B33rxx, De waarheid :o!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo beste luitjes,
Aangezien remco (feyerem) het voor elkaar heeft gekregen mijn oude co het account te hacken heb ik het dus gehad met BB :)
vele van jullie weten nog wel de ban van b33rxx die altijd is ontkend door remco en waar michel de volledige schuld van kreeg!
Alleen de waarheid is dit:
Bijna de gehele leiding wist hier van (remco heeft dit later opgebiegt omdat ik begon te dreigen de zooi op het AF te flikkeren). men was geschokt etc etc. Alleen men bleef wel ontkennen waardoor Michel (Suminion) alle schuld kreeg.
De gehele leiding zat hier dus achter, en ik moet zeggen.. ik dacht eerst dat het over moontje ging dus ik was ook voor (A)
Later echter kwam er iets in RL bij waardoor ik (geloof het of niet) gewoon misselijk werd door mijn geweten (had iets gedaan wat ikzelf verafschuw). Klinkt misschien cliche maar het was zo. Gevolg was: Wou alles de wereld uit helpen en ook deze zooi. Heb toen gedreigd en remco heeft de biek verteld binnen de stam aan de leiding zodat hij mij deels onschadelijk had gemaakt :)

jammer dan, hij heeft weer eens gefaald.

NOTE: Dit begon als een gesprek van W21 waar ik dus ook zal stoppen aangezien het grootste deel van BB daar bij mij in de stam zit (****) (wil men stam daar niet laten leiden.)

Zoals te lezen hebben we er al mot over gehad.
De ruzie vond een paar dagen terug plaats, na de zomer begin van school, lekker veel werken dus heerlijk in actief zijn (zie die prachtige horizontale lijn toch eens)
Vond remco dus niets, ook niet toen ik aangaf weer tijd te hebben tot ik een nieuwe co had en kon gaan stoppen. maanden gewacht en maar gezegd een deadline te stellen en op grijs te gaan.
Vond onze lieve dictator dus niks en riep men oude co om mij er vanaf te trappen, yay!

Maja, het miszy account zal grijs gaan ivbm dubbel accounts. ga niet een accoutn waar ik jaren aan heb gewerkt zomaar afstaan.
En ook nog eens: BB heeft mij nu voor de laatste keer gebackstabbed. Was leuk geweest en is misschien nog te begrijpen van een vijand, maar van je eigen stam met wie je al jaren samen speelt? Dat niet :)

iedereen weet nu dus de volledige waarheid, doe ermee wat je wilt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een zooitje allemaal weer.. Ben bang dat dit ook gaat overwaaien naar W21 gvd..:(
 

DeletedUser

Guest
Remco, wat ben jij toch een pleurisventje..

Zelfde geldt voor benny(thebuilder).. ** lijers..;)

Befalas, respect voor jou reacties..
 

DeletedUser

Guest
Respect Ruben (als ik je zo mag noemen). Je geeft hiermee heel veel mensen rust, omdat eindelijk de aap uit de mouw is. Wel zeer jammer van vooral de leiding van BB dat ze hiet zo hebben moeten spelen. Zeker als ik dan hoor dat er sommige mensen in eerste instantie nog meer accounts wilde laten bannen is dit echt not done. Respect Ruben!

Ik heb het hier netjes verwoord, maar eigenlijk krijg op opeens een teringhekel aan sommige mensen :/
 

DeletedUser

Guest
dit was voor mij de druppel. Ik hoop trouwens ook dat duidelijk gemaakt worden dat michel destijds is omgepraat door Remco. Denk dat velen van jullie hier wel weten wat voor een overtuigingskracht remco kan hebben. Op iedereen..
Hoop dus dat michel (Suminion) nu ook minder last krijgt.
 
Reactiescore
974
Verhaal over B33rxx wist ik al grotendeels al door wat logische na te denken en een paar geruchten, enkel geloofde weinige me. :p Ik bleek last te hebben van waanideeën, toen ik zei dat de leiding van BB er achter zat. :D Weer een complot theorie van moi die blijkbaar bijna zo goed als wel is. :p

En zeer jammer Ruben wat er is gebeurd, hoop dat je TW plezier niet zal verliezen door dit. Grotendeels door deze gebeurtenissen heb ik wereld 14 ook verlaten, en later mijn medespeler ook waardoor het account op delete ging. En achteraf zeer blij dat het is gebeurd, heb nu velen malen meer plezier op wereld 18 en 23 dan ik eind wereld 14 had. Zo een negatieve wereld word je meestal van zelf ook negatief van.

Vooral w18 is aan te raden als een zeer leuke wereld. :D
 

DeletedUser

Guest
had op W21 de lol van men leven, langzaam aan is BB er alleen binnen gedrupt dus tja.. remco zit er ook dus stop ik ook op W21..
Jammer, men co was daar de beste die je je kunt wensen :/
maar voor nu stopt ik zeker met TW, misschien ooit nog eens een comeback :)
 

DeletedUser

Guest
Ga er niet te veel woorden aan vuil maken.

In ieder geval respect voor jou Ruben.

Weten we ook weer wat vriendschap betekent voor BB. Ik vraag hierbij iedereen die samen werkt met BB om ze te laten vallen. Niet zodat Dei wint, maar omdat BB de laatste is die jullie samenwerking verdient ;)

Gewoon echt diep sneu, zelfs je bondgenoten en vrienden voorliegen ;)
 
Reactiescore
974

DeletedUser23694

Guest
Eindelijk komt die aap uit de mouw wat een aantal uit Revo. oa mijzelf, al tijden roepen. Het werd gebagatelliseerd en ontkent. Zelfs toen Michel bekende, bleven tonnetje, benny en feyerem ontkennen er iets mee te maken te hebben. En zo hebben de heren nog veel meer smerige spelletjes bedacht en uitgevoerd. Type persoon dat Feyerem is, komt ook goed uit in al die teksten. Kan begrijpen dat hij geen last van zijn geweten heeft, die zal hij ver weg gestopt hebben. Hoewel dit een spel is, blijft het anders moeilijk jezelf aan te kijken in de spiegel.

Deze spelletjes en sfeer, is ook voor mij de reden geweest om op grijs te gaan, de bekende druppel zullen we maar niet over hebben. Ook die aap komt vroeg of laat uit de mouw.

Ik ben iig blij dit te mogen lezen, bedankt hiervoor.
 

DeletedUser14549

Guest
ga er niet te veel woorden aan vuil maken.

In ieder geval respect voor jou ruben.

Weten we ook weer wat vriendschap betekent voor bb. Ik vraag hierbij iedereen die samen werkt met bb om ze te laten vallen. Niet zodat dei wint, maar omdat bb de laatste is die jullie samenwerking verdient ;)

gewoon echt diep sneu, zelfs je bondgenoten en vrienden voorliegen ;)

+1
 

DeletedUser44159

Guest
Mooi om dit te lezen,laat eindelijk het ware gezicht van die losers zien.
Thx befalas mijn respect heb je.
 

DeletedUser52941

Guest
Respect Ruben voor je eerlijkheid.
Maar van die os bij devi front. Moet je nu natuurlijk niet gaan overdrijven.
Nu doe jij eigenlijk hetzelfde maar dan tegen hen.

Ik had nog een aardig zicht van BB.
Nu is dit helaas helemaal weg.
Enkelen blijf ik toch aardige , goede en eerlijke spelers vinden.
Ik denk aan Krisje ^^
Het is niet omdat de leiding blijkbaar vals is dat daarvoor de hele stam dat is.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je eindelijk rust in je kop zult krijgen Ruben, veel succes in RL ;)

Oh. bewijs dat remco ook mijn accje heeft gedaan:

Esmeralda heeft Miszy groot gebracht, niet jij.
En esmeralda beslist of account grijs wordt of niet, niet jij ouwe.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als eerste kan zal ik alvast zeggen dat ik helemaal niets ga ontkennen over wat zich ivm b3rr3x heeft afgespeeld, het is inderdaad +- zo gegaan. Op twee punten na zal ik er dan ook niet aan toevoegen of afdoen.

1) Jijzelf speelde zoals ik het me herinner een erg grote rol in deze zaken, je moet niet doen alsof je plots na 6 maanden berouw krijgt want dat is onzin. Je bent gewoon boos (en zoals ik zo meteen zal verklaren volgens mij te noob ofwel wil je graag in Dei) omdat je een beetje ruzie had met remco. Jij bent gewoon een heethoofd en dat ben je altijd al geweest. (toelichting volgt)

2) Gewoon voor de duidelijkheid: ik werd van die actie persoonlijk pas veel later volledig op de hoogte gebracht (tuurlijk wist ik dat BB niet volledig onschuldig was maar goed). Ik heb toen ook onmiddelijk aan zowel remco als benny gemeld hiermee totaal niet gediend te zijn, ik stond toen op het punt voorgoed met BB te breken en dus de stam te verlaten. ER is mij gevraagd nog te wachten en een rustig gesprek te hebben met remco, benny, levi,... Ik weet niet meer of ik jou toen gesproken heb ruben. Ze hebben allemaal hun motieven uitgelegd en mij gevraagd te blijven. Ik heb toen heel erg duidelijk gemaakt dat als dit soort praktijken opnieuw zouden gebeuren, de stam maar zonder mij verder moet. Ik beschouw deze actie nu dus absoluut niet als hacken, wat ook later verklaard zal worden.

Ten tweede wil ik nog even een 2-tal quotes aanhalen:

De ruzie vond een paar dagen terug plaats, na de zomer begin van school, lekker veel werken dus heerlijk in actief zijn (zie die prachtige horizontale lijn toch eens)
Vond remco dus niets, ook niet toen ik aangaf weer tijd te hebben tot ik een nieuwe co had en kon gaan stoppen. maanden gewacht en maar gezegd een deadline te stellen en op grijs te gaan.
Vond onze lieve dictator dus niks en riep men oude co om mij er vanaf te trappen, yay!

en

En geloof me, je zal me nooit zo actief hebben gezien als de komende tijd, we gaan een leuke tijd tegemoet ^^

Ruben dit is gewoon te belachelijk voor woorden, jouw inactiviteit is al een stukje ouder als school. En nu ga je plots weer wel lekker actief zijn als je bij Dei kan? Haha ja, het werd me al gauw duidelijk dat dit allemaal al langer door je hoofd spookte maar dat je nu gewoon een (flauw) excuus vond om dit alles op het AF te gooien.

Ik persoonlijk vind jou en je actie nu een enorme belediging voor één van de grootste spelers die BB gekend heeft, namelijk Es. Zij was een zalige deffer en ontzettend sterke VV'er om in je kamp te hebben. En je kan het draaien zoals je wil, maar met het account miszy is het gewoon ontzettend hard bergaf beginnen gaan van zodra zij daar is gestopt.

Een andere factor die meespeelt zeg jij is een co/nieuwe speler voor het accoutn te vinden. Ook dit is volledig uit de lucht gegrepen, als je nog heel eventjes geduld had gehad zat er binnen de kortste keren iemand bij op, er was namelijk pas net een goede speler gevonden met wie je kon samenwerken of die het wou overnemen.

Om mijn eerdere punten te verduidelijken: Deze actie is niets anders dan blinde woede richting Remco (oh nee hij is boos op mij) en heeft totaal niks met de stam BB te maken. Je account staat al twee maanden volledig stil, alle GS stonden volledig tot de rand vol en je stuurde nooit OS of clears. Kan je idd evengoed op barbaar gaan ja... Toen er dan iemand gevonden was om als co of evt. hoofdspeler te gaan fungeren besloot jij even de boel op barbaar te gooien. Miszy is en blijft een mooi account en tuurlijk zal Remco het willen redden... Maar je account is mijns inziens totaal niet gehacked, je hebt het voor jezelf verknald en niemand anders. Die "twee jaar inzet" die jij zomaar volledig vrijwillig wou verloren doen gaan (en je hebt het nu ook gedaan) was 80% het werk van Es en niemand anders. Dat zij dan toch in ieder geval enige vorm van inspraak verdient in wat er met het account gebeurt is niet meer dan normaal. Jouw probleem is dat je niet instaat bent om in dialoog te gaan, met niemand. Je bent gewoon een koppige puber die als hij zijn willetje niet krijgt maar even beslist alles en iedereen rond hem te willen schaden, en dan nog liefst degenen die hem het meest gesteund hebben toen hij het nodig had.

Nu, over zodra je account "gehacked" was... Als jij echt gewoon de eigenaar was van het account kan ik enkel concluderen dat je ofwel noob bent ofwel gewoon bizar graag in Dei wil (niet dat zij je zullen toelaten denk ik :p). Waaruit concludeer ik dit? Wel... als een oude co van mij op mijn account zou komen en het ww zou veranderen (wat op zich al onmogelijk is gezien ik het ww vaak verander) dan zou ik gewoon heel gemakkelijk via de website mijn ww laten opsturen naar mijn mail adres en het account terugnemen en de gegevens veranderen. Boem account weer in mijn bezit. Dat jij deze optie blijkbaar niet hebt overwogen wijst erop dat je ofwel niet wist dat dat kon (noob) ofwel dat je gewoon uit BB wil en naar Dei (en zeg nu zelf, wat wil dei liever dan een kerel die BB een hak probeert te zetten?). En als het mail-adres gewoon nog bij Es stond, vind ik persoonlijk dat het gewoon gaat om een rechtmatige hoofdspeler die haar account wil redden en opnieuw in bezit wil nemen. Ook ik heb in het verleden al eens een inactieve co afgegooid, alleen waren die spelers volwassener dan jij bent. En nog een optie die je waarschijnlijk niet overwogen hebt: chat ff lekker met Es en/of Remco, als je een beetje vriendelijk en goedwillend was geweest had je je accountje gewoon zo opnieuw teruggekregen of was je als je dat gewild zou hebben op een ander acc. kunnen gaan spelen.

En ik vrees je te moeten melden dat zelfs deze actie van je uiteindelijk een faal is. Of je nu op je acc gebleven was of niet, miszy ging sowieso barbaar met jou erop of in de buurt. Deze post op het AF slaat op zich ook kant noch wal. Ja B3rr3x is geen mooie bladzijde uit de geschiedenis van BB maar dat wist iedereen eigenlijk al. Dat is al lang verleden tijd en sindsdien denk ik niet dat er echt noemenswaardige voorvallen geweest zijn. Deze actie nu -op jou account- valt in geen enkel opzicht te vergelijken met de actie toen en staat er ook gewoon volledig van los. Jij was mede een brein achter B3rr3x en daarmee zal je sowieso altijd moeten leven, of je je acc nu delete of niet. Beeld je nu ook niet in dat Dei plots sympathie voor je heeft gekregen, hun reacties hier zijn goed georchestreerde schijn (Dei heeft een goed overlegd AF-beleid, hun posts zijn nooit of nauwelijks willekeurig).

Ik wil nog even herhalen dat ik dit gewoon een enorme slag in het gezicht vind voor Es, die zoveel voor jou en voor de stam betekend heeft. En dat dit incident volledig los staat en totaal geen overeenkomst vertoont met de actie tegen B3rr3x.

En het zou me dan ook absoluut niet verbazen indien Dei hiervan al weken op de hoogte was. Dit is niet zomaar een random post van je ruben.

Ik wens je veel succes bij je nieuwe stam (als je die ooit gaat vinden, in notaf is misschien wel een plaatsje voor je).
En ik wil je ook nog bedanken ruben, ikzelf was ook aan het verzinken in inactiviteit maar nu heb ik weer wat meer motivatie, thnx.

P.S.: Er maalden voor en op het moment van schrijven vele gedachten en visies door mijn hoofd dus mijn excuses als niet alles 100% duidelijk omschreven is en als ik zaken vergeten ben. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een zooitje allemaal weer.. Ben bang dat dit ook gaat overwaaien naar W21 gvd..:(

No worries :)

Uit goede bron vernomen dat Befalas het al langer gehad heeft met W14:eek: , aangezien hij amper een zak uitvoerde, maar toch mocht blijven. Backstabben is van alle werelden ( behalve W21:p) , het is uitermate verdacht dat er doorheen de tijd een relatief groot aantal accounts van BB op barb gingen , hoe zou dat toch altijd komen:D.

In W14 zijn heel wat backtabs gebeurt blijkbaar ( heb hier nooit gespeeld) maar van 1 backstab ben ik vrij zeker, en dat is die van Befalas zelf. Amper een hol uitvoeren en dan je stammies door het slijk halen, bah:eek:
 

DeletedUser

Guest
Weetje wat ik nu jammer vind:

Bij ons zijn er tijdens de oorlog 2 accounts (en later nog een account bij gekomen) verziekt, en wij weten dat t revo was. Wij hebben 1 terug pak actie gedaan (die uiteindelijk door de gehele leiding is goed gekeurd) en hebben ons er niet echt relax bij gevoeld.

Wat wij deden wordt al om bekritiseerd maar wat de andere deden zit in de doofpot. De ene kant wordt bekritiseerd en de andere kant gedoogd.


Er zijn gewoon hele vieze spelletjes gespeeld op W14, door ons en door anderen. We kunnen wel allemaal wijzen op 1 persoon of naar 1 groep maar dat heeft geen zin, w14 is getekend door deze actie's. Over en weer zijn die uitgehaald, en ik weet zeker dat niemand zich er prettig bij gevoeld hebt.

Ik vind het jammer dat deze wond weer is opengetrokken door Meneer Ruben, het verwijderen van Ruben van Miszy is een actie die Esmeralda zelf heeft besloten. Esmeralda heeft dit account opgebouwd vanaf 0 en was blij dat ik haar even sprak via de telefoon. Van hacken is helemaal geen sprake. Het tekend Ruben dat ie een ander het kwalijk neemt dat ie een slechte actie doet (t met opzet op grijs zetten van een account) en nu zelf precies hetzelfde doet door 3 accounts aan te maken op W14.

Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.

Voor de zoveelste keer: Veel succes in RL, ik heb geen hard feelings naar jou toe. Ondanks dat wij vaak overhoop lagen heb ik je gekent als toch nog een leuk en aardig persoon. We weten allebei hoe t zit ;)

Ciao
 

DeletedUser52941

Guest
Kan w14 nu niet gewoon eens zonder al die zever van Backstab hier en backstab daar ?
Gewoon spelen ?
 

DeletedUser

Guest
Kan w14 nu niet gewoon eens zonder al die zever van Backstab hier en backstab daar ?
Gewoon spelen ?

Wie was begonnen? :D

Had W14 er graag een artikel over aangeboden om de echte waarheid te kennen, ipv die maar al te voorspelbare ( en dus saaie) propaganda hier. Maar ik heb er nooit gespeeld dus moet iemand anders het maar onderzoeken;)

Tja eens het gebeurt , overwint het oog om oog, tand om tand 'gevoel' bij veel mensen. Puur menselijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan