Droomstam

DeletedUser

Guest
Hij komt hier toch nooit spelen. Hij is veels 'te goed' voor alle accounts op W16.

Ik wil het hem nog wel is zien doen. Als hij nu weer met zen grote bek komt, om te vertellen dat we falen, dan weten we iig dat hij deze wereld niet aankan.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zou zeggen probeer een acc in handen te krijgen en bewijs het.

Welke spelers bevestigen dat dan :)?
Een van de enigste spelers hier die echt iets betekenen op TW.nl.
Weet je zelf wel wie ofniet soms? :D De oude rotten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind matthijs een uitstekende deffer en ik denk dat hij het niveau zeker van lance evenaart;)

Inderdaad als co'tje.. ;) Wilt helemaal niks zeggen dus.
Van het moment dat je een eigen 'degelijke' account opbouwt, solo.

Mag je jezelf een topspeler noemen.

Verder, heb ik Argronas beheerd via VV, what a mess, cluster was een ramp..

Nee hoor helemaal niet, maar ik eis ook helemaal geen credits van De Fokke, ik kwam alleen W te hulp die het alleen niet meer kon. ;) Ik heb 4 topaccounts op mezelf, dus ik hoef geen credits van de accountjes waar ik wat ben gaan helpen.

Kerel,J. is beter dan jij ooit zult worden,dus ga terug naar 18 kerel,hier ben je een nobody.;)

+welke spelers dan? Ik denk dat buiten dé echte goede spelers zoals Dragoncrusher,Andreass&nog een paar TBR spelers,er niet veel spelers zijn die "iets" betekenen voor Tw.nl.

Maar wat boeit dat nou? Bijvb wij staan voor met dorpenovernames op w18 tegen jullie,wie zijn jullie dan om hier te komen lullen over dat wij noob zijn?

Amen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij betekent elke actieve spelers iets voor Tw.nl, aangezien die massa 'mindere spelers zoals wij' (haha) de boel draaiende houden. Zonder ons was jij nergens aangezien er dan geen eens Tw.nl was.
 

DeletedUser

Guest
Kerel,J. is beter dan jij ooit zult worden,dus ga terug naar 18 kerel,hier ben je een nobody.;)

+welke spelers dan? Ik denk dat buiten dé echte goede spelers zoals Dragoncrusher,Andreass&nog een paar TBR spelers,er niet veel spelers zijn die "iets" betekenen voor Tw.nl.

Maar wat boeit dat nou? Bijvb wij staan voor met dorpenovernames op w18 tegen jullie,wie zijn jullie dan om hier te komen lullen over dat wij noob zijn?

Amen.

Slaat dit op mij ofwat?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik denk op die Phalanx dude onder jou, aangezien Phalanx een W18 stam is, en jij geen W18 acc in je handtekening heb staan.. :)
 
Bovenaan