tijd niet dat 1 van zijn leden een VV'er in Play heeft! Dat is gewoon slecht, dus leg de schuld niet bij Play maar bij jezelf. Ze hebben al meerdere malen gezegd dat als je een PM had gestuurd je dan de VV had kunnen krijgen.


Dat Don Suychotte op dat moment het account Freak Scene aan het aanvallen was kan ik bevestigen, want het was een kleine actie van Don en mij.
Don vuurde alleen wat meer, en edelde alleen wat meer waardoor hij opviel :p
 

DeletedUser43626

Guest
@CeeJay:
Thnx

@Yournightmare:
Het was geen vijandige post van mij hè, ik ben onpartijdig in dit meningsverschil, maar ik wou alleen weten waarom juist aan Rh en niet Jlh.

En over dat gedoe gecekusu weet ik niks :( toen zat ik nog niet in TNE volgens mij.
 

DeletedUser37502

Guest
@CeeJay:
Thnx

@Yournightmare:
Het was geen vijandige post van mij hè, ik ben onpartijdig in dit meningsverschil, maar ik wou alleen weten waarom juist aan Rh en niet Jlh.

En over dat gedoe gecekusu weet ik niks :( toen zat ik nog niet in TNE volgens mij.


Dat is heel simpel `wij` hebben een hekel aan ex(TNE) en Mercy en niet aan RH.
Verder word ik gestoord van mensen zoals Nick en nu in dit geval ook Rinne.
 

DeletedUser23188

Guest
Haha play vind die hele actie tegen freak scene terug goed...
Freak scene had vlug omdat hij weinig tijd had de VV naar barbel gestuurd omdat hij een zogezegde leider was van TNE.
Hij had natuurlijk niet verwacht dat TNE niet bestond en nog minder dat barbel naar play zou gaan...
Ik volgde het account op en zag dat het goed ging onder de VV van sossos.
Hij keek ook eens en moest dan inderdaad wel eens een pmetje sturen naar sossos.
Totdat ik gisteren keek en zag dat hij terug wat dorpjes verloor, ik belde hem en zei dat hij de vv eens moest doorschuiven. Maar toen was het kwaad al geschied.
Als jullie de vv niet meer wilden kon je ook altijd eens polsen bij mij in plaats van direct maar alles weg te sturen.
En als btw de laatste keer dat freak scene inlogde was dit op 16 oktober. Dus het was een account zonder speler maar een account met een speler die zeer weinig tijd had.

En wat yournightmare verteld over FoBie trekt op niets. Alle spelers die in FoBie zaten stonden altijd onder mijne goede. De enige reden waarom ik een VV had was om te zorgen dat de stam bleef voort bestaan. Jammergenoeg door te weinig te kijken naar datsen was ClaustroFoBie dan toch opgegeven. Niet iedereen gaat te werk zoals jullie...
 

DeletedUser43626

Guest
Dat is heel simpel `wij` hebben een hekel aan ex(TNE) en Mercy en niet aan RH.
Verder word ik gestoord van mensen zoals Nick en nu in dit geval ook Rinne.

Dus ook barbel en lovemyking? en niet te vergeten: Mnyx81,hmmbier,mera en claudi? :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dat is heel simpel `wij` hebben een hekel aan ex(TNE) en Mercy en niet aan RH.
Verder word ik gestoord van mensen zoals Nick en nu in dit geval ook Rinne.

Begrijpelijk (vijanden) :rolleyes:
 

DeletedUser37502

Guest
Haha play vind die hele actie tegen freak scene terug goed...
Freak scene had vlug omdat hij weinig tijd had de VV naar barbel gestuurd omdat hij een zogezegde leider was van TNE.
Hij had natuurlijk niet verwacht dat TNE niet bestond en nog minder dat barbel naar play zou gaan...
Ik volgde het account op en zag dat het goed ging onder de VV van sossos.
Hij keek ook eens en moest dan inderdaad wel eens een pmetje sturen naar sossos.
Totdat ik gisteren keek en zag dat hij terug wat dorpjes verloor, ik belde hem en zei dat hij de vv eens moest doorschuiven. Maar toen was het kwaad al geschied.
Als jullie de vv niet meer wilden kon je ook altijd eens polsen bij mij in plaats van direct maar alles weg te sturen.
En als btw de laatste keer dat freak scene inlogde was dit op 16 oktober. Dus het was een account zonder speler maar een account met een speler die zeer weinig tijd had.

En wat yournightmare verteld over FoBie trekt op niets. Alle spelers die in FoBie zaten stonden altijd onder mijne goede. De enige reden waarom ik een VV had was om te zorgen dat de stam bleef voort bestaan. Jammergenoeg door te weinig te kijken naar datsen was ClaustroFoBie dan toch opgegeven. Niet iedereen gaat te werk zoals jullie...


1) Dat freak de vv bij barbel dropt is zijn eigen schuld `moet hij zelf maar beter opletten`.

2) Jij bent toch de leider van de stam, dan zou je ook alles in de gaten moeten houden. En een goede leider zou dezelfde dag al een pm sturen en vragen of de vv naar hem mag. Allemaal niet gebeurd.

Conclusie zoek de schuld bij freak en jezelf i.p.v onze stam zwart af te schilderen aub.


O nee op niets gebaseerd? Laat me niet lachen man meneertje onschuld. Kevintje80 zat ook in Fobie en jij gaf info door aan de leden van TNE die kevintje onder vuur hebben genomen in December 2010. Dus kom niet de vermoorde onschuld spelen achterbaks ventje.

Niet iedereen gaat te werk zoals jou! :rolleyes:

Ga alsjeblieft weer tw`en i.p.v onzin op het AF te verkondigen
 

DeletedUser

Guest
Hahaha....leuk om lezen dat jullie het allemaal niet netjes vinden.

Ik wil wel eens zien wat er van mijn account zou overschieten als het onder aanval zou liggen en ik de vv 2 weken bij Mercy of TNE zou dumpen.
Maar jullie zijn vast heiliger dan de paus.

@Corne: daar kan ik je op antwoorden. Vijand van de vijand beschouw ik als......

@Rinne: Kerel toch. Had ik dat account willen verneuken dan zou het er na 2 weken heel anders uitgezien hebben hoor.
In een van mijn eerste gesprekken met RH heb ik hen ook direct aangegeven dat ik het zou blijven verdedigen tenzij er geen teken van leven zou komen.
Hun reactie:
xxxxx op 08.10. om 17:56 uur
owwwkey... ik zit me natuurlijk wel af te vragen hoe dit zit, maar goed, de wereld zit vaak ingewikkelder in elkaar dan je denkt. Ex TNE is toch in principe tegenstander van play, en dan zo serieus vv doen?!

Maar ik blijf zoiets niet eeuwig doen:
don suychotte op 10.10. om 19:56 uur
sossos,

kun je even melden als je de vv van freak scene weer kwijt bent, dan val ik hem namelijk weer aan om die dorpen terug te pakken.

sossos79 op 10.10. om 20:34 uur
Zal ik zeker doen.
Hij heeft nu al 5 dagen niet meer ingelogd.
Als hij er tegen volgend weekend nog niet is, houdt het voor mij op.
Ik zal je op de hoogte houden.
Dan beschouw ik dat account als opgegeven en ga ik dat niet zomaar aan de vijand geven.

En als jij nu nog effe doodleuk komt vertellen dat je gezien hebt dat ik de vv had, dan ben je gewoon lui.
Jij had gerust zelf een PM naar mij mogen sturen en dan had je zonder problemen de vv doorgekregen van mij.
Maar profiteren is makkelijk hé en dan achteraf nog komen klagen.
Tjah....
 

DeletedUser37502

Guest
@sossos:
Maar barbel en lovemyking waren toch geen vijand van TNE?


De oude garde die over zijn gebleven van het tijdperk War!(waaronder ik) het gaat niet om de nieuwe recruits Corne.;) Deze spelers die jij noemt hebben een keuze gemaakt om bij ons te solliciteren. Het groepje mnyx zag het niet zitten om bij TNE te solliciteren( zagen het als zinkend schip).
barbel en LMK hebben de conclusie getrokken dat het niet meer ging met TNE en vervolgens gesolliciteerd. Dit is niet gebeurt omdat ze een hekel aan TNE hebben/hadden.

Wat betreft de oude garde is het logisch dat we een hekel aan TNE hebben gekregen door hun doen en laten in War! tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tjonge tjonge

ik speel W12 al van in februari 2009 en nog niemand wil het verstaan :p
 

DeletedUser23188

Guest
Ik heb nooit info doorgegeven van kevintjeuh.
Wellicht probeer jij me hier zwart te maken...

BTW: FoBie is geen stam, Fobie bestaat nu gewoon momenteel omdat TNE opgegeven is.
Iedereen is vrij om te gaan waar die wil.

Je kon het iddem nog beter verneuken, maar dan had play er welicht minder aan, aangezien de defence dan niet bij hen ging staan.

En om eerlijk te zijn ik was de laatste weken ook niet actief omdat ik simpelweg geen internet op m'n kot had. Dus vv draaien kon ik alzeker niet.

Jullie hebben iddem wel proberen te profiteren van het account freak scene. Door jullie front daarmee te vullen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit info doorgegeven van kevintjeuh.
Wellicht probeer jij me hier zwart te maken...

BTW: FoBie is geen stam, Fobie bestaat nu gewoon momenteel omdat TNE opgegeven is.
Iedereen is vrij om te gaan waar die wil.

Je kon het iddem nog beter verneuken, maar dan had play er welicht minder aan, aangezien de defence dan niet bij hen ging staan.

En om eerlijk te zijn ik was de laatste weken ook niet actief omdat ik simpelweg geen internet op m'n kot had. Dus vv draaien kon ik alzeker niet.

Jullie hebben iddem wel proberen te profiteren van het account freak scene. Door jullie front daarmee te vullen.


Kreeg ik vandaag een pm
om te vragen voor te stoppen met freak scene aan te vallen anders aanvallen enzo.
dus stop ik nu effe maar toch weet ik niet wat er aan de hand is dat fobie contact houd met mercy vind ik op zijn zachts gezegd verdacht???

mvg don suychotte
 

DeletedUser37502

Guest
Ik heb nooit info doorgegeven van kevintjeuh.
Wellicht probeer jij me hier zwart te maken...

BTW: FoBie is geen stam, Fobie bestaat nu gewoon momenteel omdat TNE opgegeven is.
Iedereen is vrij om te gaan waar die wil.

Je kon het iddem nog beter verneuken, maar dan had play er welicht minder aan, aangezien de defence dan niet bij hen ging staan.

En om eerlijk te zijn ik was de laatste weken ook niet actief omdat ik simpelweg geen internet op m'n kot had. Dus vv draaien kon ik alzeker niet.

Jullie hebben iddem wel proberen te profiteren van het account freak scene. Door jullie front daarmee te vullen.


Het freak account was al zwaar naar de klote i.p.v blij te zijn dat het account nog leeft en in orde is gemaakt ga je ons zwart maken. Als we de vv hadden verbroken had RH het hele account al kapot gespeeld.

Het is goed met jou Rinne jij eet altijd van 2 walletjes. Als je ervoor kiest om naar een andere stam over te stappen hef dan je oude stam op! Er is wel degelijk info via jou naar Dorian,familieland en wizard gegaan. Allemaal bevestigd door rasongsje en heeft destijds in een pm richting Kevintje80 gestaan. Dus probeer je er nou niet uit te praten want dat lukt je niet.

De enige die hier een profiteur is dat ben jezelf Rinne ` van 2 walletjes eten`.
Boeiend dat jij geen internet hebt, even los of dat het een smoesje is (zoals zo vaak). Dan had je alsnog kunnen regelen of de vv ergens anders heen zou kunnen gaan.
Natuurlijk wil je je eigen status niet krenken, want als de vv bij jou had gelegen had jij het over je heen gekregen. En al zou je wel tijd hebben om te vv`en echt bijster snugger deffen kan je ook niet dus tja:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja 400 aanvalletjes vond ik wat veel maar nu mag ik niet meer edelen op freak:mad:
heb verbod gekregen :(
 

DeletedUser37502

Guest
Kreeg ik vandaag een pm
om te vragen voor te stoppen met freak scene aan te vallen anders aanvallen enzo.
dus stop ik nu effe maar toch weet ik niet wat er aan de hand is dat fobie contact houd met mercy vind ik op zijn zachts gezegd verdacht???

mvg don suychotte

En daar trek jij je wat van aan :confused: Ik zou zeggen aanvallen die hap!
 

DeletedUser23188

Guest
Het account freak scene was niet naar de kloten,
jullie gebruiken dit als smoes.

En zoals ik nog eens moet herhalen ik heb niets doorgegeven van kevintje.
Rasongsje was daar alleen bang voor.
Maar rasongsje is mijn vriend.

Ik heb hun nooit gevraagt om naar FoBie te gaan hé,
ze konden gerust hun eigen stammetje gemaakt hebben.
Maar in plaats daarvan kruipen ze in mijn "ene walletje"

En is er al nood geweest om deftig te deffen op mijn account?
Neen dus hoe kunnen jullie dan iets weten over mijn def skills?
Nee...
 

DeletedUser

Guest
Het account freak scene was niet naar de kloten,
jullie gebruiken dit als smoes.

En zoals ik nog eens moet herhalen ik heb niets doorgegeven van kevintje.
Rasongsje was daar alleen bang voor.
Maar rasongsje is mijn vriend.

Ik heb hun nooit gevraagt om naar FoBie te gaan hé,
ze konden gerust hun eigen stammetje gemaakt hebben.
Maar in plaats daarvan kruipen ze in mijn "ene walletje"

En is er al nood geweest om deftig te deffen op mijn account?
Neen dus hoe kunnen jullie dan iets weten over mijn def skills?
Nee...
het acc niet maar de speler wel
En ik kan hier een paar dingen opsommen die freak scene niet beheerd ;)
 

DeletedUser37502

Guest
Het account freak scene was niet naar de kloten,
jullie gebruiken dit als smoes.

En zoals ik nog eens moet herhalen ik heb niets doorgegeven van kevintje.
Rasongsje was daar alleen bang voor.
Maar rasongsje is mijn vriend.

Ik heb hun nooit gevraagt om naar FoBie te gaan hé,
ze konden gerust hun eigen stammetje gemaakt hebben.
Maar in plaats daarvan kruipen ze in mijn "ene walletje"

En is er al nood geweest om deftig te deffen op mijn account?
Neen dus hoe kunnen jullie dan iets weten over mijn def skills?
Nee...


Je spreekt je wel erg tegen het spijt me zeer Rinne!
Dus het freak account lag niet onder vuur wil je zeggen? De dorpen gingen als zoete broodjes over de toonbank. Jij gebruikt een smoesje want je hebt het account niet eens bekeken toen het onder vuur lag en sossos wel.

Ow wel vreemd dan of heel toevallig. Het kevintje accounts is een keer 1-2 dagen geel en gelijk vliegen de clears om zijn oren. De enige die dat kan zien ben jij. Kevintje is ook onmiddelijk uit Fobie gestapt na dit incident, hij wist namelijk niet eens dat jij nog een vv account in fobie had. Nadat dat bekend is geworden is hij meteen geleaved.
Verder zaten er 8 spelers in waaronder dj en rasongsje. Zeg dan dat ze moeten vertrekken of gooi ze er zelf uit, zodat je met 1 account in fobie zou blijven.

Nog geen echte massa, maar er zijn wel degelijk enkele honderden clears richting jou gegaan waarbij je stackwerk slecht was en veel verliezen maakte. Bij 1 massa met minimaal 10.000 clears ben jij volledig door je troepen heen kan ik je verzekeren (mits je nog steeds stackt zoals toendertijd). Daar ben ik wel degelijk ooggetuige van geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan