B33rxx, De waarheid :o!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52941

Guest
Slotje
Laten we niet kinderachtig gaan doen.
Ruben jij hebt je kans in BB gehad , verprutst -> je bent er van gegooid door de eigenares.
Dus je hebt hier verder op dit forum geen nuttige inbreng.
het was net vredig op het Algemeen forum.

Laten we nu door doen met diegene die overblijven.
En dat backstab gedoe op w14 laten we gewoon achterwege.
 

DeletedUser38672

Guest
hey snitzel,

hij is tenminste eerlijk. Uit jouw post weten we ook meteen dat jij net zo smerig bent als de rest van BB ;)

Verklaar je nader...

Hij probeert een stam met leden die hier buiten staan neer te halen..
 

DeletedUser

Guest
hey snitzel,

hij is tenminste eerlijk. Uit jouw post weten we ook meteen dat jij net zo smerig bent als de rest van BB ;)

Ik waardeer reacties van jouw naam altijd wel, maar hier kan ik helaas niet inkomen....een speler is gekickt, omdat hij andermans acc(want dat is het wel te noemen) op bb wilde zetten...dus eigenlijk een Backstab aan BB wilde leveren. BB was dit voor door de eigenaresse op te trommelen, die alles weer op orde trachtte te maken.
Nu is Befalas boos, om....tja mijn mening zou zijn: niets. Ik snap eigenlijk de commotie niet:eek:

Verder is het idd tijd voor een slotje, want de modder die hier weer ligt maakt het erg glad;)
 

DeletedUser

Guest
Ik waardeer reacties van jouw naam altijd wel, maar hier kan ik helaas niet inkomen....een speler is gekickt, omdat hij andermans acc(want dat is het wel te noemen) op bb wilde zetten...dus eigenlijk een Backstab aan BB wilde leveren. BB was dit voor door de eigenaresse op te trommelen, die alles weer op orde trachtte te maken.
Nu is Befalas boos, om....tja mijn mening zou zijn: niets. Ik snap eigenlijk de commotie niet:eek:

Verder is het idd tijd voor een slotje, want de modder die hier weer ligt maakt het erg glad;)

Voor mij nog steeds een raadsel dat meerdere personen dit niet (willen) inzien.
Bedankt voor het onderstrepen
 

DeletedUser51306

Guest
Dit was waarschijnlijk als het ware een krachtwekkende schok voor BB Als ze dit zagen, Een opluchting voor de Ex Revo's dat ze een bevestiging kregen van de gebeurtenissen. Ikzelf ben ook blij om te horen wat er met dat account werkelijk gebeurt is. Echter is de methode die toegepast werd om het account de dode zee te laten zien zeer laag. In ieder geval is er door dit topic een moddergevecht gestart op grote schaal. De escalatie is geweest & De modderoorlog is helaas weer begonnen.

In plaats van elkaar alles te verwijten zou er beter een post geplaatst worden met alle feiten die bevestigd zijn erin. Dat zou al veel minder chaos bespaart zijn voor het Af hier, Aangezien deze modderdiscussie zich nu verspreid over meerdere topic's op het Af.

Ik heb niet al deze posts gelezen vanwege tijdgebrek, In ieder geval is het genereus dat Ruben van Befalas dit gepost heeft vanwege zijn geweten, Anderzijds is dit voor zijn stam BB Een zeer smerige backstab. Er zijn 2 Verschillende taferelen die meespelen, 2 Totaal verschillende visies omtrent deze situatie. De feiten zijn er, Ontkennen heeft geen zin. Goed praten ook niet. Indien dit toch zo zou zijn dat het een tand om tand, oog om oog actie was.. Dan zou ik graag wat feiten zien dan alleen woorden die geen feiten versterken.

Voor de rest heb ik respect voor de poster van dit topic, Ruben. (..Lol)
 

DeletedUser

Guest
Ik waardeer reacties van jouw naam altijd wel, maar hier kan ik helaas niet inkomen....een speler is gekickt, omdat hij andermans acc(want dat is het wel te noemen) op bb wilde zetten...dus eigenlijk een Backstab aan BB wilde leveren. BB was dit voor door de eigenaresse op te trommelen, die alles weer op orde trachtte te maken.
Nu is Befalas boos, om....tja mijn mening zou zijn: niets. Ik snap eigenlijk de commotie niet:eek:

Verder is het idd tijd voor een slotje, want de modder die hier weer ligt maakt het erg glad;)

De fusie was er voor een reden. Er was dus geen spraken van "essie's acc" maar van ons account.
En essie heeft zelf aangegeven geen TW meer te willen spelen, voorgoed gestopt te zijn. Dan dit?
Wel online kunnen komen voor dit? Dat is erg nice. Maar niet online kunnen komen waneer de co haar echt nodig heeft

Dat is ook sneu ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik waardeer reacties van jouw naam altijd wel, maar hier kan ik helaas niet inkomen....een speler is gekickt, omdat hij andermans acc(want dat is het wel te noemen) op bb wilde zetten...dus eigenlijk een Backstab aan BB wilde leveren. BB was dit voor door de eigenaresse op te trommelen, die alles weer op orde trachtte te maken.
Nu is Befalas boos, om....tja mijn mening zou zijn: niets. Ik snap eigenlijk de commotie niet:eek:

Verder is het idd tijd voor een slotje, want de modder die hier weer ligt maakt het erg glad;)

Ik ben een van de spelers die BB altijd toch als een eerlijke stam heeft gezien. Mij is zelfs gezworen dat ze niets te maken hadden met de ban van b3rr3x. Ik zag personen als Remco en Benny toch als vrienden. Ik ben gewoon voorgelogen en verraden.

Alle respect is verdwenen van mijn kant, maargoed ik zal het niet gaan uiten op het AF, daar heb je gelijk in dat je me er op mag wijzen. BB zal IG de gevolgen wel merken ;)
 

DeletedUser44887

Guest
De fusie was er voor een reden. Er was dus geen spraken van "essie's acc" maar van ons account.
En essie heeft zelf aangegeven geen TW meer te willen spelen, voorgoed gestopt te zijn. Dan dit?
Wel online kunnen komen voor dit? Dat is erg nice. Maar niet online kunnen komen waneer de co haar echt nodig heeft

Dat is ook sneu ;)

Dus nu gaan we de boel verdraaien? Je weet dondersgoed dat ik blij mag zijn dat ik er nog ben.. Je weet ook dondersgoed dat ik het niet meer trok om tot laat te gamen, er vroeg voor op te staan.. Ik heb je verteld hoe ik er aan toe was, conditie van niks etc.

Ik moest er mee stoppen.. Ik moest mn bezigheden beperken tot 1 ding.. M'n studie..

Je wist hoe ik er van baalde.. Hoe vaak ik nog even terug gekomen ben om stiekem mee te kijken? Of ben je dat voor het gemak maar vergeten?


Als ik gezegd had 'voorgoed gestopt te zijn' waarom zou ik dan het account niet gewoon op jouw mail zetten?

Sorry dat ik in het ziekenhuis lag toen je me nodig had bij een spelletje Ruben.. Wat moet jij het zwaar gehad hebben
 

DeletedUser

Guest
ben ik ook echt vergeten ja. Tuurlijk weet ik dat, alleen jij had al wel aangegeven niet door te willen met BB als stam. Dat heb je mij zelf nog gezegd joh!
 

DeletedUser

Guest
nu ken ik niet het hele verhaal daar ik mij geen reet kan schelen we er binnen BB of welke andere stam dan ook gebeurt (op teva na maar das duidelijk)
maar als ik hier zo lees dan heeft er 1 zijn hart gelucht enkel ( niet BB gezinde spelers) hem een hart onder de riem geven en de rest weer ouderwets met modder taart gooien naar elkaar.:D
met andere worden DEZE HELE TOPIC SCHIET ZIJN DOEL WEER VOORBIJ (tenzij het de bedoeling was dat er met modder word gegooid)
het is weer onzinnige info waar niemand echt iets aan heeft.
wat kan het ons schelen dat de leiding van BB een speler of spelers hebben besodemieterd moeten hun weten is enkel aan de leden van BB om hier op te reageren de rest moeten lekker achterover gaan zitten en toe kijken hoe de stam BB vanzelf ten ondergaat als deze praktijken echt op 100% waarheid berusten.

op naar de volgende onzinnige topic :)

ps ruben :)

als jij bent gehackt zal het ook wel 50% je eigen schuld zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52941

Guest
nu ken ik niet het hele verhaal daar ik mij geen reet kan schelen we er binnen BB of welke andere stam dan ook gebeurt (op teva na maar das duidelijk)
maar als ik hier zo lees dan heeft er 1 zijn hart gelucht enkel ( niet BB gezinde spelers) hem een hart onder de riem geven en de rest weel ouderwets met modder gaart gooien naar elkaar.:D
met andere worden DEZE HELE TOPIC SCHIET ZIJN DOEL WEER VOORBIJ (tenzij het de bedoeling was dat er met modder word gegooid)
het is weer onzinnige info waar niemand echt iets aan heeft.
wat kan het ons schelen dat de leiding van BB een speler of spelers hebben besodemieterd moeten hun weten is enkel aan de leden van BB om hier op te reageren de rest moeten lekker achterover gaan zitten en toe kijken hoe de stam BB vanzelf ten ondergaat als deze praktijken echt op 100% waarheid berusten.

op naar de volgende onzinnige topic :)

ps ruben :)

als jij bent gehackt zal het ook wel 50% je eigen schuld zijn

Was precies hetzelfde toen TEVA 2 jaar bestond ;)
 

DeletedUser14549

Guest
Wat ik hieruit opmaak is enkel dat de oh zo trotse nummer 1 stam groot geworden is door smerige praktijken?
Wanneer men een probleem niet aan kan maar vuil spel spelen? :eek:

foei bb
 

DeletedUser14549

Guest
nu ken ik niet het hele verhaal daar ik mij geen reet kan schelen we er binnen BB of welke andere stam dan ook gebeurt (op teva na maar das duidelijk)
maar als ik hier zo lees dan heeft er 1 zijn hart gelucht enkel ( niet BB gezinde spelers) hem een hart onder de riem geven en de rest weel ouderwets met modder gaart gooien naar elkaar.:D
met andere worden DEZE HELE TOPIC SCHIET ZIJN DOEL WEER VOORBIJ (tenzij het de bedoeling was dat er met modder word gegooid)
het is weer onzinnige info waar niemand echt iets aan heeft.
wat kan het ons schelen dat de leiding van BB een speler of spelers hebben besodemieterd moeten hun weten is enkel aan de leden van BB om hier op te reageren de rest moeten lekker achterover gaan zitten en toe kijken hoe de stam BB vanzelf ten ondergaat als deze praktijken echt op 100% waarheid berusten.

op naar de volgende onzinnige topic :)

ps ruben :)

als jij bent gehackt zal het ook wel 50% je eigen schuld zijn

kruip jij is terug in je hol, de enige die hier onzin vertelt ben jij, en de meeste spelertjes uit je stam.
 

DeletedUser

Guest
Hier nog zo'n doorgeflipt figuur, trekt t af die aan ofzo.

Laat ik t zo zeggen, ik ken het andere persoon van jou AF account waarmee ik wel eens babbel. En tegen die gast had ik t waarvoor ik die pb stuurde. En dreig mails in je inbox, je ben totaal doorgeflipt gast.

Das mijne co :D
 

DeletedUser

Guest
Waar rook is is vuur wordt er wel eens gezegd...
...ieder spreekt van uit zijn of haar waarheid.

Als je tegen een iemand klootzak zegt kan deze zijn schouders ophalen en denken 'mag je vinden, boeit mijn echt niet' een ander kan wat in een dip zitten of voelt zich aangesproken,
en trekt zich deze woorden van jou erg aan. Deze zal volledig in de verdediging gaan schieten en zich in allerlei bochten gaan wringen om jou duidelijk te maken dat jij eigenlijk de klootzak bent.
Zie daar is het modder gevecht, of dan het wel of nietes spelletje gaat ontstaan. Meestal hebben beide partijen wel een waarheid als dat hun eigen waarheid is laat ik in het midden.
Wil de poster die het topic opende wel even bedanken voor de daar uit voort vloeiende bekentenissen.

Hoop dat het bij onze vrienden BB intern goed opgelost gaat worden zodat we ons spel voort kunnen zetten waar we gebleven waren.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen praat er makkelijk over heen, maar het feit blijft dat hier mensen op een ander account inloggen

2 accounts mag niet , ben wel eens benieuwd hoe ze van TW zelf hier tegen aan kijken.

Waarschijnlijk zullen ze nu wel niet thuis zijn, maar goed kloppen doet het niet
 

DeletedUser

Guest
Iedereen praat er makkelijk over heen, maar het feit blijft dat hier mensen op een ander account inloggen

2 accounts mag niet , ben wel eens benieuwd hoe ze van TW zelf hier tegen aan kijken.

Waarschijnlijk zullen ze nu wel niet thuis zijn, maar goed kloppen doet het niet

Miszy acc word al wel weer barbaar, daar heb ik wel voor gezorgd ;)
 

DeletedUser59930

Guest
Ruben, wat je doet is gewoonweg zielig, en de mensen van support, zien gelijk wat je doet, 3 accounts in 1x aanmaken........


Miszy account zal denk ik niks mee gaan gebeuren als hooguit een waarschuwing!

Ik hoop hier op TW nooit maar dan ook echt nooit meer met jouw te hoeven spelen!

Denk hier voor zowel Patrick ( kaasnek) Esmaralda ( miszY) en Lars ( Mattie1995) hier te spreken!

3 accounts die jij om zeep geholpen hebt!

Ga doen waar je zin in hebt, val ons niet meer lastig met je zielig gedoe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan