Wereld 21 Nieuws.

DeletedUser20001

Guest
mijn naam is gewoon beroemt :cool: voor welke wereld schrijf je en welke wereld(en) speel je?

Nou zo beroemd ben je niet hoor ;)

schrijf voor w01. Daar speel ik ook onder de naam Gunkland. Speel ook op classic en w18 onder de naam .rainbowsheep. w18 ga ik alleen opgeven door tijdgebrek. classic stoppen we waarschijnlijk ook mee, want wil straks weer gaan speeden
 

DeletedUser

Guest
Nou zo beroemd ben je niet hoor ;)

schrijf voor w01. Daar speel ik ook onder de naam Gunkland. Speel ook op classic en w18 onder de naam .rainbowsheep. w18 ga ik alleen opgeven door tijdgebrek. classic stoppen we waarschijnlijk ook mee, want wil straks weer gaan speeden

beroemder dan jou tenminste :eek:

w1 is een dode wereld heb ik het idee :eek:

speeden zuigt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik vreemd vind is dat Twiki beweert dat zij (Plague) niet weten wat het niveau van L.M.S is. Maar zover ik weet waren dat oude Plague leden. Dus of Twiki liegt, of is hij/zij een nieuwe speler erop of was de samenwerking in Plague niet zo geweldig.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik vreemd vind is dat Twiki beweert dat zij (Plague) niet weten wat het niveau van L.M.S is. Maar zover ik weet waren dat oude Plague leden. Dus of Twiki liegt, of is hij/zij een nieuwe speler erop of was de samenwerking in Plague niet zo geweldig.

nieuwe speler ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ik vreemd vind is dat Twiki beweert dat zij (Plague) niet weten wat het niveau van L.M.S is. Maar zover ik weet waren dat oude Plague leden. Dus of Twiki liegt, of is hij/zij een nieuwe speler erop of was de samenwerking in Plague niet zo geweldig.

niet alle spelers komen van plague af. Hiernaast waren er toen nog geen echte testen geweest tussen de accounts. Dus als twiki zegt dat hij LMS een onbekende factor vind. Dan klopt dat in dit geval ook :)

hiern aast is de speler die op twiki speelt gekomen sinds de heibel in plague.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ik vreemd vind is dat Twiki beweert dat zij (Plague) niet weten wat het niveau van L.M.S is. Maar zover ik weet waren dat oude Plague leden. Dus of Twiki liegt, of is hij/zij een nieuwe speler erop of was de samenwerking in Plague niet zo geweldig.

Nieuwe speler :)
Wat is er eigenlijk met McDlx gebeurd?
 

DeletedUser20001

Guest
beroemder dan jou tenminste :eek:

w1 is een dode wereld heb ik het idee :eek:

speeden zuigt :cool:

Beroemder dan mij ja :)

W1 is niet dood hoor, heb je me mooie artikels niet gelezen de laatste tijd!

Btw: Speeden is the bomb
 

DeletedUser

Guest
Beroemder dan mij ja :)

W1 is niet dood hoor, heb je me mooie artikels niet gelezen de laatste tijd!

Btw: Speeden is the bomb

artikels lezen? als tw ooit een keer het TWW weekblad iedere week stuurt, misschien dan wel. Mja Wij hebben zelf veel betereartikels ^^
 
Bovenaan