Wereld 21 Nieuws.

DeletedUser20001

Guest

DeletedUser

Guest
Heb al heel wat reactie in men inbox. Morgen lees ik het wel, heb beetje hoofdpijn atm:eek:.

Feit 1: Onze artikels zijn idd beter ;)
Feit 2: Ik ga er alles aan doen om dit mooie initiatief mee vorm te geven, morgen beantwoord ik de berichtjes tegoei, bedankt voor de respons alleszins!:)
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik ga proberen elk weekend een overzichtje van de top 20 te posten, wie erin is, wie eruit is, spelers die gedaald zijn binnen de top 20, spelers die gestegen zijn binnen de top 20 enzovoorts.
Ik zal hem soms misschien niet in het weekend doen vanwege RL-zaken, maar ik zal dan gewoon hem wat later posten en de screen van dat weekend ervoor gebruiken.

Onderwerp: Top 20 (Spelers Algemeen).
Datum: 10-09-2011.
Auteur: AshKetchum.

1f0b9.jpg


01. SirLorre: Heel erg stabiel rank 1, staat daar al wat maandjes inmiddels, maar heeft eigenlijk geen spectaculaire groei, heeft nog wel een voorsprong, maar zal denk ik ingehaald worden.
02. Moises: Lijkt niet meer te groeien, als het zo doorgaat wordt die ingehaald door Ettie2 en .Showtime!
03. Ettie2: Groeit heel erg hard, staat paar dagen stil, waarschijnlijk bezig met edels sparen.
04. .Showtime: Beste account van W21, beste speler van W21 speelt erop, echt extreem pro, toekomstige rank 1, etc.
Even serieus, ik ga me eigen account niet beoordelen :p, wat wel zo is is dat wij qua groei denk ik het stabielste account van W21 zijn, we groeien altijd wel. :)
05. gardenx: Nieuwkomer in de top 5, ook heel erg snelle groeier net als Ettie2.
06. SLD87: Stond paar maanden geleden top 3, nu geen top 5 meer, groeit goed, maar denk dat die niet meer terug zal komen in de top 3.
07. Fitzcarraldo: Lekker wat plekkies gestegen!
08. Bug me not: Heel erg speciale speler, zit alleen in een stam, groeit soms ineens heel hard waardoor die af en toe hoog staat en af en toe weer wat lager.
09. Dr. Love: Ex-Rank 1, nu rank 9.... Vergane glorie?
10. Nyanoworld: Groeit goed, maar speler erop is in mijn ogen niks waard. Heeft ooit gefuseerd met iemand, maar toen diegene nog 1 a 2 dorpen over had (van de heel wat dorpen!) besloot die dat hij hem toch niet erbij wou op z'n account, wat een rotzak ben je dan.....
11. Robbie 59: Lijkt het lastig te hebben, is afgelopen periode heel wat dorpen verloren, is nu weer waar die was voor het verlies van die dorpen.
12. LORD Sharow 1: ODA rank 1, houdt van troepen mollen dus.
13. Bisdejugend: Leider van Sweet, leek de top 20 uit te gaan maar schoot gisteren ineens 268k omhoog!
14. Yakari: Groeit niet zo hard....
15. Blackwolf Warrior: Edelt heel veel barbaren, maar groeit wel erg stabiel.
16. Sir Bruno: Is heel wat rangen gestegen afgelopen weken!
17. Robin Hoodje: Heeft veel geinternd.... Bij Robin Hood denk ik toch meer aan dorpen gratis weggeven dan gratis pakken. :D
18. Denniskx250: Instabiele + Zwakke groei....
19. Ervee: Moet het vooral hebben van interns... Pakt elke keer dorpen van zijn stamgenoot Chipklapper, die dan vervolgens van die edels weer nieuwe dorpen pakt...
20. Koski: Groeit heel instabiel....

Volgende week wat uitgebreider want dan kan ik nieuwkomers + onderlinge verwisselingen van positie erbij betrekken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op Website geplaatst ;)!

Leuke analyse. Al denk ik dat Moises ook edels aan het sparen is, weet het wel niet zeker :)

Nyanoworld zal het graag horen, dit had bijvoorbeeld niet echt gekund in het TWW:D, hoewel het wel waarheid is. Mss moet je Nyanoworld eens interviewen;)
 

DeletedUser

Guest
Leuke analyse. Al denk ik dat Moises ook edels aan het sparen is, weet het wel niet zeker :)

Nyanoworld zal het graag horen, dit had bijvoorbeeld niet echt gekund in het TWW:D, hoewel het wel waarheid is. Mss moet je Nyanoworld eens interviewen;)

TWW wordt getrolld.

Lees artikel van W23 Premades en zie dan interview met Greed. :D

Denk niet dat nyano mee wil werken :D
 

DeletedUser

Guest
Ziet er goed uit ;). Kort maar krachtig :D

Haha, jammer dit:
Hier sluit ik nou mijn artikel mee af. Ik hoop dat mijn artikel voor jullie aangenaam was om te lezen. En tot zover mijn artikel van deze week. Veel leesplezier en tot de volgende!
Had de rest van het gesprek ook wel willen zien :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ash ik zou graag ook de clusters van de top 20 willen zien zou het misschien mooier maken:)
 

DeletedUser

Guest
als je het helemaal leuk wilt doen intervieuw de top 20 met zijn 3je zouk sgge :) over hun groei en miss ligging ofzo?
 
Bovenaan