~X~ Fuseerd met .BA.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Helemaal mee eens. Maar de vraag is wat is nog actief en de moeite van het oude .BA. die nog niet geleaved zijn? Ins en airranger? Maar ik denk dat die recruiten juist extra zorgen met zich meebrengt.

Klopt. Gewoon de oude ~X~ groep redden. Zoiets noemen ze: dood vlees afsnijden en redden wat er te redden valt...
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet Jeroen maar even naar BA gaan om ze te vertellen hoe het moet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Of jij.. Ah neen dat had je al gedaan? Misschien daarmee dat het fout loopt? :D
 

DeletedUser56302

Guest
Helemaal mee eens. Maar de vraag is wat is nog actief en de moeite van het oude .BA. die nog niet geleaved zijn? Ins en airranger? Maar ik denk dat die recruiten juist extra zorgen met zich meebrengt.

ik ben ook nog actief :eek:
 

DeletedUser

Guest
Klopt, jij hebt ook aardig gestuurd moet ik zeggen. Jou was ik even uit het oog verloren. Maar dat komt omdat ik niet bij je in de stam heb gezeten vermoed ik. :p
 

DeletedUser

Guest
Nouja even een uitlegje dan maar.

Het ligt ten eerste niet aan X of ins of air. Maar het ligt er gewoon aan dat weer maar een paar spelers al het werk doen, ik en s4m en nog een paar. Hebben geprobeerd de stam weer te krijgen zoals het was. Maar als er dan gewoon geen os word gestuurd en geen aanvallen worden gestuurd als er een massa is... tja dat word ik een beetje zat. Nu kan ik de keuze van j3roen, eci, 50cent, bartuin etc begrijpen. En ik wil mij verontschuldiggen tegen j3roen en eci, jullie hebben al die tijd gelijk gehad.

Er werd maar door een paar leden initiatief getoond, maar in z.n situatie moet je het met zen alle doen. En dat was weer niet het geval, de lol ging er voor mij zo echt af. Ik heb me zelf voor de keuze gezet of om te stoppen of leaven. Nouja ik ben door mijn co overgehaald toch nog even te blijven spelen.

Het zij zo.

Na 2dagen al ondervinden dat de fusie niet werkt, vind ik heel snel. Jullie zeggen ook dat X er niets mee te maken heeft. Dus het ligt aan ba? En hoe lang zit jij nu al in die stam?

Misschien moet Jeroen maar even naar BA gaan om ze te vertellen hoe het moet:rolleyes:

De reden dat het fout is gegaan zal niet ver te zoeken zijn zeker? :D
 

DeletedUser58690

Guest
Na 2dagen al ondervinden dat de fusie niet werkt, vind ik heel snel. Jullie zeggen ook dat X er niets mee te maken heeft. Dus het ligt aan ba? En hoe lang zit jij nu al in die stam?

Een half jaar om precies te zijn.

Tja, zoals eci en sommige al zeiden. ik heb me nooit echt ingezet voor BA ik heb altijd mee gedaan aan massa's, en ik heb altijd mensen ondersteunt. Maja dat was het, en ik heb er achter af spijt van dat ik nooit wat meer heb gedaan.

Maarja, nu begint het weer op nieuw het speelt al weer een rol dat er weer maar een paar mensen wat doen, ik heb me de laatste tijd samen met nog een paar keihard ingezet voor BA maarja als dan weer kleine irritaties en activiteit een rol gaan spelen tja.. dan is de maat bij mij uiteindelijk ook vol, want als je keihard je best doet om een stam uit een moeilijke situatie te helpen... en er zijn dan weer mensen die geen f*ck doen tja dan kan je net zo goed gelijk stoppen. Hier is X uit eindelijk gewoon de duupe van geworden, ik hoop dat hun er nog een mooie stam van kunnen maken. Ik raad ze idd aan om weer naar X te gaan, want er zijn gewoon een aantal mensen binnen BA waar niet mee te werken valt. En nee ik heb het niet over Ins of Air.

Zoals ik al zei, nu kan ik het besluit van eci, rich, 50 cent, vannest, etc begrijpen. Maarja nu praten we weer achter af... gebeurt is gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het strategisch een goede zet geweest is van BA om de fusie aan te gaan, over ~X~ zal ik mijn mening niet gaan uiten puur omdat ik de stam niet goed genoeg ken

over het vertrek van de 3 leden wil ik wel iets kwijt:
ieder van jullie bedankt insidiae voor het goede leiding geven, het super trouw zijn aan .BA. etcetera maar jullie beseffen net zo goed als ik dat insidiae als oprichter als trouwste lid van de stam als...noem het maar...dit had kunnen voorkomen...

ik denk dat juist hetgeen dat tot de val van .BA. zal leiden dankzij de leidinggevende kwaliteiten komt van insidiae

neen, ik geloof niet dat ik het beter deed, maar ik geloof wel dat de aanpak en insteek van insidiae verkeerd was


daarnaast heren heb ik al het een en ander gehoord van jullie over dat mijn woorden correct waren en wil hier dan ook neit meer woorden aan vuil maken ;)
 

DeletedUser58690

Guest
ik denk dat het strategisch een goede zet geweest is van BA om de fusie aan te gaan, over ~X~ zal ik mijn mening niet gaan uiten puur omdat ik de stam niet goed genoeg ken

over het vertrek van de 3 leden wil ik wel iets kwijt:
ieder van jullie bedankt insidiae voor het goede leiding geven, het super trouw zijn aan .BA. etcetera maar jullie beseffen net zo goed als ik dat insidiae als oprichter als trouwste lid van de stam als...noem het maar...dit had kunnen voorkomen...

ik denk dat juist hetgeen dat tot de val van .BA. zal leiden dankzij de leidinggevende kwaliteiten komt van insidiae

neen, ik geloof niet dat ik het beter deed, maar ik geloof wel dat de aanpak en insteek van insidiae verkeerd was


daarnaast heren heb ik al het een en ander gehoord van jullie over dat mijn woorden correct waren en wil hier dan ook neit meer woorden aan vuil maken ;)

Nouja ik weet niet of dit voorkomen had kunnen worden... nouja dan zouden er zoiezo ontslagen moeten vallen. Want ik heb verschillende keren mensen erop aangesproken dat er bijv niet verstuurd was en één keer waar ik helemaal pist om werd is dat er gewoon geweigerd werd om te sturen. Terwijl iedereen eigenlijk wel weet dat het een massa een stam actie is, zoals dit zinnetje :

Wat? Heb ik ooit gezegd dat ik ging deelnemen?

Ik weet niet waar dat op slaat... als je je clears op geeft: "Voor een stam actie!"
En dan krijg ik z.n reactie terug.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk had zoiets voorkomen kunnen worden. Maar we konden weinig of niets doen naar mijn mening. De stamoprichter was behoorlijk blind, passief en allergisch voor verandering was want alles liep toch zo "perfect". En als je dan toch wat wou ondernemen kreeg je vaak negatieve commentaar en werd je met de grond gelijk gemaakt. Klinkt behoorlijk hard maar is voor mij de enige conclusie.
 

DeletedUser58690

Guest
Tuurlijk had zoiets voorkomen kunnen worden. Maar we konden weinig of niets doen naar mijn mening. De stamoprichter was behoorlijk blind, passief en allergisch voor verandering was want alles liep toch zo "perfect". En als je dan toch wat wou ondernemen kreeg je vaak negatieve commentaar en werd je met de grond gelijk gemaakt. Klinkt behoorlijk hard maar is voor mij de enige conclusie.

Nouja zo heb ik het niet ervaren als stamleider, maar ik heb dan ook niet z.n tijd als jullie in de stam leiding gezeten.
 

DeletedUser

Guest
ben ik heel nieuwsgierig naar jou ervaring met ins als leider

Ja, die zal vast wel anders zijn wat ook heel logisch is. Ins had namelijk geen keuze meer nu. Hij moest wat doen nu of het was helemaal om zeep met .BA.. Maar naar mijn mening moet je als stamleider nog steeds zoveel als mogelijk anticiperen en niet wachten om te reageren als de problemen zich echt voor doen en het dus eigenlijk te laat is. Maar goed hij deed wel zijn best en had het beste voor met .BA.. Daar kan je niet omheen. Maar hoe dan ook, het zal nooit klikken tussen ons geloof ik.

Zoals Bartuin zegt ken ik ins ook niet anders.

Dat komt omdat jij de grote discussies nog gemist hebt geloof ik. :p Fijn dat je er weer bent trouwens.

Xxx veel pinguinliefde <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56302

Guest
Klopt, jij hebt ook aardig gestuurd moet ik zeggen. Jou was ik even uit het oog verloren. Maar dat komt omdat ik niet bij je in de stam heb gezeten vermoed ik. :p

nee klopt haha, maar denk dat -war- inmiddels een bg heeft met bzz?
 

DeletedUser

Guest
Ja, die zal vast wel anders zijn wat ook heel logisch is. Ins had namelijk geen keuze meer nu. Hij moest wat doen nu of het was helemaal om zeep met .BA.. Maar naar mijn mening moet je als stamleider nog steeds zoveel als mogelijk anticiperen en niet wachten om te reageren als de problemen zich echt voor doen en het dus eigenlijk te laat is. Maar goed hij deed wel zijn best en had het beste voor met .BA.. Daar kan je niet omheen. Maar hoe dan ook, het zal nooit klikken tussen ons geloof ik.



Dat komt omdat jij de grote discussies nog gemist hebt geloof ik. :p Fijn dat je er weer bent trouwens.

Xxx veel pinguinliefde <3

nee ik denk niet dat ins verandert is, heb genoeg gesprekken met silverbullets gehad om daar bevestiging van te hebben, ook cuppycake gaf enkele keren aan dat et niet super ging

maar we zullen de resulaten gaan zien, misschien vergissen wij ons wel in insidiae ;)
 

DeletedUser

Guest
En Insidiae geeft .Cuppycake, Minguel 7000 En mijn account de schuld als .BA. valt. -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan