Goudmuntenhalvering discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17153

Guest
Jaloezie is een lelijk ding Wispel.

Je bent aardig off-topic bezig.
Weet je nog, het gaat over muntenhalvering (die er niet gaat komen) :p
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Naja, ze zeggen altijd dat wijsheid met de jaren komt, maar zo te zien wordt Jipsel er dan alleen maar jonger op. :)
 

DeletedUser

Guest
Blij dat ik er geen heb, want de mensen waar ik mee speel zijn verstandig en kunnen allemaal zelf voor zich opkomen, en hun mannetje staan.

Heb dat 10x liever dan 30 man die aan mijn been hangen.

tuurlijk wispel tut .... daarom moeten ze massaal op ja stemmen en ook die appendix die jullie hebben hmmm Reborn en alle andere aanhangsels die jullie willen strikken om ja te stemmen allemaal "zelfstandig" gekozen ... ja en ik ben de beste speler van TW net zo geloofwaardig :p
 

DeletedUser47307

Guest
Prajarid,

Echt seriously, is dit je niveau?

jipsel verliest geen vertrouwen maar krijgt steeds meer , de stam is al heel wat gegroeit sinds het begin.

Applaus dat je stamleider steeds meer vertrouwen krijgt, applaus. En ik maar denken dat het normaal is dat je stamgenoten 100% vertrouwen in hun leider moeten hebben. Ik met mijn rare gedachtes :eek:
Je boort je eigen leider hiermee de grond in, als je haar niet volledig kan vertrouwen zit er een steekje los.

Om een stam te laten groeien (in leden)moet er vertrouwen van buitenaf zijn he , hoef je individuele groei er buiten te laten.
Vetrouwen in jipsel is 100 % , weetje waarom?
Bekijk de opricht datum van onze stam;)
Kijkend hoeveel stammen zijn er verdwenen dan
zie ik toch dat er qua vertrouwen in de leiding er iets te leren valt ;)



Ok, dit is leuk.
1. Dit is 0,00000% discussie over een GM halvering
2. Ik zie een meerderheid als een winst. Maarja ik heb rare gedachtes he.
3. En over de actieve stam, geen paniek, dat gebeurt op dit moment. Wederom applaus voor deze geweldige motiverende niet topic-gerelateerde opmerking van Jipsel.

Een winst is zinloos wanneer je er niet op voorruit gaat .
Trouwens weinig discussie om te voeren over GM halvering , het is er niet door , Hasta luego probeer het volgende keer weer eens .;)

Oh en dan van meneer hielenlikker Prajarid, ''Fail dus'', weet je wat ik een fail vind?
Jouw posts.


idem dito :p( wel mooie exceltjes)
Daarbij weet jij niet eens wat ik heb gestemd, dus lik ik die hiel wel ?
:D ,
 

DeletedUser

Guest
Die volgende stemming zal niet al te lang op zich laten wachten denk ik, en die zou dan wel eens heel anders kunnen uitpakken. ;) Ik vermoed dat alleen SR (toen ze nog 1 stam waren :rolleyes:) en RF tegen hebben gestemd als ik zo eens naar het aantal stemmers kijk.
 

DeletedUser

Guest
Die volgende stemming zal niet al te lang op zich laten wachten denk ik, en die zou dan wel eens heel anders kunnen uitpakken. ;) Ik vermoed dat alleen SR (toen ze nog 1 stam waren :rolleyes:) en RF tegen hebben gestemd als ik zo eens naar het aantal stemmers kijk.

3 maanden of half jaar???

want is het een half jaar denk ik dat RF die GM halvering moet aanvragen als ik zo reken want dan zijn we net zo groot als =3 en sun bij elkaar :D :D stemmen jullie dan ook voor :D of juist dan tegen ;)
 

DeletedUser

Guest
3 maanden of half jaar???

want is het een half jaar denk ik dat RF die GM halvering moet aanvragen als ik zo reken want dan zijn we net zo groot als =3 en sun bij elkaar :D :D stemmen jullie dan ook voor :D of juist dan tegen ;)

Ach, daar zou ik zo zeker nog niet van zijn hoor. :)
 

DeletedUser36429

Guest
JA, RF en SR (nu dus OPM en time) hebben tegen gestemd.

Dat zal Wispel niet mogen verbazen, want hadden beide (nu dus 3) stammen dat niet al aangegeven bij zijn vooronderzoek?

Domweg omdat we het niet nodig hebben.

Ter illustratie de stamgroei van gisteren:

SUN: -73.590
=3: 348.816
OPM: 939.721
RF: 1.559.360
 

DeletedUser38277

Guest
JA, RF en SR (nu dus OPM en time) hebben tegen gestemd.

Dat zal Wispel niet mogen verbazen, want hadden beide (nu dus 3) stammen dat niet al aangegeven bij zijn vooronderzoek?

Domweg omdat we het niet nodig hebben.

Ter illustratie de stamgroei van gisteren:

SUN: -73.590
=3: 348.816
OPM: 939.721
RF: 1.559.360

Dis is voor mij de beste post die ik hier al heb gezien.
 

DeletedUser

Guest
Eenheid van onze stam laat zich weer eens zien.

Stam op trots op te zijn!

Wat heeft dit met het onderwerp te maken als ik vragen mag?

Ben trouwens ook wel benieuwd naar je reactie op de post van dictator;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38277

Guest
Dat ze met hele stam hebben afgesproken neen te stemmen en het effectief hebben gedaan. Net als bij onze stam.

:p
 

DeletedUser52179

Guest
Dat ze met hele stam hebben afgesproken neen te stemmen en het effectief hebben gedaan. Net als bij onze stam.

:p

Wij hebben dat niet afgesproken, iedereen moet dat gewoon zelf weten, er werd alleen wel geadviseerd om op nee te stemmen.

Ik vraag gewoon om een reactie,
mag er toch om vragen?
of mag dat niet van jou ofzo?:p

Nee dat mag niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan