Topstammen/Flopstammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb het over aanvallen die nu al zijn aangekomen , niet wat moet aankomen

Sorry,maar aanvallen van individuele spelers zijn dus enkel aanvallen van die spelers als je het niet begrijpt.
Daar hoort onze vrije noob niet bij;).

Trouwens,schat,dankje,maar een mier kan niet typen en deze mier zal jou nog wel laten zien,wie hier de mier is^^
 

DeletedUser56622

Guest
Onder de mier zit toch de belg op de intelligentie ladder ? :rolleyes:

hollanders zijn veel slimmer dat is waar:p
Kwam er vandaag eentje tegen in de trein en hij wist niet eens dat het een stoptrein was en hij wist de eindhalte ook niet.

En dan dat hollands accent '-.-
 

DeletedUser58516

Guest
Sorry,maar aanvallen van individuele spelers zijn dus enkel aanvallen van die spelers als je het niet begrijpt.
Daar hoort onze vrije noob niet bij;).

Trouwens,schat,dankje,maar een mier kan niet typen en deze mier zal jou nog wel laten zien,wie hier de mier is^^

Individuele acties = acties die niet door meerdere spelers zijn gepland maar individueel door één enkele speler gepland is , wel he kan natuurlijk altijd dat meerdere spelers individueel 1 speler aanvallen zonder te plannen of af te spreken , Toch ?

Anders hebben de leen en its ook samengewerkt , wat denk ik niet echt zo is ,

Echter zijn er ook aanvallen waar alles mooi op jullie astra schatjes gepland worden en wat wij nu al langer proberen te leren aan jullie , is dat we dan de statistieken opnieuw zullen bekijken ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
hollanders zijn veel slimmer dat is waar:p
Kwam er vandaag eentje tegen in de trein en hij wist niet eens dat het een stoptrein was en hij wist de eindhalte ook niet.

En dan dat hollands accent '-.-

Ik weet hoe je je voelt,ik erger me ook vaak aan nederlanders.
 

DeletedUser39795

Guest
Onder de mier zit toch de belg op de intelligentie ladder ? :rolleyes:

hollanders zijn veel slimmer dat is waar:p
Kwam er vandaag eentje tegen in de trein en hij wist niet eens dat het een stoptrein was en hij wist de eindhalte ook niet.

En dan dat hollands accent '-.-
Binnenkort gaan we als op youtube thumps up vragen, eerlijk wat een discussie.
Hou het bij het verpesten van het droomstam-topic en laat deze intact.
 
Bovenaan