Wereld 21 Nieuws.

DeletedUser

Guest
ONZE SITE







Hallo allemaal,

Omdat er een plotseling aanbod + een plotselinge vraag naar vervanging van het TWW is omdat ze voor ons niks meer schrijven, willen ik & nog wat anderen zelf stukjes gaan maken, ik heb nog niet met de rest overlegd & weet niet of ze onderling wat geregeld hebben, maar ik zie hier een goede tijdelijke oplossing.

Ik verzamel hier alle stukjes en sorteer ze op datum.

September 2011
7 September: Plague Vs S.Inc. Geschreven door Illuminati.
7 September: Plague Vs S.Inc (heel grappig geschreven!). Geschreven door Idunno.
9 September: Spamming News. Chapter One: Plague. Geschreven door Walraven van Wall.
10 September: Top 20. (Spelers Algemeen). Geschreven door AshKetchum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zalige post van idunno ^^

waar haal je zo'n inspiratie man...
 

DeletedUser1527

Guest
" Onder leiding van Cornelis Rex werd een grootschalig strijdplan opgesteld. ".

Mooie leider is dat, meer hoef ik er niet over te zeggen :D
 

DeletedUser

Guest
" Onder leiding van Cornelis Rex werd een grootschalig strijdplan opgesteld. ".

Mooie leider is dat, meer hoef ik er niet over te zeggen :D

en bij jou komt er toch enkel onzin uit zeveraar ;)

daarbij kunde ook niet eens discussiëren dus hoe jij je mond nou maar gewoon weer dicht ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19379

Guest
Plague was niet verslagen en hun invloed bleef gelden.. Een maand na de eerste slag, toen de waakzaamheid van de Heren uit het Oosten verslapte, sloeg Plague uit het niets toe: Unforgotten en Immortal Dude, slapende reuzen als het ware, sneuvelden.


Ik leef nog:$ En de slapende reus is wakker:+

Verder leuk stuk van beide:)
 

DeletedUser

Guest
Chapter one van de interviews :)

W21 Spamming News!
Top10 stammen nader uitgelicht!

Chapter 1: Plague
Plague is ontstaan nadat Anders59 en Twiki helemaal klaar waren met de quote: "Noobstammetjes" in hun omgeving. Door gezamenlijk overleg is plague ontstaan. Kerndoelen van plague is: "Samen met de spelers in zowel Plague als de spelers in Blacks een goede, leuke en vooral gezellige tijd beleven. Buiten het streven om de beste te zijn."

Twiki is van mening dat Plague tot op heden hier aardig in is geslaagd, ondanks enkele ups en downs. Zoals iedereen weet heeft Plague in het begin van de zomer een interne crisis beleeft waardoor het bestaan van plague letterlijk op instorten stond. Enkele leden verlieten Plague uit onvrede over de gang van zaken. Het hoogtepunt was dat er binnen 1 dag verschillende pm's & forumberichten van verschillende spelers kwamen die de leiding van plague opeisten. Iedereen zou de crisis wel even "oplossen".
Uiteindelijk is o.a. Twiki opgestaan als echte leider van de stam en heeft er voor gezorgd dat Plague is wat het nu is. In de woorden van Twiki: "Er was toen zoveel onenigheid dat de bom op ontploffen stond. Echter heb ik hem onschadelijk mogen maken. En gelukkig ook. Want hoe de sfeer nu is is gewoon goed." Op de vraag hoe Twiki nu denkt over de stam (L.M.S) die is opgericht door leden die Plague hebben verlaten is: "Leden komen en leden gaan. Als ze denken er beter aan te doen om te gaan dan gaan ze. Anders blijven ze."
Dit is natuurlijk een uitspraak die makkelijk is gezegd, maar is Plague hier wel zo blij mee? In de oorlog met S.inc kunnen ze de ervaring en kennis van de spelers van L.M.S goed gebruiken.
Momenteel is L.M.S een onbekende factor voor Plague. L.M.S houdt zich tot nu toe afzijdig van het conflict. Zouden ze geen zijde durven te kiezen of zijn het slechts aaseters?
Auch! (lees: Lien van de Kelder en Zonpon) denken dat L.M.S de oorlog kan doen beslissen. Indien het S.inc + L.M.S tegen Plague wordt is Zonpon bang voor een spamoorlog op het AF en vreest dan het einde voor Plague. Indien het L.M.S + Plague tegen S.inc wordt zou volgens hem de genade klap gegeven kunnen worden.
Quote van Zonpon: "Ik houd men hart vast voor het AF in geval van zo'n oorlog ;)."
De reactie van Plague op deze scenario's is: "Hoe de situatie dan zou zijn is giswerk. Aangezien we de kracht van L.M.S nog niet gezien hebben. Dus in feite zijn ze een onbekende factor. Danwel een sterk of zwak dat onbekend is. Mochten ze meestrijden in de oorlog tegen S.inc dan lijkt het me dat S.inc het zeer moeilijk gaat krijgen. Alhoewel ze in mijn ogen de kop wel boven water moeten kunnen houden als de druk niet te hoog blijft. Mochten ze met S.inc meestrijden zullen wij onze borst nat moeten maken. Echter liggen er een paar goede spelers tegen het L.M.S front aan dus daar zou ik me verder geen zorgen om maken op dit moment."
Is het verstandig dat Plague zich momenteel geen zorgen maakt? De tijd zal dit uitwijzen!

Natuurlijk is er ook aan S.inc gevraagd om een reactie. Cornelis Rex antwoorde alsvolgt: "Daar heb ik me te weinig in verdiept vrees ik, hoewel ik sinds net die scenarios ook te horen krijg ;)."
Is S.inc altijd zo onvoorberied en kijken zij niet goed naar de mogelijkheden in deze oorlog? Is dit de reden waarom S.inc de laatste tijd het steeds lastiger heeft om op te kunnen boksen tegen Plague? Of speelt er meer dat wij nog niet weten? Feit is dat als de oorlog op deze manier doorgaat we over 4 jaar nog steeds bezig zijn met een oorlog tussen Plague en S.inc.


wordt vervolgd...
 

DeletedUser

Guest
Zeer interessant stukje. Nu weet ik eindelijk hoe het juist zit met LMS:D.

Goed geschreven, opgebouwd en beide kampen aan het woord gelaten ( Rex en Twiki ).
Alleen soms een onhandige zin imo
"Op de vraag hoe Twiki nu denkt over de stam (L.M.S) die is opgericht door leden die Plague hebben verlaten" vind ik een raar zinnetje op d' een of andere manier.:)

Mooie post voor een eerste keer. Gefeliciteerd:p
 

DeletedUser60089

Guest
Goed geschreven, mooi hoe je de interviews afwisselt met je eigen mening. Zo komt het veel natuurlijker over en het leest fijn.
Inderdaad leuk om ook eens wat over L.M.S. te lezen.
 

DeletedUser

Guest
netjes geschreven maat :)

ben nog altijd van mening dat er een paar betere spelers Plague hebben verlaten ;)
 
Bovenaan