B33rxx, De waarheid :o!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op zich is dit best een bizar topic. Iedereen schijnt vergeten te zijn dat die actie inmiddels meer als 6 maanden oud is en er sindsdien niets noemenswaardig vuil meer is gebeurd vanuit BB (voorzover ik weet dan toch). En op de situatie omtrent het miszy acc na is dat het enige argument dat hier naar voren wordt gebracht en waaorp wordt doorgehamerd.

Zoals Dei niet meer Revo is, is ook BB niet meer het BB van toen.
 

DeletedUser59930

Guest
Op zich is dit best een bizar topic. Iedereen schijnt vergeten te zijn dat die actie inmiddels meer als 6 maanden oud is en er sindsdien niets noemenswaardig vuil meer is gebeurd vanuit BB (voorzover ik weet dan toch). En op de situatie omtrent het miszy acc na is dat het enige argument dat hier naar voren wordt gebracht en waaorp wordt doorgehamerd.

Zoals Dei niet meer Revo is, is ook BB niet meer het BB van toen.

Inf van toen, vandaar dat inf opgeheven was en BB is onstaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Inf van toen, vandaar dat inf opgeheven was en BB is onstaan ;)

b3rr3x is wel nog van bij BB. Is wel ook al meer als een half jaar geleden dusja.. Ik hoop dat de slachtoffers van toen eindelijk rust vinden en we dit topic nu eindelijk voor eens en voor altijd kunnen sluiten. Ik wil verder op de goede weg, en ik hoop jullie met mij. Bij vuil spel vanuit BB zal je mij snel genoeg actie zien ondernemen.

slaapwel.
 

DeletedUser2522

Guest
Miszy acc word al wel weer barbaar, daar heb ik wel voor gezorgd ;)

Dat je dat zo trots kan vertellen, zegt veel over je persoonlijkheid. Je posts van vandaag hebben ook al veel duidelijk gemaakt. Ik denk niet echt dat in BB ook maar iemand jouw vertrek als een verlies bekijkt. Misschien daarom dat je als een klein kindje hier nog probeert lekker veel aandacht te krijgen...
 

DeletedUser44887

Guest
Miszy acc word al wel weer barbaar, daar heb ik wel voor gezorgd ;)

Naaiacties door co's worden niet bestraft, Ruubje.. Zojuist weer ingelogd, account is weer in goede handen..

Dus wat heb je hiermee bereikt? behalve jezelf publiekelijk aan de schandpaal nagelen?

Ik zie PM's waarin jij je goedkeuring uit over Jeroen.. dat hij de boel van je overneemt en/of zou gaan bij staan.. Je bent gewoon een driftkikker die ten koste van iedereen, Remco eem oor aan wilt naaien omdat hij jou op je fouten wees.


BB heeft dingen geflikt waar ik plaatsvervangende schaamte voor voel.. Maar revo was precies zo.. Het grote verschil? Revo kwam er eerlijk voor uit, en BB niet..

b3 was een mooi account, en het is zonde hoe het gelopen is.. Maar dat is een afgesloten hoofdstuk zover als ik het nu kan zien.. De betrokken spelers zijn allemaal een betere weg in geslagen, en ik krijg de indruk dat de gemoederen op W14 beter zijn dan ooit..

Spijt komt altijd na de zonde Ruben, maar niet pas na een half jaar.. terwijl jij in mijn beleving een groot voorstander was van deze terugpak actie..
Je heb zo'n spijt, je heb ineens het licht gezien.. Maar toch naai je mij op gelijke wijze zonder blikken of blozen?

Het enige wat jij wilt is Remco en BB naaien.. Maar Remco heeft flink wat passen terug gedaan sinds die periode, en BB is allang niet meer dezelfde BB..
Ik keur absoluut niet goed wat B3 (en andere) is aangedaan, maar ik ben de eerste die zal toegeven dat ik op dat moment er achter stond.. Ik denk dat in die periode zowel BB als Revo het gevoel hebben gehad onrecht te zijn aangedaan, en daardoor uit frustratie achter dingen zijn gaan staan die ze normaal nooit zouden steunen.. Dat is wat voor mij opging..

Als je vond dat de waarheid boven water moest komen, had dat B3 zelf benaderd en de keus aan hem gelaten..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naaiacties door co's worden niet bestraft, Ruubje.. Zojuist weer ingelogd, account is weer in goede handen..

Dus wat heb je hiermee bereikt? behalve jezelf publiekelijk aan de schandpaal nagelen?

Ik zie PM's waarin jij je goedkeuring uit over Jeroen.. dat hij de boel van je overneemt en/of zou gaan bij staan.. Je bent gewoon een driftkikker die ten koste van iedereen, Remco eem oor aan wilt naaien omdat hij jou op je fouten wees.


BB heeft dingen geflikt waar ik plaatsvervangende schaamte voor voel.. Maar revo was precies zo.. Het grote verschil? Revo kwam er eerlijk voor uit, en BB niet..

b3 was een mooi account, en het is zonde hoe het gelopen is.. Maar dat is een afgesloten hoofdstuk zover als ik het nu kan zien.. De betrokken spelers zijn allemaal een betere weg in geslagen, en ik krijg de indruk dat de gemoederen op W14 beter zijn dan ooit..

Spijt komt altijd na de zonde Ruben, maar niet pas na een half jaar.. terwijl jij in mijn beleving een groot voorstander was van deze terugpak actie..
Je heb zo'n spijt, je heb ineens het licht gezien.. Maar toch naai je mij op gelijke wijze zonder blikken of blozen?

Het enige wat jij wilt is Remco en BB naaien.. Maar Remco heeft flink wat passen terug gedaan sinds die periode, en BB is allang niet meer dezelfde BB..
Ik keur absoluut niet goed wat B3 (en andere) is aangedaan, maar ik ben de eerste die zal toegeven dat ik op dat moment er achter stond.. Ik denk dat in die periode zowel BB als Revo het gevoel hebben gehad onrecht te zijn aangedaan, en daardoor uit frustratie achter dingen zijn gaan staan die ze normaal nooit zouden steunen.. Dat is wat voor mij opging..

Als je vond dat de waarheid boven water moest komen, had dat B3 zelf benaderd en de keus aan hem gelaten..

ik hoop dat je door hebt dat die publieke schandpaal mij opzich weinig doet?
wat heeft zo iets voor effect op een gestopte speleR? ^^

En ja, misschien had je eerst eens de PM's moeten lezen voor de actie. Kheb tot het laatst geprobeerd de boel in goede banen te leiden, ik was het wachten nu alleen beu.
Als jij bent gestopt en al maanden niet meer in logd hoef ik naar mijn mening geen rekening meer te houden met wat jij het liefst zou hebben gewild.

Het is maar de vraag, wie naait wie? of naaien we elkaar? :)
 

DeletedUser

Guest
kruip jij is terug in je hol, de enige die hier onzin vertelt ben jij, en de meeste spelertjes uit je stam.

ik kruip terug in mijn hol als jij het ook doet :D
want blijkbaar ben ik niet de enige die onzin vertelt:D
en mij stam hahahahahaha welke stam:confused:
 

DeletedUser14549

Guest
ik kruip terug in mijn hol als jij het ook doet :D
want blijkbaar ben ik niet de enige die onzin vertelt:D
en mij stam hahahahahaha welke stam:confused:

haha ik denk dat je naast wouter staat idd :)

en TEVA bedoel ik uiteraard. Ik weet dat je af en toe nog wel is online komt. Wat doet die post van je een tijdje terug daar anders? :rolleyes:
 
Reactiescore
980
Op zich is dit best een bizar topic. Iedereen schijnt vergeten te zijn dat die actie inmiddels meer als 6 maanden oud is en er sindsdien niets noemenswaardig vuil meer is gebeurd vanuit BB (voorzover ik weet dan toch). En op de situatie omtrent het miszy acc na is dat het enige argument dat hier naar voren wordt gebracht en waaorp wordt doorgehamerd.

Zoals Dei niet meer Revo is, is ook BB niet meer het BB van toen.

Bij de meeste gaat het meer om het schijnheilige ontkennen tegen vijanden, bondgenoten en stamgenoten, dan om de backstab zelf. En daar kunnen mensen best op beledigt voelen dat er tegen ze is gelogen over b3rr3x, want wat er op het forum aan ontkenningen is geschreven is redelijk triest...

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=2733348&postcount=273
http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=2733492&postcount=276
http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=2732027&postcount=249
http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=3091319&postcount=1814
 

DeletedUser

Guest
Zo iedereen zijn oude PM's, stukjes forum, uit die tijd weer opgediept??
Iedereen zijn hart gelucht hier over???
Dan gaan we weer verder waar we gebleven zijn, nu ES weer tijdelijk terug is op haar account.
Niets meer geblokt dus over tot de orde van de dag.


TW is de naam toch??
Geen gelijk halen uit de "Oude doos;)".

Gooi hier gewoon een groot slot omheen.

Ineke (watereyes)
 

DeletedUser

Guest
Zo iedereen zijn oude PM's, stukjes forum, uit die tijd weer opgediept??
Iedereen zijn hart gelucht hier over???
Dan gaan we weer verder waar we gebleven zijn, nu ES weer tijdelijk terug is op haar account.
Niets meer geblokt dus over tot de orde van de dag.


TW is de naam toch??
Geen gelijk halen uit de "Oude doos;)".

Gooi hier gewoon een groot slot omheen.

Ineke (watereyes)

het is vrij logisch en zeker begrijpelijk dat die bepaalde spelers hun mening geven hierover, het gaat tenslotte om toch iets vrij bepalend voor w14...

maar het is beter om idd een slotje te gooien hierop en hopen dat iedereen geleerd heeft en veranderd is zodat dit zich niet meer herhaald, focus op de toekomst en blijf niet plakken in het verleden!
 

DeletedUser23694

Guest
Naaiacties door co's worden niet bestraft, Ruubje.. Zojuist weer ingelogd, account is weer in goede handen..

Grappig, dat jullie account niet bestraft wordt voor dubbel accountje, terwijl de hoofdeigenaar van B3 precies hetzelfde is overkomen en wel vol grijs is gezet.
 

DeletedUser

Guest
Grappig, dat jullie account niet bestraft wordt voor dubbel accountje, terwijl de hoofdeigenaar van B3 precies hetzelfde is overkomen en wel vol grijs is gezet.

Dit is waarschijnlijk best vreemd/fout om te zeggen, maar de stab vanuit BB werd beter georganiseerd haha, als er vanuit één IP plots 4 nieuwe accounts worden gemaakt op dezelfde dag die allemaal dat gaan aanklagen is het behoorlijk opvallend dat dit met slechte bedoelingen gebeurt. Bij berrex was het een mb acc. van ons wat al erg lang bestond zodat daar niet zoveel voor te zeggen valt.

BB had het 'slimmer' aangepakt als je't zo wil noemen. Ruben was iets te... uh.. 'heethoofdig' bezig waardoor het meteen ontzettend opviel.

Behoorlijk messed up systeem, maar zo is het nu eenmaal.
 

DeletedUser23694

Guest
Dit is waarschijnlijk best vreemd/fout om te zeggen, maar de stab vanuit BB werd beter georganiseerd haha, als er vanuit één IP plots 4 nieuwe accounts worden gemaakt op dezelfde dag die allemaal dat gaan aanklagen is het behoorlijk opvallend dat dit met slechte bedoelingen gebeurt. Bij berrex was het een mb acc. van ons wat al erg lang bestond zodat daar niet zoveel voor te zeggen valt.

BB had het 'slimmer' aangepakt als je't zo wil noemen. Ruben was iets te... uh.. 'heethoofdig' bezig waardoor het meteen ontzettend opviel.

Behoorlijk messed up systeem, maar zo is het nu eenmaal.

Heb jij wel enig idee hoe ziek jouw antwoord klinkt. De daders en jullie mededaders zouden allemaal een global ban moeten krijgen. Dat is de meest gepaste straf van zulke zieke tw spelers.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk komt die aap uit de mouw wat een aantal uit Revo. oa mijzelf, al tijden roepen. Het werd gebagatelliseerd en ontkent. Zelfs toen Michel bekende, bleven tonnetje, benny en feyerem ontkennen er iets mee te maken te hebben. En zo hebben de heren nog veel meer smerige spelletjes bedacht en uitgevoerd. Type persoon dat Feyerem is, komt ook goed uit in al die teksten. Kan begrijpen dat hij geen last van zijn geweten heeft, die zal hij ver weg gestopt hebben. Hoewel dit een spel is, blijft het anders moeilijk jezelf aan te kijken in de spiegel.

Deze spelletjes en sfeer, is ook voor mij de reden geweest om op grijs te gaan, de bekende druppel zullen we maar niet over hebben. Ook die aap komt vroeg of laat uit de mouw.

Ik ben iig blij dit te mogen lezen, bedankt hiervoor.

Tonnetje is een dikke faler:eek:
Krijgt een mass op16 sindsdien zijn gezicht niet meer laten zien.

Dacht dat die jongen wel kon spelen , maar viel allemaal flink tegen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit is waarschijnlijk best vreemd/fout om te zeggen, maar de stab vanuit BB werd beter georganiseerd haha, als er vanuit één IP plots 4 nieuwe accounts worden gemaakt op dezelfde dag die allemaal dat gaan aanklagen is het behoorlijk opvallend dat dit met slechte bedoelingen gebeurt. Bij berrex was het een mb acc. van ons wat al erg lang bestond zodat daar niet zoveel voor te zeggen valt.

BB had het 'slimmer' aangepakt als je't zo wil noemen. Ruben was iets te... uh.. 'heethoofdig' bezig waardoor het meteen ontzettend opviel.

Behoorlijk messed up systeem, maar zo is het nu eenmaal.

Je klinkt alsof je er nog trots op ben ook?:eek:

goeb bezig mannen:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan